Good, friendly guys

On time, good friendly guys, cleaned up well and were professional.

Zeer nette installatie, goed advies en communicatie

Binnen een dag na aanvraag had ik een scherpe en duidelijke offerte in de mail (prijs incl. alles, geen uitzonderingen, extra kosten etc.). Daarnaast ben ik telefonisch goed geadviseerd over hoe de airco zo min mogelijk in het zicht geïnstalleerd kon worden. Vervolgens hebben we de installatieafspraak ingepland (binnen 3 maanden) en zo gezegd zo gedaan: de airco is van buiten nauwelijks te zien en hangt binnen netjes op de uitgekozen plek. De monteurs zijn ook zeer net te werk gegaan: al het verpakkingsmateriaal meegenomen, gestofzuigd, daar waar nodig spulletjes aan de kant en weer op de plek gezet en uitleg over de werking. Top!

Juiste verwachtingen en fijne communicatie

Vooraf een fijn en flexibel gesprek gehad over de te leveren dienst. Terugkijkend zijn de verwachtingen die zijn geschept ook waargemaakt. Op de dag van installatie twee fijne medewerkers over de vloer, prettige communicatie, netjes werk geleverd en ook achtergelaten.

graag mee gewerkt!

goed advies en mij behoed voor ingewikkelde toestanden en onnodige uitgaven. alles keurig volgens afspraak uitgevoerd. keurige en schone installatie. deze zomer zal blijken of de installatie voldoet.

Top Geregeld.

Goede uitleg en uitstekend meedenken wat de mogelijkheden zijn

Prima service!

Bij installatie van airco vriendelijke installateurs, werken netjes en geven goed uitleg over de werking van de airco. Prima!

Kwaliteits aanpak, Mee denkend , Responsief, Netjes afgewerkt

Kwaliteits aanpak, Mee denkend , Responsief, Netjes afgewerkt

Complimenten

Vakkundig, vriendelijk en netjes gewerkt.

Goede service net werk

Nette monteurs en komen hun afspraken netjes na.

Correcte en vlotte afhandeling

Duidelijk advies en prettige afhandeling

met vakwerk aangelegd

ss

TOP!

Er wordt goed meegedacht en overlegd. Snel gewerkt en netjes afgeleverd. In een woord: GEWELDIG

Top service!

De mannen waren keurig op tijd. Ze hebben de airco snel, maar erg netjes geplaatst. Daarnaast nog even de tijd genomen om samen door de functies te lopen en ons het apparaat uit te leggen. Vakmanschap.

geweldig

Komen gemaakte afspraken na, werken snel en heel netjes!

Offerte stadium goed geregeld en afspraak na gekomen, netjes geinstaleerd

OK

Dik tevreden, werken netjes en hard.

Nette medewerkers.

Eerlijk en vakkundig advies en de installatie keurig uitgevoerd.

Na eerst goed naar onze wensen geluisterd te hebben is de offerte uitgebracht. De installateurs hebben vervolgens alles netjes aangesloten zonder rotzooi achter te laten.

Goede service en klantvriendelijkheid

Alles is perfect en goed gemonteerd . En ook niet onbelangrijk alles is in samenspraak gedaan !

Vakkundig

Goed advies op persoonlijke situatie. Snel geleverd en vakkundig en netjes geïnstalleerd

Alles volgens afspraak gemaakt .

Mijn ervaring met Hodi . Ik ben zeer tevreden over het geleverde en de montage van Hodi .

Wij zijn dik tevreden met HODI

Ik heb eerder al aangegeven dat wij zeer tevreden zijn met onze airco’s van HODI koeltechniek. Ook de medewerkers die de airco’s hebben geplaatst verdienen een dikke pluim. Keurig gewerkt en allebei super vriendelijk en klantgericht. Wij raden HODI zeker aan bij onze vrienden en kennissen.

Zegt het cijfer 10 niet genoeg?

Afspraak tot het einde nagekomen. Professioneel en vriendelijk personeel welke meedenkt met de klant. Schoon en nette uitvoering van het werk. Als er weer een airco geplaatst moet worden, weet ik waar ik moet zijn.

Goed advies en netjes gewerkt!

Super geïnstalleerd, netjes gewerkt.

Aardige mannen van de installatie. Denken mee over de beste plek. Twee airco’s zijn netjes geïnstalleerd en werken super. Alles is opgeruimd!