Scheer levert flexibel vakwerk

Van alle markten thuis. Dakkapel, kozijnen, gevelisolatie en keralit gevelbekleding laten aanbrengen in 2023. Inclusief rolluiken of screens! De mannen leveren vakwerk, soms onderbroken door spoedklussen elders maar ze komen hun afspraken na, weer of geen weer!

Fijne, snelle en duidelijk communicatie, plaatsing door vakmensen

Wij hebben het hele traject van offerte tot aan plaatsing als zeer prettig ervaren. Roel is een hele prettige persoon die de zaken top voor elkaar heeft. Offerte was goed en de aandacht die gedurende het traject aan de klant wordt gegeven is zeer goed. Het plaatsen werd door keurige vakmensen gedaan, ook hier was de communicatie goed geregeld. Wij zijn dan ook zeer tevreden dat we met Scheer in zee zijn gegaan. 25-09-2023 Peter & Bianca Lent

Super, snel, vakkundig

Vanwege de aankoop van een nieuw huis waar wij direct (binnen 2 maanden) 2 dakkappelen op wilde laten plaatsen zijn we hier naartoe gegaan voor een intake. Direct zeer goed geholpen en alles in gang gezet. Binnen een week kwamen ze de maten opnemen en na 2 weken was de vergunningaanvraag gedaan. Daardoor werden ze direct aan het begin van de verbouwing geplaatst! Het contact is ook laagdrempelig via WhatsApp, zeer handig als je tussendoor (of achteraf) vragen hebt. Kortom: zeer aan te raden als je snel en vakkundig een dakkapel wil!

Goeie communicatie en vakwerk

In maart is bij ons een dakkapel geplaatst over de volledige breedte van het huis. De communicatie via Roel verliep erg prettig, van het offertetraject tot de plaatsing. De plaatsing zelf verliep snel en vakkundig en het eindresultaat is helemaal naar wens. Kortom ik kan Scheer Dakkapellen zeker aanbevelen!

Helemaal top!

Uitstekende communicatie gedurende het hele traject (oriëntatie / planning / plaatsing). Goed advies mbt de mogelijkheden en kosten. Na plaatsing waren er nog enkele nazorg puntjes, die zijn perfect afgehandeld door een servicemonteur.

Professioneel en klantvriendelijk

Vanaf het kennismaken tot de plaatsing prettig geholpen. Kundige vaklui die met je meedenken. Leveren goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Netjes en snel werk geleverd

De dag des oordeel regen en veel wind. De mannen hebben snel en vakkundig werk geleverd ondanks het slechte weer (storm). alles goed verlopen van begin tot eind, het resultaat mag er zeker zijn 2 dakkapellen bieden egt een hoop ruimte (we zijn er heel blij mee)

We zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen. Vanaf het begin tot na de plaatsing heeft Roel ons goed geïnformeerd Kortom, ik zou Scheer Dakkapellen aanraden.

Van begin tot eind: geweldig!

Nadat een andere leverancier het had laten afweten, vroegen we last-minute een offerte bij Scheer. Die kwam er heel snel voor een redelijk bedrag. Keurig gespecificeerd en duidelijk. Roel dacht mee, paste snel aan naar onze wensen, gaf goed advies en kon een redelijke levertermijn toezeggen. Op vragen werd snel geantwoord en geen vraag was te gek. We kregen zelfs vanzelf foto's gestuurd van de dakkapel in wording uit de werkplaats, waar we eerder om hadden gevraagd toen onze dakkapel nog niet aan de beurt was. Zo kwam het dat gisteren in alle vroegte twee hele vriendelijke en kundige monteurs voor de deur stonden met een prachtige dakkapel die helemaal naar wens was. Plaatsing zonder al te veel vuil in huis, vakkundig en snel uitgevoerd. De kraanmachinist, die nog nooit met Scheer had gewerkt, zei dat hij het zo secuur nog nooit had gezien en dat het gewicht van de dakkapel groter was dan hij had gedacht en dat dat kwam door goed materiaalgebruik. Ook in de nazorg niets dan lof: op de dag van plaatsing belde Roel of alles oké was en toen de monteurs weg waren nog eens. Er resteert nog wat kleins om te verhelpen na montage en we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed wordt opgelost. Al met al zijn we heel blij dat we in Scheer een prettige leverancier hebben gevonden en nu een mooie dakkapel op ons dak staat.

Wij hebben een dakkapel laten plaatsen door Scheer dakkapellen. Wij zijn zeer tevreden over het advies, de installatie en de service. Wij zouden Scheer dakkapellen zeker aanraden.

Heel blij

Toch spannend om zo veel geld uit te geven maar het was het zeker waard. Heel blij met het resultaat en ook de communicatie van begin tot eind was heel goed!

Goede service, goede prijs en super personeel. Wachttijd is niet lang en ben van begin tot eind op de hoogte gehouden met foto's van onze dakkapel. Ook regelmatig telefonisch contact gehad over het process. Het personeel is vriendelijk en netjes. Ze werken snel en goed. Ook laten ze geen rotzooi achter. Eindresultaat ziet er super netjes uit en wij zijn dik tevreden!

Zeer goede ervaring

Netjes werk!

