Zalige ham en fantastische gerookte zalm

Beide producten was een feestje. Heerlijke ham voor bij de asperges . Zonder meer voor herhaling vatbaar.

Wederom zeer content met Boers&Boers! Niet verder vertellen: simple comme bonjour!onjou

Telefonisch prettig te woord gestaan door een geduldige medewerkster. Bestellen wordt na haar advies heel eenvoudig, net als de bereiding van de verrukkelijke gevulde kip, waar wij wel met acht man/vrouw van hadden kunnen eten. Dankzij de duidelijke beschrijving om de kip te bereiden ( de oven doet het werk) voldoet hetgeen op tafel komt geheel aan onze verwachtingen. Wat is een goed gevulde kip dan een heerlijk Paasmaal. ( De tas en de thermometer geven wij graag een volgende keer weer mee aan de bezorg(st)er: het bevorderen van duurzaamheid past ook zeker bij Boers&Boers. Graag tot ziens! Familie Hoogendijk uit Blokker)

Heerlijke ham en zalm! En super levering

De ham was weer voortreffelijk. Ook de gerookte zalm kreeg weer veel complimenten. Zoooo blij dat jullie ook op Texel bezorgen. Ik kijk alweer uit naar de kerst! 😉

Nog smaakvoller als de voorgaande jaren !

De Paaskip vulde weer iets extra’s toe! Het familie-eten kreeg een extra (Paas) dimensie ! Er werd uitstekend rekening gehouden met onze ‘ bezorg ‘ wens! De gebruikshandleiding was weer perfect !

Top prestatie!

Voor het zoveelste jaar, alles fantastisch door jullie geregeld! Top prestatie en wederom ook namens onze gasten bedankt!

Boers&Boers verhogen met hun kalkoen en kip de feestvreugde rond en met Kerstmis en Pasen

Vanaf het moment dat Boers en Boers met hun Copas kalkoen met de Kerst zijn begonnen, is het bij ons thuis extra genieten. Inmiddels dus ook al met Pasen. Het is ons niet altijd gegeven, zoals ook de afgelopen Kerstmis en Pasen, om op eerste of tweede Paas of Kerstdag van hun culinaire lekkernijen te genieten. Alleen wat ze iedere keer weer te bieden hebben, laten we niet meer aan ons voorbijgaan. Dan hebben we gewoon een paar dagen later met vrienden en of familie een heerlijk feestmaal! De kalkoen en kip zijn bij aflevering toch nog bevroren dus nog een paar dagen in de vriezer doet niets af van de kwaliteit van het product. Zelf vinden wij het ook extra charmant dat de aflevering in kokskleding plaatsvindt. Wij komen dan onmiddellijk in de stemming en het is voor ons een wezenlijk aspect voor de zorg en het oog voor elk detail om bij te dragen aan een voortreffelijk feestmaal op en rond deze bijzondere dagen.

Uitstekende kip en de service was top

Goed en duidelijk aanbod. Heldere info voor de bereiding en uitstekende kwaliteit gevulde kip. De touwtjes mogen wel iets beter verdeeld,want de vulling liep er al een beetje uit tijdens de bereiding. Op naar de kerst( nog wel even te gaan)

Heerlijke kerstkalkoen gehad vorig jaar, dus dit jaar besloten om paasham en zalm te bestellen, uitstekend!

Prima service ,prima producten

De bestelling werd mooi op tijd bezorgd in zeer hygiënische verpakking De ham was simpel te bereiden en smaakte heerlijk bij de asperges Tot kerst!!!

Wederom uitstekend!

Ook nu weer niet teleurgesteld. Het product werd netjes en op tijd geleverd, heeft een heldere beschrijving van de benodigde bereiding en smaakt geheel conform de gewekte verwachting. Keep up the good work!

