Een zeer zinvolle en leerzame training die op een heel leuke manier werd gegeven. Prettig contact met coach/begeleider Daniëlle. De trainingsmiddagen waren 'een uitje' ;-)
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Janneke, bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie de trainingsmiddagen als een 'uitje' hebben ervaren :) Ik wens jullie alle goeds en een mooi 2019!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Annemiek, dank voor je beoordeling! Het beste gewenst!

Zeer tevreden met de aanpak én het resultaat van de training. Per training werd er ter plekke gekeken op welk specifiek gebied er aandacht nodig was en hier werd direct op ingespeeld. Het resultaat is dat onze dochter een paar grote stappen heeft kunnen zetten in haar ontwikkeling.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Bedankt voor jullie beoordeling! Mooi om te zien welke stappen ze heeft gemaakt en hoe jullie haar hierin ondersteunen. Ik wens jullie het beste!

Wij hebben met onze vijfjarige zoon de training zo trots als een pauw gevolgd om handvatten te krijgen om onze zoon meer zelfvertrouwen te laten krijgen. Onze zoon genoot van de sessies en doet goed zijn best om toe te passen wat hij heeft geleerd. Door de oudersessie en communicatie kunnen wij hem hierin beter begeleiden.
  • Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hallo Marike, dankjewel voor je beoordeling. Ik hoop dat hij nog verder mag groeien in zijn zelfvertrouwen en wens jullie het allerbeste!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Marjolein, dankjewel voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

Leerzaam voor zowel kind als ouders. De training helpt bewust te worden van bepaalde situaties en geeft handvatten om als een bikkel te reageren.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Dennis, bedankt voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie de training zo ervaren hebben. Het beste gewenst!

Ik ben erg tevreden over het totaalpakket. Mijn kind kan nu beter voor zichzelf opkomen, maakt meer contact met anderen, kan zichzelf beter en rustiger uitdrukken als er iets aan de hand is en is trotser op zichzelf. De wekelijkse rapportage en de telefonische overlegmomenten met de ouders helpen om het kind te ondersteunen in het leerproces.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Daniëlle, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien en te horen hoe ze gegroeid is! Ik wens jullie het beste!

Mijn zoon heeft echt baat bij de individuele training gehad. resultaat is dat hij met lastige situaties echt beter om kan gaan door de handvaten die hij heeft gekregen. De manier van aanpak is ook erg prettig en kindgericht waardoor hij het altijd erg leuk vond om naartoe te gaan. Kortom echt een aanrader
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Elleke, dankjewel voor je beoordeling en positieve woorden. Het beste gewenst!

Zeer prettige ervaring gehad.. zowel onze dochter als wij zelf! Heel veel nuttige tips en tools om haar te kunnen begeleiden in haar groei.. ik zal apetrots altijd aanraden!
  • Kindvriendelijk

Hallo Debora, dankjewel voor je positieve beoordeling! Het was prettig samenwerken met jullie. Ik wens jullie het beste!

Het is een leerzame training voor zowel ouder als kind. Er zijn merkbare verbeteringen en het geeft de ouders handvaten.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe hij steeds meer dingen durfde! Het beste gewenst!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Otteline, dankjewel voor je beoordeling. Ik wens jullie het beste!

We hebben de weerbaarheidstraining voor onze dochter (5) als zeer waardevol ervaren. Ze heeft op haar jonge leeftijd handvatten gekregen om om te gaan met situaties waar ze moeite mee had. Ze is in 9 weken tijd enorm vooruit gegaan en zelfverzekerder geworden in nieuwe, onbekende situaties.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Leon, bedankt voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe ze is gegroeid en hoe jullie haar als ouders hierin steeds ondersteunen. Ik wens jullie het beste!

Ryan heeft het erg naar zijn gehad en heeft al wat kunnen toepassen van wat hij geleerd hebt. Vindt het jammer dat de lessen voorbij zijn. Hopen dat dit voldoende voor hem is geweest en anders maken we zeker weer een vervolg afspraak.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Shirley, dank voor je beoordeling. Het was gezellig om Ryan in de groep te hebben!

Aanleiding voor de training was dat onze zoon wat weinig afstand kon nemen van dingen die tegen hem werden gezegd. Hij heeft een grote groei laten zien gedurende de trainingsweken en weet nu wanneer hij een bikkel of een chiller kan zijn om de situatie aan te gaan. Dank voor de zeer goede begeleiding waarbij het kind centraal staat!
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Edwin, dank voor je beoordeling. En graag gedaan, jullie bedankt voor de prettige samenwerking! Ik wens jullie het beste!

