Geweldige kwaliteit en service

Voor de zoveelste keer spullen besteld en weer was het super. Deze keer 3 Wellington’s voor het familie kerstdiner. De bereidingswijze wist ik wel maar toch even ge checked via de qr code. En met inspiratie van de b&b website lekker bijgerechten gemaakt. Het geheel viel zeer in de smaak en iedereen heeft er van genoten. Op naar Pasen of kerst (-: voor de volgende bestelling. We zijn trouwens ook zwaar onder de indruk over de planning en nauwkeurigheid van de levering. SUPER!!

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Lekker eten en een leuk (personeels)cadeau!

Als eindejaarscadeau voor het personeel gekozen voor 35 gevulde kippen bij Boers&Boers. Deze werden keurig op de afgesproken tijd geleverd in een mooie verpakking, met zelfs een extra fles wijn per kip. Een top cadeau om uit te delen en iedereen was erg positief over de smaak en duidelijke bereidingswijze. Leuk om als werkgever zo bij te kunnen dragen aan de kerstdiners voor de mensen thuis.

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Uitstekend!

Kalkoen was erg lekker met de vulling en de aanbevolen wijn smaakte prima erbij. Hazenpeper houden we er ook in. De vis , zalm, en paling van Piet is kwaliteit die we van hem kennen. De kaas als afsluiter was mooi rijp en de ‘harde blauwe’ combineerde prima met die ‘zachte’. Erg lekker. Afleveren precies op tijd en bestelling klopte precies. Koeltassen handig voor het ontdooien, vond onze hond ook zeer interessant. Dus goede kans dat wij volgend jaar ons weer melden. Groeten uit Alphen aan.den Wijn

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heerlijk eten en drinken, klantcontact zeer vriendelijk en snel. Meedenkend. Bezorging perfect. Duidelijke instructies overal bij.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Ik had een gevulde kalkoen besteld en vond er spannend of het zou lukken deze zelf te bereiden. Bij het ophalen werd ik al gerustgesteld ‘het zou mij echt wel lukken’. En dat was gelukkig waar. Het vlees en de vulling is van goede kwaliteit en dat proef. Iedereen heeft ervan genoten. Ik ben van plan met Pasen of later met kerst de beef wellington te bestellen. Tot de volgende keer!

Heerlijk!

Na de keurig afgestemde levering voor Kerst de gevulde kalkoen bereid volgens de duidelijke meegeleverde beschrijving: volg de stappen en het kan niet mislukken, erg relaxt op deze manier! De kwaliteit is fantastisch zo ook de smaak, we hebben heerlijk gegeten! Wij bestellen zeker weer, een aanrader dus! Verder hebben we genoten van de gezouten caramelboter met het werkelijk heerlijke brood van Broodheren. Al met al top!

Super lekker

Altid lekker en ik ben groot fan van Boers en Boers. Wat feedback: Helaas zat de Ree in een mix van hele dikke en hele dunner stukken - niet zo gemakkelijk. Ook als en Engelse vrouw - de worsten en spek van de "pigs in blanket" klopt niet - moet kleinere dikkere worsten en meer "streaky bacon" zijn. :-)

toppie

omdat het de eerste keer was moet je toch afwachtten wat je krijgt. de bezorging was zeer goed gerelgeld. produkten zeer netjes verpakt. het was allemaal heel lekker en voor herhaling vatbaar.

• Product (hoofdaankoop): Turkey Paupiettes

Een aanrader !! Wij bestellen reeds enkele jaren

Stipte levering en heel lekker !! Wij bestellen jaarlijks

Betrouwbaar

Onze gevulde kalkoenrollade was een succes. Mals en heerlijk van smaak. Keurig op tijd geleverd. Voor herhaling vatbaar. Ook de recepten op de site zijn een succes! Een aanrader voor een ontspannen kerst

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

Klopt wat er beloofd wordt

Halve kalkoen besteld en de levering ging zoals beloofd en goede instructie erbij voor de bereiding .bestel zeker nog een keer

Lekker vlees, snelle levering

Voor de kerstdagen een hertenbiefstuk besteld. Het werd netjes op tijd geleverd en degelijk verpakt. Vlees was van heel goede kwaliteit.

• Product (hoofdaankoop): Herten/Reerugfilet

Heerlijk, klantvriendelijk en afspraak is afspraak. Topbedrijf.

Jan, Rene en hun team zetten een topprestatie neer ! Zowel qua heerlijke produkten, de vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers en de bezorging was keurig volgens afspraak.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

We hadden hertenbiefstuk besteld. Super lekker, goede kwaliteit. De wildsoep was ook heel goed!

• Product (hoofdaankoop): Overig

Prima geregeld Zo duidelijk uitgelegd Heerlijk vlees Lekker granberrysaus Verrukkelijke jus. Nazorg ook geweldig!

Uitmuntende kwaliteit

We hebben dit jaar de halve gevulde kalkoen, wildstoof en soepen besteld en gegeten. Bereiden van de kalkoen was gemakkelijk dankzij duidelijke instructie. De overige gerechten hoefden alleen opgewarmd. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de smaken!

Mooie producten

Mooie producten, van goede kwaliteit, op tijd geleverd en eenvoudig te bereiden.

Voortreffelijk !!

Duidelijke website, goede producten en dito service die ook nog eens wordt waargemaakt.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

Geweldige kreeftensoep en smaakvolle garnalen

Alleen al de manier van levering is een feestje Alleen maar lof. Super kwaliteit , elke euro waard geweest.

• Product (hoofdaankoop): Overig

Fantastisch!

Levering ging perfect, had niet verwacht dat ontdooien zoveel tijd nam, maar had de tijd. Bereiding ging prima, beschrijving geweldig! Smaak fantastisch, vlees zo mals en zacht, vulling geweldig! Al met al geweldig kerstdiner gehad!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heel lekker, goed aangeleverd, prima kwaliteit!

Alweer de derde keer dat ik dit besteld heb. Het product, de begeleiding en bezorging, het is allemaal top!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Ieder jaar weer uitstekend vlees en een prima thuis bezorging.

Wederom dit jaar was alles weer tot in de puntjes geregeld. De hertenrugfilet was super mals en de bezorging was top!

Geweldig.

Voor het derde jaar op een rij het hoofdgerecht voor het kerstdiner besteld, en het was ook dit jaar weer een groot succes. Prachtig product, makkelijk te bereiden. De eerste keer hebben thuis laten bezorgen en de bezorging was perfect. De laatste twee keer hebben we het zelf opgehaald en dat was erg gezellig. Bedankt Boers & Boers, jullie zijn wat ons betreft een blijvertje!

Heerlijke beleving

Gevulde kalkoen is makkelijk te bereiden en prima van smaak. Ruim voldoende voor 12 personen. Afleverservice is tevens prima geregeld!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel ongevuld

Producten van Boers en Boers beveel ik aan

Boers en Boers maakt de feestdagen compleet met de lekkere producten en bereidingen.

• Product (hoofdaankoop): Turkey Paupiettes