wij zijn tevreden over de reiniging van ons tapijt

de bezorger een extraatje gegeven voor het naar boven brengen.

Kon niet beter!

De werkzaamheden zijn tot onze volle tevredenheid uitgevoerd! Uw medewerker is een visitekaartje voor de zaak.

Het heel goed op de hoogte houden van het proces en de kwaliteit van reiniging

Heel erg goed

Vriendelijk personeel. En nu een mooie schone bank.

Goede service en goed resultaat.

Zie hierboven.

ik beveel Cinco aan

vriendelijke mensen , goede planning, schoon tapijtje

Gedurende het hele proces vanaf het ophalen van het kleed tot het weer terugbrengen werden we steeds goed geïnformeerd. We zijn heel tevreden over het resultaat al konden helaas niet alle vlekken helemaal worden verwijderd, maar ook daarover hadden we van tevoren bericht gehad.

Goed geregeld van A tot Z

Erg goede en vooral praktische service! Tapijt professioneel laten reinigen en hoefde hiervoor niet thuis te zijn! We hadden het tapijt onder de carport gelegd en een week later lag het gereinigde tapijt in een hoes weer klaar onder de carport. Tussentijds kregen we een update van hoe het kleed eruit zag en wat ze verwachten qua eindresultaat. Het kleed is weer als nieuw!

Prima bedrijf!

Al twee keer mijn bijzondere kleed (Ben je boos van Maarten Vrolijk) laten reinigen door Cinco Cleaning. Eerste keer best spannend, maar met alle vertrouwen een tweede keer meegegeven. Binnen een week weer mooi opgefrist terug. Ook hele plezierige communicatie.

Gematigd

Beste De communicatie- marketing- vind ik erg goed. Nog niet tevreden vanwege de vel hobbels in het kleed. Te snel opgerold en een weekend laten liggen. De bezorger heeft onze bewerking op foto vast gelegd. Ook was er bij het terug leggen een klein probleempje nou niet de meest aardige / voorkomende ambassadeur! Alle zware boeken gelegd en afwachten. Groet Laurens Werdmölder

Een aanrader

Cinco levert prima service. Klantvriendelijk en het kleed wordt weer als nieuw. En voor een prima prijs.

Prima en snel zoals afgesproken geregeld.

Voor de derde keer Cinco ingeschakeld voor mijn mooie tapijt en weer zeer tevreden over het resultaat.

Weer een top gereinigd tapijt!

Goeie service, duidelijke afspraken en goeie prijs voor een perfect schoon tapijt! Blij mee!!!

Voor de tweede keer 100% tevreden

Zeer goede ophaalservice, foto’s van het kleed bij ontvangst en bericht van mogelijk niet verwijderbare vlekken. Grote vreugde bij teruglevering, alle oude vlekken waren verdwenen,

Vriendelijke benadering.

Prima ervaring. Vriendelijke telefonische en mail benadering. Resultaat naar mijn zin.Halen en thuisbrengen kleden ging volgens afspraak.

positief

Perzische tapijten zijn na reiniging weer prachtig schoon en ik ben blij met de goede service van Cinco Cleaning!

Goed, goedkoop en duidelijk

Zeer tevreden over deze club. Ondanks de grote afstand alles thuis opgehaald en bezorgd. Redelijke prijzen, duidelijke en snelle communicatie en , niet onbelangrijk :) , schone tapijten.

Fijn schoon, fris kleed, top! Goede service Vriendelijke medewerkers.

Uitstekende ervaring.

Mooi schoon kleed teruggekregen. Goede communicatie. Tweede keer en weer helemaal naar tevredenheid.

SUPER

Goede eerlijke prijs, keurig opgehaald en snel afgeleverd. Vriendelijke mensen, en weer als nieuw!

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!

Vandaag (9 april 2024) mijn spring cleaning voltooid. Cinco heeft boven en beneden mijn tapijt geweldig schoon en fris gemaakt. Ik ben er zo ontzettend blij mee!!! De medewerker van dienst was bijzonder vriendelijk en slagvaardig. Hij is een paar uur flink aan de bak geweest en het resultaat is werkelijk fantastisch! Prijs/kwaliteitverhouding is ook dik in orde. Dus al met al ben ik uitermate tevreden en heb aangegeven dat ik volgend jaar weet een beroep op Cinco ga doen. @Norbert: zeer veel dank voor je hulp !

Mooi schoon, erg (klant)vriendelijk

Goede afspraak gemaakt. Op tijd gekomen. Prima schoongemaakt, bank kan er weer een hele tijd tegen. Vriendelijke en professionele schoonmaak.

Fris en fruitig kwam mijn tapijt terug

Snel gehaald, snel gereinigd en snel teruggebracht

Duidelijke en ongecompliceerde communicatie.