Goede kwaliteit producten en geweldige service

Het recept is te begrijpen ook door minder ervaren koks. De producten zijn van zeer goede kwaliteit waarvoor je dan ook betaalt. Onze kalkoen was vers, heerlijk mals en gevuld. Mooi dat het thuis op tijd kan worden geleverd. Van de restjes maak ik ragout. Wij zullen volgend jaar Kerst weer bestellen!

Goed geregeld

Met 12 man en voor de meesten de eerste keer een gevulde kalkoen,alle reacties iedereen vond het heerlijk. Heel gemakkelijk te maken,gewoon de bereidingswijzer volgen. Heel goed bevallen zeker niet de laatste keer geweest.

super

Mooie producten. Prima te bereiden met goede gebruiksaanwijzing. Goede verpakking en zeer vriendelijke bezorgservice. Top kwaliteit

• Product (hoofdaankoop): Wildstoof/Hazenpeper

Top kwaliteit en service!!!

Ondanks dat ik geen kookprinses ben en geen hele grote keuken heb, een geslaagde kerstavond voor 15 personen. Met 3 beefwellingtons, pigs in blanket, stoofpeertjes, garnalen en vrienden van ons hadden nog 2 vegetarische beefwellingtons gemaakt, was het perfect! We zouden nl met 18 personen zijn, maar helaas konden 3 niet komen. Mijn broer en mijn partner hebben mee geholpen met het bereiden. De bijgerechten op de site zijn heel lekker, inspirerend, makkelijk te maken en maakten het compleet bijv pastinaak creme met witte chocola en bietentorentje! Het was heerlijk! Super hoe alles was voorbereid en verzorgd door Boers & Boers!! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Goed te bereiden voor mij als hobby kok

Al een aantal jaren bestellen wij met kerst, maar ook met de Pasen. Start is altijd spannend en we lezen tig keer de beschrijving door. Maar na een paar keer loopt het als een zonnetje. Dit jaar de beef wellington geprobeerd, naast de grote kip. (Waar vind je die). En die was mals en zeer smakelijk. Goed vlees. Ook onze dochter heeft meerdere keren besteld en was enthousiast.

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Top producten en top service

Voor de 2e keer met kerst een aantal producten besteld. De wildsoep was heerlijk, de gevulde kip een absolute aanrader, zeker met de pigs in blanket als leuke en smakelijke toevoeging. De sticky pudding een geweldig lekkere afsluiting. Het was eigenlijk besteld voor 6 personen, maar wij hebben er 2e kerstdag met 2-en nog een keer van kunnen genieten. Voor de 2e kerstdag had ik eigenlijk de pulled pork besteld, maar die hebben we de 3e kerstdag gegeten, ook echt superlekker. Ik had ook nog een grote pot piccalilly besteld, met het idee daar doen we wel een paar weken mee, maar die was na 3 dagen al op: volgend jaar nog grotere pot in assortiment opnemen? Al met al top. Dankjewel boersenboers-team de pulled pork is ook erg lekker. Die hebben we 3e kerstdag

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Wederom perfect

Bestellen al meerdere jaren ons vlees voor kerst (en Pasen) bij Boers en Boers. Altijd perfect, zowel de producten als de service. Absoluut een aanrader!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel ongevuld

Tot in de puntjes geregeld

Wat een goede ervaring! Wij bestelden deze kerst voor het eerst een gevulde Copas kalkoen bij Boers en Boers. Alles was tot in de puntjes geregeld. Om te beginnen met de levering. Via mail en meerdere sms’jes werden we op de hoogte gehouden van de exacte tijd van levering. De kalkoen kwam in een handige koeltas die we mochten houden en er zaten duidelijke ontdooi- en bereidingsinstructies bij. Ook het mes en de cranberrycompote waren niet vergeten. De kalkoen is perfect gelukt en iedereen was heel tevreden. Met 10 volwassenen en 4 kinderen hadden we de kalkoen voor 10-12 personen besteld en dat was ruim genoeg. De dag na kerst hebben we nog pulled turkey van de resten gemaakt. Wij gaan zeker vaker bestellen!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Wat een service!! Ik had door omstandigheden op het laatste moment (eigenlijk te laat) een gevulde kip besteld. Ik kon hem na betaling alleen nog ophalen, wat voor ons echt onmogelijk was. Gelukkig met 1 mailtje kreeg ik het toch bezorgd. De chauffeur kwam met een prachtige tas. Alleen dat was al een cadeautje. Alles duidelijk omschreven, dus er kan echt niets mis gaan. We hebben genoten van een heerlijk mals en heel smakelijk gerecht. Weet nu al wat ik volgende kerst OP TIJD ga bestellen. Echte aanrader!!

