Erg goede ervaring

Vanaf het moment van online offerte aanvragen voor reinigen tot en met het terugbrengen van onsvloerkleed Hebben we als zeer prettig ervaren. En de kwaliteit van het werk is uitstekend. We hebben het gevoel weer een nieuw kleed te hebben

Ze doen wat ze zeggen.

Het contact was erg prettig. De afspraken waren duidelijk. Alles werd duidelijk gecommuniceerd. We zijn erg tevreden, t vloerkleed is super schoon. Een aanrader.

Cinco Cleaning doet wat zij belooft

Goede informatie vooraf over de uit te voeren werkzaamheden en de prijs. Goede afstemming over het ophalen en terug brengen van het tapijt

We zijn heel tevreden over de hele gang van zaken.

Ons kleed was best wel vuil geworden in de loop v.d. jaren, daarom hebben we het laten reinigen natuurlijk. Maar we zijn verrast dat we het kleed prachtig schoon terugkregen, het ziet er prima uit! Heel fijn!

Prachtig gereinigd

Ons vloerkleed is prachtig gereinigd, het was maar de vraag of de urinevlekken veroorzaakt door onze puppy er nog uit zouden gaan. De verwachting was dus dat dit mogelijk niet zou lukken. Het resultaat is echter boven verwachting, met één woord prachtig. De service is ook uitstekend te noemen; communicatie over ophalen en terugbrengen is juist en vriendelijke medewerkers. Dank ook voor het cadeautje (tapijtteiniger)!

Fantastisch

Ik ben zeer tevreden met de service van Cinco Cleaning. Ze stuurden een offerte heel snel en hielden me heel goed op de hoogte van de status van mijn bestelling. De chaffeurs kwamen mijn kleed ophalen en brachten hem terug; ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. En mijn berber kleed is nu heerlijk schoon en zacht. Ik zou ze zeker aanbevelen, goed gedaan!

Goede service, vriendelijk personeel maar het belangrijkste: een goed gereinigd kleed en nog een gra

Zeer goed!

Mijn tapijt is weer als nieuw!

Binnen een week kunnen inplannen en na 7 dagen weer terug! Super klantenservice en top behandeling van mijn tapijt!

Heerlijk fris en schoon

Vriendelijke medewerker. Legt alles keurig uit en werkt netjes. We zijn tevreden over het resultaat en de communicatie voorafgaand aan de afspraak. Kortom, we bevelen dit bedrijf zeker aan Fam Eisses.

betrouwbaar bedrijf.

Kleden na reiniging goed opgeknapt. Correcte en vriendelijke informatie van het bedrijf. Aardige chauffeurs die kleden halen en brengen.

Ik ben enorm tevreden over de reiniging van mijn vloerkleden. Ze zien er weer prachtig uit!

De service van Cinco Cleaning vond ik erg fijn. De ophaal-en terugbrengservice top! Wel een extra pluspunt is dat, geen gesjouw voor cli De ophaal-en brengservice van Cinco cleaning is wel een extra pluspunt, top! Prettig en vlot contact via de email met Lia. Ik ben zeer tevreden, ga lekker zo door Cinco cleaning en ik zal jullie zeker aanraden bij vrinden, kennissen etc. Vriendelijke groet Mieke Spanjaard

Echt nog goede service!

De communicatie naar cliënten is uitstekend. Alles is duidelijk uitgelegd. De vloerkleden zijn mooi schoon. De service van de chauffeurs is zeer goed. De prijs is goed; dank jullie wel!

Karpet gereinigd

Super netjes schoon en gehaald en gebracht!! Boven verwachting !! Echte aanrader dit bedrijf

Geweldig resultaat, en top geregeld!

Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden! Netjes, goede service en zeer betrouwbaar!

Wij zijn weer helemaal blij ,lijkt wel weer nieuw ons tapijt.enorm !bedankt!

Wij zijn zo blij dat we jullie een volgende keer weten te vinden,ook zullen wij jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen !

voortreffelijki

Mijn ervaring is zowel het werk dat ze hebben geleverd als de communicatie. .COMPLIMENT Ook het brengen van de kleden en het weer op de plaats leggen konden wij erg waarderen.

Top geregeld

Communicatie is snel en duidelijk. Ophalen en afleveren gaat heel goed. Kleed is schoner dan we hadden verwacht. Kortom zeker een aanrader.

alles prima

om te beginnen :op precies de afgesproken tijd was hij er.alles correct en prettig uitgelegd.2 verschillende heren(jongens?)gehad,allebei heel deskundig en plezierig(wees er maar zuinig op)Het resultaat was boven verwachting. We zijn uiterst tevreden.

Prima bedrijf.

Goede communicatie, vriendelijk personeel, en als klap op de vuurpijl het vloerkleed ziet er als nieuw uit.

Ons tapijt was door onze hond meerdere keren gebruikt om op te plassen zonder dat we er erg in hadden (urineweginfectie) na verloop van tijd begonnen we het wel te ruiken. In eerste instantie waren we van plan om weg te gooien totdat we per toeval Cinco Cleaning zagen op internet. Zeer tevreden over de service, zowel telefonisch, per mail als in persoon. Klanttevredenheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Zeer tevreden met het resultaat.

Het was bijna perfect

Internet: vloerkleed reinigen, dan bellen, afspraak ophalen, mail met mankementen en kosten en op tijd weer terug. Onderkleed moest wat afgeknipt worden, de laatste grote vlek(koffie) was helaas slechts gedeeltelijk weg, maar verder was het kleed weer helemaal tiptop! Ik ben er erg blij mee. Bijna perfect dus!

Excellente organisatie

Wat mij betreft verdient Cinco Cleaning de hoofdprijs voor klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, Cleaning en service. Echt een toporganisatie met een gestroomlijnd proces waar ze meer dan waarmaken wat ze beloven.

Klantvriendelijk, correct en snel.

Door verhuizing kon niet afgeleverd worden. Voorstel om op te slaan was prima en ook nog betaalbaar.

uitmuntend!

zowel de communicatie als de service en de kwaliteit van het schoonmaken zijn perfect gegaan. ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen! eric wolff, muiden

We hadden niet gedacht , maar wel gehoopt dat hè weer mooi zou worden

Ik had gebeld heel vriendelijk waren ze. Kreeg bericht wanneer ze het op kwamen halen . Service was goed ,. Bericht gekregen dat het klaar was , wanneer ze kwamen ook uitstekend. Het kwam moet zeggen had ik niet verwacht , maar het zag er heel mooi uit. We zijn dan ook heel tevreden . Cinco Cleaning. Super bedankt.