Goede service, snel en schoon

Haal en brengservice perfect, alles gedaan volgens afspraak

Mijn wollen berber is weer als nieuw!

Zeer tevreden over het reinigen van mijn wollen berber. Er zat een gelige bleekwater vlek in en deze is vrijwel onzichtbaar geworden. Heel blij mee!

prettig contact goed resultaat

De man die mijn kleden kwam halen was vriendelijk en behulpzaam. De kleden ruiken lekker en zien er weer tiptop uit. Ik ben heel tevreden. Een aanrader dit bedrijf!

Heel goed bedrijf goede service

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk medewerkers en goede informatie

Service en kwaliteit!

De wijze waarop contact wordt onderhouden, de correcte afhandeling binnen de gestelde tijd, de kwaliteit van de reiniging, geven vertrouwen bij het afgeven van het kleed. Geheel tevreden.

Betrouwbaar.

Dit is de derde keer dat ik gebruik maak van de service van Cinco Cleaning. Tapijt schoon en fris teruggekomen. Communicatie over halen en brengen prima. Zeer tevreden.

Altijd weer helemaal goed!

Al meerdere keren gebruik gemaakt van hun service. Schoon kleed en perfecte en snelle communicatie. Kan niet beter.

Top bedrijf!

Zeer prettige communicatie. Ook toen aan het eind de levering niet helemaal goed ging werd er direct gezocht naar een oplossing. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aannemen.

Verrast en tevreden!

Ons kleed, dat wij op een veiling gekocht hebben, ziet er na een behandeling door Cinco mooier uit dan wij het ooit gezien hebben. Wij zien kleuren waarvan we het bestaan slechts konden vermoeden. Dank voor deze surprise! En het kleed ruikt ook heerlijk fris!

Goede communicatie en alles is schoon.

Goede afspraken en op de afgesproken tijd gehaald en gebracht.

top services

met duidelijk afspraken , op tijd gehaald en gebracht. goede informatie tijdens behandeling. al met een prima keuze om iets te laten cleanen

Prima bedrijf

Kleed is weer schoon en fris. Hele goede communicatie via de mail en afspraken worden precies nagekomen

Meer dan goede kwaliteit.

Heel duidelijke communicatie over hoe het ophalen, terugbrengen en reinigen van het tapijt gaat verlopen. Duidelijke prijsopgave. Geen eventuele extra reiniging zonder overleg, toestemming. Ik ben heel blij met deze mogelijkheid mijn tapijt weer op te frissen. De kleuren zijn weer helder.

Goede service, mooi resultaat

Gebruikersvriendelijke manier van afspraken maken, goed tarief, fijne haal- & breng service. Het tapijt ziet er weer prachtig uit. Erg tevreden

Geweldige service!!!

Alles super goed geregeld en goed gecommuniceerd! Wij zijn er heel content mee!!

wij zijn tevreden over de reiniging van ons tapijt

de bezorger een extraatje gegeven voor het naar boven brengen.

Kon niet beter!

De werkzaamheden zijn tot onze volle tevredenheid uitgevoerd! Uw medewerker is een visitekaartje voor de zaak.

Het heel goed op de hoogte houden van het proces en de kwaliteit van reiniging

Heel erg goed

Vriendelijk personeel. En nu een mooie schone bank.

Goede service en goed resultaat.

Zie hierboven.

ik beveel Cinco aan

vriendelijke mensen , goede planning, schoon tapijtje

Gedurende het hele proces vanaf het ophalen van het kleed tot het weer terugbrengen werden we steeds goed geïnformeerd. We zijn heel tevreden over het resultaat al konden helaas niet alle vlekken helemaal worden verwijderd, maar ook daarover hadden we van tevoren bericht gehad.

Goed geregeld van A tot Z

Erg goede en vooral praktische service! Tapijt professioneel laten reinigen en hoefde hiervoor niet thuis te zijn! We hadden het tapijt onder de carport gelegd en een week later lag het gereinigde tapijt in een hoes weer klaar onder de carport. Tussentijds kregen we een update van hoe het kleed eruit zag en wat ze verwachten qua eindresultaat. Het kleed is weer als nieuw!

Prima bedrijf!

Al twee keer mijn bijzondere kleed (Ben je boos van Maarten Vrolijk) laten reinigen door Cinco Cleaning. Eerste keer best spannend, maar met alle vertrouwen een tweede keer meegegeven. Binnen een week weer mooi opgefrist terug. Ook hele plezierige communicatie.