Filters

9

Adequate dienstverlening

Adequate dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
8

Correcte en vriendelijke afhandeling

Jammer dat ik jullie als accountant niet eerder heb weten te vinden. Prettige manier van over en weer via de mail te communceren. Met Anke diverse tips en tools besproken. Goede duidelijke communicatie over allerlei zaken. Prettig om mee samen te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
10

Prettig en nuttig overleg.

Los van een goed adviesgesprek vin ik het netjes dat er pro actief drie kwartier in rekening is gebracht. Het gesprek begon iets later, toch attent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
10

Professioneel, deskundig en uitstekende communicatie

Voor mijn stamrecht BV verleent StamrechtBV.com uitstekende service en men communiceert duidelijk en men komt gemaakte afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
8

Vakkundig Vriendelijk Vertrouwd.

Vanaf de oprichting in 2011 tot nu toe prima geholpen met de Stamrecht BV.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's
8

Het gevoel dat deskundigen mijn stamrecht regelt geeft rust.

De communicatie verloopt vlot en correct. Soms wel jammer dat er door verschillende mensen wordt gereageerd, maar de antwoorden zijn wel goed. Verder een fijne persoonlijke site om de benodigdheden te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
10

Direct contact is effectief en maakt mij blij.

Steeds wanneer ik telefonisch contact heb of via email blijkt dat jullie medewerkers ter zake kundig zijn en je niet steeds dient te worden doorverbonden. In een woord top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
8

Zorgeloos

Zorgeloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
10

Snelle, adequate organisatie

Na, telefonisch contact met fiscalist, afspraak gemaakt. Goede indruk, en besloten met de stamrecht b v. Administratie over te stappen. In eerste instantie overgestapt om het gunstige tarief. Tot nu toe zeer tevreden, over de contacten, weet nog niet hoe het verder gaat lopen, maar heb er alle vertrouwen in

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
10

Accuraat , klantvriendelijke service

Vanaf 2013 hier klant, ben erg tevreden, er wordt accuraat en vriendelijk gewerkt. Ook als je tussendoor een vraagje hebt wordt er snel en vakkundig snel beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
8

Makkelijk contact te leggen en afspraken te maken

Ik ben nu een jaar of vijf klant. In deze tijd zijn er nooit problemen geweest. Dat zegt naar mijn mening voldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Flex BV
8

Duidelijkheid over de te volgen fiscaleregels!

Na 1 gesprek in Driebergen met een ervarings deskundige Is er veel duidelijk geworden! KLASSE!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten
8

Zakelijk en duidelijk

Zzzz

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten
9

snelle en goede service

snel advies over aanpassing stamrechtovereenkomst, die vervolgens nog diezelfde dag is aangepast

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
8

Goed

Het lijkt mij op het eerste gezicht dat er veel expertise aanwezig is

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
9

prima, vriendelijk en terzake deskundig

Meer dan naar verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten
8

Prima service, soms te commercieel

Een enkele keer heb ik geadviseerd gekregen een verzoek van derden (bv. de BD die de waarde van de stamrecht in het economisch verkeer van 3 jaar geleden (vertrek eigenaar naar het buitenland) nodig heeft) door Stamrecht BV te laten uitwerken, tegen een te forse factuur. Na nader overleg met de BD is gebleken dat het verzoek van de BD bij nader inzien toch niet nodig is. Dat had ik natuurlijk ook graag van Stamrecht BV vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
10

Uitstekende en deskundige advisering en ondersteuning

De afgelopen jaren heb ik vanuit Stamrecht BV een uitstekende advisering en ondersteuning ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Flex BV
5

Uiteindelijk betaal ik het zelf

Laat ik zeggen dat ik tevreden ben met de service van het kantoor maar ik plaats een dikke kanttekening bij mijn StamrechtBV. Ik heb destijds mijn vertrek premie in tweeën gedeeld, 30 k in mijn huis en 30 k op de bank. Ik heb een leen overeenkomst met mijn BV en ik betaal dus over een termijn die 30 k terug naar mijn BV. Nu laat ik Kroese en Geraerts netjes ieder jaar de balans opmaken en dat kost mij €450 + nog eens €450 aan de belasting dienst. Over 30 jaar zou dat bedrag wat mijn bruto premie was ( 60k) netto zijn, ware het niet dat ik in die 30 jaar bijna 30 k betaald heb aan Kroese en Geraerts en de belastingdienst. Ik had volgens mij beter bij het begin de belasting kunnen betalen dat had ik niet zo veel rompslomp gehad. Dat advies had ik dus liever gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Oprichten BV's
7

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
8

Ik heb goede ervaring met Stamrecht bv.

Communicatie is helder , er wordt snel gereageerd op email en uploaden van documenten gaat makkelijk. Pas recent is het punt mbt betaling van rente over de schuld mij duidelijk geworden. Vorig jaar kon ik nog door periodiek te betalen aan de belastingdienst dit voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
9

Zoals altijd een snelle en adequate reactie

Zoals altijd een snelle en adequate reactie op een wijzigingsverzoek

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Uitkeren & Oprenten
10

Prima, doen wat ze beloofd hebben en altijd klantvriendelijk

Prima, doen wat ze beloofd hebben en altijd klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Administratie
9

Goede informatie en een geweldige service.

Fijne contacten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: Fiscaal & Juridisch
9

Deskundige en goede dienstverlening.

Ook op extra vragen krijg ik meestal snel en to the point antwoord. Van tijd tot tijd nieuwsbrief met tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Deskundigheid
  • Ik had deze ervaring met: N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Rondweg 103

5406 NK Uden

088-2554800

Over Kroese en Geraerts

Kroese en Geraerts: Bekend van de labels GeldZo.nl en StamrechtBV.com. www.GeldZo.nl www.StamrechtBV.com Dé Stamrecht, Pensioen, Lijfrente en ODV BV specialist. Wij bedienen meer dan 4000 BV's met administraties, jaarstukken en belastingadvies.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.