Helemaal goed kleed is mooi schoon geworden

werd netjes opgehaald is goed schoon geworden, daarna ook weer thuis afgeleverd goede bediening.

Heel tevreden en weer een lekker goed schoon kleed.

Het ophalen en terugbezorgen van het tapijt is correct verlopen. Al eerder hadden we een kleed te reinigen,ook dat verliep 100% Zeer aan te bevelen.

Prettig contact en prima schoonmaak.

Ons Perzisch tapijt is fantastisch gereinigd, ruikt weer fris en weer als nieuw. Het contact met Cinco is prima, service uitstekend. Alleen al het ophalen en terugbrengen van het tapijt is helemaal perfect. Scheelt je heel veel kopzorgen. Ook aanvullende info van Cinco over ondertapijt, enz is goed en interessant.

Alles is gladjes verlopen

Alles correct geregeld van het eerste tot het laatste contact, en het vloerkleed weer als nieuw.

Heldere communicatie, snelle reactie en naar tevredenheid afgehandeldafgehandeld

Cinco via een zoekopdracht op internet gevonden. Er wordt snel gereageerd en helder gecommuniceerd. Afspraken worden stipt nagekomen en geleverde kwaliteit is uitstekend.

Super geregeld!

De diagnose van het kleed vond ik een hele goede service.

Ik was zeer verrast over het resultaat van het stomen van onze vloerkleden. De vloerkleden waren kostbare Afghaanse Kleden (Ziegler ) . Maar , de kleden kwamen geweldig schoon en mooi terug, complimenten voor Cinco Cleaning Voor het geweldige resultaat .

prima bedrijf , werk goed uitgevoerd en net personeel

Onze vlek is niet helemaal uit het tapijt maar hadden we ook niet verwacht, het resultaat is goed we zijn tevreden, service van ophalen en terug brengen top geregeld

Keurig geregeld

Positieve ervaring. Op afgesproken tijd en datum opgehaald. Keurige terugkoppeling. Weer schoon afgeleverd.

uitstekende service: heldere informatie en komen de afspraken na

uitstekende service: heldere informatie en komen de afspraken na

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service. Komen afspraken volledig na.

Prima werk geleverd!

Kleden zijn als nieuw! Grote klasse!

Heel tevreden

Heel tevreden met het resultaat, de hond had weer een ongelukje gehad en ik kreeg zelf de geur er niet uit. Dit is nu gelukkig wel het geval.

Prima gedaan !

Ons vloerkleed zat vol vlekken. Door de behandeling bij Cinco ziet het er weer prachtig uit. Zeer tevreden !

Zeer positief

Mijn marokkaanse vloerkleed van schapenwol had best wel wat vlekken. Na de behandeling is het weer als nieuw. Ook de kleuren zijn weer opgehaald. Ik ben super tevreden.

Mijn kleed zag er weer voortreffelijk uit na reiniging

Hoogpolig kleed, met een mix van wol en kunstvezel, aangeleverd. Had niet verwacht dat het er weer zo mooi uit zou zien na de reiniging. Heldere communicatie en alle afspraken zijn nagekomen.

Prima service en weer een fijn fris vloerkleed!

Het duurde iets langer dan de aangegeven 1,5 week maar verder een prima service. Bedankt

Prima ervaring

Kleed is opgehaald en zonder gedoe schoon thuis afgeleverd op een vooraf afgesproken momen. Ik had het formaat wat overschat en mijn totaalbedrag werd zodra ze kans hadden gezien het kleed na te meten keurig naar beneden bijgesteld. Geen klachten!

schoon en fris kleed, met Cinco is het prettig samenwerken

De website geeft duidelijk aan welke opties er zijn. Ophalen en terugbrengen ging in goed overleg. Ons vloerkleed is mooi schoon teruggekomen en we kozen voor een bijpassend ondertapijt. Al met al een prettige ervaring. Dank!

Top service!

Mijn berber laten ophalen. Netjes weer terug gekregen. Zij houden zich aan de afspraak en het kleed is weer als nieuw. Ik raaf deze firma zeker aan!

Doen wat ze beloven!

Vriendelijke benadering, komen hun afspraken na en leveren goede kwaliteit.

Zeer positief.

Een goede communicatie, snelle reactie en prettig contact. Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen. Het tapijt is mooi schoon en ziet er bijna als nieuw uit!

Jullie doen wat jullie beloven!

Goede heldere communicatie. Daarna uitstekende service en advies. Het wollen kleed kwam in prima staat terug.

Geweldig !

Ik ben blij dat ik mijn tapijt bij Cinco heb laten reinigen , werd steeds op de hoogte hoe het reinigen verliep.. Toen het thuis werd gebracht , vond ik het zo prachtig geworden en ik was erg blij.