Ik heb een mooi schoon kleed teruggekregen. Dank ook voor de tip van een antislip onderkleed. Alle afspraken zijn prima na gekomen. Op het ene adres gehaald op het andere gebracht, precies op tijd volgens de afspraken.

Geweldige ervaring

We hebben twee berbers laten reinigen en zijn daarover zeer tevreden. Zowel wat betreft resultaat, service als bezorging. De kleden zien er weer erg mooi uit en ruiken niet. ooit elders laten reinigen en dat kleed kwam terug met een chemische geur die weken bleef hangen. Nu helemaal tevreden. Top!

Buitengewoon positief!

We leverden ons vloerkleed nogal vervuild in en kregen het onherkenbaar schoon en verzorgd terug. Werkelijk niet te geloven, als totaal vernieuwd.

Snelle en duidelijke service, prijs was van het begin al goed.

Gewoon super gedaan

Klantvriendelijk, komen afspraak na en prima prijs

Heel goed!

Ons wollen kleed is heerlijk schoon. Had ik veel eerder moeten laten doen! Het zal vol met hondenbaan en zand.

superschoon, als nieuw, goeie communicatie!

fijne communicatie, goed overleg, schoon tapijt

Het kleed is netjes opgehaald en in perfecte staat terug gebracht plus De Chauffeur wacht kleed netjes binnen geweldig perfect

Zeer goede communicatie over alles: offerte afspraken voor brengen en ophalen enzovoorts.

Het kleed was prachtig schoon!

Complimenten voor de geweldige service en communicatie

hartelijk dank voor de snelle reactie en afhandeling. Ons vloerkleed is prima gereinigd. Alles weer mooi en fris. in èèn woord fantastisch. wij zijn er erg blij mee.

Acceptabel en tevreden

Hardnekkige vlekken, Verkeerd voorbehandeld door mij zelf. Goed, naar tevredenheid opgelost door Cinco. Niet alle vlekken konden worden verwijderd maar zeker 85% beter geworden. Keurig behandeld en mooi geïmpregneerd.

Heel goede duidelijke afspraken

Mooi schoon tapijt teruggekregen. En precies op tijd volgens de afspraak

Het grote Berber kleed is zo enorm opgeknapt ziet ee perfect uit ben er erg blij mee

Prima ophaal en bezorg dienst Kleed zag ee weer perfect uit Helemaal blij mee

Uitstekende service van Cinco. Uiterst bekwame medewerker heeft het hele vaste tapijt schoongemaakt met een machine. Top resultaat, tapijt is weer als nieuw.

Goede service, schoon tapijt

Ons tapijt is mooi schoon teruggekomen. De reparatie met Duc tape vond ik minder fraai, al zit het onderkleed nu wel weer stevig vast. Maar goed, zo had ik het zelf natuurlijk ook kunnen doen. De communicatie is uitstekend, vriendelijk.

Vloerkleed weer helemaal fris- vlekken eruit

Service was prima geregeld in deze Coronatijd Wij zijn tevreden

Professionele en snelle afhandeling

Onze kleden zijn weer prachtig geworden! Heldere en snelle communicatie.

Mooi resultaat en aardige medewerkers

Prima service en correcte benadering

Perfect zowel het halen en brengen als het resultaat

Uitstekend telefonisch contact. Ophalen en terugbrengen op juiste tijd en datum gebeurd. Resultaat was uitmuntend. Heb al 2 keer van Cinco gebruik gemaakt tot volle tevredenheid.

Uitstekende service, goed resultaat

De ervaring met Cinco cleaning zijn prima. Naast het schone resultaat ook goede service en heldere communicatie.

Mijn ervaring met dit bedrijf in 1 woord geweldig

Prima service, prima resultaat

Zeer prettig bedrijf. Helder wat er gaat gebeuren, planning duidelijk en conform afspraken, resultaat is prima. Onze kleden zijn al wat ouder maar zien er weer prachtig schoon en opgefrist uit.

Kleed is weer als nieuw! Geweldig!

Mijn kleurrijke wollen kleed weer als nieuw!

Superschoon is mijn kleed geworden! Na er 15 jaar op gewoond te hebben zijn de kleuren weer als nieuw. Fantastisch gewerkt!

makkelijke service voor een brandschoon tapijt

makkelijker kan niet: tapijt wordt opgehaald en terug gebracht op het vooraf vastgelegde tijdstip, het ziet er weer opgefrist en keurig uit!