Prachtige dakkapel waardeloze service

Bij aanvraag van offerte, voorloopt alles voorspoedig en op rolletjes. Dakkapel is geplaatst en voldoen aan alle wensen. Nu 1,5 jaar later is de keralitplaat los geraakt en van de dakkapel gevallen. Telefonisch contact verloopt stroef met name bij Remi. Er wordt niet gereageerd of ze vergeten afspraken. Na 2 maanden zijn de “monteurs” langs geweest om een nieuwe plaat te bevestigen. De vorige “monteur” zei dat alle platen vast geschroefd zouden worden. Toen ik ze daar op wees zeiden ze het zit nu met een nieuw soort kit vast zit en dat raakt echt niet meer los en die groene schroeven hebben wij ook niet bij ons.. de rest van alle keralitplaten zit dus nog steeds alleen met de oude kit vast. En tot op heden is er niemand geweest om ook maar één plaat vast te zetten… Hebben veel kennissen dit bedrijf aangeraden maar daar komen wij zeker op terug!

Geweldige service en advies!

Roel heeft ons heel goed geholpen met advies en ons steeds op de hoogte gehouden! Ook de monteurs waren heel vriendelijk en hebben alles keurig netjes achter gelaten.

Zeer prettig en vakkundig

Nette vakmannen hebben een prachtig dakkapel in no time op mijn dak geplaatst. Erg tevreden.

Staan voor kwaliteit

Wij zijn tevreden over onze dakkapel. Goed advies gekregen in het voortraject en nette kwalitatieve plaatsing van de dakkapel.

Het hele proces is soepel verlopen op de gemeente zelf na… maar met Roel was het erg makkelijk contact te krijgen en hij heef tbest wat geduld met ons gehad omdat we aardig wat wensen hadden. Na een bezoek in de showroom werd het plaatje helder en hebben we snel de knoop kunnen doorhakken samen met de buren.

Waardeloos

Als het op verkopen aan komt zijn ze er als de kippen bij maar bij gebreken zijn ze niet thuis in 1 woord nooit meer ,wij zullen dit bedrijf aan niemand aanraden

Goedenavond, U heeft tweemaal iets besteld bij ons. Alles was in alle tevredenheid en het ene krasje in de ruit was toen der tijd ook goed verholpen. Spijtig dat u nu na 5 werkdagen ons met een 2 beoordeeld en ons niet meer wilt aanraden bij anderen. Zoals u weet zijn wij helaas door de corona, erg verhinderd in onze werkzaamheden. We stellen uw raam uiteraard gewoon af maar vinden het jammer te lezen dat u nu om zoiets als dit, ons zo beoordeeld. Fijne avond, Mvg Scheer Kozijnen en Dakkapellen

Zeer goede service

Heb gebeld wordt vriendelijk geholpen en gelijk opgemeten met een datum. De jongens die de dakkapel kwamen plaatsen hebben zeer hard gewerkt ben echt super tevreden.

Correcte en duidelijke begeleiding tijdens de aanschaf van de dakkapel

Afspraken worden nagekomen en de begeleiding was duidelijk en verhelderend. Groot pluspunt was de uitnodiging om in de showroom te komen kijken naar de verschillende mogelijkheden.

Mooi resultaat

Duidelijke afspraken gemaakt, mooie dakkapel geleverd met een goede plaatsing en alles netjes waterdicht. Kortom voor iedereen een aanrader!.

Al bii het eerste intakegesprek voor de offerte hadden wij een goed gevoel bij. We kregen professioneel en deskundig advies, waar ook echt naar ons wensen geluisterd werd. Het plaatsen ging erg vlot. De mannen werkten nauwkeurig en netjes en lieten de zolder keurig opgeruimd en schoon achter.

Kwalitatief goed, qua communicatie bij onvoorziene omstandigheden wat minder.

De eerste ervaring met scheer was goed, snel een afspraak kunnen maken voor het inmeten van de dakkapel en een afspraak voor de plaatsing. Daarna was helaas het kozijn bij de leverancier vlak voor plaatsing kapot gevallen, buiten de schuld van scheer, en hadden wij ook alle begrip voor. Echter de communicatie rond de vervolgplanning ging vervolgens niet soepel. Uiteindelijk is de dakkapel wel geplaatst en zijn we heel tevreden over de kwaliteit en de mensen die hem hebben gezet.

