Geweldig!

Al enkele jaren klant met kerst, Kalkoen gevuld en pasen kip gevuld. Dan heb je wat op tafel staan als amateur kok.

Gevulde kip en Service PERFECT

De gevulde kip was makkelijk te braden en super lekker. Beetje veel voor ons uitgedunde paas diner, maar de restjes zijn ook in lekkere gerechten opgegaan. De service van Broers&Broers is uitzonderlijk goed. De verpakking van een saus was gaan lekken en aan het begin van de avond werd nog een nRouwe gebracht. Echt helemaal SUPER!

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Heerlijke gevulde kip en prima service

Ik had hoge verwachting van de gevulde kip en werd niet teleurgesteld. De service was uitstekend en afspraken werden nagekomen. Zeer tevreden.

Erg tevreden

Website is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling en het langs brengen was prima. De instructies waren uitstekend. Hey resultaat een heerlijke kip en fantastische nagerecht.

Prima stuk Beef

Evenals de vorige keer was de beef weer van uitstekende kwaliteit. Relatief eenvoudig klaar te maken.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

alles op tijd en heerlijk gegeten

we hebben wederom een zorgeloze pasen gehad door Boers&Boers, genoten van de heerlijke ham

Heerlijke malse paaskip

Het is gewoon een fijn bedrijf. Goede producten, hele fijne en duidelijke communicatie en beleving in de bezorging.

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Uitzonderlijke kwaliteit van vooral de ham, zoveel beter dan fabrieksspul

Logistiek zit ook alles goed in elkaar.

Heerlijk !!

Wat een geweldig stuk vlees, vers,makkelijk te bereiden en heerlijk van smaak,. Iedereen wordt een chef-kok!!

Perfect (again)

Na een paar keer met kerst bestelt te hebben nu ook voor Pasen gedaan. En wederom alles super van bestelling t/m opeten. Goed geholpen bij bestellen, ik kreeg 2x bezorgkosten maar is opgelost. Aflevering stipt op tijd en klaarmaken is supersimpel met de duidelijke handleiding. Ik had de honing mostert glace erbij gedaan en die was zalig. Net als je ham overigens, supermals en heerlijk van smaak. Niet te zoet, niet te zout. Ik had de pulled pork nog van kerst over en ook die was heerlijk. Met kerst dit jaar zeker weer bestellen.

Best. Ham. Ever.

So - after three Christmas deliveries and one Easter my only regret is that I can't order all year round. The ham was delicious, the service impeccable. Thank you!

• Product (hoofdaankoop): Ham

Wat een service bij afleveren en daar bovenop heerlijk gegeten! Bereiding was duidelijk en simpel. Dank wederom!

Wat een feest!

In deze rare Corona tijden is het echt een feest om de heerlijke producten van Boers en Boers te mogen ontvangen en ervan te genieten. Voor ons de eerste keer dat we bestelden: we kozen voor de geglaceerde beenham en de Copas gevulde kip. Tevens de pigs in blanket besteld maar die liggen nog even in de diepvries.... Alle Produkten keurig afgeleverd met duidelijke receptuur erbij. De beenham gold als een heerlijk opwarmertje (lekker mals), maar de topper was toch echt de Copas kip. Een heerlijke combinatie van smaken met de vulling binnen in de kip. Als bijpassende wijn kozen we voor een Crozes Hermitages: wat ons betreft een goede combinatie. Om het helemaal af te maken hadden we gelukkig ook nog een Sticky Toffe Pudding: die kan dan niet gemist worden.....

Erg goed en lekker

Bestellen gaat gemakkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop, duidelijke bereidingswijze en het belangrijkste de kwaliteit (in ons geval gevulde kalkoen met cranberry saus) is uitmuntend. Niet goedkoop, maar zeker een aanrader.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Bestellen, bezorging, bereiding, nuttigen, nagenieten, TOP!

Voor het 2e jaar bij Boers&Boers besteld. De pret begint bij het uitzoeken van een product op hun mooie website. Allemaal top producten. Dit jaar gekozen voor de beef wellington en de hertenrug. Daarna kan je eigenlijk heel relaxed naar in mijn geval de kerst toeleven. Bezorging loopt perfect. Kwaliteit is uitstekend! De recepten/bereiding worden goed beschreven en zijn makkelijk te volgen. Ook de recepten voor bijgerechten zijn prima. Heerlijk gegeten dankzij dit goede concept. Fijn dat er nog bedrijven zijn die echt kwaliteit leveren zoals dat beloofd wordt.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Geweldig en heel klant vriendelijk

Al vanaf de eerste gelegenheid bestel ik de kerstkalkoen en de paas kip. Dat is inmiddels traditie geworden. Het is ook inspirerend om te zien hoe het assortiment zich langzaam uitbreid. Dit jaar voor het eerst hert besteld en dat smaakte wederom voortreffelijk! Absoluut 5* kwaliteit. De kerstpudding was niet echt onze smaak, maar dat kan gebeuren. Het is een lang gekoesterde wens dat ik ook in het wildseizoen al mag bestellen. Misschien dat het in 2020 mogelijk wordt.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld glutenvrij

