Altijd direct een oplossing vinden!

Alle medewerkers zochten altijd direct een oplossing als zich een probleem voordeed. Altijd werd er zorg gevonden. Ook met andere vragen kon ik altijd bij hen terecht. Petje af voor deze hard werkende club. Ik draag hen een warm hart toe.

Erg goed

Deskundig, zorgzaam ,accuraat ,veel ervaring en expertise en goede en prettige communicatie

Snel, adequaat en professioneel

Op vrijdag gebeld en op maandag stond de eerste (24uurs) zorgverlener thuis klaar na een ziekenhuisopname. Een bekwame verpleegkundige die direct aan de slag ging en ons naast de zorg ook met allerlei regelzaken hielp. Zij bleek een constante factor en heeft ons tot op de laatste dag van de verhuizing erg goed geholpen. Het klikte helaas niet met elke zorgverlener maar dat werd goed opgepakt door het bureau en opgelost door een andere inzet.

Zeer professioneel, toegewijd en persoonlijk.

Onze ervaring met Verpleeg Collectief is boven verwachting. Professionele verpleegsters die met veel toewijding en gevoel verzorgen en begeleiden. Het hoofdkantoor dat zorgdraagt voor n perfecte planning maar ook zorgdraagt voor de goede matches te vinden voor zowel patient als verpleeging. Bovendien met een zeer persoonlijke interesse in het welzijn van de patient en de situatie. Iedereen blijft meedenken aan wat kan “helpen” in welke vorm dan ook. Naar mijn vader toe alsook naar de familie eromheen. Zeer zeer dankbaar dat wij deze mensen om hem en ons heen hebben gehad gedurende de laatste maanden van mijn vaders leven. Dank en liefs aan hen allemaal.

Toegewijde medewerkers

De dames hebben veel ervaring en tonen veel aandacht en empathie. Ze zijn echt betrokken bij de zorg voor het individu en boeken resultaat in vooruitgang van het welzijn van de client. Het heeft ons als mantelzorger ook echt ondersteund bij onze zorg.

Compleet ontzorgt

In de laatste dagen van mijn moeder's leven was het heel prettig om snel en vertrouwd contact te hebben met Margot en Ada van het Verpleegcollectief. Vol begrip en met opmerkelijke snelheid konden ze regelen dat er 12 uur per dag zorgmedewerkers bij onze moeder konden zijn. Dit gaf ons heel veel rust. En ook de flexibiliteit om vervanging te regelen toen een van de aan ons toebedeelde groep uitviel door een ongelukkige voetverzwikking, gaf ons nog meer vertrouwen. Later werd dat nog eens op de proef gesteld toen een van de groep uitviel omdat ze werd aangereden met de auto (dit verzin je niet) was binnen twee uur de zorg bij ons weer op peil. En ook de kwaliteit van de directe zorg en de aandacht en liefde die mijn moeder heeft mogen ontvangen was hartverwarmend. We zijn heel gelukkig dat mijn moeder in zulke goede zorgen uiteindelijk heel rustig is ingeslapen. Petje af.

Fijne toegankelijke organisatie en fantastische zorgverleners

Zie hierboven

Ontzettend aardige en kundige zorg voor mam

Zeer flexibele organisatie, die het voor elkaar kreeg om zorg beschikbaar te hebben, rekening houdend met iedere keer weer veranderende zorgwensen. Mijn moeder heeft nog echt kunnen genieten van haar zorgverlenende 'gasten'.

Prima hulp en snel geregeld

Heel fijn dat we zo snel al hulp konden krijgen. De dames werkten geheel zelfstandig dus dat was heel prettig. Slechts 1 minpuntje was dat er een foutje in de planning stond waar we toevallig achter kwamen; dienst tot 9 uur terwijl tot 11 uur in de planning stond.

Heel erg fijne vakkundige zorg!

Nav onze hulpvraag werd er snel gehandeld! Door deze vakkundige zorg kon mijn moeder tot het laatst thuis blijven!!! Goede en adequate communicatie!

fantastisch!!!

zo betrokken zorg, echt 24 uur per dag, ze hebben ervoor gezorgd dat onze oudtante en oom, en later hij alleen op een geweldige manier kwaliteit van leven had, en in zijn eigen waardigheid kon blijven en overlijden

Op een kleinigheidje na prima!

Heb het heel gezellig gehad met de dames.

Vriendelijke en betrokken medewerksters. Er was altijd gegarandeerde 24 uurs zorg aanwezig.

Zeer zeeer Goed

Direct en helder reageren op alle vragen Denken in oplossingen Alles gedaan wat ze zeiden Uiterst puntueel

Fijne, betrouwbare organisatie.

Ik heb goede ervaringen met Verpleegcollectief. Betrouwbaar, denken mee en doen er alles aan om de de zorg zo goed en soepel mogelijk te laten verlopen. Erg aardige medewerkers die hart voor hun werk hebben.

Meestal kundige mensen .

Kundig en behulpzaam

Vriendelijk en betrouwbare zorg

Vaste gezichten, waardoor er een band opgebouwd kon worden. Betrouwbaar en flexibel

Kwaliteit en vertrouwen

Ze luisteren goed naar je wensen en zijn zeer hulpvaardig. We zijn er zeer tevreden over.

top

flexibel, korte reactie tijden en fijne mensen

Fantastisch dat alles zo snel geregeld kon worden

Lieve zorgzame mensen, die zich zo flexibel hebben opgesteld dat mijn partner toch nog thuis kon komen. Erg blij mee.

zeer tevreden met de zorg door de dames van het collectief

De dames zijn vriendelijk, prettig in de omgang, zeer deskundig en hebben ongetwijfeld bijgedragen aan mijn spoedige genezing van covid

Uitstekende service, zeer professionele inzet

Zowel de verpleegkundige inzet zelf als de service eromheen was van topniveau!

Inspirerende ‘ bezoeken’

Voor de nacht en na de nacht hadden wij aardige gesprekken. In de nacht kwamen de dames enkele keren stilletjes kijken of ik er rustig bijlag. Ik kan het collectief warm aanbevelen !

Uitstekende zorg voor mijn moeder

Mijn moeder is op liefdevolle wijze verzorgd en zowel mijn moeder, maar ook mijn vader zijn erg tevreden met de attente ondersteuning die zij in de afgelopen maanden hebben gekregen. Het gaf ons als kinderen een gerust gevoel dat er steeds zeer kundige en zorgzame verpleegkundigen 24/7 bij mijn ouders in huis waren. Wij hebben de deskundige hulp en adviezen van alle verpleegkundigen via het Verpleeg Collectief zeer gewaardeerd.

Zeer klantvriendelijk en professioneel .

Onze moeder was in de gelukkige omstandigheid ,dat ze zich thuis door het verpleegcollectief kon laten verzorgen . Het was een heel vertrouwd geweldig team dat ze om zich heen had . Liefdevol en verzorgend tot aan een professionele warme en betrokken stervensbegeleiding . Het heeft ons veel rust gegeven . Els.

Over Verpleeg Collectief

Verpleeg Collectief particuliere thuiszorg, verpleeghuis vervangende zorg thuis. 24 uurszorg thuis