Zeer fijne evaring

Zeer snelle reactie op mijn mail gauw een afspraak met goed mail contact waneer ze komen tussen wat voor tijdstip. En een mail waneer ze exact komen. Wij zijn zeer tevreden ook tapijt weer mooi schoon netjes en snel afgeleverd weer. Raad dit bedrijf zeker aan.

Boven verwachting mooi en schoon is mijn kleed terug gekomen.

Keurig aan de afspraak gehouden. Mooi en netjes weer terug gebracht. Kleed had ik te groot opgegeven maar dit is netjes nagemeten en bedrag bijgesteld.

Zeer tevreden met reiniging en het proces eromheen

Op basis van een eerder ervaring koos ik opnieuw voor Cinco Cleaning om ons tapijt te laten reinigen. En weer werd bewezen dat Cinco kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Wat een goede en volledige communicatie over hoe het proces verloopt van reiniging; van ophalen tot weer thuisbrengen. Ik kan niet anders zeggen dan chapeau Cinco, dat hebben jullie goed voor elkaar. En het resultaat is ook een groot compliment waard. Dat wat je verwacht van een goed gereinigd tapijt. Het ligt nu weer te schinen in onze woonkamer. In één woord: Top!

Geen gedoe en zeker grondig schoon!

Snelle afhandeling, capabele medewerker die een fantastisch schoon bankstel heeft afgeleverd; hij is weer als nieuw!

Alles is prima verlopen, nette mensen en een prima eindresultaat.

Bij retour brengen kleed heeft de man geholpen met het weer netjes neerleggen van het kleed. erg netjes.

Zeer tevreden, het kleed is weer als nieuw

Goede communicatie en service. Het kleed is goed geïnspecteerd waarvan we op de hoogte werden gesteld. Dan weet je waar je aan toe bent. Ook over het halen en brengen word je goed op de hoogte gehouden.

Super ervaring

Ondanks dat er toch nog wel een vlekje overgebleven is, ben ik uitermate tevreden met de service en behandeling. Bijzonder plezierige chauffeur die zelfs even hielp om de kleden netjes op z'n plaats te leggen. Alle lof!!!

Ik ben zeer tevreden over de service van jullie. Bedrijf. Prime afspraken goede vriendelijke chauffeurs en ik heb een super schoon kleed retour gekregen mijn dank. Ook de prijs is gekomen ver onder jullie richtprijs . Ik zal jullie bedrijf bij mijn. Kennissen aanbevelen. Hartelijke groeten.

wederom top!

Ook deze keer weer gebruik gemaakt van de diensten van Cinco. Alles weer perfect geregeld. Werk en service zeer goed in orde. Iedereen aan te raden!!

Redelijk tot goed !!!

Ik ben op dit bedrijf gestuit door de vele positieve reviews. De mensen deelde mee hun oude vloerkleed of bank weer als nieuw terug te ontvangen en daarom met Cinco Cleaning in zee gegaan. Vanaf het eerste telefoontje en het ophalen van de vloerkleden en het tussentijds op de hoogte gehouden worden tot het terug brengen van de vloerkleden is alles zeer positief. Maar gezien de goede reviews was mijn verwachting misschien iets te hoog hoe ik mijn eigen vloerkleden terug zou krijgen. En dan moet ik helaas zeggen dat mijn persoonlijke ervaring hierin iets is tegen gevallen.

Stoelen zijn weer als nieuw.

Vlotte en vrolijke afhandeling!

Vrolijke mensen, vlotte afhandeling, eerlijke prijs en keurig resultaat

Gewoon heel erg top en makkelijk!

Ze halen je vloerkleed op, houden je de hele tijd goed op de hoogte en brengen je vloerkleed schoon weer terug! Heel erg blij met deze dienst!

Perfecte service

Ons tapijt ligt er al ruim 15 jaar en is in perfectie conditie. De laatste tijd waren er wat ongelukjes door onze hondjes maar dat konden we meestal snel verhelpen omdat we er snel bij waren. Na een lekkage was ongeveer de helft doorweekt en hebben eerst zelf het tapijt buiten laten drogen. Gelukkig geen waterschade maar de franjes aan één van de zijden waren toch niet zo wit als ze waren. Cinceo cleaning heeft ons tapijt heel rap opgehaald en ons steeds op de hoogte gehouden van voortgang. Afspraken waren stip en iedereen was vriendelijk. Een heel plezierige ervaring!

Super resultaat.

Onze oude pers heeft weer kleur en is prachtig schoon geworden. Cinco Cleaning een aanrader!!!

Persoonlijk, aandacht, betrouwbaar

Persoonlijk, aandacht, betrouwbaar

Uitstekende manier van werken.

Uitstekende manier van werken. Prima communicatie en service.

Gewoon ouderwets goed alle afspraken punctueel nagekomen. Goede informatie vooraf en tussendoor.

Qua service en kwaliteit een verademing.

Hele goede service

Snelle reactie na vragen om informatie, prijs viel heel erg mee voor reinigen. Extra: ophaal - en breng service. Steeds een goede informatie via mail.

Goede afspraken en uitstekende comunucatie een aanbeveling waard

Alles prima geregeld

Alles zoals afgesproken ben zeer tevreden

Prima geregeld en mooi schoon

Handig om niet te hoeven slepen met het kleed. Netjes opgehaald en weer heerlijk schoon en drie tinten lichter ( dan zie je pas hoe vuil het was) terug thuis op de vloer. Superblij mee!!

Snel maar degelijk

Vriendelijke en correcte mevrouw aan de telefoon, zo ook de medewerkers bij ophalen en bezorgen, duidelijke afspraken, stap voor stap via email op de hoogte gehouden, en al weer snel een fris en schoon tapijt thuisbezorgd. Zeer aan te bevelen!

Geweldig.

Wereldzaak zo netjes en vriendelijk geholpen, voor een prima prijs.

100% perfect!

Top bedrijf! Goed bereikbaar, snelle respons en heel blij met onze bijna weer als nieuw en weer super schone/frisse bank! Top professionals!