Heel prettig!

Recent zijn onze twee dakkapellen geplaatst. Nu kunnen we echt het mooie resultaat zien. De begeleiding vanuit Scheer was zeer prettig. Contact was er op het juiste moment en en we zijn goed geholpen met het maken van de keuzes. Ook de plaatsing was erg snel en goed echt vakmannen!

Helemaal top

Vakkundig, snel, mooi resultaat en een goede prijs.

Twee strakke dakkapellen geplaatst

Van oriëntatie tot plaatsing goede ervaringen met dit bedrijf. Het verkoopgesprek met een rondleiding door de fabriek waarin we konden zien hoe de kapellen worden gemaakt gaven al vertrouwen. We hebben daarna twee dakkapellen besteld. Het vergunningstraject ook uitbesteed en verliep goed en beide kapellen zijn volgens afspraak geplaatst. Binnen één dag stonden ze er al op en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat, mooie strak afgeleverd. En er werd ook goed mee gedacht door Remy, we mochten bijvoorbeeld de kraan ook gebruiken voor laden en lossen van de materialen van onze aannemer en eigen afval van de verbouwing, dat scheelde ons een hoop gesjouw. Kortom: een aanrader wat ons betreft!

Wij wilden een dakkapel op ons nieuwe huis en kwamen via een kerst actie terecht bij scheer. We werden prima geholpen en vonden het veel fijner om bij een kleiner bedrijf te bestellen omdat het ons veel meer maatwerk leek en persoonlijker. De dag dat de mannen het dakkapel kwamen plaatsen stonden ze al vroeg bij de deur… alleen wij hadden een andere tijd in onze agenda staan en de heren moesten daar een uur wachten. Dit geduldig gedaan en nog geprobeerd om via een wat rot geworden raam naar binnen te gaan maar dat mocht niet baten. De heren hebben super werk geleverd en we hadden gelijk zoiets van dat raam moest er toch uit, dus een mooie offerte en alle kozijnen vervangen. Ook weer super werk geleverd naar zeer tevreden resultaat. Ook geen enkel bezwaar voor scheer om een eind te moeten rijden want het was zeker een uur. De heren waren mooi vroeg elke dag. Ook al het afval werd keurig afgevoerd. Wij bevelen Scheer kozijnen en dakkapellen zeker aan!

Goede service en vakwerk geleverd

Na een mooie offerte waarin onze wensen gerealiseerd konden worden heeft Remy en zijn team vakwerk geleverd. Mooi product en een fijne uitleg in de mooie showroom waar alle keuzes besproken zijn. Het plaatsen en afwerken ging snel en de monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Ook de oplevering van de werkzaamheden is soepel verlopen. Remy en team bedankt!!

mooie kozijnen en goed advies, afspraken mogen beter

Kozijnen en fysieke afspraken hierover verliepen goed. Ondanks wat mobdelingen afspraken op papier toch een afwijking maar daar hebben we het over gehad. Ben het nog steeds niet eens met alles vooraf betalen maar werk en de kozijnen zijn goed en mooi. Nu nog een paar rest punten en wat meerwerk en dan kan het er weer jaren tegen.

Fijne vakmensen, duidelijke offerte, prima prijs

Vandaag is mijn nieuwe dakkapel geplaatst doir Scheer uit Bemmel. Op het laatste moment kon ik zonder problemen nog een aanpassing laten doen over de inpassing. Twee prettige en vriendelijke vakmensen hebben in no-time, in ruim 5 uur mijn oude dakkapel verwijderd en de nieuwe geplaatst. Het ziet er keurig uit. De afwerking met gips ga ik zelf doen. Ook het inmeten en afspreken vooraf vond ik erg professioneel en prettig. En ook niet onbelangrijk, de prijs is echt een stuk lager dan bij een collegabedrijf.

Goede communicatie leid tot een mooi dakkapel

Contact opgenomen met Scheer dakkapel. Na een goed gesprek is het bedrijf komen inmeten en advies gegeven over de mogelijkheden. Het dakkapel is naar tevredenheid geleverd de medewerkers hebben ter plaatsen keurig gewerkt en hebben de puin wat over bleef afgevoerd zoals het hoort netjes! Over 2 weken is de binnenkant afgetimmerd en is onze dakkapel helemaal afgerond Bedankt voor de levering!

Topbedrijf!

Vakkundige en nette vakmensen, handelen snel en alles word netjes geregeld! Zeker een aanrader!

Top bedrijf

Via familie aanbevolen , van dag 1 tot vandaag heeft Roel ons vriendelijk en netjes geholpen. Dank voor jullie mooie werk!

Vakkundig, netjes en gezellig

Het eindresultaat is top en het hele traject is door Scheer goed begeleid. Ook waren het fijne teams vakmensen om in huis te hebben, in voor een praatje en legden graag uit hoe en wat. Wij zijn blij!

Overtrof mijn verwachtingen

Maken van een afspraak verliep vlot. Er werd goed meegedacht in het samenstellen van het dakkapel. De communicatie verliep vervolgens goed. Er was geen lange wachttijd. Het plaatsen van de dakkapel ging goed en vlot. We zijn erg blij met het resultaat.