Professionele en zorgzame begeleiding

Mijn dochter heeft geleerd meer bewust te worden van haar valkuilen en hoe daarmee om te gaan. Het is een fijne keer methodiek en de begeleiding was top

Dankjewel voor je review, Laurens. Het was een plezier om haar in de groep te hebben en hierin te begeleiden. Ik wens jullie het beste!

goede opgezette groepstraining op maat.

Mijn zoontje heeft aan de hand van een verschillende types leren omgaan met moeilijke situaties. Zoals nieuwe situaties, spreken in een kring, en omgaan met emotie. Zijn een grote stap verder en kunnen deze adviezen nog toepassen in de toekomst.

Dank voor jullie review, Jeroen en Joyce. Met alle plezier jullie zoon hierbij geholpen, mooi om te zien hoe hij zich ontwikkelt. Ik wens jullie het beste!

Uiterst positieve ervaring.

Mijn zoon ( 7 jaar ) heeft individuele sessies gehad bij Danielle, om zijn zelfvertrouwen te vergroten en met succes! Danielle heeft een rustige, respectvolle, positieve benadering, mijn zoon ( en ik zelf ook ) voelde zich vrijwel meteen op zijn gemak en had altijd zin in de trainingen. Duidelijk dat Danielle veel ervaring heeft en goed weet waar ze mee bezig is en wat belangrijk is voor een kind. Aanrader!

Hallo Pauline, dank voor je positieve beoordeling en complimenten! Fijn dat hij er zoveel aan gehad heeft. Ik heb hem zien groeien en bewuster zien worden. Het beste gewenst!

Mijn ervaring met Apetrotse Kinderen en met Daniëlle is goed geweest. Er was genoeg ruimte en tijd om met elkaar te sparren en van gedachten te wisselen. Het was een leerzame cursus voor mijn dochter.

Hallo Kenza, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen! Fijn om elkaar laatst te spreken en te horen dat de cursus haar heeft geholpen om zich zelfverzekerder te voelen. Ik wens jullie het beste!

Een absolute aanrader: goede training en zeer kundige trainer!

Onze zoon (4 jaar) heeft de individuele training gedaan die vooral gefocust was op weerbaarheid, assertiviteit en zelfvertrouwen. Danielle is een zeer ervaren dame die goed weet hoe ze kinderen op hun gemak kan stellen. Onze zoon sprak altijd met veel enthousiasme over dat wat hij had geleerd en keek er elke keer weer naar uit om terug te gaan en nog meer te leren. Wij vonden het lastig in te schatten wat hij daadwerkelijk op zou pikken tijdens een training die uit 4 sessies van 60 min. bestaat, maar het is absoluut effectief geweest! Alles, wat niet alleen onze zoon maar ook wij als ouders hebben geleerd is inmiddels in onze routine verweven. Onze zoon is in een korte tijd enorm gegroeid; hij is veel zelfverzekerder, daadkrachtiger en assertiever! Hij benaderd nu situaties die hij anders waarschijnlijk had ontweken omdat hij dat veel te spannend vond, gooit de handdoek niet zo snel meer in de ring, en durft op bijv. het schoolplein wat beter voor zichzelf op te komen. Kortom: een training bij Apetrotse kinderen zouden wij zeker aanraden!!

Hallo Precilla, dankjewel voor je review en complimenten! Mooi hoe hij gegroeid is en zelf al vaak zei: 'Ik kan het!' :) Het waren leuke sessies met hem en jullie. Ik wens jullie het beste en wie weet, tot ziens!

Vergroten van weerbaarheid

Onze dochter heeft een zacht karakter en heeft tijdens de training geleerd hoe ze krachtiger kan staan in een echte bikkelhouding. Daniëlle is een vriendelijke begeleider die goed meedenkt om te helpen. Ze neemt de tijd en onze dochter voelde zich prettig bij haar.

Hallo Vera, dank voor jouw review. Mooi om te zien hoe ze ervoor openstond om nieuwe dingen te leren over zichzelf en er meteen mee aan de slag ging. Ik wens jullie het beste!

