Zoals het hoort

Vanaf het eerste moment van contact tot en met oplevering heeft Hodi fantastisch werk geleverd. Goed advies en meedenken wat voor onze situatie de beste oplossing zou zijn. Offerte kregen we snel binnen nadat Edwin is komen kijken. De mannen die de airco's hebben geplaatst waren vriendelijk, netjes en hebben geweldig werk geleverd. Goed nagedacht over de afwerking, en binnen zelfs op eigen initiatief meubels teruggezet die we opzij hadden geschoven om ruimte te maken. Uitleg over de airco's en de afstandsbedieningen was duidelijk. Tot nu toe zijn we erg blij met de extra verwarming. Hopelijk krijgen we een warme zomer zodat we extra kunnen genieten van de koeling. De app van Mitsubishi vinden we niet fijn om te gebruiken, maar daar kan Hodi niets aan doen. Het werkt, maar ik ben blij dat ik de units heb kunnen koppelen aan ons domotica systeem. Dat werkt fantastisch.

Vakkundige, snelle en flexibele service

Ondanks het slechte weer tijdens de installatie hebben de mannen uitstekend werk verricht. We zijn zeer blij met de uiteindelijke installatie van meerdere airco's en buitenunits.

Moeiteloos, goede service, netjes

Snelle reactie na aanvraag, goede communicatie, aardige, nette en behulpzame jongens. Goede airco, nette installatie. Aanrader!

zeer slagvaardig team.

tijdens het opnemen voor de offerte werd in oplossingen meegedacht!! dát was voor ons de rede deze leverancier te kiezen. een zeer slagvaardig team. direct na aankomst werd begonnen met de werkzaamheden. het team blijkt goed op elkaar ingespeeld door ervaring. mijn airco installatie is een split airco waarvan de leiding route naar een van de binnen units een uitdaging was. prima opgelost!

Prima advies, netjes gewerkt, doen wat ze toezeggen.

Aanrader.

Prima werk geleverd

Alles volgens afspraak op tijd geleverd en zelfs binnen nog gestofzuigd toen alles klaar was.

Top werk!

Top werk geleverd! 2 airco’s snel geplaatst binnen een halve dag en ze werken perfect. Vriendelijk personeel en de service is top!

Alles tot op het laatst netjes afgewerkt voor een faire prijs.

Alles netjes goed werkend afgewerkt voor een faire prijs.

Super vakmensen die weten wat ze doen en naar wensen van klant luisteren

Vakmensen die weten wat ze doen. Super gasten ..

Levert kwaliteit

Goed advies. Meedenkend. Vakwerk

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Waar anderen alleen onmogelijkheden zagen, zag men hier alleen de mogelijkheden. Op de afgesproken tijd ook 2 vakkundige aardige en nette monteurs. Installatie werkt prima.

Gewoon zo als het hoort, uitstekend werk uitgevoerd.

Gewoon zo als het hoort, het werk is perfect uitgevoerd.

Gewoon perfect!!

Aardige werkmensen, duidelijke taal, weten wat ze doen. De afwerking van de airco buis was boven verwachten.

Snelle installatie en netjes afgewerkt.

Ze denken goed mee over oplossingen bij plaatsing, de werkmannen werken netjes. Uitleg over werking na installatie

Goed en eerlijk advies. Plaatsen keurig.

Deze keer een tweede airco laten plaatsen door Lars van Hodi. Afspraken worden nagekomen en er wordt eerlijk advies gegeven. Ook wordt er meegedacht naar de mogelijkheden. Bij installatie wordt niet moeilijk gedaan maar staat de werking en belang van de klant voorop. Lars laat wederom zien hoe het ook kan en hoe het hoort.

Verassend creatief en doortastend

Vriendelijk personeel en kundig en netjes gewerkt. Ook belangrijk vinden wij de snelle en goede nazorg. Vriendelijke groetjes. Fam. Kepers

Kan niet beter!! Aanrader!

Elke afspraak krijgt meteen gevolg, dezelfde dag nog of de volgende dag. Staan open voor eigen ideeën. Er wordt meegedacht om de beste oplossing te kiezen. Fijne mensen om bij de werkzaamheden in huis te hebben.

uitermate tevreden

Nette werkmensen die verstand hebben van waarmee ze bezig zijn. Alles werd netjes afgedekt en na de werkzaamheden alles netjes opgeruimd. De uitleg was duidelijk. De arco bevalt ons goed.

Top, professioneel

Goede en snelle reactie / offerte. Goede snelle levering en monteurs zijn vakkundig, snel, netjes werk en mooi werk! Ga zo door !!

Netjes en professioneel gemonteerd

Airco in woonkamer en slaapkamer laten aanleggen. Hangt keurig en uitleg was prima!

Prima in all stadia

Vanaf het eerste gesprek met adviezen en offerte tot de installatie wordt het hele proces door HODI prima uitgevoerd. Zelfs een buitenleiding wordt probleemloos aangepast. Topservice.

Klantvriendelijk

Goed voorgelicht in de mogelijkheden met een airco. Netjes en secuur gewerkt tijdens het plaatsen.

Ik kan weer normaal leven in mn huis zonder koude te lijden.

Dit had k eerder moeten ondernemen. Jammer dat ik hier over te laat achter ben gekomen. Ik hoef maar 5% van de verwarming te gebruiken en ben meteen 1/2 minder stookkosten gaan betalen. Aanschaf van de koeltechniek is meer dan een winwin situatie omdat electriciteit alomvattend toch minder kost. Achteraf gezien. Had ik t maar erder geweten. K doe dit puur om de stookkosten de kop in te drukken want in de zomer zal ik die minimaal gebruiken omdat ik toch (denk ik) s nachts mijn ventilator zal gebruiken. Ik ben blij met de aanschaf van de hoedi koeltechniek.

Geweldig goed en zeer duidelijk.

Nagekomen wat is afgesproken. En alles zeeeeer proper achter gelaten.

Zeer vriendelijk en deskundig bedrijf.

Airco keurig geplaatst, alles heel netjes afgewerkt!