Komen afspraken na en werken netjes

De wachttijd was met ca 4 mnd. lang, maar er werd naar mijn mening net en degelijk werk geleverd! Ook werden dekens gebruikt waar nodig om beschadigingen te voorkomen. Ik moet er wel bij vermelden, dat de wachttijd van tevoren door Hodi is is vermeld. De werkzaamheden zijn op de toen afgesproken datum perfect uitgevoerd.

De beloftes zijn nagekomen

De heren waren op tijd aanwezig. Nog even snel doorgenomen wat er zou gaan gebeuren. En na 2 en half uur waren ze klaar met alle werkzaamheden.

Plaatsing airco prima gedaan.

Goed meegedacht bij oplossing voor stroomvoorziening. Kabel netjes weggewerkt.

mooi, goed en zeer netjes

Vandaag de 2 airco's gekregen na ongeveer 4 maanden wachten maar het was het wachten wel waard. Vakkundig en netjes alles gemonteerd en afgewerkt. En alles netjes opgeruimd en afval mee genomen. Monteurs van Hodi koeltechniek dank je wel.

Snel, goed en netjes gewerkt.

Geen spijt dat we ondanks de lange wachttijd gekozen hebben voor HODI.

goede service, ze doen wat ze beloven, goed product

erg klantvriendelijk, denken mee in oplossingen, en komen de gemaakte afspraken na!

nette snelle werkers

hebben alles snel en netjes gemonteerd naar volle tevredenheid

Goed advies gekregen en er is netjes gewerkt.

Goed advies gekregen en de airco is netjes geïnstalleerd!

Kundig en keurig afgeleverd

Goed advies en er wordt netjes gewerkt. Duidelijke uitleg. Wij zijn zeer tevreden.

Snelle levering, flexibel. Netjes gemaakt en goede prijs / kwaliteit verhouding

Snelle levering, flexibel. Netjes gemaakt en goede prijs / kwaliteit verhouding

Snel, vakkundig en keurig gemonteerd

Non-nonsens bedrijf wat perfect na komt wat er afgesproken word. Monteurs werken netjes, denken mee om tot een tevreden resultaat te komen. Zeer tevreden!

super!

Zeer aardige, kundige monteurs. Product ook zeer goed.

Super tevreden

Komen afspraken na, leveren netjes werk en laten alles opgeruimd achter!! Vriendelijk personeel.

Snel, schoon en deskundig

Doen wat ze beloven. Denken mee met mooie oplossingen. Vriendelijk personeel. Aanrader!!!

Zeer goed!

Vanaf het moment van uitbrengen van de offerte tot en met het opleveren van de airco, hebben wij dit traject als zeer prettig en kundig ervaren. Na installatie ook uitleg en tips gehad over de werking van de airco en wifi-toegang.

Prima werkende airco gekregen, heel blij mee

Twee monteurs hebben het in een paar uurtjes aangelegd, snelle service en het werkt goed. Goed advies vooraf over de plaats waar het kon komen te hangen, zodat niet alleen zolder maar ook benedenverdieping mee kan profiteren. Geweldig!

Professioneel en plezierig bedrijf

Omdat wij onze slaap- en werkkamers wilden voorzien van een airco heb ik bij verschillende leveranciers een offerte opgevraagd. Op basis daarvan gekozen voor Hodi Koeltechniek. Niet alleen vanwege de scherpe prijs, maar ook door plezierige en professionele wijze van werken. Vanwege de grote drukte moesten wij een aantal maanden wachten voordat het airco systeem kon worden geïnstalleerd. Echter conform afspraak is de airco keurig geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken dag. Ook de installatie verliep goed en professioneel. Na de installatie werd alles netjes opgeruimd en kregen we tot slot een duidelijke uitleg over de werking van de airco. Vanwege de goede prijs en service kan ik Hodi Koeltechniek van harte aanbevelen.

Goede afspraken, schoon werk en geheel naar wns

Verstand van zaken

Ze weten waar ze over praten . Werken netjes vriendelijk personeel. Goede service

Keurig op tijd en alles keurig op geruimd alleen maar lof

Alles volgens afspraak en erg netjes gemaakt

Alles keurig volgens afspraak. Bezichtiging, offerte, montage en factuur. Monteurs waren bereid extra moeite te doen om montage conform mijn wensen uit te voeren. Goede uitleg en adviezen.

Top bedrijf+ top personeel.

Hodi heeft waar gemaakt wat onze vrienden ons hebben verteld. Het begon met de juiste vragen naar onze wensen. Daarna goede voorlichting en ter plaatse advies wat voor ons goed zou zijn. De uitvoering werd gedaan door geweldig personeel, vakbekwaam, vriendelijk, netjes en dat uitgevoerd wat we hadden afgesproken. We zijn zeer te spreken over Hodi koeltechniek.

Zeker geen koele service

Men kwam de ge maakte afspraken volledig na zodat wij meteen gebruik konden maken van de installatie die voldeed aan de verwachtingen

Fijn bedrijf met goe advies, en zeer klantvriendelijk

Fijn bedrijf met goe advies, en zeer klantvriendelijk

Volgens afspraak en zeer netjes

Ongeveer een maand geleden is bij ons (particulier) door Hodi Koeltechniek B.V. in de trapopgang een airco geplaatst. Een aantal maanden daarvoor hadden we samen met Hodi onze keuze bepaald en de bestelling geplaatst. Op de dag van plaatsen zijn de afspraken van de verkoop doorgenomen en bevestigd. De uitvoerenden waren zeer professioneel en na de werkzaamheden verraste het ons zeer dat het werkgebied volledig schoon achtergelaten werd. Echt klasse!! Een onverwachte maar zeer aangename service. De airco werkt perfect en is volledig naar onze wens. Team Hodi Koeltechniek DANK !!