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Kwaliteit, duidelijk beschrijving over voorbereidingen en betrouwbaar

Ik ben Engels en mis een goede slager die een goede grote kalkoen, of een “joint of lamb” of een “beef cut” kan leveren. Boers en Boers doen dat wel. Indrukwekkend hoe ze goed de juiste producten hebben gevonden. Wij zijn hier opgekomen van tv programma “Robs grote tuin verbouwing”. Inmiddels genieten met wij met kerst al een paar jaren.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heb zojuist onze bestelling - een gevulde kalkoen - in ontvangst genomen. Een feestje! Ik kan niets anders zeggen. Het is onze eerste keer dat we bij B&B besteld hebben. Wat is alles prachtig verzorgd en voorzien van een duidelijke uitleg. Ik kijk uit naar kerst en zal jullie zeker op de hoogte houden van het resultaat.

mooie verse producten

De producten kwamen van goede, biologische leveranciers. Ze waren vers en goed te bereiden met een duidelijke uitleg hoe dat te doen. Een keer is de bezorging niet goed gegaan, maar door het telefonisch contact is het toch goed gekomen.

Heerlijk vers product

Wij hadden met Kerst al kalkoen en voor Pasen de kip en beiden waren optijd en vers geleverd en na bereiden heerlijk van smaak!

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Geweldige kwaliteit en service, bezorging en informatie over de bezorging top

Paasbox 2022 was top

Genoten van de paasbox Wat een heerlijkheden

• Product (hoofdaankoop): Ham

Prachtig product met goede informatie en levering.

Wij hadden gevulde kalkoen, wat goed is gelukt met hulp van de duidelijke omschrijvingen hoe klaar te maken. Daarnaast heerlijke cranberrysaus erbij, echte een aanrader om bij te bestellen. De bezorging is heel prettig met goede communicatie, voorbereiding en bij tijds informeren zoals is aangegeven. Goede verwachtingsmanagement.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

In één woord: FANTASTISCH!

Voor de derde keer op rij hebben wij voor Eerste Kerstdag gebruik gemaakt van de geweldige service van Boers&Boers. Voor het gemak van een zeer uitgebreid lopend buffet ivm 4 kleine kleinkindjes hadden wij de super sappige hammen besteld bij Boers&Boers en de fantastische selectie kazen. Met alles wat er op tafel stond waren de warme hammen 'by far' favoriet. Gaan we er dit jaar dan toch 3 doen...!? De bezorging was net als de 2 voorgaande jaren strak gepland en uitgevoerd...wie dat allemaal uitpluist? Boers&Boers, wij danken jullie hartelijk voor de culinaire bijdrage op Eerste Kerstdag 2021. CHAPEAU voor jullie!

Zoals eerdere ervaring uitstekend

Voor de 2e keer op rij bestelling gedaan dit keer de gevulde kalkoenrollade wederom zeer tevreden, ondanks niet mee geleverde kaasjes uit Engeland waren er prima alternatieve kaasjes uit gezocht die uitstekend erbij pasten. Bijproducten ook prima. Het was weer genieten

Heerlijk gevulde kalkoen

Voor het eerst gevulde kalkoen besteld. De aanwijzingen voor het bereiden waren super duidelijk en makkelijk. Ik heb hem op dezelfde manier op de Kamado bereidt, hij was heerlijk. Ook de bezorging was super geregeld.

Absoluut de beste!

Fantastische gevulde kalkoen en net zo lekkere bij producten. Bestellen is simpel en de bezorging is meer dan fantastisch. Geen enkele webshop is zo precies op tijd. En dit was onze vierde bestelling en ze waren allemaal even goed.

Uitstekende bio kalkoen

Van bestellen tot leveren en bij het bereiden wordt je goed geinformeerd hoe. Het was heerlijk. Volgend jaar weer!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel, ongevuld

Geweldig.

Lekker, goed en prima bezorging.

Perfect!

Heerlijk kerstdiner zonder stres! Dit jaar een kalkoenrollade ipv hele gevulde kalkoen en ook deze was heerlijk. Duidelijke bak instructie. Met dank aan jullie enthousiaste team!!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De service (logistiek aanlevering, gebruiksaanwijzing) is uitstekend, evenals de geleverde produkten

We hadden voor Kerst een gevulde kalkoen besteld en hertenbiefstuk. Beide waren van zeer goede kwaliteit.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Mooi kerstmenu zonder veel moeite

Mooie kalkoen, goed verpakt (en dus houdbaar tot kerst), prima gebruiksaanwijzing. Kortom, je zet zonder moeite een mooi product op tafel. Niet goedkoop maar wij vinden het wel waard.

Witdonk 20 5768RD Meijel