Super accommodatie!

Mijn familie en ik hebben ons prima vermaakt bij Gelders Groenland. De kinderen konden zich goed vermaken in de speeltuin en bij de trampolines. Ook waren er genoeg skelters om mee te spelen. In de buurt is er genoeg te doen voor jong en oud. Wij waren nog naar het klimbos in Ruurlo geweest. Wij raden deze accommodatie zeker aan en komen graag nog een keer terug.

Topaccomodatie

We hebben genoten van de mooie, schone en ruime accommodatie. Onze (klein)kinderen hebben heerlijk buiten gespeeld. Christa en Erik hebben ons gastvrij ontvangen. Eén aanrader voor grote groepen.

Erg fijne groepsaccommodatie

Voor de tweede keer verbleven wij onlangs een weekend in Gelders Groenland met onze familie. De eerste keer waren we in de zomer en genoten we van alle activiteiten die buiten gedaan kunnen worden. Nu waren we er in november, maar ook deze keer vermaakte iedereen zich prima binnen met spelletjes, lekkers koken in de ruime keukens die in het huis zitten e.d. Dus ook als je meer binnen zit is er voldoende ruimte in het huis. Daarbij kun je prima even terugtrekken op je eigen kamer. De bedden zijn fijn, ruime kamers en badkamers. Leuk dat onze hond ook mee mocht :) Eigenaren zijn flexibel en het contact is prettig.

Top locatie!

Wij hebben ons schoolkamp georganiseerd bij Gelders Groenland. Een top locatie. Leerlingen waren enorm enthousiast en hebben onwijs veel plezier gehad. Een echte aanrader!

Top top top!!

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving. Ook erg leuk voor onze kinderen, de speeltuin, kabelbaan, trampolines, survivalbaan etc. Ook heerlijk vuur gemaakt in de avond. Wij komen zeker terug, Bedankt Christa!

Het was compleet, geweldig en vooral perfect verzorgd

Wij hebben in de zomervakantie een week verbleven in de accommodatie. Het was in een woord geweldig. We waren met een groep van 27 personen. De plek is van alles voorzien het is netjes en zeer ruim opgezet. Voor de eigenaren is niets teveel. Wij hebben genoten en gaan over 2 jaar terug.

Fantastische accommodatie in zeer mooie omgeving, zeer geschikt voor kinderen

Begin september voor de 4e keer familie weekend gehad bij Gelders Groenland, met 36 personen in de leeftijd van 0 tot 72. Voor iedereen volop vertier. Het huis is perfect, grote keuken waar alles aanwezig is, aparte slaapkamers. De speeltuin, stormbaan, trampolines en verschillende speelvelden rondom het huis en het aanwezige speelgoed zorgen voor uren speelplezier. S'avonds vuurtjes gestookt met het hout dat volop aanwezig is. Wij hebben een top weekend gehad en komen zeker terug!

Een fantastische groepsaccomodatie, gezellig, netjes, schoon en alles aanwezig.

Nu voor de 2e keer een familieweekend met ca. 35 personen gehouden op Gelders Groenland en het was weer grandioos. De accomodatie is gezellig ingericht, keurig schoon afgeleverd en zeer prettige indeling met o.a. de aparte slaapkamers waarvan een groot aantal met eigen douche en toilet. Ook het buitenterrein is voorzien van veel speelattributen voor verschillende leeftijden. Omgeving met veel groen en bos. Zeer prettige atmosfeer in en rond de accomodatie. De verhuurders zijn vriendelijk, behulpzaam en heel prettig in de omgang. Wij doen al familieweekenden vanaf 1994 maar dit is 1 van de weinige goede en betaalbare groepsaccomodaties in ons land.

Geweldige accommodatie voor alle leeftijden!

Wij waren er met een mannengroep van 18 personen in de leeftijd rond de 30 jaar. Allereerst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. We hebben ons hier hartstikke goed vermaakt! Overdag lekker potje tafeltennis, volley of voetbal. En 's avonds gezellig onder de overkapping met de kachel aan.

Ge-wel-dig

Top huis met een geweldige tuin in een prachtige omgeving.

Prachtige locatie!

