Goed verzorgd en komen afspraken na.

Het is een betrouwbaar bedrijf en beveel ik zeer aan. Onlangs opnieuw een kleed laten reinigen. Kreeg er een bus vlekkenreiniger gratis bij. Ook het kleed zag er weer als nieuw uit.

Top Service

Vloerkleed laten reinigen wat al een tijdje zeer vuil op zolder lag. We overwogen om het weg te gooien maar vonden dat uiteindelijk toch zonden. en hebben contact opgenomen met Cinco Cleaning. Vlotte afspraak gemaakt en kleed werd netjes Gratis opgehaald. Wat een verrassing toen het kleed weer werd teruggebracht! Brandschoon en weer z.g.a.n. kan nu nog makkelijk een 2e ronde mee! zo blij dat we het bij Cinco hebben laten reinigen. TOP!

Goede service en vriendelijk personeel

Medewerkers van Cinco reageerden snel op mijn offerte aanvraag. Ook op specifieke vragen over de behandeling van het vloerkleed werd snel en adequaat geantwoord. Wat ik verder erg prettig vond is dat je enkele dagen voor het ophalen en terugbrengen van het vloerkleed een bericht ontvangt van de tijd waarbinnen dit gaat plaatsvinden. En in beide gevallen ook daadwerkelijk binnen aangegeven tijdslimiet geregeld was.

Helemaal tevreden

Goede communicatie, goed schoon (waren behoorlijk veel vlekken van wijn en cola.) Redelijke prijs. Mijn dochter maakt binnenkort afspraak voor haar kleed.

Goed op de hoogte gehouden.

Ze komen je kleed ophalen en weer thuis brengen! Alles zoals afgesproken en snelle service. Alles goed geregeld 👍🏼

Prima service en snel! Heel professioneel.

Goede communicatie over ophaal- en aflevertijden van ons tapijt. Met duidelijke tijdstippen. En daar houden ze zich dan ook aan. Heel prettig.

Dik tevreden

Vriendelijke mensen. Ons Perzisch tapijt is weer als nieuw en kan weer jaren mee.

Tevreden klant

Ik ben heel tevreden. Mijn pers (Nain) kwam prachtig retour. Heel makkelijk is dat ophalen en retourneren. Ook tussentijds prettige informatie. Al met al nog beter dan verwacht.

afspraak is afspraak en die werd niet na gekomen, jammer

Doris Schmidt-Merz <doraschmerz@yahoo.de> An:Cinco Cleaning 26. Okt. um 19:27 geachte mijnheer Blok, na twee nachtjes over mijn bevindingen met u bedrijf geslapen - en nu dan toch eventjes het van u berekende bedrag over gemaakt te hebben - wil ik graag op u vriendelijke mail antwoorden! Vooraf - u personeel - de zo genoemden visitekaartjes - hebben mij vriendelijk te woord gestaan. Ik heb voor u bedrijf gekozen, mijn vloerkleed nauwkeurig afgemeten en de maten 270 x 370 door gegeven. Door Sigrid kreeg ik - op 2 oktober- een bedrag van € 209,62 - met ophaalbevestiging WB-30808 berekend en ik ging akkoord, dat het kleed op 10 oktober opgehaald zal worden. Dit gebeurde door Arno Haxe, het kleed was schoon (stofzuiger) en lag zorgvuldig gevouwen - om zo mee genomen te worden!!! Geen extra tijdverlies! Bij een verder telefonisch gesprek (met Monique) - waar mij nog geadviseerd werd, hoe duur een ondertapijt zal zijn - hoorde ik, dat na meten door u personeel nu een bedrag van € 233,-- te betalen zal zijn. Het ondertapijt was niet meer van toepassing - te hoog - niet nodig tegen verschuiven - te duur! Op donderdag 23 oktober laas ik in de mail van 11.10h dat mijn kleed 24 oktober tussen 12.00 en 15.00h terug gebracht zal worden - met een nieuwe berekening van nu € 291,54? Mijn telefonisch gesprek met Monique bracht voor mijn geen duidelijkheid, voor deze nieuwe verhoging van het eindbedrag. Op 24 oktober bracht mij u buitengewoon vriendelijke chauffeur Arno mijn vloerkleed (na mijn wens keurig in plastic verpakt) terug. Het kon en hoefde nog niet uitgelegd te worden. Op mijn vraag, of Arno de brede van het kleed niet eventjes met de zelfde meetlat - die ik ook had gebruikt - na wilde meten, heeft hij dit meteen vriendelijk uitgevoerd. Hij kwam op een maat van 2,50 wat mij nu toch noch meer verbaasde (als u begrijpt, wat ik bedoel?) Hij heeft telefonisch met Monique contact opgenomen en mij gezegd, dat het voor mij nu te betalen bedrag € 256,82 zal worden. Dit bedrag

