Uitstekende klantenservice

Mogelijkheid gehad om elektrische fietsen te testen. Goede keuze kunnen maken met duidelijke uitleg. Fietsen werden thuis afgeleverd en afgesteld. Verzekering werd keurig geregeld. Alles coronaproef. Lof voor medewerker Ronald.

Top service

Gewoonweg top.

Op maat gesneden advies en goede afspraken

Vanaf eerste contact tot en met levering persoonlijk, ter zake kundig gestoeld op ervaring!

Problemen met de fiets die hebben ze keurig opgelost

Ik had problemen met een nieuwe fiets die ik daar heb gekocht,diehebben ze terug gestuurd naar de fabriek,kreeg toen een leenfietsen.en later een nieuwe fiets. Ook de display is waarschijnlijk door het banden plakken stuk gegaan is toch door de zaak helemaal vergoed. Dus hun service is goed.

Geweldig geholpen, heel goede uitleg hoe alles werkt heel vrindelijk

Heel goed voor gelicht over de verschillende fietsen en een goed advies. Prima afgeleverd met heel duidelijke uitleg een bedrijf dat de tijd neem om klanten goed te informeren.

100% top

Bij Wielaard een Sensa i bike gekocht. De fiets werd bij me thuis gebracht voor een proefrit. Nadat ik de fiets had gekocht werd hij weer meegenomen naar de zaak voor de afleverbeurd. Na enkele dagen werd fiets weer thuis afgeleverd met een opgeladen accu en prima uitleg over het gebruik van de fiets. Heel goed te spreken over de fa.Wielaard en het allerbelangrijkste, de nieuwe fiets rijd heerlijk.

Service van hoge kwaliteit door vriendelijke gasten

Ondanks dat de fietsenwinkel Wielaard is gesloten op de maandag, werd de toegezonden mail met vragen toch binnen enkele uren beantwoord. De andere dag de fiets gebracht voor een nieuwe binnen- en buitenbanden(wissel). Voorgesteld werd, een leenfiets of wachten op de reparatie. In 30min had ik de fiets weer terug in handen. Ondanks dat de fiets enorm vies is/was, door de modder op de straten afkomstig van bouwverkeer uit de nieuwbouw wijken en het natte winterweer, was het achterwiel in geheel schoongemaakt naast enkele andere delen (ketting, delailleur, etc). Toevoeging, naast de service, is de waardering van het vriendelijke personeel.

Geweldig soepel rijden!

Rijdt licht, en tegen wind? Nooit meer een probleem! Fiets is wel een heel stuk zwaarder dan een gewone fiets. Wij zijn zeer tevreden met deze gazelle fietsen.

Heel blij met de proefrit aan huis

Een nieuwe herenfiets voor onze zoon gekocht, na een proefrit aan huis. Vriendelijke medewerkers, goed advies, snelle levering en goede service

Betrokken en betrouwbaar!

Goede kwaliteit en snel geholpen

Prima service en persoonlijke aandacht

Heel handig dat de zaak zo dichtbij gelegen is,en van oudsher een vertrouwd adres is.

Snel en vakkundig geholpen.

E bike voor servicebeurt en nieuwe remblokjes gebracht en leenfiets mee. Halverwege dag heel attent gebeld door Wielaard, dat mijn voorband versleten was en of deze ook direct vervangen mocht worden. Einde dag weer een fiets mee, waar ik weer een tijd mee door kan. :-) Geweldig afgehandeld.

Goed begrepen wat ik wilde.

De fiets die ik binnenbracht had een dure reparatie nodig waarvan ik twijfelde of de fiets dat nog waard was. Maar er werd ook een alternatief geboden: een gebruikte fiets voor vergelijkbaar bedrag. Dat paste mij beter. Dank voor de snelle afhandeling.

Snel en vakkundig geholpen

Fiets vertoonde wat gebreken. In de winkel werd er even naar gekeken, gelijk een indicatie reparatiekosten gehad. We kregen een leenfiets mee en ik kreeg een SMS toen de fiets klaar was. Goede service.

Altijd klantvriendelijk bij Wielaard Fietsen

Ik bel Wielaard Fietsen voor onderhoud voor twee e-bike fietsen. Geen probleem, Wielaard komt uw fietsen ophalen en weer thuis brengen.

snel en behulpzaam

vriendelijk, behulpzaam en snel klaar.

Goed en vakkundig geholpen

Eerlijk, betrouwbaar en duidelijk advies. Klantgericht en vriendelijk geholpen. Flexibiliteit in aflevermoment. Prijzen zijn concurrerend tov andere winkels hier in de buurt.

Positief

Behulpzaam, duidelijk, vriendelijk.

GOED

OOK GOED

Fijn!

Er wordt de tijd voor je genomen en er wordt rekening gehouden met je persoonlijke wensen

Netjes geholpen, nemen alle tijd voor je wensen.

Uitgebreid uitleg over E bikes gekregen, verschillende mogen uitproberen. Snelle service. Goed gevoel erover.

Ik werd heel snel adequaat geholpen in de winkel

Kreeg weer een fijne fiets terug waar mee ik de winter met een gerust haart doorkom.

Prima,

Prima service. Eerlijke antwoorden en adviezen

Goede uitleg bij aflevering e-bike!

We hadden een Gazelle e-bike uitgezocht bij een Gazelle Experience Centrum en besteld bij Wielaard. Er was een lange levertijd, maar zaterdag konden we hem ophalen. Na een duidelijke en uitgebreide uitleg konden we de fietstocht beginnen :)

Zeer attent bedrijf!!

Ze denken altijd mee, en hebben veel empathie. Héél fijn bedrijf. Bedankt voor de goede en snelle service! Groet, Sanne Wijsman