Super service en kwaliteit

Op alle fronten een 10!!

Super blij met schoon vloerkleed

Oude berber boven verwachting weer als nieuw

Ons 20 jaar oude beige Berber tapijt was nog nooit schoongemaakt. Wijnvlekken, brandplekken open haard, andere vlekken, we overwogen om hem te vervangen. Nadat een vriend Cinco cleaning had aanbevolen, hebben we de 'gok' gewaagd want helemaal schoon zou het niet kunnen worden, was onze verwachting. Het resultaat: als nieuw. Mooi egaal beige, nergens meer vlekken. Boven verwachting dus en alle complimenten aan de medewerkers van Cinco. Communicatie, prijs en kwaliteit allemaal uitstekend!

Het is voor mij de tweede keer dat ik mijn kleden bij Cinco laat reinigen dat zegt denk ik al genoeg.

professionele benadering

Cinco was prima op tijd. Vlekken zijn uit de bank en vloerbedekking. Aardige medewerker! Ik ben tevreden!

Heerlijk schoon en fris kleed

Makkelijk een afspraak maken. Halen en brengen prima geregeld. Het kleed is erg mooi geworden. Weer lekker dik en helder van kleur. Mooi schoon en fris. Mijn enige minpuntje is, de levertijd. Deze duurde langer dan gezegd.

Prima betrouwbaar bedrijf

Prima betrouwbaar bedrijf. Elk telefoontje werd snel en correct behandeld en bevestigd per mail. Het brengen en ophalen van de kleden gebeurde eveneens op een prettige manier.

prima service en prima resultaat.

via internet het bedrijf gevonden. Altijd wat huiverig om zonder aanbeveling zoiets de ondernemen. Maar een rode wijnvlek in het kleed was zo ontsierend, dat we de sprong gewaagd hebben. Aan de telefoon direct een vriendelijk persoon welke duidelijk uiteenzette wat ik kon verwachten. Ook de waarschuwing, dat mogelijk de vlek niet geheel zou verdwijnen. De ophaal service en de terugbreng service was ook plezierig. De persoon kwam rond afgesproken tijd. Was zeer hulpvaardig. Bij terugontvangst ook geholpen het kleed weer op de juiste plek te leggen. Wat bleek: De vlek was nauwelijks meer te zien. Je moet weten waar deze heeft gezeten. We zijn dan ook uiterst tevreden!!!!!!

Prima service en goede uitvoering opdracht

Fijn dat afspraken worden nagekomen en eerlijke prijsberekening. Dik tevreden

Uitstekend!

Op zoek naar een schoonmaker voor ons kleed. Offerte aangevraagd, beetje prijzig maar het proces werd duidelijk omschreven en de foto's gaven vertrouwen. Vooruit dan maar. Het kleed is keurig volgens afspraak opgehaald, ik had van te voren even gemaild dat het bij het hek lag. Ik lag ziek op bed die dag en heb er niks van gemerkt dat het werd opgehaald. Er lag keurig een briefje in de bus. We kregen meteen wat foto's van ons kleed en constateringen wat wel en niet goed hersteld kon worden. Echt heel netjes. Ook werd ons nog een onderkleed op maat aangeboden. Geen gebruik van gemaakt maar prima aanbod. Aflevering ging ook prima, alles netjes volgens afspraak. En via de mail kreeg ik soms ook foto's te zien van de medewerkers wat het een stuk persoonlijker maakt. Ons kleed is goed schoon en ruikt fris. Dat is eigenlijk een wonder want het stonk enorm en had al even buiten gelegen daardoor. Zeer tevreden!

Topbedrijf

Niet goedkoop maar super professioneel Goede communicatie en terugkoppeling Ophaal en brengservice Uitstekende kwaliteit

Kan niet beter

Onze kleden van life style weer als nieuw. Lekker zacht en heerlijk ruikend. Ze doen wat ze beloven. De volgende keer gaan ze weer gereinigd worden door hun. Een prima bedrijf van het eerste telefoontje tot de chauffeur die het thuis brengt aan toe. En al de cirkels die hier tussenin zitten.

Keurige en tot volle tevredenheid uitgevoerde werkzaamheden

geen verder commentaar!

Geheel positief

Blij verrast met het resultaat. Vriendelijk personeel en alles gaat in goed overleg. Heel tevreden over Cinco.

Zo goed als nieuw

Ons vloerkleed van ruim 20 jaar oud is weer als nieuw. Vooral het samenwonen met een grote hond, laat zo zijn sporen achter. Tevens is er ook het e.e.a. gerepareerd aan het kleed door het bedrijf. Waarom niet gewoon weggooien en een nieuw kopen ? Het betrof hier een beperkte uitgave met figuren van M.C. Escher in Nieuw-Zeelands scheerwol en die gooi je niet zomaar weg. En dankzij Cinco hoeft dat dus niet.

Prettig contact en met een goed resultaat

We kregen goede informatie vooraf, verwachtingen werden goed gemanaged en het resultaat is boven verwachting goed.

Uitstekend werk geleverd.

Onverwacht mooi resultaat.

Duidelijke website. Tapijt opgehaald en weer afgeleverd op tijd. Voor reiniging zijn bijzonderheden doorgegeven zodat je niet voor een verrassing komt te staan. Prijs - valt mee, resultaat is prima.

Zeer vriendelijke mensen en het kleed is goed schoon

Kleed keurig netjes weer teruggekregen. Mooi schoon geworden en het ruikt fris. Alle contacten met Cinco verliepen heel goed. Een aanrader! Volgende keer zeker weer bij Cinco

Erfstuk van mijn ouders. Het 80 jarig Perzisch tapijt is als een plaatje weer thuis bezorgd. Looppad en vlekken zijn verdwenen. Kleuren stralen me tegemoet. Ondertapijt is klasse. Indien U denkt dat ik overdrijf,ga met een gerust hart naar deze Firma. Vriendelijke haal en bezorgdienst. Ga zo door met deze service ! Zal deze ook alom verkondigen in mijn omgeving. Vriendelijke Groet vanuit Haarlem Mevr.I.Rijkers

Perfect!

Heldere informatie voor en achteraf. Geen verassingen in de prijs. Medewerkers zijn goed bereikbaar en vriendelijk.

De meneer die bij ons kwam was ontzetten vriendelijk, legde het hele proces goed uit en deed echt zijn best om de urine geur van onze kat zo goed mogelijk uit de bank te halen. Hele positieve ervaring

Professioneel ontzorgen

Een Coolblue ervaring onder de tapijtreiningsbedrijven. Ga zo door!!

Super schoon

Dit is de tweede keer dat ons smyrna kleed is gereinigd. De eerste keer bij een andere firma. Daar waren wij erg teleurgesteld over. Deze keer is het super schoon geworden. Dus zeker een aanrader.