Uitstekende service

Goed geholpen/geïnformeerd met de keuze van mijn dakkapel. Dakkapel is vakkundig en snel geplaatst.

Geweldig van A tot Z, en wat een metamorfose

Op jacht naar een dakkapel, voor ons een totaal nieuwe materie. Uiteindelijk bij drie partijen geweest en bij Scheer Dakkapellen het meest prettige gevoel. De prijzen ontlopen elkaar beperkt en zit hem soms in de te gebruiken materialen. Op basis van het gevoel de doorslag gegeven om voor Scheer te kiezen. Voor ons een lokaal bedrijf en vanaf dag 1 door Roel ontzettend fijn geholpen. Van het eerste oriënterende gesprek, de vooropname in onze nieuwe woning, de offerte tot en met het moment van plaatsing. We zijn in elke fase op de hoogte gehouden. Aandacht voor de klant staat hier duidelijk voorop. Tot een foto van de op de werkplaats gereed staande dakkapel via de app de dag voor plaatsing, hulde zo kan het dus ook. Het is een enorm gevaarte geworden, tot in detail afgewerkt naar onze wensen, gekomen via speciaal transport, maar uiteindelijk ruim binnen een dag geplaatst. Tip neem die dag vrij want het is prachtig om te zien. De verdere afbouw op zolder doen we zelf, maar ook dat had ik prima aangedurfd met Scheer. Wat ons betreft dus zeker een aanrader. Voorlopig geen nieuwe dakkapel voor ons, we zijn helemaal happy in ons nieuwe huis, maar mocht het er ooit weer van komen dan zeker weer bij Scheer. Fam. Bakker Arnhem

Mooi product, communicatie wat moeizaam

juli 2019 offerte aangevraagd voor dakkapel samen met onze buren voor nieuw te bouwen (2-onder-1-kap) woning. Specifiek om Somfy I/O motor gevraagd in rolluik. Door aanvraag vergunning heeft de definitieve beslissing op zich moeten laten wachten tot jun 2020. October 2020 aanbetaling van 20%, wat we een vrij groot bedrag vonden voor een aanbetaling. We hadden ervoor getekend, dus mee akkoord gegaan. Vanwege de bizarre drukte op de markt kon de plaatsing pas Maart 2021 plaatsvinden. 1 werkdag voor plaatsing moest het volledige bedrag op rekening van het bedrijf staan, wat ongemakkelijk aanvoelde. (wat als het bedrijf failliet gaat, of als we niet tevreden zijn). Dit gecommuniceerd met afdeling verkoop; "u bent akkoord gegaan met de voorwaarden, dus dat hadden we moeten weten". Uiteindelijk is er een prachtige dakkapel geplaatst tegen een heel nette prijs. Ondanks de geoffreerde Somfy IO motor in het rolluik bleek bij ons geen IO, maar een RTS motor te zijn geplaatst, terwijl de buren wel een IO-motor hadden ontvangen; "de buren hebben er nog specifiek over gebeld", was het antwoord. Na uitleg dat we samen exact dezelfde dakkapel met opties hebben besteld en betaald is een afspraak gemaakt om de RTS-motor door een IO-motor te laten vervangen, extra ondersteuning in de constructie te maken (welke bij de buren wel op dezelfde dag was gedaan) en glas in het raam te laten vervangen omdat er aan de binnenzijde van het buitenste glas 3 imperfecties bleken te zitten. Lang verhaal kort; mooi product tegen een nette prijs. Door moeizame communicatie was het gevoel sub-optimaal over dit bedrijf, maar ze hebben zich keurig aan de afspraken gehouden en alles heel netjes opgelost, dus zeer tevreden! Advies; ga even in de showroom kijken en maak daar een praatje, dat kan het gevoel van vertrouwen mogelijk doen toenemen. Wij zijn zelf niet in de showroom geweest en zijn volledig op het gevoel van de buren afgegaan

