Leuk & Leerzaam!

Onze zoon van 7 jaar heeft een individueel traject gevolgd bij Daniëlle. Hij had meteen een klik met haar en ging iedere keer met veel plezier naar de training. Daniëlle heeft onze zoon, en ons als ouders, duidelijke handvatten en tips gegeven om om te gaan met zijn (oplopende) emoties en het verbeteren van zijn zelfbeeld. Onze zoon heeft een mooi werkboek gekregen waar alles in staat. De locatie is perfect om te oefenen (op de boerderij en met allerlei leuke attributen, vooral het klimtouw was een groot succes!). De communicatie met Daniëlle verliep prettig, even een kort gesprekje voor of na de training of per e-mail. Na iedere bijeenkomst kregen we een duidelijke samenvatting per mail met daarin ook tips om thuis verder mee aan de slag te gaan. Onze zoon vond het jammer dat het afgelopen was. Wij zouden een traject bij Daniëlle zeker aanraden!

Hallo Wilma, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jullie ervaring te delen. En met alle plezier gedaan, mooi hoe wijs hij al is en al vroeg in de training oppakte wat hij leerde. Ik wens jullie het beste!

Fijne groep en warme begeleiding

Mijn dochter wilde leren hoe je vrienden maakt en weet niet altijd goed hoe om te gaan met andere kinderen. Bij Apetrotse Kinderen kon ze leren en oefenen hoe ze hier wat meer zelfvertrouwen mee kon krijgen. De begeleiding van Daniëlle heeft zij (en wij als ouders) ervaren als warm en persoonlijk. Ze voelde zich veilig in de groep om ook lastige dingen uit te spreken. Wij zien en ervaren dat ons kind gegroeid is tijdens de training en dat zij blijer en zelfverzekerder is.

Hallo Inge, dank voor het plaatsen van deze review! Mooi dat ze zich durfde open te stellen en kon ervaren dat andere kinderen haar een leuk kind vinden. Het allerbeste gewenst!

Een fijne ervaring!

Duidelijke en prettige communicatie. Training is zowel voor het kind als voor de ouders duidelijk uitgelegd en goed toe te passen in de praktijk. Ze krijgen een map waar alles ook nog eens goed terug te vinden is.Onze zoon ging met heel veel plezier naar de training en heeft zeker dingen hiervan opgestoken. Nu thuis nog verder met blijven oefenen. Heel tevreden!

Hallo Ed en Heidi, bedankt voor jullie review! Jullie hebben een fijne zoon, leuk om te zien hoe hij met plezier kwam en zich prettig voelde in de groep.

Binnen enkele weken een duidelijke, zeer positieve, verandering bij mijn zoon.

Ons 6 jarige zoon heeft de groepstraining bij Apetrotse kinderen gevolgd omdat hij last had van angst (vooral wanneer hij iets moest presteren; school of zwemles bijvoorbeeld) en niet durfde te praten met volwassenen en vreemden. Al zeer snel zagen wij grote veranderingen: D. Ging zonder huilen zwemmen en stelde zijn vragen ‘gewoon’ aan volwassenen. Daniëlle geeft de kinderen (én ouders) fijne en makkelijk te gebruiken handvatten, waar we ook in de toekomst makkelijk op terug kunnen grijpen, mocht dit nodig zijn. Wij zouden de training zeker aanraden aan ouders met kinderen die soortgelijke ‘problemen’ ervaren.

Hallo Linda, dank voor je uitgebreide review en complimenten! Mooi hoe hij zich openstelde en al snel veel vaker dacht: 'Ik kan het!' Het was een plezier om hem in de groep te hebben. Ik wens jullie het beste!

Leuke, interessante en veilige omgeving voor onze stuiterende zoon(7jr)

In samenspraak besloten we dat individuele sessies beter bij onze zoon pasten. Onze zoon is erg druk en een echte stuiterbal die vooral wil doen wat hij in gedachten heeft en dat is stoeien en wild spelen. Bij Danielle kon en deed hij dat ook en daar waar het net leek of hij niet hoorde wat er gezegd werd drongen de woorden van Danielle toch op een subtiele manier door. Dankjewel Danielle voor een leuke, interessante en veilige omgeving voor onze stuiterende zoon.

Hallo Shanti, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om jullie ervaring te delen. Fijn dat jullie het positief ervaren hebben en heel graag gedaan! Het beste gewenst!

