Prachtig

Prachtige vogels en andere dieren. Ook de vogelshow was grandioos. Een aanraden voor een ieder om de avifauna te bezoeken

Krásný park

Strávili jsme v parku celé odpoledne a moc jsme si to užili, krásné a prostorné ubikace, nádherná zvířata a příjemné zpestření krmením papoušků

• 1 of meer Voederpresentaties

leuk park en eten was fantastisch!

Fantastische dag gehad met broer en zussen, als een broer en zussen dag, beetje dejafu aangezien we er vroeger ook geweest zijn toen we nog klein waren met onze ouders. Het blijft leuk en interessant

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Een leuk en betaalbaar dagje uit voor het hele gezin.

Wij zijn vorige weekend voor de derde keer naar Avifauna geweest met ons gezin (kinderen 8 & 11 jaar) Het was een gezellig dag, we keken erg uit naar de vogelshows aangezien deze de vorige 2 keer echt het hoogtepunt van onze dag waren. Helaas waren beide shows zondag heel erg kort, er waren maar weinig vogels die zin hadden om mee te werken aan de show. Ondanks de mindere show hebben we ons de hele dag goed vermaakt. We hadden prachtig weer, de kinderen hebben enthousiast alle vogels/dieren bekeken en hebben leuk gespeeld in de speeltuin en op het springkussen. Een leuk en betaalbaar dagje uit voor het hele gezin.

Mooi en bijzonder park

Ik wist van het bestaan af, maar nog nooit geweest. Echt een leuk park met de show in de middag als hoogtepunt, vond ik persoonlijk. Heel bijzonder.

Beestachtig leuk

Als opa samen met oma en 3 kleinkinderen (5, 8 en 10) op visite bij de dieren geweest. Veel gezien, geleerd en genoten, lekker gegeten en voor de kinderen en leuke gevarieerde speeltuin. Kortom een geweldige en ook nog educatieve dag!

Hele korte vogelshow

Alles zag er piek en span uit. Alleen de vogelshow van 7 minuten is wel heeeel kort

Mooie vogels

We vonden het leuk dat er veel interactieve delen zijn, veel voedermomenten met leuke educatiefe uitleg bij, ook de vogelshows zijn top, en door het Lori verblijf wandelen en voederen is zeer aan te raden.

Fijne dag gehad

Wij gingen met onze kleinzoon van 5 naar jullie park. Onze kleinzoon vonden de vogels en de pinguïns geweldig. Maar hij was het meest enthousiast over de speeltuin.

Super park!

Wat een mooi park en goede verzorging van de vogels en andere dieren. Alles zag er netjes en goed uit. En wij hebben genoten. Alleen schrok ik van de prijzen in de kiosk zeker 4,10 voor een chocomel vond ik vrij duur.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Gezellig middagje uit met de kleine man

Was erg leuk met onze kleine man. Leuke vogelshow ,springkussens en zelfs vissen/schildpadden ! Hij keek zijn ogen uit!

• 1 of meer Voederpresentaties

wat wordt het Park mooi en vernieuwend

als buren van avifauna, was ik toch alweer een tijdje niet geweest, maar zie al weken een nieuwe verbouwing, dus nieuwsgierig, en een mooi aanbod voor een burenpas. En ja het park heeft veel nieuwe dingen, en de speeltuin is super volgens mijn kleindochter.

Veel te zien

Veel meer te zien dan je zou denken. Avifauna staat bekend als een vogelpark, maar er zijn ook veel andere dieren te zien, zoals de rode panda, verschillende kleine aapjes, vicuña's, mara's, ringstaartmaki's en nog veel meer. De lori-hal en de Madagaskar-hal zijn een beleving op zich. Wij hebben die dag de vogelshow gemist omdat het te hard regende, dus daar komen we zeker nog een keer voor terug!

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Super leuke dag gehad. Demonstraties waren super leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leerzaam en leuk

Met de zon erbij ontzettend genoten van ons bezoek aan avifauna! Veel geleerd en was echt een dagje uit Twee voorstellingen gezien met de vogels Fantastisch!!!

Relex

Heel leuk gezellig rustig park De vogelsoort vond ik heel leuk we hebben echt genoten

Leuk!

Super leuk park voor die prijs. Ze mogen nog wel wat doen aan de informatie borden aan/bij de verblijven. Deze kloppen soms niet.

Leuk en leerzaam

Leuke en leerzame momenten , dicht op de dieren als ze gevoerd worden. De vogelshow is ook erg leuk en 2 verschillende. Mooie vogels, zowel binnen als buiten. Geweldige speeltuin voor kinderen,veel te doen en te zien.

• 1 of meer Voederpresentaties

Leuk klein park voor jonge kinderen

Leuke dag icm brunch.

Wij vonden het prachtig

We hebben genoten van alle vogels en andere dieren. Het was lang geleden dat we jullie bezochten en waren verrast over al het moois om te bewonderen. Ook de speeltuin op het laatst was fantastisch, voor de kinderen en de volwassenen. Het was een heerlijke dag.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Leuk om er eens te zijn geweest

De hokken mogen groter en er mag wel eens onderhoud aan gedaan worden, geeft een erg doude indruk.

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Leuk park, maar absurde horecaprijzen

Avifauna is een leuk park om te bezichtigen. Er is meer dan genoeg te zien en te beleven. De prijzen in de horeca zijn echter absurd. €4,10 voor een flesje drinken en €4,25 voor een doodsimpele, bovendien lauwe pizzapunt… Het gaat echt nergens meer over!

Een gezellige dagje uit

Een gezellige dagje uit met familie

Geweldig de Paasbrunch

• 1 of meer Voederpresentaties N.v.t.

Een dag tussen de vogels en kleine landdieren!

Een mooi en schoon park, waar je een dag lang kan verblijven. Goede informatie over wat je kan zien en ziet.

Over Vogelpark Avifauna

Ontdek ZOOveel in Avifauna