Bestellen, bezorging, bereiding, nuttigen, nagenieten, TOP!

Voor het 2e jaar bij Boers&Boers besteld. De pret begint bij het uitzoeken van een product op hun mooie website. Allemaal top producten. Dit jaar gekozen voor de beef wellington en de hertenrug. Daarna kan je eigenlijk heel relaxed naar in mijn geval de kerst toeleven. Bezorging loopt perfect. Kwaliteit is uitstekend! De recepten/bereiding worden goed beschreven en zijn makkelijk te volgen. Ook de recepten voor bijgerechten zijn prima. Heerlijk gegeten dankzij dit goede concept. Fijn dat er nog bedrijven zijn die echt kwaliteit leveren zoals dat beloofd wordt.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Geweldig en heel klant vriendelijk

Al vanaf de eerste gelegenheid bestel ik de kerstkalkoen en de paas kip. Dat is inmiddels traditie geworden. Het is ook inspirerend om te zien hoe het assortiment zich langzaam uitbreid. Dit jaar voor het eerst hert besteld en dat smaakte wederom voortreffelijk! Absoluut 5* kwaliteit. De kerstpudding was niet echt onze smaak, maar dat kan gebeuren. Het is een lang gekoesterde wens dat ik ook in het wildseizoen al mag bestellen. Misschien dat het in 2020 mogelijk wordt.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld glutenvrij

Fantastisch

Het was onze 1e ervaring met Boers&Boers en we hebben de gevulde kalkoen besteld. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Voortreffelijke site; helder, duidelijk en komen afspraken geheel na. Vanaf de bestelling wordt je goed geïnformeerd over bestelling en bezorging via mail. De bezorging was geheel volgens afspraak, tot op de minuut nauwkeurig geleverd! Wat helemaal geweldig was, dat je via sms door krijgt waar de bezorger zich bevindt, op ca. 20 minuten afstand en tot slot; hij komt nu om de hoek! De bestelling wordt zeer netjes geleverd in verpakking, doos en koeltas met koelelement. De bezorger gaf netjes bij de geleverde bestelling informatie op papier over ontdooiproces. De uitleg met betrekking tot bereiding zit in de box en is uitvoerig en duidelijk. Je wordt stap voor stap geïnformeerd in zeer begrijpelijke taal. De gevulde kalkoen was zeer lekker. We hebben er heerlijk van genoten en iedereen was vol lof. Geslaagd kerstdiner. Kortom: geweldig en een aanrader voor een ieder.

Fantastisch!!

Mijn ervaring met Boers&Boers is in één woord 'Fantastisch'!! Wij hebben kalkoen besteld voor de kerst. Het begint bij de website dat heel duidelijk en helder is. Producten, informatie en de beschrijvingen zijn makkelijk te vinden en te begrijpen. Vanaf het moment dat je hebt besteld wordt je goed geïnformeerd over het product en de bezorging van je bestelling. Dan is het zover dat je bestelling wordt geleverd. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ten eerste klopte de tijdlijn waarop de bestelling wordt afgeleverd. Je wordt via de mail en sms op de hoogte gesteld van waar en wanneer je bestelling wordt geleverd. De presentatie hoe je bestelling wordt afgeleverd is fantastisch. Er staat een jongeman keurig in een prachtige outfit voor je deur en de manier hoe je bestelling wordt overhandigd was magisch. De jongeman verteld wat je hebt besteld en leg nogmaals uit wat er in de koeltas zit. Ik was zo flabbergasted dat ik de jongeman geen fooi heb gegeven. Daar heb ik nu nog spijt van. De kalkoen was een succes dankzij de perfecte bereidingsbeschrijving die erbij zit. Ik ga zeker meer producten bestellen bij Boers&Boers. Onze kerst was erg geslaagd mede door het product van Boers&Boers en de service!!

Meer dan super

Het was onze eerste kennismaking met Boers & Boers en het was meer dan de moeite waard. Wij hebben voortreffelijk kunnen koken ,meerdere dagen, voor verschillende familieleden en vrienden. De smaak van de producten was erg goed. De service , informatie over de levering, de nalevering en het klantcontact waren super. Het gevoel dat je er als klant toe doet!

Voortreffelijk

De ham besteld. Wat een heerlijke ham, ham zoals ie hoort te zijn. Ook de Pulled Pork was bijzonder smakelijk, hier hebben wij de tweede kerstdag van genoten. Volgend jaar zeker weer jullie mooie producten bestellen.

• Product (hoofdaankoop): Ham

stressloos heerlijke kalkoen maken voor een geslaagd kerstdiner

Niets dan lof voor de manier waarop Boers en Boers het idee om topprodukten op deze manier aan te bieden heeft uitgewerkt. De manier waarop de bestelling verzorgd is en bezorgd wordt is prima. En de smaak uitstekend.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Heerlijke kalkoen, super service en bezorging!!

De gevulde kalkoen was heerlijk en. mals. Bereiding was met instructie heel eenvoudig en duidelijk. Het aanleveren in een koeltas door de bezorger die mij voortdurend op de hoogte hield van het tijdstip van bezorgen. Echt top! We hebben heerlijk gegeten met 11 personen van de kalkoen en er was daarna nog over. Heel relaxed om op deze manier een kalkoen voor de kerstmaaltijd te serveren.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Wat een geweldige traktatie!!!