Hele fijne en goede training voor kinderen

Mijn zoon heeft bij Daniëlle een training gevolgd. Hij vond het altijd heel erg leuk om er heen te gaan en vond het ontzettend leuk om ervan te leren. Hij vond het jammer toen de training afgelopen was.

Hallo Maya, dankjewel voor je positieve review! Het waren leuke sessies met jouw zoon, hij was leergierig en ik heb hem zien groeien. Ik wens jullie het beste!

Mijn dochter heeft in korte tijd enorme stappen gemaakt.

Mijn dochter heeft in 8 weken enorme stappen gemaakt. Erg fijn om te zien. Ze heeft duidelijk veel geleerd. De laatste training is een paar weken geleden, maar ze praat en denkt nog steeds als een bikkel. Ze vond de cursus ook ontzettend leuk om te doen en keek er elke week naar uit.

Hallo Wendy, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om de training te beoordelen. Mooi om te zien welke stappen ze heeft gemaakt en hoe enthousiast ze altijd was! Ik wens jullie het beste.

Mijn zoon ging graag naar Danielle.

Mijn zoon ging graag naar Danielle. Hij vond het prettig om met haar te praten. Hij probeert thuis en op school toe te passen wat hij geleerd heeft van haar. Hij was er zelfs emotioneel onder toen de cursus afgelopen was.

Hallo Rauf en Diane, dank voor jullie review. En dat is wederzijds: het was een plezier om hem hierin te begeleiden. Het beste gewenst en doe hem de groeten! :)

Leuk, leerzaam, gezellig, het heeft Ivah en ons echt geholpen!

Ivah is altijd met veel plezier naar je toe geweest. Ze heeft er echt van geleerd en durft de dingen in praktijk te brengen! Je hebt haar echt helpen groeien.. En ons geholpen haar te helpen...een leerzame, leuke training die ons en Ivah heeft geholpen en steeds zal helpen.. Heel erg bedankt voor alles!

Hallo Debora, dankjewel voor jullie positieve beoordeling. Fijn dat ze er altijd zin in had en al zo gegroeid is! Heel graag gedaan, met alle plezier en liefde. Ik wens jullie het beste!

Goede aansluiting bij de persoonlijke behoefte van ons kind.

Positief en kijkend naar de behoefte van ieder individueel kind.

Hallo Vincent en Carolien, dank voor jullie review! Fijn dat jullie de training positief ervaren hebben en mooi om te zien dat hij al zo is gegroeid. Ik wens jullie het beste en we hebben contact!

Mijn zoontje is er sterker door geworden.

Mijn zoon heeft geleerd om er te staan! Voor zichzelf leren opkomen en anders leren denken. Ik ben heel erg blij dat ik dit gedaan heb en het heeft hem erg geholpen.

Hallo Mascha, dankjewel voor jouw beoordeling. Mooi dat hij zo gegroeid is in zijn zelfvertrouwen en sterker is geworden. Het beste gewenst!

Fijn en effectief!

Mijn kind is op een leuke manier geholpen in een paar sessies. Heel fijn dat er spelenderwijs zoveel bereikt kan worden. Daniëlle is een ervaren, deskundige en warme persoonlijkheid. Ik gun het ieder kind die het nodig heeft om door zo'n persoon en op deze wijze geholpen te worden aan meer zelfvertrouwen en leren omgaan met obstakels.

Dankjewel voor je positieve review, Laila! En voor je mooie complimenten :) Het was een plezier om met hem aan de slag te gaan. Ik wens jullie het beste!

Leuke en persoonlijk afgestemde training

Daniëlle is een vriendelijke en professionele kindercoach/Pedagoog die op een leuke en respectvolle manier de kinderen weet te boeien en enthousiasmeren om met de training aan de gang te gaan, waardoor wij een positief resultaat hebben ervaren die zich hopelijk nog verder zal ontwikkelen bij onze zoon.

Hallo Peter en Esther, bedankt voor jullie positieve review. Het was een plezier om hem en jullie hierbij te ondersteunen en hopelijk zet de positieve ontwikkeling verder door. Het beste gewenst!