Ik heb het als heel fijn en leerzaam ervaren voor mijn dochter maar ook voor ons als ouders. Communicatie is super en mijn dochter ging er elke week met plezier er naar toe.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Eva, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie er zoveel aan gehad hebben. Het was gezellig om je dochter in de training te hebben! Ik wens jullie het beste!

Het was een goed positief training 😄
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Fatima, dankjewel voor je beoordeling. Fijn dat jullie het positief ervaren hebben en je dochter zo gegroeid is. Het beste gewenst!

Daniëlle weet een veilige setting te creëren voor de kinderen, door middel van persoonlijke benadering en aandacht voor elk kind. Onze dochter van 5 durft nu veel meer initiatief te nemen in sociale situaties en is zelfverzekerder geworden.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Suzanne, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je de training positief ervaren hebt en dat jullie dochter steeds meer durft! Ik wens jullie het beste!

super fijne training gehad. dochtertje heeft de weken als prettig ervaren is staat veel steviger in haar schoentjes. daarnaast goeie tips en adviezen gekregen in de evaluaties
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Lisette, bedankt voor je beoordeling en positieve woorden! Mooi om te zien hoe ze dingen in de training steeds meer als een Bikkel oploste. Ik wens jullie het beste!

Mijn zoontje (5) heeft twee trainingen voltooid bij Apetrotse Kinderen (eerst de individuele, daarna de groepstraining). Door deze training heeft hij geleerd om te gaan met nieuwe (soms spannende) situaties en geleerd om vooral toch door te zetten als dingen niet direct lukken. Naar mate de training verder vorderde vernam ik ook van andere mensen dat mijn zoontje steeds meer met dingen mee ging doen en uit zichzelf dingen ging vertellen. Meest belangrijk: ik hoor van mijn kind zelf ookdat hij nu plezier heeft in bezigheden die hij voorheen vooral "stom" (lees: eng/spannend) vond. Danielle, die de training verzorgde, is verder een prettige gesprekspartner en een fijn klankbord voor bezorgde ouders. Heel erg bedankt!
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Krista, dank voor je beoordeling. Knap van hem hoe hij steeds meer dingen probeert die hij spannend vindt en je hem ziet groeien in zelfvertrouwen! Dankjewel voor je complimenten. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter van 4,5 jaar heeft veel gehad aan de weerbaarheidstraining. Ze had elke woensdagmiddag veel zin om weer te gaan en voelde zich steeds meer een echte bikkel!
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Ard, bedankt voor je beoordeling. Het was gezellig om haar in de groep te hebben en mooi om te zien hoe ze steeds meer durft! Het beste gewenst!

Leuke en leerzame training, goede communicatie, goed met kinderen. Hele fijne ervaring voor mijn dochter.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Mirjam, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jullie er zoveel aan gehad hebben. En gezellig om je dochter in de training te hebben! Het beste gewenst!

Onze dochter voelde zich snel op haar gemak, het was een heel leuke groepje. Wij hebben absoluut geen spijt dat we haar hiervoor hebben opgegeven. Ze staat nu een stuk steviger in haar schoenen. Aanrader! Wij hebben thuis de lesstof/ huiswerk met haar geoefend, zou ik zeker aanbevelen.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Hallo Remko en Suzan, bedankt voor jullie beoordeling! Fijn dat jullie de training als positief hebben ervaren. Het was gezellig om jullie dochter in de groep te hebben. Ik wens jullie het beste!

• Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Jiske, bedankt voor je positieve beoordeling! Het was een plezier om met jullie samen te werken. Het beste gewenst!

Tevreden kijken we terug op de cursus die Roos volgde afgelopen maanden bij Apetrotse Kinderen. Ze heeft er veel geleerd op een leuke en spelenderwijze manier. Ze had plezier in de bijeenkomsten en met de bijbehorende oefeningen en verhalen in het werkboek konden we thuis ook aan de slag.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Hallo Hanneke, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat jullie er veel aan hebben gehad en dat Roos met plezier kwam. Het beste gewenst!

Onze dochter is goed geholpen met een persoonlijke Trots als een pauw training met aanpassingen speciaal voor haar. Ze heeft nu meer mogelijkheden om haar problemen aan te kunnen en er zelf iets aan te doen. Daniëlle is heel vriendelijk en weet goed de aandacht vast te houden en ondanks allerlei afleidingspogingen, toch het gesprek aan te gaan over lastige onderwerpen. We zijn heel tevreden over haar hulp. Nu is het aan onze dochter en aan ons om met alle tips in de praktijk aan de slag te gaan.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hallo Brenda, bedankt voor je beoordeling en complimenten! Het waren gezellige sessies met je dochter en ik zie dat ze zich nu vrolijker voelt en makkelijker kan relativeren. Ik wens jullie het beste!

Over Apetrotse Kinderen