De service is goed. Er wordt de tijd genomen en alles wordt goed uitgelegd

Gewoon goed

Goed geholpen Zeer klant vriendelijk

Helemaal tevreden

Vriendelijke service, mooie winkel, professionele medewerkers.

zeer professionele en betrokken service

zeer professionele en betrokken service

Klantvriendelijk.

Vriendelijk,behulpzaam en nemen alle tijd.

Vakmensen met een goed service gevoel en oog voor de klant!

Wij zijn goed geholpen door Giudo en Ronald bij aanschaf van een top fiets. De concurrerende prijs en goed uitleg met de nodige nazorg was doorslag gevend.

Goed en snel geholpen.

Kreeg rustig en duidelijke uitleg. Men nam er de tijd voor. Voor medewerker is alles heel duidelijk. Met gevaar dat er dan vergeten wordt. Gelukkig gaf instructie boekje uitkomst.

Fantastisch gewoon!

Zeer tevreden met mijn aankoop van een elektrische fiets. Zo perfect geholpen, goede uitleg, Fijne ervaring. En vanmiddag stukje gefietst, nou wat fiets dat heerlijk zeg! Dus een dikke 10 voor de uitleg en afhandeling! Perfect! Zeer tevreden!

Prima fietsenzaak

Prima service. Kundige monteurs.

Zeer goed!

Ik ben zeer professioneel geholpen bij de keuze van een nieuwe E-bike. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en meegedacht. Er werd mij aangeraden om naar het Gazelle-expertisecentrum te gaan. Ook daar ben ik heel goed geadviseerd waardoor ik nu een fiets heb die helemaal bij mijn fietsbehoefte past, dat is een super fijn gevoel want het blijft een fikse uitgave zo’n nieuwe fiets! In plaats van september 2024 was de fiets er al na een week. Kortom top! Aaron bedankt!

Zeer goed geholpen.

Direct en gelijk geholpen.

Mooie fiets gekocht, erg goed geholpen!

Mooie fietsenwinkel, hebben er goed verstand van. Goed geholpen en erg gezellig binnen. Zeker aan te raden!

zeer vriendelijk en goede service

prima service en altijd vriendelijk goed geholpen

Prima service!

Doen wat ze beloven, giede fiets tegen een goede prijs!

Onlangs een fiets gekocht bij Wielaard fietsen. Hier ben ik zeer welkom ontvangen, kreeg de ruimte om op mijn gemak rond te kijken én om mijn vragen te stellen. Dit heb ik als zeer comfortabel ervaren.

klantvriendelijk en goede service

Kennis van zaken

Gewoon top

Ze nemen alle tijd voor

Fantastisch, uitstekende service

Wij hebben bij Wielaard Fietsen een fiets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Hier een fiets gevonden die helemaal naar haar zin is en aantrekkelijk geprijsd. Heel vriendelijk en goed geholpen in de winkel. Daarnaast is de fiets voor haar verjaardag dezelfde dag nog gratis thuisgebracht! Wij komen zeker terug als we weer een fiets gaan aanschaffen.

Altijd vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je

Klantvriendelijke benadering.

Wielaard Fietsen ervaren wij als een deskundig bedrijf, jij krijgt helder en duidelijk advies bij aankoop van onze nieuwe fietsen, maar ook als er een reparatie nodig is. Dat hebben wij als vaste klant al meer dan 30 jaar ervaren!! Koop bij de man die ook repareren kan!!

Super goed

Erg goed advies gekregen, vriendelijk en de fietsen heel snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en meedenken met klant

Zeer prettig geholpen bij keuze nieuwe fiets.

super geholpen, en komt de afspraken na

professionele zaak met goed personeel

Zeer tevreden.

De mensen bij Wielaard hebben er alles aan gedaan om mij in één dag tijd een fiets te leveren die precies bij mij past!

2 fietsen in een mum van tijd weer rijdend.

Ondanks de tijdsdruk alles op tijd weer voor elkaar