Fantastisch

Het was onze 1e ervaring met Boers&Boers en we hebben de gevulde kalkoen besteld. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Voortreffelijke site; helder, duidelijk en komen afspraken geheel na. Vanaf de bestelling wordt je goed geïnformeerd over bestelling en bezorging via mail. De bezorging was geheel volgens afspraak, tot op de minuut nauwkeurig geleverd! Wat helemaal geweldig was, dat je via sms door krijgt waar de bezorger zich bevindt, op ca. 20 minuten afstand en tot slot; hij komt nu om de hoek! De bestelling wordt zeer netjes geleverd in verpakking, doos en koeltas met koelelement. De bezorger gaf netjes bij de geleverde bestelling informatie op papier over ontdooiproces. De uitleg met betrekking tot bereiding zit in de box en is uitvoerig en duidelijk. Je wordt stap voor stap geïnformeerd in zeer begrijpelijke taal. De gevulde kalkoen was zeer lekker. We hebben er heerlijk van genoten en iedereen was vol lof. Geslaagd kerstdiner. Kortom: geweldig en een aanrader voor een ieder.

Fantastisch!!

Mijn ervaring met Boers&Boers is in één woord 'Fantastisch'!! Wij hebben kalkoen besteld voor de kerst. Het begint bij de website dat heel duidelijk en helder is. Producten, informatie en de beschrijvingen zijn makkelijk te vinden en te begrijpen. Vanaf het moment dat je hebt besteld wordt je goed geïnformeerd over het product en de bezorging van je bestelling. Dan is het zover dat je bestelling wordt geleverd. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ten eerste klopte de tijdlijn waarop de bestelling wordt afgeleverd. Je wordt via de mail en sms op de hoogte gesteld van waar en wanneer je bestelling wordt geleverd. De presentatie hoe je bestelling wordt afgeleverd is fantastisch. Er staat een jongeman keurig in een prachtige outfit voor je deur en de manier hoe je bestelling wordt overhandigd was magisch. De jongeman verteld wat je hebt besteld en leg nogmaals uit wat er in de koeltas zit. Ik was zo flabbergasted dat ik de jongeman geen fooi heb gegeven. Daar heb ik nu nog spijt van. De kalkoen was een succes dankzij de perfecte bereidingsbeschrijving die erbij zit. Ik ga zeker meer producten bestellen bij Boers&Boers. Onze kerst was erg geslaagd mede door het product van Boers&Boers en de service!!

Meer dan super

Het was onze eerste kennismaking met Boers & Boers en het was meer dan de moeite waard. Wij hebben voortreffelijk kunnen koken ,meerdere dagen, voor verschillende familieleden en vrienden. De smaak van de producten was erg goed. De service , informatie over de levering, de nalevering en het klantcontact waren super. Het gevoel dat je er als klant toe doet!

Voortreffelijk

De ham besteld. Wat een heerlijke ham, ham zoals ie hoort te zijn. Ook de Pulled Pork was bijzonder smakelijk, hier hebben wij de tweede kerstdag van genoten. Volgend jaar zeker weer jullie mooie producten bestellen.

• Product (hoofdaankoop): Ham

stressloos heerlijke kalkoen maken voor een geslaagd kerstdiner

Niets dan lof voor de manier waarop Boers en Boers het idee om topprodukten op deze manier aan te bieden heeft uitgewerkt. De manier waarop de bestelling verzorgd is en bezorgd wordt is prima. En de smaak uitstekend.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heerlijke kalkoen, super service en bezorging!!

De gevulde kalkoen was heerlijk en. mals. Bereiding was met instructie heel eenvoudig en duidelijk. Het aanleveren in een koeltas door de bezorger die mij voortdurend op de hoogte hield van het tijdstip van bezorgen. Echt top! We hebben heerlijk gegeten met 11 personen van de kalkoen en er was daarna nog over. Heel relaxed om op deze manier een kalkoen voor de kerstmaaltijd te serveren.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Wat een geweldige traktatie!!!

Voor ons een eerste ervaring,, bestelling en aflevering van de "Kerst-Kalkoen" was geweldig. Zag er allemaal geweldig goed en verzorgd uit. We hebben samen met familie genoten van een heerlijke maaltijd. Ook hadden we de bijpassende wijn besteld, alles was TOP! Zeg het voort, zeg het voort....

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De kalkoen smaakte heerlijk!

Wij hebben genoten van de smakelijke halve kalkoen, voldoende voor zo n 8 personen, de vulling was ook heerlijk. Alles voorbereid van bestelling tot aflevering tot bereiding verliep fantastisch. Een aanrader deze prachtige kalkoen!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Kerst zonder Boers&Boers is géén Kerst!

Héél erg blij met Boers&Boers. Ze zijn met de Kerstdagen niet meer weg te denken bij ons. Kwalitatief van zeer hoog niveau en dat geldt voor het gehele proces. Ook de communicatie via mail, telefoon of whatsapp is helder en vriendelijk .