Great food and great service.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Voor het eerst een med.gevulde kalkoen besteld en op de Kamado klaargemaakt. Het was perfect echt geweldig. We hebben ervan genoten en gaan met pasen beslist weer bestellen. Bezorging was ook bijzonder goed. Dit is een echte aanrader om bij Boers&Boers te bestellen. Wij raden jullie aan bij onze familie en vrienden.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De lekkerste kalkoen komt van Boers&Broers!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Mooie website. Duidelijk en informatief. Bestellen uitermate simpel. Zeer goed produkt. Levering perfekt. Je word van tevoren goed geinformeerd over de tijd van levering in een tijdsraam van 2 uur. Wanneer het produkt de straat in rijdt krijg je bericht. Info rondom bereiding produkt is zeer duidelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

DE kalkoen zag er goed uit alleen de vulling zat niet helemaal goed hing er een beetje uit. Achteraf zagen we dat de vulling niet goed was aangedrukt. Vulling was erg flauw. We hebben precies opgevolgd wat jullie aangaven bij de beschrijving. Maar toch vonden we de kalkoen een beetje aan de droge kant.Helaas

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De gevulde kalkoen was zoals omschreven: heerlijk en mals. De bereiding volgens het stappenplan was duidelijk. De bezorging zoals afgesproken en werd van te voren over gecommuniceerd. Een absolute aanrader! We hebben met 9 man ruim voldoende van de kalkoen kunnen eten. We hadden nog over.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De gevulde kalkoen werd keurig in een koelbox geleverd, daarbij een uitstekende uitleg over het wanneer en hoe ontdooien en een uitgebreide uitleg over de bereiding in de oven die stapsgewijs werd beschreven. Kon gewoon niet misgaan! De vulling was ook heerlijk . De kalkoen was echt heerlijk en een echte aanrader.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heel graag wilde ik een keer met kerst een kalkoen in de oven hebben. Zo gezegd zo gedaan. Wat een geweldig bedrijf. Van alle kanten blijkt dat er met zorg omgegaan wordt met je bestelling. Bij meerdere mensen heb ik jullie aanbevolen.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Vanaf informatie over bestellen tot en met levering en duidelijke instrukties een prima ervaring. de kalkoen was het pronkstuk van ons kerstdiner.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Prima! Keurigig op tijd en met duidelijke instructies

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Ik hoop dat u ook fijne dagen hebt gehad en natuurlijk op naar een gezond 2019. Ik wil even zeggen dat de kalkoen geweldig lekker was👍👍. Ik had nog nooit een kalkoen bereid, was bang dat t zou mislukken, ook door alle vrij negatieve reacties op kalkoen. Deze zouden moeilijk te bereiden zijn, en vaak niet mals. Met de video en met instructies is het allemaal prima gelukt en hebben we heerlijk gegeten👍. Nogmaals dank. M vr gr Anja Bakker

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

We kozen voor Felix the Max met een ham, kalkoen, zalm, kazen en dessert. Alles was topkwaliteit en zalig! De kalkoen was mals en sappig en we hebben erg gesmuld! Graag bestellen we met Thanksgiving en Kerst weer!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Een paar jaar geleden heb ik voor het eerst de gevulde kalkoen besteld nadat ik het concept zag bij de grote tuinverbouwing waarin Jeremy een overheerlijke copas kalkoen aan het bereiden is. Ben gaan zoeken op internet en zo op de site van Boers en Boers terecht gekomen. Met het bestellen van de kalkoen begint eigenlijk de voorpret van de kerst al en hoef ik niet lang na te denken over wat er gegeten gaat worden. De kalkoen wordt keurig afgeleverd door de eigen bezorgservice van Boers en Boers en goed verpakt gaat deze de koelkast in. Voor het diner heb ik dan geen omkijken naar de kalkoen en volg de instructies die er bijgeleverd wordt. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze kalkoen heerlijk is van smaak en erg mals en ook de vulling is erg lekker. Dit jaar voor het eerst wat producten erbij besteld zoals de piccalilly en een echte christmaspudding met brandy butter. Ik kan het zeker aanbevelen!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Prima verzorgd, goede communicatie, goede handleidingen voor het bereiden van de producten. Service en bezorging waren hartstikke goed. De producten zelf ook perfect. Kortom een prettige ervaring en voor herhaling vatbaar!

Over Boers&Boers

Filter op Taal