Goede training

Daniëlle is zeer kundig en heeft snel een goed beeld van het kind. Mijn zoon vond het elke week leuk om naar haar en de groep toe te gaan.

Bedankt voor je review, Daphne! Het was een plezier om jouw zoon in de groep te hebben met zijn vrolijkheid en enthousiasme. Het beste voor nu!

Goede cursus als je je kind weerbaarder wilt maken en meer zelfvertrouwen gunt

De cursus heeft mijn zoon veel zelfvertrouwen gegeven, hij ging er altijd met veel plezier naartoe. De overdracht naar de ouders is uitgebreid en leuk om te lezen! Er vinden ook evaluatie momenten plaats, waarbij je zaken kan overleggen/bespreken. Echt een aanrader!

Hallo Dinja, dankjewel voor jouw review. Zo leuk om te zien hoe enthousiast hij elke week weer was! Mooi dat hij zich zekerder voelt. We houden contact. Het beste voor nu!

Geweldige training gegeven door een top coach!

Dankzij de training is onze zoon écht een stuk weerbaarder geworden én wat minder verlegen. Onze zoon liet vroeger over zich heen lopen door klasgenootjes en durfde het niet tegen de juf te zeggen. Bij thuiskomst was hij dan boos op zichzelf en verdrietig omdat hij er op school niks van durfde te zeggen. Door de training heeft hij handvatten gekregen hoe om te gaan met bepaalde situaties en gevoelens. Als ouders waren wij erg blij en trots toen onze zoon voor het eerst een klasgenootje had aangesproken. Hij was trots op zichzelf en blij dat het aanspreken resultaat had. Vanaf dat moment ging het in een stroomversnelling omdat hij door kreeg dat zichzelf uiten echt effect heeft. Natuurlijk is het een proces dat gaat met vallen en opstaan daarom maken wij thuis af en toe nog steeds gebruik van de werkmap en werkbladen. Daniëlle is een zeer kundige coach! Ze straalt rust uit en daardoor voelde onze jongen zich vanaf dag één op zijn gemak. Het feit dat de training in kleine groepen wordt gegeven hebben wij ook als prettig ervaren. Er is genoeg aandacht voor elk kind. Onze zoon is apetrots op zichzelf en beseft nu dat zijn mening/stem er ook toe doet. Daniëlle wij zijn jou echt ontzettend dankbaar!

Hallo Lucinda en Wilco, dank jullie wel voor jullie uitgebreide review en mooie complimenten! :) Mooi om te zien hoe hij nog steeds groeit. Leuk om het proces van jullie thuis tijdens de training te volgen door de situaties die jullie mailden. Het was een plezier om hem hierin te begeleiden. Ik wens jullie het beste!

Het geld meer dan waard!

Onze zoon heeft ADHD en daarbij ook sociaal wat problemen. Hij huilt snel wat hem bij leeftijdgenoten als snel het pispaaltje maakte. Wij kwamen Apetrote kinderen tegen, het paste hij zou de dag er na kunnen beginnen en dichtbij. Na 6 bijeenkomsten zien wij zo een verschil, hij kan beter aangeven wat hij ergens van vind. Wij hebben geleerd hem beter te begeleiden. De dingen die hij voorheen eng vond zijn nog steeds spannend maar zijn manier van denken is nu anders waardoor hij het toch probeert.

Hallo Santoucha en Sandro, dank voor jullie review! Leuk hoe enthousiast hij elke keer weer was en nu dingen probeert die hij eigenlijk moeilijk of spannend vindt. Mooi hoe hij gegroeid is. Een fijne zomervakantie!

Zeer positief en vriendelijk.

Onze dochter van 5 heeft echt veel baat gehad van de training. Ze kan veel beter haar emoties uiten en heeft veel minder driftbuien. Heeft ze toch een driftbui, dan kan zij, maar ook wij, daar beter mee omgaan en het ook benoemen. Het is rustiger en gezelliger in huis. We doen weer veel leuke en gezellige dingen samen. Op school voelt ze zich veel minder onzeker en durft ze zich ook te uiten én dingen te vragen. Haar zelfvertrouwen groeit nog steeds met de dag. Mijn dochter kon heel goed met Daniëlle overweg. De rust die zij uitstraalt, had een heel goed effect op onze dochter. Daarbii is Daniëlle heel vriendelijk en lief voor de kinderen. Een echte aanrader dus!

