Vriendelijke mensen, wordt meegedacht en goede service

Goed advies voor een nieuwe fiets.

Een echte fietsenmaker ipv van een online discounter.

Nette en goede fietsen winkel. Nu

Vriendelijk personeel die hier werken. Begripvol en altijd wel oplossingen vinden om ieder klant te vrede te stellen.

Goede service en goed meegedacht!

Als verjaardagscadeau voor mijn vriendin een fiets gekocht. Bij de aanschaf direct mee gedacht voor een juist kinderzitje en hoe de beste fiets te kiezen door de medewerker. De aflevering was een feestje met een versierde fiets op de verjaardag zelf. Top meegedacht, geadviseerd en geholpen!

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk

Samen uitgekomen op een prima keuze.

Op een prima manier geholpen!

We hebben inmiddels 340 km. met onze nieuw Gazelles gefietst en zijn erg enthousiast. Er zijn een paar aandachtspunten die we nog wel een keer melden.

Uitstekend geholpen en geadviseerd

De keuze is reuze bij E-bikes. Daarom bij Wielaard te raden gegaan en een goed advies gehad. Ze laten je goed over dingen (mee)denken alvorens een goede en afgewogen keuze te maken. Uiteraard heb je de mogelijkheid de E-bikes te testen op de openbare weg. Erg fijn. Services is altijd goed en men is ook eerlijk over zaken. Ik ga er vanuit dat er veel veilige en plezierige kilometers gemaakt kunnen worden met de E-bike. En als er iets is, weet ik altijd dat ik bij Wielaard terecht kan.

Goede service, kundig en vriendelijk personeel

Goede service, kundig en ze nemen uitgebreid de tijd.

Zeer prettig

Racefiets van 24 jaar oplaten knappen als nieuw terug gekregen. Bijzonder kundig en zeer vriendelijk personeel.

Prima geholpen door vakkundig personeel van Wielaard.

Prima fiets en prima service

Prima fiets gekocht en ook uitstekende service. Toch een minpuntje Een fietstas gekocht voor € 119,99 die op internet voor €76,00 te koop is. Wel een heel groot prijsverschil.

Netjes opgelost

De versnellingskabel van €9,99 bleek een computer foutje te zijn. Is netjes uitgelegd en naar tevredenheid aan mijn kant opgelost. Dank daarvoor.

Beetje duur

Binnenkabel versnelling €9,99 wel erg goed betaald. €4 gemiddeld op internet.

Deskundige ervaring en klantvriendelijk.

Er is een mooi aanbod degelijke fietsen te vinden. De verkoper neemt de tijd en merkbaar veel deskundigheid. Fijne service en klantgericht.

Fijne fietsenwinkel

Twee gazelle ebikes besteld, die pas over een aantal maanden geleverd konden worden. Na een paar weken al telefoon van Wielaard: de ebikes waren al binnen. Personeel is vriendelijk en betrokken bij de klanten. We komen graag bij Wielaard, vroeger al toen onze kinderen klein waren en een nieuwe fiets nodig hadden. Goede uitleg, prima fietsen en accessoires en goede service. Daar herken je een goede winkel aan.

Denken met je mee, super vriendelijk en behulpzaam

Behulpzaam bij zoeken naar juiste Ebike

Ruime gelegenheid geweest om nieuwe Ebike uit te proberen tijdens proefritten. Heldere info over mogelijkheden van de fiets.

Super klantvriendelijk !

Wil je een eerlijk en goed advies dan ben je hier op de juiste plek. En hetzelfde geldt ook voor de goede service.

Prima!

De service is goed. Er wordt de tijd genomen en alles wordt goed uitgelegd

Gewoon goed

Goed geholpen Zeer klant vriendelijk

Helemaal tevreden

Vriendelijke service, mooie winkel, professionele medewerkers.

zeer professionele en betrokken service

zeer professionele en betrokken service

Klantvriendelijk.

Vriendelijk,behulpzaam en nemen alle tijd.

Vakmensen met een goed service gevoel en oog voor de klant!

Wij zijn goed geholpen door Giudo en Ronald bij aanschaf van een top fiets. De concurrerende prijs en goed uitleg met de nodige nazorg was doorslag gevend.

Dorpstraat 72

2742AK Waddinxveen