Prima bedrijf

Vanaf eerste contact alles goed geregeld. Reiniging goed verzorgd en steeds een mail inzake aankomst en controle kleden. Prima geregeld.

Super service en mooi schoon tapijt

Super service en mooi schoon tapijt

Nu al 2x een kleed laten reinigen. Goede service en duidelijke afspraken

Prachtig resultaat, ziet er uit als nieuw

Er zaten echt lelijke vlekken in die wij er zelf niet uit kregen.

uitmuntend

communicatie 10 afspraak nakomen 10 aftersale 10 personeel 10 kortom niets op aan te merken , zeer correct

Fantastisch

Mijn 2. Kleden zien er weer super schoon uit.

Goed resultaat, Behulpzame chauffeurs. Kortom prima.

Weer een vrolijk bankstel

Goede contacten vooraf of de stof de schoonmaakmiddelen aan kan. Duidelijke afspraken. Vooraf contact dat men eerder kwam. Rustig en gedegen werken door de persoon die kwam reinigen. Hield rekening met de Corona regels. Resultaat verbluffend. Vlekken en kringen verdwenen. Kwaliteit prijs verhouding uitstekend. Veel en veel beter dan het product, dat doet wat het belooft.

Goede communicatie over reiniging, ophalen en brengen. Kleed ziet er weer fris uit zonder chemische geur.

Mensen doen wat ze zeggen.

Komen afspraken na. Witte tapijt ziet er veel beter uit.

Vriendelijk, grondig, professioneel en klantgericht

De specialist werkte netjes en grondig. Verschil voor en na reiniging was duidelijk merkbaar.

Prima bedrijf.

Zeer coulant en vriendelijk. Een uitstekend bedrijf.

Goed betrouwbaar en goede aandacht van de medewerkers

Zorgvuldig en goed contact met medewerkers totaal goed gevoel

Zeer goede ervaring!

Doen wat ze zeggen, je wordt goed op de hoogte gehouden van ophalen tot aflevering! Zou her zeker aanbevelen!

Professionals

Binnen één week opgehaald, goed gereinigd en weer retour. Wij zijn zeer tevreden!

Mooi kleed geworden !

Bijna alle vlekken zijn eruit gegaan. Voelt weer lekker zacht . De administratie wat betreft prijsopgave verliep nogal chaotisch. Div. prijzen kreeg ik per mail. De laatste was gelukkig de goedkoopste.

Schoon kleed en duidelijke afspraken

Dit bedrijf geeft goede informatie over het ophaal-en bezorg proces. En vooral over het schoonmaken van ons kleed. Een duidelijk rapport over de vlekken en wat de opties zijn. Ons 40 jaar oude wit wollen kleed ziet er weer bijna als nieuw uit. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen. Goede service en geweldig resultaat.

Ons kleed, tweedehands gekocht via marktplaats, bleek vol te zitten met wormpjes...mot! Via googelen bij Cinco Cleaning terecht gekomen en na prijsopgaaf besloten dat zij kleed zouden reinigen, impregneren en anti-motbehandeling zouden toepassen. Dit alles was snel en makkelijk geregeld! En ook zee betaalbaar. Kleed ziet er mooier uit, ruikt frisser. Erg tevreden en een aanrader. Manier van contact houden heb ik als zeer prettig ervaren. Bedrijf is goed benaderbaar en reageert snel. Top!!

Fijne en duidelijke communicatie

Goede service De moeite waard om je karpet een tweede kans te geven

Snelle en goede service en prima communicatie.

De service is prima. Het vloerkleed werd netjes op de afgesproken tijd opgehaald. Vervolgens werd er netjes via e-mail gecommuniceerd over de diverse reinigingsstappen die ons vloerkleed doorliep. Binnen de opgegeven tijd kregen wij ons vloerkleed weer fris en schoon terug.

Super service en heel vriendelijk personeel

Bank laten reinigen. Alle vlekken eruit en en supervriendelijke man die precies volgens afspraak gewerkt heeft. Top service!

Mooi schoon

Ons tapijt ziet er weer als nieuw uit en loopt heerlijk dankzij het ondertapijt. Bedankt mensen van Cinco Cleaning!

Fijne service

Goede, fijne en vriendelijke service. Erg tevreden over het reinigen van mijn kleden

Top service

Ze hebben bij ons het matras gereinigd en dat werd zeer professioneel gedaan. Het matras ziet er weer schoon uit en we kregen goed uitleg over wat er werd gedaan.

Uitstekende service

Binnen de afgesproken tijdstippen is het kleed opgehaald en teruggebracht. Goed advies gekregen over de behandeling