Hoi Sabrina, dankjewel voor jouw positieve review en complimenten. Mooi dat ze zo gegroeid is, zich beter kan uiten en meer zelfvertrouwen heeft. Ik wens jullie een hele fijne vakantie!

Reactie van mijn zoon: leuk!

Goede begeleiding afwisselend met veel spelenderwijs oefenen. Samen oefenen in een kleine groep maakte het laagdrempelig voor mijn zoon om mee te doen. Hij leerde snel de kinderen kennen en voelde zich vrij om zijn gedachte en doelen te delen. Zijn persoonlijke doelen zijn grotendeels behaald. De leuke werkmap kregen wij mee naar huis, zodat we het nog een keer kunnen nalezen. Een gemailde feedback na elke les hebben wij als ouders erg prettig ervaren.

Bedankt voor je beoordeling, Shenaida. Fijn dat jullie het zo ervaren hebben. Mooi om te zien hoe hij zich veilig voelde en ervoor openstond nieuwe dingen te leren over zichzelf. Ik wens jullie het beste!

Effectief en duidelijk

Onze zoon heeft na het volgen van deze cursus geleerd om een bikkel te zijn door voor hemzelf op te komen als hij iets niet leuk vindt en nee zeggen ook ok is. Hij kwam altijd met veel energie uit de cursus en heeft de stof die op een hele leuke informele manier wordt behandeld en meteen in de praktijk wordt gebracht, om weten te zetten in de praktijk. Danielle is erg enthousiast en weet haar plezier en enthousiasme in het werk goed over te brengen.

Hoi Saskia, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Mooi hoe hij is gegroeid! Het was een plezier om hem in de groep te hebben, genoten van zijn enthousiasme. Het beste gewenst!

Leuke en leerzame training

De training bij apetrotse kinderen heeft onze zoon van 5 jaar doen groeien in zelfvertrouwen. Hij kan zijn grenzen beter aangeven en komt op voor zichzelf. Onze zoon voelde zich op zijn gemak in de groep bij Daniëlle en vond het een feestje om elke week naar de training toe te gaan. Zeker een aanrader.

Dankjewel voor je review! Mooi om te zien hoe hij gegroeid is en meer voor zichzelf opkomt. Ik wens jullie het beste!

Leuk en leerzaam

Mijn dochter (7 jaar) heeft het enorm naar haar zin gehad bij apetrotse kinderen, het was elke week weer een feestje! De methode 'bikkeltjes met lef sluit goed aan bij de belevingswereld van de kinderen. Ze leren door middel van typetjes beter herkennen hoe ze zelf reageren in bepaalde situaties en hoe dit anders zou kunnen. Bij ons in huis zijn de piepers, chillers, woestelingen en bikkels een waar begrip geworden :)

Hoi Rianne, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Ze kwam altijd vrolijk binnen. Mooi om te zien welke groei ze heeft doorgemaakt. Het beste gewenst!

Daniëlle is zeer toegankelijk voor kinderen en heeft veel kennis en tools.

Mijn dochter had telkens hartstikke veel zin om naar Danielle te gaan, dat was voor mij super belangrijk. Daarnaast leerde ze elke les iets wat ze direct op school in de praktijk kon brengen. Het resultaat verbaasde haar op een positieve manier.

Hoi Leontien, dank voor je review! Mooi om te zien hoe enthousiast ze steeds was en verder gegroeid is in haar ontwikkeling. Ik wens jullie het beste!

Goede begeleiding en aandacht

Onze dochter Emma heeft veel gehad aan de begeleiding van Danielle. Danielle heeft veel aandacht en is heel geduldig. Emma vond het heel leuk om naar haar toe te gaan. Wij merken bij Emma een positieve ontwikkeling doordat zij beter met bepaalde situaties kan omgaan.

