Vriendelijk en betrouwbare zorg

Vaste gezichten, waardoor er een band opgebouwd kon worden. Betrouwbaar en flexibel

Kwaliteit en vertrouwen

Ze luisteren goed naar je wensen en zijn zeer hulpvaardig. We zijn er zeer tevreden over.

top

flexibel, korte reactie tijden en fijne mensen

Fantastisch dat alles zo snel geregeld kon worden

Lieve zorgzame mensen, die zich zo flexibel hebben opgesteld dat mijn partner toch nog thuis kon komen. Erg blij mee.

zeer tevreden met de zorg door de dames van het collectief

De dames zijn vriendelijk, prettig in de omgang, zeer deskundig en hebben ongetwijfeld bijgedragen aan mijn spoedige genezing van covid

Uitstekende service, zeer professionele inzet

Zowel de verpleegkundige inzet zelf als de service eromheen was van topniveau!

Inspirerende ‘ bezoeken’

Voor de nacht en na de nacht hadden wij aardige gesprekken. In de nacht kwamen de dames enkele keren stilletjes kijken of ik er rustig bijlag. Ik kan het collectief warm aanbevelen !

Uitstekende zorg voor mijn moeder

Mijn moeder is op liefdevolle wijze verzorgd en zowel mijn moeder, maar ook mijn vader zijn erg tevreden met de attente ondersteuning die zij in de afgelopen maanden hebben gekregen. Het gaf ons als kinderen een gerust gevoel dat er steeds zeer kundige en zorgzame verpleegkundigen 24/7 bij mijn ouders in huis waren. Wij hebben de deskundige hulp en adviezen van alle verpleegkundigen via het Verpleeg Collectief zeer gewaardeerd.

Zeer klantvriendelijk en professioneel .

Onze moeder was in de gelukkige omstandigheid ,dat ze zich thuis door het verpleegcollectief kon laten verzorgen . Het was een heel vertrouwd geweldig team dat ze om zich heen had . Liefdevol en verzorgend tot aan een professionele warme en betrokken stervensbegeleiding . Het heeft ons veel rust gegeven . Els.

Betrokken & professioneel

De verpleegkundigen zijn prettig in het contact, flexibel en creatief. Mijn moeder heeft veel steun aan hen.

Zeer snelle respons, prettig contact, super geregeld!

Ik had van de ene op de andere dag heel snel 24-uurs verpleging nodig voor mijn moeder. Het verpleegcollectief heeft dit onmiddellijk voor me geregeld, er stond al de volgende dag een ervaren verpleegkundige voor de deur. Echt heel fijn en goed geregeld allemaal, een grote steun in moeilijke tijden!

Zorg snel, liefdevol en goed geregeld

Binnen een dag was de zorg geregeld! De verpleegsters hebben mij liefdevol en goed verzorgd.

Zeer positief voor de inlevende en professionele zorg

Zeer positieve etvaring voor de snel in te zetten, voor de inlevende en professionele zorg!

Goede betrooken medewerkers

Zeer tevreden goede medewerkers en prima communicatie

Dat dit bestaat!!!

Mijn zus is nog maar kort client bij steun en toeverlaat. Vanaf dag 1 werden wij aangenaam verrast, kan zorg echt zo zijn? Blijft dit zo? En ha, zelfs nu we crisis hebben zijn ze er voor ons, dag en nacht. Zij denken mee en komen net goed advies. Maar vooral de zorg en liefdevolle aandacht is geweldig. Dankjewel Pascale, Teuni, Katieshe, Karlien en Annette voor de geweldige zorg. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Zorgzaam, bekwaam, flexibel en betrouwbaar!

Alleen maar lof! Fijne verpleegsters, alle aandacht voor de cliënten. Direct actie nemen waar nodig, bijvoorbeeld in het afspraken maken met dokters en anderen (opeisen). En goede manieren bovendien. Lief, zorgzaam en nog gezellig ook! Ook zeer flexibel in extra uren plannen, of uren van elkaar overnemen. In ons geval was het erg prettig, dat er altijd iemand beschikbaar was. Hartelijke groet, familie de Nier

Goede,professionele zorg. Erg attent en meelevend. Ik kon daardoor ook eens mezelf zijn

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Netjes, snel, vakkundige mensen bemiddeld

• Ervaring met: Bemiddelen van zorg

• Ervaring met: Hulp bij dementie

• Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Mijn moeder van 90 jaar had een flinke ingreep in het ziekenhuis aan haar oog (poliklinisch). Ze had verschrikkelijk veel pijn, was ongedurig en onrustig. Mijn zus en ik zijn een aantal dagen en een nacht bij haar geweest. Wij waren doodop. Een uitkomst dat er goede Nachtzorg wordt geboden door het Verpleeg Collectief!

• Ervaring met: Zorg voor ouderen

Uiterst zorgvuldig en bijzonder snel werd eerst een 5-uurs diens en vervolgens een 24-uursdienst opgezet met ervaren en deskundige zorgverleners (gediplomeerde verpleegkundigen). Heel professioneel allemaal.

• Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

• Begeleiding

ik heb de 24 uur zorg voor mijn tante van 92 jaar als zeer positief ervaren. bij problemen werd door het bureau meteen goed opgepakt. ieder maand hadden we een evaluatie met de leiding en diegene die mijn tante werkte. zowel de leiding als de verpleging mijn grote dank. zij hebben er voor gezorgd dat mijn tante nog een hele mooie zomer heeft gehad in haar eigen huis

• Ervaring met: Zorg voor ouderen

Erg enthousiast over de inzet, bekwaamheid en zorg voor mijn echtgenote en ook voor mijzelf

• Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Over Verpleeg Collectief

Verpleeg Collectief particuliere thuiszorg, verpleeghuis vervangende zorg thuis. 24 uurszorg thuis