mooie verse producten

De producten kwamen van goede, biologische leveranciers. Ze waren vers en goed te bereiden met een duidelijke uitleg hoe dat te doen. Een keer is de bezorging niet goed gegaan, maar door het telefonisch contact is het toch goed gekomen.

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Heerlijk vers product

Wij hadden met Kerst al kalkoen en voor Pasen de kip en beiden waren optijd en vers geleverd en na bereiden heerlijk van smaak!

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Fantastisch

Geweldige kwaliteit en service, bezorging en informatie over de bezorging top

Paasbox 2022 was top

Genoten van de paasbox Wat een heerlijkheden

• Product (hoofdaankoop): Ham

Prachtig product met goede informatie en levering.

Wij hadden gevulde kalkoen, wat goed is gelukt met hulp van de duidelijke omschrijvingen hoe klaar te maken. Daarnaast heerlijke cranberrysaus erbij, echte een aanrader om bij te bestellen. De bezorging is heel prettig met goede communicatie, voorbereiding en bij tijds informeren zoals is aangegeven. Goede verwachtingsmanagement.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

In één woord: FANTASTISCH!

Voor de derde keer op rij hebben wij voor Eerste Kerstdag gebruik gemaakt van de geweldige service van Boers&Boers. Voor het gemak van een zeer uitgebreid lopend buffet ivm 4 kleine kleinkindjes hadden wij de super sappige hammen besteld bij Boers&Boers en de fantastische selectie kazen. Met alles wat er op tafel stond waren de warme hammen 'by far' favoriet. Gaan we er dit jaar dan toch 3 doen...!? De bezorging was net als de 2 voorgaande jaren strak gepland en uitgevoerd...wie dat allemaal uitpluist? Boers&Boers, wij danken jullie hartelijk voor de culinaire bijdrage op Eerste Kerstdag 2021. CHAPEAU voor jullie!

Zoals eerdere ervaring uitstekend

Voor de 2e keer op rij bestelling gedaan dit keer de gevulde kalkoenrollade wederom zeer tevreden, ondanks niet mee geleverde kaasjes uit Engeland waren er prima alternatieve kaasjes uit gezocht die uitstekend erbij pasten. Bijproducten ook prima. Het was weer genieten

Heerlijk gevulde kalkoen

Voor het eerst gevulde kalkoen besteld. De aanwijzingen voor het bereiden waren super duidelijk en makkelijk. Ik heb hem op dezelfde manier op de Kamado bereidt, hij was heerlijk. Ook de bezorging was super geregeld.

Absoluut de beste!

Fantastische gevulde kalkoen en net zo lekkere bij producten. Bestellen is simpel en de bezorging is meer dan fantastisch. Geen enkele webshop is zo precies op tijd. En dit was onze vierde bestelling en ze waren allemaal even goed.

Uitstekende bio kalkoen

Van bestellen tot leveren en bij het bereiden wordt je goed geinformeerd hoe. Het was heerlijk. Volgend jaar weer!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel, ongevuld

Geweldig.

Lekker, goed en prima bezorging.

Perfect!

Heerlijk kerstdiner zonder stres! Dit jaar een kalkoenrollade ipv hele gevulde kalkoen en ook deze was heerlijk. Duidelijke bak instructie. Met dank aan jullie enthousiaste team!!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De service (logistiek aanlevering, gebruiksaanwijzing) is uitstekend, evenals de geleverde produkten

We hadden voor Kerst een gevulde kalkoen besteld en hertenbiefstuk. Beide waren van zeer goede kwaliteit.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Mooi kerstmenu zonder veel moeite

Mooie kalkoen, goed verpakt (en dus houdbaar tot kerst), prima gebruiksaanwijzing. Kortom, je zet zonder moeite een mooi product op tafel. Niet goedkoop maar wij vinden het wel waard.

Heerlijk gegeten

Overheerlijke hertenbiefstuk en worstjes met spek gegeten om je vingers erbij op te vreten

• Product (hoofdaankoop): Hertenbiefstuk

Eten en service eerste klasse

Kalkoen en Wiltshire ham waren perfect. Bestelling (ook een late toevoeging van de ham) waren nauwkeurig uitgevoerd. Zeer Klanten-vriendelijk en behulpzaam aan de lelefoon.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel, ongevuld

Simple and delicious

Boers & Boers are now a firm part of our Christmas tradition, their turkey and ham are perfect. I an honestly recommend them 100%

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Super lekker en super makkelijk

Een mooi traditioneel kerstgerecht, precies op tijd bezorgd en makkelijk klaar te maken! Een aanrader!

perfectie met een vanzelfsprekendheid

Mede door boers&boers was het een óók letterlijk zalig kerstfeest.

Geweldig !

Voor ons was dit het tweede jaar op rij dat wij hebben besteld bij Boers&Boers. Ook deze Kerst weer een top product op tafel kunnen zetten. Prijzig was de hertenrugfilet wel, maar was het zeker waard. Ook de jus met port paste er prima bij. Het online bestellen, het produkt en de levering een dikke 10 voor Boers&Boers

• Product (hoofdaankoop): Hertenrugfilet

Een eerste ervaring maar gelijk een topervaring

De gevulde kalkoen als hoofdgerecht. Daarnaast ook de kreeftensoep, voor- bij- en nagerecht besteld. En samen met het oude servies van oma was het een zeer geslaagd en makkelijk te bereiden, klassiek kerstdiner. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Super service, levering en product.

Makkelijk voor een geweldig kerstdiner.

Absoluutniet top!

Niet goedkoop maar het hele pakket van product tot eindresultaat is top, goed doordacht en met zorg uitgevoerd waardoor wij zeer tevreden zijn over het geheel. populair gezegd : je wordt ontzorgd. Dit jaar de nieuwe kalkoenvulling geprobeerd: echt een aanrader! Verder ook de eendepoten, ook bijzonder lekker!

Dik tevreden

Al twee jaar op rij de kalkoen gegeten. Dit jaar de speciale vulling. Een topper! De communicatie is top. De levering is super goed georganiseerd. De instructies zijn duidelijk en to the point. Het resultaat is heerlijk! Een absolute aanrader.

Gewoon super

Constante kwaliteit. Heerlijke Kalkoen met vulling. Gemakkelijke bereiding. Goede en duidelijke bezorging.