Hallo Marjolein, dankjewel voor jullie review. Fijn dat ze er zoveel aan heeft gehad, met plezier heb ik haar hierin begeleid. Ik wens jullie het beste!

Zoontje heeft weer vertrouwen in zichzelf

Op het moment van aanmelding had mijn zoontje weinig zelfvertrouwen door de cursus zagen wij hem groeien en durfde hij moeilijke zaken aan te pakken. De trainingen vond hij altijd erg leuk en ging er met plezier naar toe. Daniëlle, super bedankt hiervoor!

Hoi Marloes, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Mooi dat hij zo gegroeid is en nu meer zelfvertrouwen heeft! Heel graag gedaan :)

Zeer goede persoonlijke begeleiding, mijn dochter is weer een vrolijk opgewekt meisje. Mijn dochter voelde zich erg op haar gemak bij Daniëlle. Echt een aanrader!

Hallo Monica, dankjewel voor je review en complimenten! Ik wens jullie het beste.

Mijn kind heeft basisprincipes van omgang met andere kinderen systematisch aangeboden gekregen. Soms was het boekje te theoretisch. Er werd naar een vertaalslag gezocht wat aansloot bij mijn kind. En dat heeft hem geholpen in interacties. Situaties zijn beter in te schatten voor hem. Hij heeft bijvoorbeeld geleerd dat nee zeggen mag en grenzen geven mag. Hij zegt dit ook erbij.

Hallo Cees en Astrid, dank voor jullie review en feedback! Fijn dat het hem heeft geholpen in contact met anderen, dat hij beter situaties kan inschatten en geleerd heeft over grenzen. Ik wens jullie alle goeds!

Altijd een luisterend oor

Fijne begeleiding gehad en zijn zeer tevreden.

Dankjewel voor je reactie en review. Ik wens jullie het beste, succes de komende tijd!

Veel persoonlijke aandacht en mooie stap in de ontwikkeling

Ik heb mijn zoontje (4) opgegeven omdat hij het nogal lastig had een plekje te vinden in de klas. Danielle begeleidt de lessen zorgvuldig en met veel persoonlijke aandacht. Na elke les krijg je een terugkoppeling en er zijn daarnaast nog 2 evaluatiemomenten. Ik merkte aan mijn zoon dat hij er met plezier naartoe ging en de dingen uit de les ook kon toepassen. Hij verwoord nu beter wat hem dwars zit en lijkt beter in zijn vel te zitten.

Hallo Miranda, dankjewel voor je beoordeling! Fijn dat hij beter in zijn vel lijkt te zitten. Het was een plezier om hem in de training te hebben. Ik wens jullie het beste!

Een zeer concrete, praktijkgerichte en plezierige training

Ik vond de materialen heel duidelijk en verzorgd. De trainer vriendelijk en deskundig. Mijn dochter ging met veel plezier naar de training en heeft er veel van geleerd!

Bedankt voor je review, Sabine! Mooi om te zien hoe ze met plezier kwam en ervoor open stond om dingen over zichzelf te leren. Het beste gewenst!

heel erg goed

Heeft mijn zoon veel zelfvertrouwen gegeven, beter bewustzijn van zijn gedachten en gevoelens. Erg prettige coach.

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om de training te beoordelen. Fijn dat jullie het hier positief ervaren hebben en hij zo gegroeid is. Mooi om te zien hoe hij zich vrijer voelt. Het beste gewenst!

Mijn dochter heeft genoten

Mijn dochter is een echte bikkel na de training van Danielle. Ze ging er elke week met plezier heen! Op school zien ze het verschil. Ze staat stevig voor de klas, praat duidelijker en kijkt de kinderen aan.

Hallo Jiska en Rudy, dankjewel voor het delen van jullie ervaring. Mooi hoe ze is gegroeid en steeds meer zichzelf durft te laten zien! Voor mij was het elke week een plezier om haar hierbij te helpen :) Het beste en we hebben contact!