Goede service, goede kwaliteit

Zoals afgesproken werd alles correct en op tijd geleverd en gemonteerd.

Kwalitatief goed werk geleverd

Alles naar tevredenheid geinstalleerd. Monteurs zijn vriendelijk en professioneel.

Zeer tevreden.

Prima advies, nette levering en installatie! Kortom een aanrader.

Goede en nette plaatsing

Goede en niette plaatsing van de airconditioning

vakkundig en vriendelijk personeel

Goed advies, vakkundig en vriendelijke monteurs aan te bevelen bij familie en kennissen.

Top, vriendelijk en volgens afspraak

Top, vriendelijk en volgens afspraak

Uitstekend advies en montage

Fijn ervaring met Edwin was zeer positief. Snel mogelijk om te komen kijken en situatie te beoordelen. Op basis daarvan een advies op maat en direct een datum voor montage.

correct en netjes gewerkt

netjes offerte gehad en keurig uitgevoerd volgens afspraak.

Klantvriendelijk, duidelijk, professioneel

Prettige mensen om in huis te hebben En verstand hebben van hun vak

Goede informatie, vakmanschap en betrokkenheid.

Wij zijn heel tevreden met HODI koeltechniek

Het monteren van de airco s vonden wij heel goed en vakkundig gedaan en de monteurs waren heel aardig en er werd duidelijk uitleg gegeven over de werking en onderhoud en alles werd netjes opgeruimd.

geweldige service

De monteurs Lars en Tim die de airco kwamen plaatsen waren keurig op de afgesproken tijd en maakten een zeer nette indruk. We werden bij de montage goed betrokken en zij werkten zeer netjes. Na de montage werd alles keurig netjes opgeruimd en kregen wij een goede uitleg over het gebruik van de airco. Mochten er nog vragen zijn dan kunnen wij altijd bellen, zo werd ons verteld. Al met al zijn wij uiterst tevreden over het bedrijf en zijn medewerkers.

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen gebaseerd op het uitgevoerde installatie. .

Levert installatie netjes af en komt gemaakte afspraken na.

Zeer goede communicatie en net werk

Na contact snel een afspraak gemaakt, die ook netjes werd nagekomen. Na acceptatie van de offerte is meteen een datum voor installatie afgesproken. Op de afgesproken datum en tijd hebben twee monteurs de binnen- en buitenunit gemonteerd. In overleg zijn deze geplaatst. Monteurs denken mee voor ethische en praktische plaats van de units. Stroomdraden zijn netjes weggewerkt. Zelfs de door een ander bedrijf gemonteerde airco is volgens de geldende regels aangesloten. Ruimtes zijn netjes achtergelaten en afval meegenomen. Aan deze aanpak kunnen andere bedrijven een voorbeeld nemen. Complimenten

is goed geplaats

mijn ervaring is dat het iets verder op de muur had gegaan jammer maar verder alles goed gegaan,gr.

Snel, compleet, accuraat, volgens afspraak, goede prijs.

Snel een goede offerte/prijs en de installatie ging ook probleemloos, binnen afgesproken termijn, keurig op tijd, compleet en schoon opgeleverd, duidelijke instructie en uitleg. Ik ben erg blij met mijn keuze, zowel met de geadviseerde airco, maar zeker met Hodi Koeltechniek.

Dat wat afgesproken wordt, wordt nagekomen

Prima monteurs

Netjes en vertrouwen in het werk wat ze hebben waargemaakt

Super tevreden !!!!

Vakkundig in zo wel advies als montage Keurig en netjes werk afgeleverd

Van offerte tm installatie prima afgewerkt

De akkoordbevinding vande offerte was binnen no time geregeld. Ook eventuele vragen werden snel beantwoord. Een halve dag duurde maar de installatie van de airco's ( 2 binnen- en 1 buitenunit) en verliep naar volle tevredenheid. Wij zijn blij met onze airco's.

Denken in oplossingen i.p.v. problemen en gelijk doorpakken met uitstekend resultaat

Vanaf de offerte t/m de plaatsing liep het vlekkeloos ondanks dat er wat onvoorziene omstandigheden waren heeft Hodi Koeltechniek deze overwonnen door te denken in oplossingen i.p.v. problemen en er gelijk op door te pakken. Dit is een verademing op de bouw. Personeel is net als Edwin de eigenaar kundig, heeft ervaring en schuwt uitdagingen niet. Na vertrek maken ze alles keurig schoon. Top bedrijf kan het iedereen aanbevelen.

Heldere afspraken, goede plaatsing en vriendelijke behandeling.

Inmiddels onlangs de derde airco laten plaatsen. De plaatsing gebeurt professioneel en de onderlinge omgang is vriendelijk en on gereserveerd wat wij graag zo zien. Kortom, graag weer als ik nog een airco nodig heb. De nazorg is ook prima.

Prettig

Prettige mensen, geven goed advies en denken mee. Werken hard en netjes. Wij zijn zeer tevreden.

Deskundig personeel

Professionele installatie en alles netjes achtergelaten

Uitstekend!

Prima prijs, werken snel en netjes