Voor ons een eerste ervaring,, bestelling en aflevering van de "Kerst-Kalkoen" was geweldig. Zag er allemaal geweldig goed en verzorgd uit. We hebben samen met familie genoten van een heerlijke maaltijd. Ook hadden we de bijpassende wijn besteld, alles was TOP! Zeg het voort, zeg het voort....

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

De kalkoen smaakte heerlijk!

Wij hebben genoten van de smakelijke halve kalkoen, voldoende voor zo n 8 personen, de vulling was ook heerlijk. Alles voorbereid van bestelling tot aflevering tot bereiding verliep fantastisch. Een aanrader deze prachtige kalkoen!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Kerst zonder Boers&Boers is géén Kerst!

Héél erg blij met Boers&Boers. Ze zijn met de Kerstdagen niet meer weg te denken bij ons. Kwalitatief van zeer hoog niveau en dat geldt voor het gehele proces. Ook de communicatie via mail, telefoon of whatsapp is helder en vriendelijk .

Dikke tien!

Weer een kerst met Boers&Boers! Het begint een traditie te worden. Goede bezorging op afgesproken tijdstip. En dit jaar met extra B&B service!! Marinade was niet meegeleverd, na een mailtje (met lekker recept om zelf marinade te maken) en diverse belletjes van B&B is het als nog bezorgd. Heren B&B onze complimenten!!

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Heerlijk, van bestellen tot en met het nagerecht.

Boers&Boers hebben alle beloftes waargemaakt vanaf het moment van bestellen, de heldere uitleg en het volgens afspraak bezorgen. Zelf had ik maar 1 taak: finale bereiding en mijn gasten verrassen. En dat is geweldig goed gelukt! Eten werd een feessie ;)

Geweldig.

Alleen de belevenis van een super aardige kok die in vol ornaat op de stoep staat om een heerlijk gevulde kalkoen voor het kerstdiner af te leveren maakt het al heel bijzonder. Na jaren van ploeteren om zelf een kerstdiner te bereiden is het wel heel verleidelijk om volgend jaar weer bij Boers & Boers te bestellen.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Levering op tijd,duidelijke uitleg hoe de kalkoen te bereiden. De 10 mensen aan onze kerstdis waren allemaal erg enthousiast ! Aanrader

Smullen

Voor het eerst besteld bij Boers&Boers. Wat een genot en service. En dan lezen van een expert dat je vooral een kalkoen moet bestellen bij ... Boers&Boers. Dat is goed nieuws als je bestelling al gedaan is :)

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Een unieke en lekkere ervaring

We bestelden de gevulde kalkoen en de St. George ham en wat bijgerechten. Vanaf de bestelling, de mails die voorafgingen aan de levering, de levering zelf, de bijgeleverde bereidingsinstrcties, ging alles top. Heel lekker gegeten, eerlijke complimentjes gekregen en vooral een stressloos kerstdiner.

alles volgens afspraak

kalkoen was heerlijk , de levering heel netjes en alles prima verpakt

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geweldig dat je online zo’n lekkere gevulde kalkoen kunt bestellen

Eerste keer gevulde kalkoen gegeten en besteld bij Boers en Boers, Wat een super service, kalkoen werd keurig op tijd geleverd in een mooie koeltas en wat was de kalkoen heerlijk, mede door de prima beschrijving en kernthermometer die erbij werden geleverd. In een woord TOP.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Accurate bezorging; service, kwaliteit en heldere gebruiksaanwijzing

Accurate bezorging met track & trace. Goed verpakt in luxe draagtas. Kwalitatief goede producten met heldere gebruiksaanwijzing.

• Product (hoofdaankoop): Kip gevuld

Kerst zonder stress

Voor de eerste keer besteld bij Boers en Boers. Ze hadden precies wat we wilden een hertenloin. Prima op tijd bezorgd ondanks dat we in België wonen. Goede uitleg over de ontdooiing en bereiding van het vlees. We hebben heerlijk gedineerd! Wat ons betreft dit jaar weer endan zal de bestelling uitgebreider zijn.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Heerlijk kerstdiner voor 12 personen.

Nog beter dan verwacht. Bezorging goed gecommuniceerd en precies op tijd. Duidelijke omschrijving van het ontdooien en de bereiding. Prachtig resultaat.

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijke benadering, goed georganiseerde bezorging Producten zijn van uitstekende kwaliteit.

helemaal goud

ik kan maar een minpuntje ontdekken en dat is ,dat alles op is.

Absolute aanrader

Wat een luxe, om als gastvrouw je hoofd niet te hoeven breken over het bereiden van vlees tijdens Kerst. Wij waren met ons 12en en konden daags na Kerst nog eten van de hele gevulde kalkoen. Duidelijke instructies, desalniettemin was het vlees toch net te droog bij ons. Kalkoen- eigen wellicht....? Ook het glaceerspul vond ik niet aangenaam ruiken, dit zal ik volgende keer zelf maken. Vulling was heerlijk! Dit jaar bestel ik weer, maar misschien niet meer de kalkoen. Er is zoveel lekkers bij jullie !

Product (hoofdaankoop):