Onder de indruk van het advies en de montage

Snel gerealiseerd en precies naar wens. Je zou denken dat dit een zin is uit een boekje maar helaas. Je kan goed merken dat dit een familie bedrijf is en hard hebben voor de zaak. Vandaag 270520 is ons dakkapel gemonteerd. Ik kan het niet beter zeggen dan dat dit perfect is gegaan. Alles volgens afspraak geen bijzonderheden. Na afloop nog een uitleg gehad van de werking van bijvoorbeeld de speciale slotstanden en de afstandbediening van het rolluik. Wat ik nu al kan aanraden. Want je ziet er van buiten niks van en is volledig geïntegreerd in front van het kapel. Rammers keep up the good Work. Roy.

Goede service en kwaliteit

Vriendelijk betrouwbaar. Komt afspraken na Vakkundig want er wordt meerdere keren gekeken of alles in orde is. Eerlijk over een fout in de offerte. Prima opgelost. Dakkapel ziet er heel goed uit. Plaatsen van de dakkapel ging snel. Van eerste offerte tot plaatsing duurde wel iets langer dan vooraf aangegeven.

Volledig tevreden

Vanaf het eerste gesprek tot nu aan toe nog steeds zeer tevreden. Bij het bekijken van de situatie en tijdens het gesprek voor het opstellen van een offerte wordt goed meegedacht. Ook tijdens de plaatsing wordt nog meegedacht en waar mogelijk kan in samenspraak met de mensen die plaatsen e.e.a. nog worden afgestemd. De persoonlijke aandacht, een appje met een foto van een dakkapel een dag voor plaatsing bijvoorbeeld, of het telefoontje tijdens de plaatsing of alles naar wens verliep, of het belletje een aantal dagen later of er nog aanmerkingen of zaken waren die besproken moesten worden. Top. Veel bedrijven leveren na betaling en hoor en zie je daarna niet meer, Scheer levert en doet dan nog een beetje extra. Plaatsing ging overigens vakkundig en snel, in no-time waren beide kapellen geplaatst en na enige uitleg over o.a. zonnewering, verdere afwerking, etc. bleven we ineens achter met een veel ruimere zolderverdieping. Al met al, zeer tevreden over onze dakkapellen en Scheer, absoluut een aanrader.

Aanrader!

Vanaf het voortraject af zeer goed geholpen. Roel heeft ruim de tijd genomen om de wensen te bespreken en voorbeelden geappt van dakkapellen waar ze op dat moment mee bezig waren. Het plaatsen ging ook prima. Van half acht tot half drie met vier man en een grote kraan en de klus van het plaatsen van twee grote dakkapellen was geklaard!

Snelle correcte plaatsing

Fijne ervaring met Scheer Dakkapellen. van offerte tot plaatsing!

Van begin tot eind klant gericht

Scheer Dakkapellen bedrijf waar je op kan bouwen. Goed advies Denkt mee met de klant Komen afspraken na Werken netjes

Erg tevreden!

Super tevreden van start tot finish, vakkundig en meedenkend, zowel bij de verkoop als bij de montage!

Uitstekend verlopen proces

Vanaf begin af aan een goed gevoel over Scheer dakkapelen. Duidelijke uitleg van Roel. Goede communicatie tijdens het hele traject. De mensen die de dakkapel kwamen plaatsen erg deskundig en vriendelijk. Paar kleine details werden gelijk opgelost door Remy en Roel. Kortom zeer tevreden klant!

Vriendelijke vaklui, prima plaatsing van dakkapel

Het was een behoorlijke opgave om de grote dakkapel over de bomen en over het huis te tillen, maar de mannen van Scheer draaiden de handen er niet voor om. Prima afwerking en product geleverd zoals afgesproken.

Mooie dakkapel en komen afspraken

Nadat eerder een andere partij een aantal dagen voor plaatsing heeft verzaakt op te komen dagen heb ik na 1,5 jaar eindelijk een mooie dakkapel via dit betrouwbare bedrijf! Duidelijke communicatie en komen afspraken wel na! Mooi bedrijf met een showroom waar duidelijk te zien is wat je krijgt geleverd. Ik raad Scheer dakkapellen zeker aan.

Vakmensen ten top

Roel heeft ons goed begeleid in het traject van keuzes maken tot aankoop. Een goede reële eerste offerte, uiteindelijke goede prijs, snelle levering en het ziet er prima uit. Door omstandigheden moest de plaatsing een dag verschoven worden. Dat is (één dag van te voren) gelukt dankzij de flexibiliteit van het team. De twee heren die het dakkapel kwamen plaatsen hebben waren zeer vriendelijk, hebben hard gewerkt en alles netjes achter gelaten. En passant nog wat extra betonnen balkon voor ons uitbouw voor niks naar achter getakeld (de kraan stond er toch). Volgend project zijn kunststof kozijnen. Genoeg redenen om weer bij Scheers te informeren.

Geweldig...!! Voordelig en uitmuntend..!!

Eén zin moest ik hier neerzetten, het kan bijna in één woord. Super kwaliteit, en afhandeling. Verder een bijzonder concurrerende prijs. Sterker nog ik snap nieteens dat mensen elders een dakkapel bestellen.

Goeie kwaliteit!

Fijne medewerkers die het dakkapel hebben geplaatst. Zij werkten erg netjes en lieten alles goed & schoon achter. Alles ging ook goed met overleg! Erg tevreden!

Professioneel bedrijg

Duidelijke offerte. Vakkundig en vriendelijk personeel. Werken netjes. Komen afspraken na.