Leerzaam en leuk

Onze zoon (4) heeft de training gevolgd omdat hij niet altijd zelfvertrouwen had in een groep maar ook snel boos werd als hij zijn zin niet kreeg en dan meestal wegliep. Hij heeft in de training geleerd om in een groep zn mannetje te staan, hoe hij om kan gaan als hij zich boos voelt, hoe hij zichzelf dan weer rustig krijgt en hij heeft geleerd hoe om te gaan als hij zijn zin niet krijgt.

Hallo Angela, dankjewel voor jullie positieve beoordeling. Leuk om hem altijd enthousiast te zien en dat hij er zelf al bewust mee bezig was. Fijn dat hij al zo gegroeid is! Ik wens jullie het beste.

De training heeft onze zoon geholpen om voor zichzelf op te komen

Onze zoon heeft veel gehad aan de training erg fijn om te zien hoe hij de dingen toepast in het dagelijks leven. Daniëlle is een hele fijne lieve juf. Onze zoon heeft genoten van de tijd op de boerderij. Wij zouden iedereen deze training willen aanraden een goede basis voor de rest van het leven!

Hallo Melvin en Hanneke, dank voor jullie positieve review! Mooi om te zien dat hij zo gegroeid is en jullie en de juffen op school hem hierbij helpen. Het beste gewenst!

Onze zoon is nu een echte bikkel!

Onlangs heeft onze zoon van 5 de training bikkeltjes met lef gevolgd. Hij heeft het reuze naar zijn zin gehad en veel geleerd. Hij gaf regelmatig aan elke dag wel te willen gaan naar zijn klasje! Daniëlle was helemaal top en fijn in de communicatie. Een echte aanrader!

Hallo Edo, dankjewel voor je leuke review en complimenten! Leuk om te zien hoe enthousiast hij elke week naar de training kwam en trots vertelde over wanneer hij zichzelf had aangemoedigd met 'Ik kan het!'. Ik wens jullie het beste!

Aanrader!

Mijn zoon vond het eerst een beetje spannend, maar ging er na het kennismakingsgesprek altijd met veel plezier naar toe! Ik merk ook echt aan hem dat hij er veel van geleerd heeft! Hij en wij hebben echt goede handvatten gekregen om er na de cursus nog verder mee aan de slag te gaan! Dank je wel!

Hallo Amanda, dankjewel voor jouw positieve review! En heel graag gedaan: het was een plezier om hem in de groep te hebben en te zien hoe hij openstond om nieuwe dingen te leren over zichzelf. Ik wens jullie het beste!

Pakkende training van deze tijd

De training was zeer leerzaam, passend bij de belevingswereld.

Hallo Astrid, dank voor je beoordeling. Leuk om jouw zoon altijd enthousiast te zien in de training en hem te zien groeien. Het beste gewenst!

Positieve ervaring

Mijn zoontje heeft de training positief ervaren. Hij durft nu iets meer , is zelfverzekerder.

Dankjewel voor je review! Mooi om van jou in ons telefoongesprek te horen (en ook zelf in de training te zien) hoe hij zich nu zelfverzekerder voelt en lekkerder in zijn vel zit. Ik wens jullie het beste!

Een aanrader en waardevolle aanvulling voor kind en ouders!

Daniëlle is een fijne en warme persoonlijkheid en daardoor erg geschikt om de training te geven. Haar deskundigheid en groot inlevingsvermogen zorgde ervoor dat ons kind een waardevolle training heeft mogen volgen. Ze heeft veel tips en handvatten gegeven waar wij nog lang plezier van zullen hebben. Ook het volgen van de training in een groep met leeftijdsgenootjes heeft ons kind erg goed gedaan. Het was gezellig, fijn en veilig. Daniëlle, nogmaals hartelijk dank en mochten wij in de toekomst nog een keer iets soortgelijks willen doen en/of volgen dan weten wij jou absoluut te vinden!

Hallo Anne-Marie, dankjewel voor je beoordeling en complimenten. Heel graag gedaan, met alle plezier en liefde heb ik jullie dochter hierin begeleid. Jullie zijn altijd welkom, mocht dat nodig zijn. Ik wens jullie het beste!

Onze dochter ging elke keer met plezier naar de training toe!

Wij zijn heel blij dat we apetrotse kinderen via internet hebben gevonden en dat onze dochter de training heeft gevolgd. Ze ging elke keer met plezier naar de training toe en vindt het zelfs jammer dat het afgelopen is. Wij bedanken jou voor het geven van de training en de goede begeleiding aan onze dochter. Wij kunnen hier zeker mee vooruit! Bedankt voor alle goede tips!