Al voor de 2e keer mogen verblijven op deze unieke locatie. Prachtige, rustige plek met vergezichten over de weilanden. Kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in o.a de speeltuin, op de trampoline' s, voetbalveldje en skelters zijn ook volop aanwezig! Tevens is er een toffe survivalbaan. Als ouders kun je heerlijk genieten op het terras terwijl de kinderen zich vermaken op het grote buitenterrein! De omgeving is prachtig, uitstekend om te wandelen. De Lochemse berg is op loopafstand. Leuke dorpjes en winkels in de omgeving. Accommodatie binnen is erg gezellig en van alle gemakken voorzien, kunnen niet iets bedenken wat ontbreekt! Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Dankjewel!

Top huis

Wij kunnen terug kijken op een prima geslaagd mannen weekend in deze mooie accommodatie, Na goed contact met de eigenaresse de voltallige accommodatie afgehuurd voor een lang weekend, Alles faciliteiten waren tip top in orde en het contact met de verhuurder was prima. Wij kijken daarom terug op een geslaagd weekend en hebben het gevoel dat dit zeker voor herhaling vatbaar is

"Fantastisch"

We hebben een fantastisch familie weekend gehad in oktober met 38 personen variërend van 2 tot 65 jaar. Iedereen was zeer onder de indruk van de prachtige accommodatie en hele gastvrije en lieve Christa en Erik. Super schoon en echt alles is aanwezig. Heerlijk om 2 keukens en 2 huiskamers te hebben. Zeer verrast waren we ook van de survivalbaan die Erik zelf gemaakt heeft en daar hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt. De vraag voor beamer met scherm was voor Christa ook geen vreemde vraag want ook die was aanwezig! Het is een luxe dat er slaapkamers zijn met badkamer en diverse goede aanpassingen voor minder valide personen. Wij kijken er naar uit om in oktober 2021 jullie weer te mogen begroeten. Kim en Marjo

Top accommodatie

Met onze vriendengroep, 9 gezinnen met kinderen variërend van 3 tot 15 jaar een top weekend gehad. Voor een kleine bijdrage konden we uit veel 6 kamp spelen kiezen. Skelters etc. waren er ook een natuurlijk het grote veld waar allerlei activiteiten gehouden konden worden. De kamers ruim en netjes, de keukens van alle gemakken en gerei voorzien. De mensen zijn echt super vriendelijk, geen vraag is teveel en als er en karaoke set en dag te vroeg wordt bezorgd wordt deze netjes in ontvangst genomen en klaar gezet in het huis. We vonden het jammer dat we het weekend in 2020 niet konden boeken i.v.m. al bezet, maar 2021 komen we graag hier terug!

Perfecte accommodatie voor een schoolkamp

Voor het 2e jaar hebben wij ons schoolkamp gehouden bij Gelders Groenland. Zowel leerlingen, leerkrachten en ouders vinden de locatie fantastisch! Er is een sportveld, bos en veel speelgelegenheid voor de leerlingen. Wat ons ook goed bevalt is dat de leerlingen niet op 1 grote slaapzaal liggen, maar verdeeld over kamers. Dit komt de rust ten goede. Zo kan iedereen genieten van zijn eigen ''de nachtrust''! Erik en Christa, bedankt!

Geweldig genoten!

Zowel de accommodatie en de directe omgeving zijn fantastisch!! Mooie grote ruimtes en voor oud en jong genoeg vertier en vermaak in en rond het huis.Wij hebben genoten!!

Met 40 personen geweest en echt voor ieder wat te doen, als je je verveelt ligt het aan jezelf. De gastvrouw was super aardig , goede uitleg en mochten van alles gebruik maken en werden nog geholpen door haar man ook. Kortom echt een top verblijf met een super omgeving, en lieve mensen.

• Ervaring met: Groepsvakanties

Fantastisch weekend gehad met de hele familie. Prachtige omgeving. De fotopuzzeltocht is een aanrader. Mooie accomodatie alleen jammer dat niet elke kamer over een eigen badkamer beschikt. Iedereen heeft zich heel goed vermaakt bij Gelders Groenland!

• Ervaring met: Groepsvakanties

We hebben een heel geslaagd familieweekend gehad (31 pers) in een zeer comfortabele en sfeervol ingerichte groepsaccommodatie. We werden gastvrij ontvangen door behulpzame eigenaren. Er is in en om het huis ruim voldoende gelegenheid om te zitten, te spelen, te sporten. De keukens zijn geschikt om voor grote groepen te koken. De omgeving is prachtig. Kortom alles is aanwezig om er een top weekend te beleven. Fantastische locatie!

