Alles perfect voor elkaar!!

De communicatie verliep heel goed en alles precies zoals afgesproken! Het kleed ziet er weer keurig en schoon uit! Bedankt voor de goede service!!

Hele goede vlotte efficiënte service.

Vlotte en nette reactie na info aanvraag. Giede uileg van werkzaamheden en bedrijf. Komt zeer professioneel iver. Nu keurig schoon tapijt retour. Helemaal volgens afspraak. Als wijzelf of mensen in onze omgeving een kleed willen laten reinigen, wordt het zeker weer Cinco Cleaning. Top service!!

Perfecte service, mooi resultaat, kleed bijna als nieuw

Cinco Cleaning komt de gemaakte afspraken na, zijn telefonisch goed bereikbaar en zijn erg klantvriendelijk. Ben meer dan tevreden met mijn gereinigde kleed!

Het resultaat heeft onze verwachtingen bij verre overtroffen!

Duidelijke offerte. Goed georganiseerd ophaal/terugbreng- service. Uitstekend resultaat. Prijsvriendelijk.

Prima service, betrouwbaar, goed resultaat.

We hebben uitstekende ervaring met het reinigen van ons tapijt. Het is ook geïmpregneerd. Werd op tijd gehaald en weer gebracht. In eerste instantie vonden we dat het te donker was en wat hard. Zonder klagen is het tapijt teruggehaald en opnieuw behandeld, het werd keurig teruggebracht en de bezorgers keken het resultaat samen met ons na. Dat maak je niet vaak mee, dat de bezorgers zo betrokken zijn. We waren over de nieuwe bewerking helemaal tevreden! Echt heel goed gedaan, met veel dank

Kleed werd huisstofmijt vrij. Dat was de bedoeling

Top bedrijf! Duidelijk en snel

Top service

Helemaal tevreden met dit bedrijf. Van A t/m Z goed contact gehad. Ze komen afspraken na en hebben mijn kleed keurig en schoon weer afgelevered.

100 procent

Zowel bij het ophalen als het terugbrengen van mijn kleed was ik blij met de jongelui die weten hoe je een klant benadert. Vriendelijk, beleefd en behulpzaam .

Heel fijn bedrijf met uitstekend resultaat

Mijn kleed is weer als nieuw. Makkelijk hoor dat het gehaald en gebracht wordt en de kosten zijn voor alle service heel goed.

zeer goede service.

Was voor ons nieuw. Na mail contact vlotte afhandeling. Ophalen en retourneren netjes en vakkundig. Tapijt kwam terug als bijna nieuw. Buitengewoon tevreden !

topservice en topkwaliteit

Ophalen, afleveren, goede afspraken. Karpet is weer als nieuw.

uitstekend werk geleverd

vriendelijk geholpen en vooraf geinformeerd over de mogelijkheden.

Snel en correct

Na telefonische afspraak vloerkleed opgehaald. Keurig gehouden aan de corona voorschriften. Op de hoogte gehouden van de stand van zaken en adviezen betreffende toestand vloerkleed. Binnen 10 dagen kleed keurig op de vooraf afgesproken tijd thuis bezorgd. Prima resultaat!!

Prettig en zoals het hoort, met een prima resultaat.

Contact was uitstekend De mensen waren vriendelijk en vrolijk Ons vloerkleed is erg opgeknapt en ziet er beter uit dan we, gezien de vervuiling, verwachtten. (We hebben het al een tijdje . . .) De tussentijdse waarschuwing dat misschien niet alle vlekken er uit zouden zijn werd vergezeld van duidelijke foto's Het halen en brengen verliep goed en op tijd Kortom: helemaal goed.

Superschoon, snel en uitstekende communicatie!

Twee oude vloerkleden laten reinigen. Uitstekende en toegankelijke communicatie over ophalen en bezorgen en daarnaast heel goed verwachtingsmanagement. Kleden werden binnen 10 werkdagen geleverd en waren boven verwachting schoon, 5 sterren!

Prima volgens verwachting gegaan.

Marketing en info via e-mail goed. Optreden medewerkers prima. Kortom ben zeer tevreden.

goed en betrouwbaar

Goede service en alle werkzaamheden zijn goed geregeld met snelle afhandeling. Tapijten zien er weer als nieuw uit.

Vooraf goede communicatie, klantgericht en de kleden zijn goed schoon

Get staat al in de titel: de tapijten worden binnen de afgesproken tijd opgehaald en gebracht (dat is een fijne service, want de kleden zijn veel te groot voor in een personenauto), Cinco kijkt en denkt mee en de kleden zijn goed schoon geworden na de reiniging. Iheel tevereden.

Meer dan tevreden

Tapijt werd keurig opgehaald om te laten reinigen en is zojuist weer terug gebracht. We zijn meer dan tevreden, het tapijt ziet er weer als nieuw uit. Het is een pastel geblokt tapijt met veel wit erin, er zat zelfs een schroei plekje in van de haard die ook bijna niet meer te zien is. Kreeg er zelfs een bus tapijt reiniger bij. Wij raden dit bedrijf absoluut aan. Personeel ook heel vriendelijk en beleefd.

uitmuntend

Het kleed ziet er weer als nieuw uit. Eigenlijk nieuwer dan toen wij hem, drie jaar geleden, tweedehands kregen. Onze twijfel of dit kleed het nog waard was om te reinigen is ongegrond gebleken. het is het meer dan waard geweest! Het voelt zacht aan, de kleur is fris en ruikt heerlijk.

Perfect werk en perfecte service

Probleemloze ervaring vanaf het maken van een afspraak tot en met de aflevering. De service heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Heel erg goed vgroet Constance

Koffievlek geheel verwijderd

Super service Cinco komt afspraken na op de afgesproken dag opgehaald en retour gebracht. Koffie vlek volledig verwijderd. Top bedankt Cinco

Goede en snelle service

Snell aanbieding en opvolging, het karpet werd netjes opgehaald en afgeleverd. Tussentijdse communicatie over de voortgang...

supergoed

het grote vloerkleed van ca. 2,50 x 3,50 is mooi schoon geworden. De afspraken worden goed nagekomen en de ophalers / bezorgers zijn vriendelijk en netjes