Tevergeefs beroep op garantie

Het kan zo zijn dat Karel Kamp gewoonlijk goed werk levert, maar als het een keer misgaat dan kun je je garantie wel vergeten. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

betrouwbaar en vakkundig

In de afgelopen 30 jaar verzorgt Karel Kamp het periodiek onderhoud aan onze Jugenstilgevel. De werkzaamheden werden ook deze (derde) keer weer keurig (zowel v.w.b. kwaliteit als proces) uitgevoerd door vakkundige en meedenkende medewerkers van Karel Kamp.

Hoge verwachtingen waargemaakt

Bovenal met de geleverde kwaliteit, en ook qua planning en financieel zijn onze hoge verwachtingen waargemaakt. De mannen van Karel Kamp hebben prachtig werk geleverd en daarmee heeft ons historische pand weer de uitstraling van weleer. (Bijna altijd) een crew op het werk hielp in de communicatie.

Prima werk afgeleverd en netjes achter gelaten.

Het was bijna 6 maanden wachten. Op de reeds lang geleden afgesproken datum is er gestart met de steiger op te bouwen. Vriendelijk personeel. Het werk is binnen 2 weken volgens opdracht uitgevoerd. Ook hier vriendelijk en correct personeel.

Vakkundig, klantvriendelijk en servicegericht

Dit voorjaar heeft Karel Kamp BV onze zij-en achtergevel opnieuw gevoegd en geïmpregneerd. Ook is het balkon van binnen en buiten vochtbestendig gemaakt. Wij zijn zeer tevreden met de vakkundige manier van werken van de medewerkers van Karel Kamp BV. De offerte is tijdig, accuraat, duidelijk en inzichtelijk. De medewerkers melden zich als ze voor de deur staan, als ze weer weg gaan en bij eventuele vragen zoeken zij ons als klant proactief op. Klantvriendelijk! Vragen worden netjes beantwoord en waar nodig stelt men je gerust! Ook als het weer tegenzit krijg je keurig een telefoontje vanuit het kantoor van afmelding met meteen een nieuw tijdstip of dag. Servicegericht! Wij zijn ook erg tevreden over het eindresultaat. Realiseer je wel dat er tussen het goedkeuren van een offerte en het starten van de werkzaamheden een behoorlijke tijd kan zitten. Dit heeft alles te maken met de schaarste die er nu eenmaal is aan vakkundige medewerkers!

heel goed en begrip voor de situatie . Afhandeling heel snel.

Uitstekend uitgevoerd door prettige en deskundige werknemers. Het huis ziet er weer prachtig uit.

Vakwerk

Karel Kamp heeft onze gevel voor- en achter gerenoveerd. Gedegen uitvoer, prettige werklui. Denken met je mee en zorgen ook voor de uitvoer van extra herstelwerkzaamheden, zoals aan de regenpijp. Ze zijn niet de goedkoopste, maar werken wel erg professioneel. Erg tevreden!

Goed en snel gewerkt tegen fatsoenlijke prijs

Na stormschade aan de bovenzijde van de zijmuur van ons huis (met kans op vervolgschade) een beroep gedaan op Karel Kamp bv. Men kon snel komen en heeft vlot en adequaat gewerkt, waarbij werd gekozen voor een goede, praktische oplossing. Op verzoek kwam men later snel nogmaals om de reparatie visueel weg te werken. (Bijkleuren cement, dat lichter was opgedroogd.) De medewerkers waren zonder uitzondering vriendelijk. Er was al eens eerder een dergelijke reparatie aan ons huis uitgevoerd, en de prijsstelling van Karel Kamp stak daar (met een ruime marge) gunstig bij af.

Heel tevreden over het geleverde werk door de firma Karel Kamp. Deskundige en vriendelijke medewerkers. Er is netjes gewerkt, ook werd elke dag goed opgeruimd. De communicatie verliep naar wens. Goede toelichting op wat ze aan het doen waren en ook over het benodigde meerwerk. Op het einde enige discussie over niet-opgedragen meerwerk. Dat is naar tevredenheid opgelost. Oplevering is goed verlopen, afronding had iets vlotter gekund. Steigerwerk bleef wat te lang staan. Eén telefoontje was voldoende om dat op te lossen. VvE Appelstraat 47-49-51

Aardige vaklui, adviserend en niet alleen voor de omzet. Dus wat is wel en ook niet nodig. Goede communicatie en afspraken.

Chaotisch

Vriendelijke mensen maar chaotisch in het contact. Wel flexibel als er meerwerk moet gebeuren. Er waren wat moeilijkheden in de afwerking van de granitobanden op de gevel. De juiste kleur was niet leverbaar en het compromis is wat teleurstellend, het geheel is dan ook rommelig en niet mooi afgewerkt. Het toeval wilde dat de buren de gevel ook lieten repareren en daar kon de juiste granitokleur wel geleverd worden. Ook de afwerking ziet er daar een stuk strakker uit. Ik had beter werk verwacht gezien het motto van het bedrijf "we gaan voor een 100% tevreden klant"

