Professioneel in advies, communicatie en installatie.

De aanpak met betrekking tot het advies welke airco-systemen noodzakelijk en wenselijk zijn, verliep efficiënt. De communicatie was helder en duidelijk. De installatie gebeurde professioneel en efficiënt.

Er is binnen een dag goed werk geleverd

De twee jongens die hier waren hebben goed werk geleverd en hebben samen rustig gewerkt om onze airco’s op te hangen. Ze werkte heel netjes en hebben alles netjes opgeruimd.

Goed advies, prettige installateurs!

Installatie ging netjes en snel. Communicatie vooraf ook prima. Fijne partij.

op tijd, keurig gewerkt, vriendelijk en kundig personeel

op tijd, keurig gewerkt, vriendelijk en kundig personeel

we zijn heel tevreden over de service en de werkzaamheden van Hodi.

Vooraf is heel goed meegedacht over de beste oplossing, waar de airco units zouden worden geplaatst en hoe de leidingen zo goed en onzichtbaar mogelijk konden worden weggewerkt. Bij de montage is volgens die planning en netjes gewerkt en het werk is echt keurig opgeleverd.

Professioneel, netjes gewerkt, vriendelijke monteurs!

Goed op elkaar ingespeeld duo heeft bij mij de airco geïnstalleerd. Ze hebben goed gevraagd wat de belangrijkste kamers waren om te koelen en daarop de plaatsing van de airco afgestemd. Erg tevreden!

Snel,netjes,vakkundig,wordt schoon achter gelaten!

Snel en vakkundig geplaatst, nette mannen en heldere uitleg over de functies van de airco.Ze ruimen nadien alles netjes op.Top service!!

Keurig netjes

Keurige en nette plaatsing van beide airco’s. Alles netjes uitgelegd en opgeruimd. Personeel zag er ook verzorgt uit

Zeer vriendelijke professionele en nette installateur

Hodi Koeltechniek (rosmalen) heeft bij ons een Airco geleverd. Ze waren stipt op tijd hebben erg netjes gewerkt en ze waren zeer vriendelijke mensen, hebben alle rotzooi opgeruimd. Kortom een 9+ ervaring voor ons Vanuit onze optiek een aanrader als je opzoek bent naar een Airco installatie. Bedankt!

Top, keurige organisatie

Edwin is een keurige man. Netjes op tijd, is goed bereikbaar, is duidelijk, geeft een goed advies en offreert direct correct. Zijn implementatie mannen ook allen zeer vakkundig en keurig, zeer nette afgewerkte implementatie en ruimen alles keurig op. Wij zijn zeer tevreden en adviseren dit bedrijf als u op zoek bent naar een airco.

Prima service; afspraken worden nagekomen

Correcte eerlijke voorlichting over de meest functionele airco. Afspraak van monteren duidelijk vastgelegd en nagekomen. Montage netjes en correct. Aftersales prima nadat ik nog een vraag had over de wifimodule in relatie tot de sleeptimer.

Super fijn bedrijf om zaken mee te doen

Intake voor airco opdracht was al erg fijn; zeer flexibele opstelling en wekt veel vertrouwen. Verder contact ook heel goed en open. Installatie werd professioneel uitgevoerd met veel ruimte voor overleg en wensen van de klant; alles werd netjes achter gelaten.

Goed en duidelijk

Netjes gewerkt. Goede communicatie.

Goed netjes gewerkt.

Goed netjes na werk netjes opgeruimd. Een opmerking.bij de slaapkamer zit de kabel goot niet goed.hier kan water inlopen en kabel goot zit niet goed vast. Gaarne actie.

Een goed gevoel vanaf het eerste contact maar zeker een goede afwikkeling.

Vanaf het eerste contact bleek ons gevoel over Hodi correct. Geen gezever maar snelle en duidelijke communicatie in de stijl van ‘doe maar gewoon dan doen wij al gek genoeg’. De installatie zou technisch geen probleem geven hoewel sommige andere door ons benaderde bedrijven twijfelden of er voldoende ruimte naast de rolluiken zou zijn. Edwin’s timmermansoog bleek goed te werken. ;) Op de dag dat e.e.a. geïnstalleerd zou worden waren de beide mannen stipt op tijd, stelden zich netjes voor en gingen direct aan het werk. Ook het contact met hen was zeer correct en vriendelijk. De door hen gemaakte rommel werd netjes opgeruimd waardoor de overlast beperkt was, de installatie werd uiteraard getest en de werking, hoewel dat wat mij betreft niet nodig was, kort uitgelegd. Hoewel Hodi mogelijk wat duurder is dan anderen en je ook langer moet wachten op de plaatsing zouden wij hen zeker aanbevelen. En niet te vergeten de 5 jaar garantie op de apparatuur (fabrieksgarantie) maar óók op de installatie zelf. Blijkbaar hebben zij wél vertrouwen in hun eigen capaciteiten. Dat doen niet veel concurrenten hen na. Kortom, niet twijfelen maar doen! Hoewel vijf sterren op zijn plaats zijn geef ik dat zelden, mede omdat een review van vijf sterren zonder uitgebreide toelichting ook gekocht kan zijn. Voor Hodi koeltechniek maak ik graag een uitzondering. Dik verdiend.

Mijn ervaring is zeer goed, ze hebben netjes gewerkt en waren zeer vriendelijk.

Mijn ervaring is zeer goed, ze hebben netjes gewerkt en waren zeer vriendelijk.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, aardige medewerkers die netjes hebben gewerkt. De airco is pas geplaatst en we hebben hem pas 2x eventjes aangehad. Volgens ons werkt het wel goed maar dat kunnen we nu nog niet goed beoordelen natuurlijk omdat de temperatuur niet zo hoog is op het moment. Dus nog even afwachten tot het weer warmer wordt.

Uitzettende service!!!

De jongens die de airco hebben gehangen zijn super! Ze denken met je nee, werken netjes en snel! Echt een aanrader!!!!!

Komen afspraken na en werken netjes

De wachttijd was met ca 4 mnd. lang, maar er werd naar mijn mening net en degelijk werk geleverd! Ook werden dekens gebruikt waar nodig om beschadigingen te voorkomen. Ik moet er wel bij vermelden, dat de wachttijd van tevoren door Hodi is is vermeld. De werkzaamheden zijn op de toen afgesproken datum perfect uitgevoerd.

De beloftes zijn nagekomen

De heren waren op tijd aanwezig. Nog even snel doorgenomen wat er zou gaan gebeuren. En na 2 en half uur waren ze klaar met alle werkzaamheden.

Plaatsing airco prima gedaan.

Goed meegedacht bij oplossing voor stroomvoorziening. Kabel netjes weggewerkt.

mooi, goed en zeer netjes

Vandaag de 2 airco's gekregen na ongeveer 4 maanden wachten maar het was het wachten wel waard. Vakkundig en netjes alles gemonteerd en afgewerkt. En alles netjes opgeruimd en afval mee genomen. Monteurs van Hodi koeltechniek dank je wel.

Snel, goed en netjes gewerkt.

Geen spijt dat we ondanks de lange wachttijd gekozen hebben voor HODI.

goede service, ze doen wat ze beloven, goed product

erg klantvriendelijk, denken mee in oplossingen, en komen de gemaakte afspraken na!

nette snelle werkers

hebben alles snel en netjes gemonteerd naar volle tevredenheid