Snel, vakkundig en keurig gemonteerd

Non-nonsens bedrijf wat perfect na komt wat er afgesproken word. Monteurs werken netjes, denken mee om tot een tevreden resultaat te komen. Zeer tevreden!

super!

Zeer aardige, kundige monteurs. Product ook zeer goed.

Super tevreden

Komen afspraken na, leveren netjes werk en laten alles opgeruimd achter!! Vriendelijk personeel.

Snel, schoon en deskundig

Doen wat ze beloven. Denken mee met mooie oplossingen. Vriendelijk personeel. Aanrader!!!

Zeer goed!

Vanaf het moment van uitbrengen van de offerte tot en met het opleveren van de airco, hebben wij dit traject als zeer prettig en kundig ervaren. Na installatie ook uitleg en tips gehad over de werking van de airco en wifi-toegang.

Prima werkende airco gekregen, heel blij mee

Twee monteurs hebben het in een paar uurtjes aangelegd, snelle service en het werkt goed. Goed advies vooraf over de plaats waar het kon komen te hangen, zodat niet alleen zolder maar ook benedenverdieping mee kan profiteren. Geweldig!

Professioneel en plezierig bedrijf

Omdat wij onze slaap- en werkkamers wilden voorzien van een airco heb ik bij verschillende leveranciers een offerte opgevraagd. Op basis daarvan gekozen voor Hodi Koeltechniek. Niet alleen vanwege de scherpe prijs, maar ook door plezierige en professionele wijze van werken. Vanwege de grote drukte moesten wij een aantal maanden wachten voordat het airco systeem kon worden geïnstalleerd. Echter conform afspraak is de airco keurig geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken dag. Ook de installatie verliep goed en professioneel. Na de installatie werd alles netjes opgeruimd en kregen we tot slot een duidelijke uitleg over de werking van de airco. Vanwege de goede prijs en service kan ik Hodi Koeltechniek van harte aanbevelen.

Goede afspraken, schoon werk en geheel naar wns

Verstand van zaken

Ze weten waar ze over praten . Werken netjes vriendelijk personeel. Goede service

Keurig op tijd en alles keurig op geruimd alleen maar lof

Alles volgens afspraak en erg netjes gemaakt

Alles keurig volgens afspraak. Bezichtiging, offerte, montage en factuur. Monteurs waren bereid extra moeite te doen om montage conform mijn wensen uit te voeren. Goede uitleg en adviezen.

Top bedrijf+ top personeel.

Hodi heeft waar gemaakt wat onze vrienden ons hebben verteld. Het begon met de juiste vragen naar onze wensen. Daarna goede voorlichting en ter plaatse advies wat voor ons goed zou zijn. De uitvoering werd gedaan door geweldig personeel, vakbekwaam, vriendelijk, netjes en dat uitgevoerd wat we hadden afgesproken. We zijn zeer te spreken over Hodi koeltechniek.

Zeker geen koele service

Men kwam de ge maakte afspraken volledig na zodat wij meteen gebruik konden maken van de installatie die voldeed aan de verwachtingen

Fijn bedrijf met goe advies, en zeer klantvriendelijk

Fijn bedrijf met goe advies, en zeer klantvriendelijk

Volgens afspraak en zeer netjes

Ongeveer een maand geleden is bij ons (particulier) door Hodi Koeltechniek B.V. in de trapopgang een airco geplaatst. Een aantal maanden daarvoor hadden we samen met Hodi onze keuze bepaald en de bestelling geplaatst. Op de dag van plaatsen zijn de afspraken van de verkoop doorgenomen en bevestigd. De uitvoerenden waren zeer professioneel en na de werkzaamheden verraste het ons zeer dat het werkgebied volledig schoon achtergelaten werd. Echt klasse!! Een onverwachte maar zeer aangename service. De airco werkt perfect en is volledig naar onze wens. Team Hodi Koeltechniek DANK !!

Snelle montage maar te weinig oog voor een nette afwerking

De heren waren keurig op tijd en met 3 personen was de installatie binnen 2 uur klaar. Echter de afwerking was slordig. Eindkappen van de goot in de garage niet vastgezet aan de wand. Deksel goot zeer slordig op maat gesneden. Op het platte dak was het boorstof van de muurmontage niet opgeruimd. Kortom slordig ondanks dat er voldoende tijd was geweest om dit netter te doen. De airconditioning werkt verder perfect en heeft zijn nut al bewezen. Gr. Michiel Kaelen

Professioneel, snel en netjes geplaatst. Werkt uitstekend!

Zeer aan te bevelen: afspraak voor offerte gemaakt, datum voor plaatsen en inbedrijfstellen conform afspraak nagekomen. Werkt netjes en snel,

Absoluut positieve ervaring met Hodi. De mannen hebben de airco netjes geplaatst zoals afgesproken, niks beschadigd en de 'werkrommel' opgeruimd. Toppers, & dat met 30 graden die dag, respect!

Snel, kordaat, netjes, vriendelijk

Zoals hierboven

Volgens afspraak, op tijd en voor een goede prijs

Alles prima: bezoek aan huis, mogelijkheden doorgesproken en advies gekregen. Uiteindelijk volgens afspraak gemonteerd en opgeleverd met de juiste instructie. Wel bleek na vertrek dat er 2 kleinere buitenunits geplaatst waren ipv 1 grotere. Hierover heeft Hodi zelf contact opgenomen en de factuur naar beneden aangepast. Ik heb buurtbewoners al geadviseerd om met Hodi contact te zoeken voor een nieuwe offerte.

Het kan dus wel!

Meedenkend, vriendelijk, netjes werken. En goed werk afgeleverd.

Klantvriendelijk en professioneel

De airco is snel en netjes geplaatst.

snel en netjes geplaatst

Heel even de afspraken van de opname met de mannen moeten herbevestigen, maar daarna was het snel, netjes en volgens wens geplaatst.

Goede service, komen afspraken na. Laten het netjes achter.

Vriendelijk personeel min puntje ook al komt niet alles in het zicht. Blijven eenvoudige makkelijk te doen puntjes minder afgewerkt.