Beste Joyce, Ook wij vinden het vervelend dat wij dit keer een niet 100 % tevreden klant achter moeten laten. De reparatie in de met granito beklede betonband hadden wij ook natuurlijk liever anders gezien. Het bestaande granito is van het merk SPS, helaas is deze firma gestopt met het maken van granito pleisters. De firma Digo die nu de granito pleiters levert hebben wij benaderd of de kleur die op u betonband aanwezig is geleverd kon worden. Helaas was dit niet mogelijk, waardoor wij de reparatie in u betonnen band hebben moeten uitvoeren met een granito pleister die afwijkt van de bestaande kleur. Dit blijft natuurlijk zichtbaar en begrijpen dat u het anders had verwacht, ook mijn collega’s die bij u aan het werk zijn geweest willen natuurlijk een mooi stukje werk afleveren maar zijn afhankelijk van de juiste materialen. Ook zij willen een 100% tevreden klant achter laten en balen er ook van. Maar willen u nog wel even langs deze weg bedanken voor de goede verzorging (koffie, thee, Soep) U heeft het contact met Karel Kamp ervaren als chaotisch dat betreuren wij ten zeerste en nemen dit mee in het intern overleg met onze medewerkers. Graag wil ik u bedanken voor u feedback al is het dan wat negatief, maar zullen dit meenemen als leer en verbeterpunt. Vriendelijke groet, Karel Kamp bv

Doen wat beloofd wordt

Duidelijke offerte, goede planningsafspraken en werk wordt vakkundig uitgevoerd. Loopt het net even anders dan is daar heldere communicatie over.

aanspreekbaar en professioneel

Zeer goed werk verricht, zoverre ik dat kan beoordelen. Bij sommige medewerkers kan de klantgerichtheid/vriendelijheid nog wel een beetje groeien.

Prettig om mensen bezig te zien die weten wat ze doen, hun vak verstaan.

Bij een doorslaande gevelwad het nodig om deze opnieuw te voegen en overgangen van platen naar stenen opnieuw te kitten.

Een kunstwerkje

De communicatie is duidelijk en eerlijk en afspraken worden nagekomen. Het werk is uitermate netjes uitgevoerd. Er was een reconstructie nodig van een in een speciale vorm gegoten betonnen element. Dat is erg mooi gedaan. Zeer tevreden.

Werkzaamheden prima afgewerkt.

Werknemer goed op tijd en prima werk verricht.

Karel Kamp denkt goed mee

Toen het iets anders liep dan verwacht, hebben ze snel gereageerd

Vakbekwaam personeel

Telefonisch goed bereikbaar en geholpen. Dank daarvoor.

Mooi authentiek bedrijf

Wat leuk dat jullie open staan voor reviews. Ik complimenteer jullie graag voor het prachtige resultaat. De gevel ziet er weer als nieuw uit. Ik heb de communicatie met zowel de harde werkers als de aardige meneer op kantoor als prettig ervaren.

Aardige mannen en goede service

De uitgevoerde werkzaamheden zijn secure uitgevoerd. Beleefde mannen en altijd in voor een vakkundig praatje. Erg tevreden. Ja ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Er is snel gewerkt.

Vakmatig goed Sociaal iets minder, probleem is na contact met hogerhand naar tevredenheid opgelost. Tip: ruim netter op na afloop. Kleine service, die veel goodwill oplevert.

Beste relatie, Dank u wel voor deze review. Fijn dat het vakmatig goed is uitgevoerd. Ook bedankt voor u eerlijke feedback, hier kunnen we wat mee. We hebben dit intern met de desbetreffende collega besproken en dit gaat niet meer voorkomen. Daarnaast hebben we ons schoonmaak protocol nog eens extra onder de aandacht gebracht bij het team. Wij wensen u een prettige dag verder. Groeten, Team Karel Kamp

Zijn al een maand bezig nog niet klaar!!!!!!!!

Lekker elke dag om 8:00 gewekt worden door hakwerk!!!!!!!!!!! NEEM GVD KLUS NIET AAN ALS JE DE MANSCHAPPEN NIET HEBT!!!!!!

Beste Leo, We begrijpen dat het voor u als huurder vervelend is dat er een hoop herrie gemaakt wordt. Helaas is dit niet te ontzien bij onze type werkzaamheden. Het project heeft wegens een aantal zieke collega's door corona omstandigheden helaas langer geduurd dan verwacht. Ook wij betreuren deze onmachtige situatie. We wensen u een prettige dag verder. Groeten, Team Karel Kamp

Voor het herstel van de gevels van mijn woning was Karel Kamp de beste keuze

De schade aan de gevels is heel mooi hersteld en het nieuwe voegwerk ziet er ook geweldig uit. Je kunt wel duidelijk zien, dat hier vakmensen aan het werk geweest. De communicatie met Karel Kamp, hun service, het nakomen van afspraken en natuurlijk de geleverde kwaliteit zijn geweldig.

Niet snel - wel mooi!

Firma Karel Kamp heeft bij ons een Latei behandeld. Het offerte traject verliep heel snel en professioneel - zeker vergeleken bij enkele concurrenten. Na gunning van de opdracht bleek dat het zeer druk was dus enkele maanden later zijn de werkzaamheden daadwerkelijk gestart. Uiteindelijk hebben we 2 weken een steiger voor de deur gehad wat achteraf wel iets korter had gekund (op een aantal dagen was er niemand en soms een uurtje) Het resultaat is echter heel mooi geworden. De heren zijn zeer zorgvuldig te werk gegaan en waar het kon hebben ze de originele stenen schoongemaakt en hergebruikt waar ik zeer blij mee ben. Het ziet er eigenlijk als origineel uit; Al met al een absolute aanrader!