Mooi resultaat, goede service

We hebben een oud berber kleed overgekocht maar eerst laten reinigen. We kregen hem prachtig schoon en zacht weer terug. Goede communicatie ook!

als nieuw

Iedere keer weer een soort cadeau, het kleed is als nieuw, schoon. Vriendelijke chauffeurs. Tot de volgende keer :-)

Kleed weer als nieuw!

Goede service: duidelijke communicatie via telefoon en mail. Bezorger kwam op gemelde tijd brengen en halen. Kortom Top

Goede service en vriendelijke mensen

Kleden zien er weer prachtig mooi en fris uit

Handige service, maar de administratie is wat zwak

Heel fijn dat de kleden werden opgehaald en gereinigd weer thuisbezorgd. De administratie van Cinco wordt door veel verschillende mensen gedaan waardoor niet alles even soepel verloopt. Ik kreeg twee verschillende offertes en er was veel correspondentie over het ophaal- en terugbrengadres. Gelukkig belde ik vantevoren nog een keer om alles te verifieren, anders was het misgegaan. Hoewel mij bij aflevering was verzekerd dat de chauffeur een half uur vantevoren zou bellen, gebeurde dit toch niet. De chauffeur wist van niets en moest 10 minuten wachten tot we er waren. Jammer, want alle medewerkers zijn aardig en bedoelen het goed.

Goed gereinigd

Kleed ziet er goed uit

Prima!

Vlotte en aardige behandeling,een goede prijs en een goed resultaat.

Fantastische klantgerichte service!

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Wat een fantastische en snelle service levert Cinco Cleaning. Goede communicatie via de mail en ze laten zelfs nog een dag van tevoren weten hoe laat ze er ongeveer zijn. Echt een topbedrijf!

Prima ervaring met uw bedrijf.

Via mail uitstekend op de hoogte gehouden van de afspraken. Prima ophaal en breng service. Karpet weer als nieuw terug ontvangen.

Grote , vriendelijke service bij ophalen en brengen . Mooi resultaat.

Zeer tevreden over de service. Alles heel vriendelijke en duidelijk. Het tapijt was erg vuil en is nu weer mooi en fris.

Ons wollen kleed van 20 jaar oud is weer helemaal zacht, de kleuren als nieuw en het ruikt heerlijk.

Perfecte service en communicatie

Wij hebben een antiek vloerkleed laten reinigen. Dit is weer als nieuw. Ophalen en brengen is perfect verlopen. Zou deze firma zeker aanbevelen.

Prima eigenlijk niets op aan te merken

Vanaf het 1e mailcontact zeer vlot en duidelijke communicatie. Berzorg- en ophaalservice punctueel en zeer correct. Resultaat een prachtig als nieuw tapijt, en als service bijgeleverd een fles vlekkenspray. Tegen een zeer concurrerende prijs.

Goede kwaliteit werk en vooral super mbt. informeren klant

Cinco Cleaning komt zeer professioneel en klantvriendelijk over. Snelle reactie of offerte aanvraag en ook super snel in de uitvoering. Ophalen en retour brengen op privé wordt snel en goed gecommuniceerd. Medewerkers zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het grootste compliment is de communicatie van Cinco Cleaning naar mij als klant. ik word veelvuldig op de hoogte gehouden van de status en voortgang van mijn opdracht. Dit bedrijf verdient volledig een 10

Top, snel opgehaald, goede communicatie en zo weer klaar. Het geld zeker waard!

We zouden Cinco zeker aanraden en de volgende keer het tapijt zo weer aanbieden wanneer dit nodig is.

Super goed geregeld!

Wij zijn zeer tevreden, alles is goed afgehandeld! Je wordt steeds op de hoogte gehouden, zonder meerprijs nare vlekken nogmaals behandeld! Super aanbevolen!!!

Uitstekende communicatie en perfecte service. Van harte aanbevolen.

Super, schoon en snel.

Er valt niets aan het bovenstaande tie te voegen.

Stoel weer mooi schoon!

Vorig jaar kwamen er twee irritante chocoladevlekken op onze fauteuil. Uiteraard eerst zelf geprobeerd met wat hulp van Google deze schoon te krijgen. Dat leek in eerste instantie gelukt, maar na een tijdje kwamen er twee ‘prachtige’ kringen voor terug. Dus de hulp ingeroepen van Cinco. Vandaag kwam een vriendelijke medewerker bij ons thuis. De stoel kon, door het droge en prettige weer, buiten gereinigd worden. Dit met behulp van een apparaat dat de stoel eerst na en daarna droog maakte. Met verdwenen vlekken tot gevolg. Daarna werd de fauteuil nog geïmpregneerd. Kortom, ik ben erg tevreden over het verloop en uiteindelijke eindresultaat. Nu de kleine tegenhouden wanneer ze opnieuw met vieze handjes de woonkamer inloopt....

uiteindelijk goed

Totale service meer dan uitstekend! Maar na de eerste keer reinigen dachten wij dat er een behoorlijk kleurverschil was (vergeeld). Kleed werd zonder gezeur weer meegenomen en een week later weer bezorgd. En nu OK!

Tapijt weer helemaal schoon, geen vlek meer te zien

Tapijt werd keurig opgehaald op het afgesproken tijdstip door een vriendelijke medewerker. Ook het terugbrengen van het tapijt verliep vlekkeloos, door opnieuw een vriendelijke medewerker. Tapijt is weer helemaal schoon, voor een redelijke prijs.

Het kleed kwam als nieuw terug!! Zeer goede service door vriendelijke vertegenwoordigers. De chauffeurs hielpen zelfs mee om het grote kleed terug te leggen! De haal en breng tijdstippen werden duidelijk van te voren aangegeven. Wij hebben gelijk een volgend kleed meegegeven.

Goede service en prachtig schoon kleed

Kleed werd op tijd opgehaald en perfect schoon weer afgeleverd, voor een goede prijs Erg tevreden en Cinco cleaning is zeer aan te bevelen.

Dik in orde

Snel, netjes! Helemaal oké

Perfecte service en mooi resultaat

Netjes op tijd volgens afspraak verschenen en mijn bankstel ziet er weer als nieuw uit. Zelfs nog voor een klein bedrag extra ook mijn stoel gereinigd, ondanks dat dat van tevoren niet was besteld.