Zeer tevreden.

De mensen bij Wielaard hebben er alles aan gedaan om mij in één dag tijd een fiets te leveren die precies bij mij past!

2 fietsen in een mum van tijd weer rijdend.

Ondanks de tijdsdruk alles op tijd weer voor elkaar

Persoonlijke aandacht dat is waar het om gaat!

Dit is de tweede fiets die we kopen in korte tijd. Nu was mijn vrouw aan de beurt voor een nieuwe fiets. Ze wilde eigenlijk een gazelle medeo T10 HBM 2023 maar omdat deze niet in de winkel stond kon ze op goed advies een proefrit maken op een senza een vergelijkbare fiets. Na de proefrit de goede uitleg en het persoonlijk advies heeft ze besloten om hem te nemen! De proefrit was op dinsdag en zaterdag kon ze hem al ophalen. Top top top zo zie je maar wat persoonlijk, goed advies kan doen! Bedankt Wielaard we zijn er wederom erg blij mee. Groetjes San&Ted

Zeer klantgericht

Fijne service

Wordt goed meegedacht over de mogelijkheden bij de aanschaf van een fiets. We zijn erg tevreden, alle afspraken zijn perfect nagekomen.

Goede uitleg

Neemt alle tijd voor je, duidelijke uitleg over de voor en na delen van de juiste fiets.

Goed en vakkundig geholpen en volgens afspraak geleverd.

Op zoek naar een nieuwe fiets voor mijn zoon. Prima advies en goede levering volgens afspraak.

Goed en netjes geholpen

Uitstekend vakkundig en eerlijk geadviseerd

Op zoek naar een fiets voor onze dochter die naar de brugklas gaat. Door haar niet zo grote lengte en toch een aardige afstand dat ze moet fietsen, zijn we naar Wielaard gegaan. Goed en open advies en zeker ook aangegeven wat we niet moeten doen en wat wel. Niet opereren vanuit verkoop, maar op basis van goed advies en streven naar een langdurige relatie en gericht op service. Wielaard is een verademing na ons een bezoek aan 12GO. Daar werken ze (denk ik) op verkoopprovisie…. In samenspraak met Wielaard en Gazelle testcentrum de juiste fiets gevonden! Dank jullie wel!

Zowel bij de aankoop als bij de aflevering van mijn nieuwe fiets is er veel tijd en aandacht voor uitleg en mijn vragen

Snel en goed geholpen met het kopen van een nieuwe fiets

Uitproberen was geen probleem. Fiets is snel geleverd.

Prima service, vriendelijk personeel. Erg blij met mijn nieuwe fiets.

Ik ben zeer vlot en goed geholpen.

Had mijn vorige fiets ook hier gekocht omdat ik ook graag de plaatselijke handel wil steunen. en dit is vlot en goed gegaan.

Fijne zaak prima personeel.

Mooie fiets gekocht vakkundig geholpen bij aflevering prima geholpen en uitgelegd.

Super relax kunnen winkelen voordat er daadwerkelijk een medewerker kwam om te helpen. Wij zijn geslaagd bij de mooie fietsen winkel in de dorpsstraat.

Hele fijne service.

Ik koop graag bij wielaard omdat je er heel fijn geholpen wordt.

Zeer goed geholpen

Mooie Sensa fiets aangeschaft met perfecte uitleg en service. Aanrader

Goed en vriendelijk geholpen

Ondanks dat er geen webshop is, prima geholpen via de telefoon voor een reservering van een moeilijk verkrijgbaar model. Bij het ophalen heeft mijn dochter rustig een proefrit kunnen doen en zijn we heel vriendelijk geholpen.

En alweer een nieuwe fiets!

Al bijna veertig jaar onze favoriete fietsenwinkel.

Aardige en kundige mensen. En met veel kennis van zaken.

Geweldige service.

Twee e-bikes gekocht. Men nam uitgebreid de tijd voor ons. Kennis van zaken en hele goede service.

Perfecte service

Goede hulp bij het kiezen van een fiets en goede service tijdens het proces

vertrouwd adres/bedrijf

Dit is voor mij een bedrijf in Waddinxveen waar je altijd met vertrouwen kan binnenlopen.

Fijne service en top geholpen

Inmiddels de tweede fiets hier aangeschaft. Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen beide keren. Echt een aanrader.

Fantastisch geholpen bij aankoop nieuwe fiets

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam geadviseerd door Aaron