• Ervaring met: Groepsvakanties

Een mooie, sfeervolle, goed verzorgde en fijne groepslocatie in een prachtige omgeving. Met prettige gastvrije eigenaren die zorgen dat er toch steeds weer meer mogelijkheden en middelen zijn. Wij zijn in de afgelopen jaren 3 keer geweest en steeds zeer tevreden. Absoluut een aanrader.

• Ervaring met: Overige

Gewoon Toplocatie. Een familieweekend gehouden en de ontvangst was al zeer hartelijk.Niets was teveel. Fantastische locatie , ook veel te doen voor de kinderen (Skelters, voetballen springkussen), omgeving heerlijk om te fietsen of een uitstapje te maken. Ook helemaal top om de spellen te gebruiken die allemaal zelf gemaakt zijn. Met ruim 30 personen weer een fantastisch weekend gehad. Een heel grote aanrader

• Ervaring met: Overige

Schot in de Roos. Enige jaren geleden ontdekten op internet ‘Gelders Groenland’ in Barchem nabij Lochem. Een schitterende locatie voor een grote groep (33) met vele mogelijkheden voor jong en oud. Prachtige verblijfsgebouwen met keukens waar alle mogelijkheden aanwezig zijn om voor een grote groep te koken. Mooie slaapkamers en gezellige recreatieruimtes. Rond om het gebouw alle mogelijkheden voor buiten recreatie. Ook de liefhebbers van het stalen Ros, kunnen hier heel goed uit de voeten. Voor ons als familie is: ‘Gelders Groenland’ al een groot aantal jaren ‘Een schot in de Roos’ voor een gezellig lang weekeinde.

• Ervaring met: Groepsvakanties

Het is een zeer moderne en schone accomodatie. Buiten is een speeltuin en er staan 2 trampolines. Ook staan er skelters en speelgoed welke gepakt kunnen worden. Wij zijn hier met en grote groep jongeren geweest van 12 t/m 18 jaar. Ook zij hebben zich hier prima vermaakt. De keuken is voorzien van alle benodigdheden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier zo weer terug komen.

• Ervaring met: Groepsvakanties

Een prettige accommodatie waar je zeer gastvrij wordt ontvangen. Door de huiselijke sfeer is het prettig werken. Ook kun je er prima terecht met grote groepen. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Met een hele grote groep is het soms even zoeken wat een goede centrale plek is al je ook een beamer en scherm wilt gebruiken. Het is een accommodatie die ik iedere organisatie kan aanraden als je een keer op een andere plek wilt zitten i.p.v. binnen het eigen gebouw.

• Ervaring met: Vergaderingen

Prima accommodatie op een mooie locatie! De accommodatie is van alle gemakken voorzien en zeer ruim opgezet. De eigenaren zijn erg gastvrij, we mochten overal gebruik van maken. Ook de externe bar met poolbiljart en dartbord waren erg leuk. Daarnaast zijn er nog veel meer mogelijkheden rondom het huisje beschikbaar. Erg leuk en goed opgezet! :) Ook de communicatie vooraf en tijdens ons verblijf waren perfect. Ben je opzoek naar een mooie accommodatie met een grote groep, boek dan absoluut bij Gelders Groenland! Wij hebben het er met het voetbal elftal van Heumen 1 erg naar onze zin gehad.

Over Groepsaccommodatie Gelders Groenland

Deze in 2013 nieuw gebouwde groepsaccommodaties, liggen in het gastvrije, mooie bosrijke Gelderland. Het dorpje Barchem ligt aan de voet van de Lochemse Berg er zijn tal van uitgestrekte wandelpaden en fietsroutes. Alle accommodaties zijn rolstoel toegankelijk. De accommodaties liggen op loopafstand (500 meter) van het dorp. De plaatselijke warme bakker, het cafe-restaurant en de supermarkt voorzien in al uw behoeften. Typerend voor dit gebied is het zogenaamde coulisselandschap, hierin vindt u een schat aan pittoreske dorpjes, waar de sfeer van het vroegere boerenleven nog goed te proeven is.