Echt goed en prettige medewerkers

Groot kleed aangeleverd. Door twee mensen opgehaald, en weer netjes terugbezorgd op de afgesproken tijd. Prima werk! Je wordt goed op de hoogte gehouden tussentijds. Kleed ziet er weer schitterend uit. Echt aan te raden!

Profesioneel in alles echt top en zeker aan te bevelen

Goed contact en afspraak is afspraak

Top service!

Vriendelijk contact, super service! Heel erg tevreden:)

Prettige samenwerking

Afspraken goed nagekomen. Resultaat mooi

Fantastisch

Fantastisch zeer tevreden goed schoon service prima daar je kleden laten doen fijne ervaring

Super tevreden!

Onze mooie berber zag er na jaren gebruik niet meer uit. En toen er ook nog eens een flinke beker koffie overheen ging, dachten we er al aan om hem naar de stort te brengen. Het was niet nodig. Het kleed ziet er na de reiniging niet helemaal als nieuw uit, maar wel bijna, en dat is een prestatie als je weet hoe het eruit zag! Het heeft na het schoonmaken een paar maanden ingepakt gelegen omdat we druk aan het werk waren in het huis, maar nu ligt het weer. Dus alsnog een positieve recensie!

Cinco Cleaning Geen Gedoe, Grondig Schoon.

Conform afspraak , op tijd , fijn contact, fijn eindresultaat. Mvg André

Karpet weer als nieuw.

Het zuiver wollen en handgeknoopte karpet uit Nepal was net binnen en toen viel er al een kop koffie overheen. Balen natuurlijk maar Cinco Cleaning heeft ons weer blij gemaakt. Weer nieuw!😀👍🙏

Ik heb mijn vaste tapijt laten reinigen en ben zeer tevreden. Het ruikt heerlijk fris en ziet er weer als nieuw uit. Vlekken zijn eruit. Goede service en vriendelijk personeel.

Geweldig!

Ons sterk vervuilde, maar zeer geliefde 15 jaar oude wollen kleed weer als nieuw! Geweldige, correcte service. Zeer aan te bevelen.

Perfecte service

Kleed werd op het afgesproken tijdstip opgehaalde, en een week later weer terugbezorgd. Uiteindelijke kosten zelfs iets lager dan de originele offerte. Super service, zeker een aanrader!

goede service zowel op hele proces als op de reiniging zelf

Top zoals je als klant meegenomen wordt in het hele proces en je voortdurend op de hoogte wordt gehouden over de status Eerlijke informatie over het reinigen en wat wel/niet kan Nette ophaal-en brengservice

Vloerkleed heel goed gereinigd.

Perfect service!

Correcte communicatie en een schoon eindresultaat

De communicatie voor en na dat onze Marokkaanse berber werd vervoerd verliep prettig. Het kleed is geklopt, 2x gereinigd en weer superfris teruggebracht.

Super tevreden top!!

Wat een service top. We werden tijdens het proces van ophalen kleed tot afleveren uitstekend op de hoogte gehouden via mail perfect,en ja het uiteindelijke resultaat van het kleed was super schoon. Ga zo door Cinco Cleaning.