Goed geregeld

Wij hebben een goede uitleg gekregen en samen met Scheer een mooi ontwerp gemaakt. Tevens is gister de dakkapel geplaatst en zijn we zeer tevreden. Niets is teveel gevraagd. We hadden nog houtwerk beneden liggen wat we ook graag op zolder zouden willen hebben. Toen het dak open was, was het ook geen probleem voor Scheer om ons houtwerk ook naar boven te hijsen. Dat noem ik nu klantvriendelijk. Wij zouden Scheer dus zeker aanraden.

Open, eerlijk, duidelijk, kwaliteit

Alles volgens afspraak verlopen. Ze waren mooi op de afgesproken tijd aanwezig en alles ging goed. Levering zoals overeengekomen. Zeker een aanrader. Alles netjes achtergelaten.

zeer tevreden

super mooie dakkapel snel en vakkundig geplaatst. Zeer tevreden over de heldere communicatie, en een hele scherpe prijs!

Helemaal goed

Prima bedrijf, komen netjes de afspraken na. Zeker aan te raden!

Professionele organisatie

Wij hebben onlangs een mooie dakkapel laten plaatsen van 8.30 m. De installatie ging super en wij zijn daar heel tevreden over. Enig minpunt vonden wij de nalevering van een kapot raam. Dit duurde anderhalve maand en daar moesten wij wel zelf achter aan zitten. Overall zijn wij heel tevreden.

Goede service, geweldig resultaat!

Wij hebben halverwege maart 2 dakkapellen en 2 nieuweb kozijnen laten zetten. 1 kapel van 4 meter en de andere van bijna 7 meter. Binnen een dag stonden ze er allebei op! Het voortraject was goed inclusief offerte en advies was goed duidelijk. Ook de aanvraag van de vergunning bij de gemeente laten verzorgen. Aanpassingen die hierdoor gedaan moesten worden, werden in goed overleg gedaan. In een paar woorden samengevat: goede service, goede prijs & prefect resultaat!

Tevreden

In het begin wat moeilijkheden met het offerte opstellen prijzen etc, Maar uiteindelijk wel tevreden de jongens hebben super netjes hun werk gedaan, een ruit was geschuurd dat komen ze netjes vervangen binnenkort.

Prima, vriendelijke en behulpzame service

Absoluut tevreden over de service van Scheer dakkapellen. Vriendelijk, snel en ze doen wat ze beloven. Ik kan iedereen aanraden een dakkapel bij Scheer te bestellen!

Snel, professioneel, netjes.

Vandaag 2 dakkapellen laten plaatsen door Scheer. Wij zijn dik tevreden en blij dat wij dit bedrijf hebben gekozen. Het zijn vakmensen. Een aanrader, Fam Tromp uit Druten.

Meedenkers en doeners.

Scheerdakkapellen heeft nu 2 werken voor mijn opdrachtgevers gemaakt, over beide werken ben ik maar ook mijn opdrachtgevers zeer tevreden. Hierdoor heb ik weer een werk in opdracht gegeven en komt er weer een werk hun kant op. Mijn opdrachtgevers zijn zeer tevreden wat betreft de kwaliteit en afwerking en de service. Persoonlijk vindt ik het prettig met Scheerdakkapellen samen te werken korte lijnen, deal is een deal en hun werk is goed maar ook huis prijs. Vandaar ik deze firma ook onder de meedenkers en doeners vlag aanbeveel bij mijn relaties. Mark Swinkels Via-Futura Onbezorgd Wonen

Goede dakkapel, slechte service

Update: Uiteindelijk is alles in maart naar tevredenheid opgelost en zijn wij erg blij met de dakkapel. Bij ons is 26 november een dakkapel door Scheer geïnstalleerd. Over de dakkapel zelf zijn we tevreden. Is geworden zoals we hem graag gewild hebben. Alleen de service schiet zwaar tekort. - We hadden naast de dakkapel een Velux dakraam besteld. Een dag van tevoren gebeld dat het verkeerde dakraam besteld of geleverd was. Enige optie om alsnog de volgende dag te plaatsen was om over te gaan op FAKRO. Omdat we op een krap schema zaten hiermee akkoord gegaan. - Op de dag zelf moest 1 van de 2 monteurs om 12:00 uur weg. Omdat toen de kraan nog niet gearriveerd was werd gevraagd of ik zelf kon helpen met het plaatsen van de dakkapel. Er zou dan 1 hor gratis geleverd worden. Was eigengelijk de enige optie om door te gaan met het dak open en hiermee akkoord gegaan. - De kraan bleek anders te zijn dan besteld. Deze kon niet op het kruispunt staan vanwege de lengte van de arm, maar enkel op de oprit tussen de huizen. We hadden geluk dat we een oude oprit hadden en de buren ook thuis waren om de auto’s te verzetten. - Open punten na plaatsing o Gordijn dakraam nog niet geleverd en geinstalleerd o Beschadiging op dakraam die hersteld zou worden o Horren – opgemeten, zouden binnen een aantal weken geleverd worden De horren zijn ergens Januari geleverd. De horren passen echter niet in de ramen, het gaas zit scheef in het frame, er zitten hele scherpe kanten aan de horren en de reststukken van het gaas zijn niet weggehaald. Inmiddels probeer ik al een maand of 2 een afspraak te maken met Scheer voor bovestaande punten via mail, whatsapp en telefoon maar meestal geen reactie. De keren dat er wel een reactie kwam is toegezegd dat er een afspraak gemaakt zou worden voor de volgende week, maar dat is top op heden niet gebeurd. Hoop dat deze review uiteindelijk leidt tot het oplossen van de open punten.