Super aanpak en aansprekend voor kinderen.

Een hele herkenbare training voor onze dochter. De aanbod gekomen materie sprak ons kind aan en werd heel erg herkend! Het heeft woorden gegeven en we kunnen er hierdoor makkelijker over praten binnen ons gezin. Hierdoor kunnen we ons kind beter ondersteunen als dat zelf even niet lukt... het heeft ook echt geholpen om meer te geloven in zichzelf. Een boost aan herkenbaarheid en handvatten hoe ze er zelf mee om zou kunnen gaan.

Hallo Suzanne, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en toelichting! Mooi om te zien dat ze steeds meer in zichzelf gelooft. Hopelijk wordt dit alleen maar meer. Het beste toegewenst!

Super training. Erg blij met de ontwikkeling van onze dochter

Omdat onze dochter (5jr) erg veel moeite had zich uit te spreken in groepsverband (b.v. kringgesprekjes op school) en dit haar ontwikkeling belemmerde heeft ze de groepstraining voor kinderen van 4-7 jaar gedaan. Voorafgaand vond ze dit erg spannend maar al direct na de eerste training was ze heel enthousiast. Als ouders zijn we ook erg blij van het resultaat. Waar ze eerst in de klas niks durfde te zeggen en haar schouders ophaalde als haar iets gevraagd werd durft ze nu zelf de vinger op te steken als ze het antwoord weet. Op deze manier kan ze lekker mee met de klas.

Hallo Emiel, wat mooi hoe ze gegroeid is en meer zichzelf durft te laten zien en horen in de klas! Hier zag ik ook dat ze steeds meer durfde. Ik wens jullie het allerbeste!

Goede begeleiding

Vriendelijke en professionele hulp waar mijn dochter echt iets aan gehad heeft

Hallo Annelies, dankjewel voor het delen van jouw ervaring en de prettige samenwerking. Mooi om te zien hoe ze groeit!

Profesioneel, enthousiast en vriendelijk

We hebben een heel goed gevoel over deze bikkel-cursus. Met plezier heeft Iris deze cursus gevolgd. Ze heeft veel geleerd en probeert dit ook in de praktijk toe te passen.

Hallo Patricia, dankjewel voor het delen van je ervaring. Het was een plezier om Iris in de groep te hebben. Mooi hoe ze er zelf bewust mee bezig is. Het beste gewenst!

Praktische en zinvolle training

Onze dochter heeft de bikkel training bij Daniëlle gevolgd. Dochter (5j) is hooggevoelig en had wat moeite haar emoties te benoemen en beheersen. Met de typetjes geleerd op de training gaat dat nu veel gemakkelijker, ook voor ons als ouders. De groep was kleinschalig zodat er toch veel individuele aandacht was. De praktijkruimte is heel leuk en speels ingericht. Wij zijn erg tevreden met Daniëlle en zullen in de toekomst zeker weer op haar terugvallen, indien er de behoefte weer is.

Hallo Fatima, dankjewel voor je beoordeling en complimenten! Ik heb haar stappen zien maken in de training, mooi. Het beste gewenst!

Professioneel en kundige begeleiding gehad voor onze zoon

Weerbaarheidstraining gevolgd met onze zoon bij Danielle. Het duurde 8 weken. We hebben het contact en de training als zeer tevreden ervaren. Onze zoon heeft echt wat aan de training gehad.

Hallo Antonietta, dankjewel voor het delen van jullie ervaring. Mooi om te zien hoe hij groeit, het was een plezier om hem in de training te hebben. Ik wens jullie het beste!

Heel zinvol. Onze zoon werd goed aangevoeld

Wij hebben de juiste handvaten gekregen om verder te gaan. En zien al mooie verbeteringen. Onze zoon voelde zich erg thuis en op zn gemak bij de trainingen.

Hallo Daphne, dankjewel voor je beoordeling. Mooi om te zien hoe hij al gegroeid is. Ik wens jullie het beste!

Ik vind dat hartstikke leerzaam voor mijn kind. Hij durf nu meer om te praten.

Hallo Iffat en Abdul, bedankt voor het delen van jullie ervaring. Mooi om te zien hoe hij steeds meer durft te praten! Het beste gewenst.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Apetrots raad ik aan om daar uw kind weerbaarheidstraining te laten volgen. Kleine groep met ook individuele aandacht en hulp d.m.v. advies en handvatten. Daniëlle is kindvriendelijk, duidelijk en heeft een rustige uitstraling waar kinderen (en ook ouders) op hun gemak bij voelen. Een grote aanrader!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Een hele fijne training, waar mijn dochter veel van heeft geleerd! Danielle heeft ons fantastisch begeleid, ik zou deze training zeker aanbevelen bij anderen.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Begeleiding kindgericht, lieve uitstraling, geeft woorden die kinderen kunnen gebruiken.
  • Ervaring met: Kindercoaching

Hele fijne ervaring, door kleine dingetjes en tipjes wordt de wereld voor ons extreem verlegen kind wat groter!
  • Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Geweldige cursus, onze zoon heeft genoten van de bijeenkomsten. We hebben hem zien groeien!
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bij Danielle voelen kinderen zich op hun gemak. Ze benadert ze met rust en doortastendheid. We zijn zo na de training nog niet klaar en zullen er nog veel aan moeten werken. Het zal moeten 'inslijten'. Pas dan kunnen we zeggen of de training zijn doel bereikt heeft.

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Danielle heeft onze dochter en ons goede handvatten gegeven om beter met haar emoties om te gaan! We merken een grote verandering in haar gedrag. Dat alles op hele prettige manier! Onze dochter vind het jammer dat ze klaar is met de lessen. Danielle, bedankt voor je hulp!
  • Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Goede training met goede begeleiding van Daniëlle!

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Een zeer zinvolle en leerzame training die op een heel leuke manier werd gegeven. Prettig contact met coach/begeleider Daniëlle. Cesur heeft ook super veel geleerd nogmaals bedankt

• Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Zoals het nu lijkt heeft fabienne er van geleerd. nu kijken of het beklijfd
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

De groepsaanpak is heel plezierig. Op die manier kreeg ons kind de kans om het geleerde meteen met andere kinderen in de praktijk te brengen.
  • Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Een zeer zinvolle en leerzame training die op een heel leuke manier werd gegeven. Prettig contact met coach/begeleider Daniëlle. De trainingsmiddagen waren 'een uitje' ;-)

Over Apetrotse Kinderen

Filter op Taal