Reactie van het bedrijf
Beste Joyce,
Ook wij vinden het vervelend dat wij dit keer een niet 100 % tevreden klant achter moeten laten. De reparatie in de met granito beklede betonband hadden wij ook natuurlijk liever anders gezien.
Het bestaande granito is van het merk SPS, helaas is deze firma gestopt met het maken van granito pleisters. De firma Digo die nu de granito pleiters levert hebben wij benaderd of de kleur die op u betonband aanwezig is geleverd kon worden. Helaas was dit niet mogelijk, waardoor wij de reparatie in u betonnen band hebben moeten uitvoeren met een granito pleister die afwijkt van de bestaande kleur. Dit blijft natuurlijk zichtbaar en begrijpen dat u het anders had verwacht, ook mijn collega’s die bij u aan het werk zijn geweest willen natuurlijk een mooi stukje werk afleveren maar zijn afhankelijk van de juiste materialen.
Ook zij willen een 100% tevreden klant achter laten en balen er ook van.
Maar willen u nog wel even langs deze weg bedanken voor de goede verzorging (koffie, thee, Soep) U heeft het contact met Karel Kamp ervaren als chaotisch dat betreuren wij ten zeerste en nemen dit mee in het intern overleg met onze medewerkers.
Graag wil ik u bedanken voor u feedback al is het dan wat negatief, maar zullen dit meenemen als leer en verbeterpunt.
Vriendelijke groet,
Karel Kamp bv