Hallo Rik en Judith, bedankt voor jullie review. Heel graag gedaan, het was een plezier om haar hierin te mogen begeleiden en te zien groeien! Het beste gewenst!

In kleine stapjes weerbaarder (ge)worden en smalle dezelfde taal spreken

We zijn heel blij dat onze zoon van 5 jaar deze training heeft gevolgd. Het helpt hem met kleine stapjes weerbaarder te worden en zijn sociale vaardigheden te verbeteren. Wij en zijn omgeving merken hier stap-voor-stap verbeteringen in. Naast zijn eigen ontwikkeling hierin is het heel erg fijn om (door te kunnen refereren naar de verschillende types) samen dezelfde taal te spreken om situaties beter te kunnen duiden en hiervan een leerervaring te maken. De begeleiding hebben wij als uitstekend ervaren. Complimenten voor Danielle hoe laagdrempelig ze met de kinderen omgaat, bereikt en handreikingen biedt. We houden contact met haar om wellicht een opfris afspraak te maken in het voorjaar 2021.

Hallo Marcel en Désirée, bedankt voor het delen van jullie ervaring en jullie complimenten! Mooi om te zien hoe betrokken jullie zijn bij jullie zoon en hem helpen zich verder te ontwikkelen. We houden contact!

Prettig, praktisch, nuttig, aangenaam en professioneel

Onze dochter heeft van september t/m november in 2020 de Groepstraining 4-7 jaar Zelfvertrouwen & Weerbaarheid gevolgd. Alle bijeenkomsten heeft onze dochter als bijzonder prettig ervaren. Het hielp enorm dat onze dochter vanaf de eerste kennismaking meteen een klik had met Kindercoach Daniëlle. Daniëlle kweekte met haar natuurlijke benadering direct het vertrouwen van onze dochter waardoor onze dochter zich gedurende training durfde open te stellen en spelenderwijs een flinke groei doormaakte in haar zelfvertrouwen en weerbaarheid. Als ouders was het prettig om na iedere bijeenkomst een persoonlijke e-mail te van Daniëlle te ontvangen waarin stond hoe het was gegaan. Daarnaast kreeg onze dochter wekelijks een map met het Bikkel-Doe-Boek en Bikkel Prentenboek mee, voor thuis. Ook erg leuk en leerzaam om meerdere keren en nu nog steeds door te nemen. Wanneer je op zoek bent naar een weerbaarheidstraining, sociale vaardigheidstraining, cursus zelfvertrouwen of assertiviteitstraining voor je kind, dan kan ik deze training vanuit onze ervaring zeker aanraden.

Hallo Silvano, dankjewel voor je uitgebreide en positieve review! Het was een plezier om met jullie samen te werken en jullie dochter in de training te hebben. En leuk om te zien hoe ze groeide in haar zelfvertrouwen en voor zichzelf durfde op te komen. Ik wens jullie het beste!

Spelenderwijs het doel bereiken

Onze dochter deed mee aan een cursus in groepsverband. In het begin maakten we ons wat zorgen over de grootte van de groep en de diversiteit van aandachtspunten. We dachten dat onze dochter wellicht wat onder zou sneeuwen. Dit bleek niet het geval, Daniëlle weet haar aandacht goed te verdelen en elk kind in zijn kracht te zetten. Fijn dat er een mogelijkheid was om contact te hebben tussen leerkracht en Daniëlle zodat ook de school handvaten kreeg. De wekelijkse terugkoppeling was waardevol. Onze dochter heeft de stap gemaakt waar we op hoopten.

Hallo Marcel en Nicole, bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een review te schrijven. Mooi hoe ze gegroeid is en haar ruimte innam in de groep. Ik heb alle vertrouwen in haar en jullie. Ik wens jullie het beste!

Onbegrijpelijk hoe positief deze ervaring is

Onze dochter is gedraaid als een blad aan de boom. Onbegrijpelijk hoe dit kan. Van onzeker naar zeker. Super knap in die 4 sessies. Bedanmt

Dank voor je beoordeling, Mark! Mooi hoe ze is gegroeid en meer zelfvertrouwen heeft. Het was altijd een plezier om de sessies met haar te doen. Ik wens jullie het beste!