Ontbrekend vakmanschap, ernstige gebreken en slechte werkvoorbereiding

Sinds de plaatsing van drie dakkapellen door de firma Scheer 8 maanden geleden hebben zowel wij zelf als het Keurmerk waar dit bedrijf bij is aangesloten herhaaldelijk aangegeven dat de dakkapellen niet conform opdracht zijn geplaatst en datgene dat is geplaatst, is bovendien van onvoldoende kwaliteit. Deze bevindingen zijn onderbouwd in het rapport van het Keurmerk Vast en Zeker, waarin de uitgevoerde werkzaamheden en de resultaten van de Firma Scheer worden omschreven als “ontbrekend vakmanschap”, ernstige gebreken en slechte werkvoorbereiding. Door het Keurmerk zijn bovendien aanbevelingen gedaan ter oplossing van ons geschil. Helaas zonder resultaat en enige vorm van compassie vanuit de firma Scheer. De Firma Scheer valt te verwijten, het volstrekt ondeugdelijke werk, het gebrek aan oplossingen en het stelselmatig niet nakomen van de gemaakte afspraken. Ter illustratie een afbeelding welke de kwaliteit van dit bedrijf weergeeft. Nu 8 maanden zijn wij gedwongen om de (herstel) werkzaamheden uit te laten voeren door een bedrijf welke wel verstand van zaken heeft en haar klanten serieus neemt.

Komen afspraken na, vakkundig

Vakmensen!

Zijn op tijd! Snel en effectief! Meedenkend en oplossingen aandragen. Vriendelijk!

Fijn bedrijf en kundige plaatsing

Goede ondersteuning en communicatie vanuit het bedrijf tijdens offertetraject. Plaatsing verliep soepel.

Mooie dakkapel!

Van aanvraag tot plaatsing alles ging in goed overleg. Geen enkele aanpassing was te veel gevraagd. De plaatsingsdatum is ruim van te voren gecommuniceerd.

Top!!

Vakwerk: voor, tijdens en na het plaatsen van de dakkapel.

Vakmannen en snelle werkers

Het hele proces van verkoop tot plaatsing loopt heel gestroomlijnd. Komen afspraken na en waren zelfs bereid om ter plekke wat extra op te pakken. Enig puntje van verbetering is de communicatie/overleg over de ingrepen in de dakconstructie.

Prima ervaring

Komen afspraken na en doen wat word beloofd.

Professioneel en scherp geprijst, zeer goede ervaring

We hebben verschillende bedrijven bezocht en bij Scheer het beste gevoel overgehouden. Ze zijn 2x bij ons thuis geweest en namen ruim de tijd om via de telefoon/email advies te geven, ook was er ruimte voor een werkplaats bezoek. Verkoper heeft veel kennis van zaken en dat gaf ons een goed gevoel. Enige minpunt vonden we de communicatie tussen bestelling en plaatsing (vandaar geen cijfer 10). Na bevestiging van de offerte werd er snel een datum ingepland voor plaatsing, facturen zijn makkelijk online te betalen. Alleen hierna hoorde we niks meer en gezien de levertijd (5 maanden) en corona crisis, had het fijn geweest als we tussendoor bericht kregen over de status. Plaatsing is gedaan op de geplande datum, ondanks de corona crisis, geen vertraging opgelopen. Ook weinig aan te merken aan de plaatsing zelf. Ze waren netjes op tijd, ervaren bouwvakkers en gaven ook tips mee voor de situatie na de plaatsing (zolder verbouwing). Verkoper ook nog gesproken hoe het ging. Einde dag alles netjes opgeruimd, afval meegenomen en zeer tevreden klanten.

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Na een prima gesprek (zonder onnodig lange verkoopverhalen) heb ik een dakkapel besteld. Na het bestellen van de dakkapel had ik nog wat vragen. Scheer denkt met je mee en via de app konden we snel schakelen met voorbeeldfoto's. De dakkapel is vandaag geplaatst en voldoet aan de verwachtingen. Kan Scheer zeker aanraden.

Van idee, voor traject tot plaatsing, super verlopen.

Het gehele traject van idee, uitwerking plannen en adviezen tijdens voortraject is zeer prettig verlopen. Ook de plaatsing van de kappel is erg zorgvuldige gedaan en volgens afspraak. Het contact met Roel verliep prima. Snelle reactie op vragen en prima adviezen. Nette jongens van het plaatsingsteam. Al met al, hebben wij een prachtige dakkapel van ruim 7 meter van Scheer. Zeker aan te bevelen.