Vakkundig, snel en netjes

Hodi denkt mee met de klant om tot een esthetisch zo mooi mogelijke oplossing te komen en was ook niet te beroerd om een 2e keer langs te komen, toen wij de installatie toch op een wat andere manier geïnstalleerd wilden hebben. Een andere a/c installateur die wij lieten komen sprak meer over problemen dan over oplossingen.

Werk naar volle tevredenheid uitgevoerd

De installatie van de airco is volledig naar wens en volle tevredenheid uitgevoerd. Er is mee gedacht en geadviseerd over de locatie waar de buiten unit het beste kon worden aangebracht. Op de afgesproken dag en het exacte tijdstip kwamen de medewerkers van Hodi en hebben hun werkzaamheden netjes uitgevoerd. Het regende en onweerde zo enorm hard op een gegeven moment dat ze toch ondanks mijn verzoek te stoppen ivm de veiligheidsrisico's hun werk af hebben gemaakt. 2 correcte jongens die verstand van zaken hebben en dat mag hier best eens gezegd worden. Hodi Koeltechniek op zulke medewerkers mag je met recht trots zijn.

Prima installatie door leuke en bekwame mannen.

Binnen een dag is mijn warmtepomp met 3 binnenunits keurig geplaatst en werkend opgeleverd. De mannen hadden duidelijk veel verstand van zaken, waardoor alles na goed overleg netjes geinstalleerd is. Iets meer nazorg en uitleg was wel wenselijk geweest.

prima service en installatie

Hodi Koeltechniek heeft kennis van zaken en denken goed mee waar de installatie moet komen en zorgen voor een mooie afwerking.

Vakkundig en heel netjes

Dit is de tweede keer dat we bij Hodi airco's hebben gekocht. Het begint bij een goed advies. Alles loopt volgens planning en er wordt heel netjes gewerkt. Echt een super goed bedrijf met veel vakkennis.

Wij zijn tevreden, hebben wat moeite met de bediening nog.

Wij zijn zeer tevreden over het functioneren van de airco. Als er kennissen interessen tonen zullen wij dit zeker aanbevelen, Hartelijk dank voor u advies!

Snelle en goede service

Alles prima. Werkt als een tierelier. Alleen plaatsing op dak had mooier gekund denken wij.

klantvriendelijk en professioneel

Helder, afspraak=afspraak, vriendelijk, correct, klantvriendelijk, professioneel en prijstechnisch ook ok. Wat wil je meer als opdrachtverstrekker.

Goed en snel gemonteerd

Hebben keurig gewerkt en is in goed overleg geplaatst.

Door nog te weinig gebruik gemaakt, kunnen wij nog geen oordeel geven, maar gaan er vanuit dat het resultaat beantwoord aan de verwachtingen!

Kwalitatief goed bedrijf met meedenkende medewerkers

Conform afspraak exact op tijd hebben de twee medewerkers de installatie gerealiseerd. In samenspraak de plaatsbepaling nog nader besproken en toen aan de slag met een zorgvuldige uitvoering. Alles zeer netjes afgerond en alle afval meegenomen. Na uitleg over de installatie een zeer tevreden klant achterlatend. Inmiddels met het warme weer ervaren dat een goede keuze is gemaakt.

alle werkzaamheden voor de installatie netjes uitgevoerd

gaten boren, leidingen wegwerken, allemaal netjes uitgevoerd door Hodi. Goed advies en meedenken bij offerte opname

Top! vakmanschap met no nonsens

De installatie van de airco is geheel naar wens verlopen. Installatie team met veel oog voor detail. Zeker een plus punt was de netheid van de werknemers van Hodi.

Heel goed

Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Goede uitleg en, zeer vakkundige maar ook prettige mensen

Klantvriendelijk personeel ,zijn netjes en beleefd in omgang en ruimen alles netjes op,

Vakwerk

De installatie is uitgevoerd zoals van te voren besproken. Ter plekke is aan de gebruikers een duidelijke uitleg over de bediening gegeven.

Goed advies en keurig werk geleverd

Na goed advies een afspraak gepland voor het plaatsen van 2 airco's. Monteurs waren netjes op tijd en hebben keurig werk afgeleverd. Top bedrijf.

Super fijn en zeer netjes te werk gegaan

Snelle en adequate service.

Zeer tevreden met Hodi Techniek. Een klantgericht en servicegericht bedrijf dat zijn afspraken goed nakomt. Denkt mee met de klant en is goed bereikbaar.

Snelle communicatie en meedenkend

Ze reageren zeer snel, prijs/kwaliteit verhouding is prima. En de werknemers denken met je mee

Top: goed werk en volgens afspraak

Een prima ervaring. Eigenlijk alles van het maken van een afspraak, de offerte en natuurlijk de levering en montage volgens afspraak, snel en keurig uitgevoerd

Snelle, schone montage van onze airco

Zeer tevreden. Nette, vriendelijke monteurs en erg "schoon" gewerkt.

Ze weten waar ze het over hebben en luisteren goed naar de klant.

Zeer positief

Goede, nette, snelle service.

Eerlijke prijs, fijn contact en snelle levering

Enige tijd geleden offerte opgevraagd, toen we eenmaal zo ver waren, kon de montage al snel ingepland worden. Snelle plaatsing, kundige mannen die het huis heel netjes achter lieten. Fijne airco, makkelijk in gebruik.