Kleed had veel vlekken en die zijn er allemaal uit en in een recordtijd. Zijn heel tevreden. Gebracht en gehaald en nog een cadeau toe.

Goede service & doen wat ze beloven!

Bank werd schoongemaakt door vriendelijke werknemer. Ziet er weer als nieuw uit. Impregneren van de bank zou de bank 1 jaar moeten beschermen tegen nieuw vuil dus dat is mooi meegenomen (dit is overigens wel korter dan de 5 jaar vlekvrij garantie bij aanschaf van de bank). Verder stond de planning toe dat wij tot twee keer de datum van het reinigen konden wijzigen. Kortom, erg flexibel en denken met je mee!

afspraken keurig nagekomen

Wollen vloerkleed van 10 jaar oud laten reinigen die is gebruikt in onze woonkamer. Keurig resultaat en uitstekende haal- en brengservice.

Ons vloerkleed is als nieuw!!

Wij hebben ons vloerkleed jaren geleden chemisch laten reinigen , maar dat had gern geod resultaat. Er bleven nog vlekken achter. Nu hebbrn wij dit op natuurlijke basis door cinco laten reinigen en het resultaat is fantastisch : het kleed ziet er als nieuw uit!!

Niet enthousiast over het totaalresultaat van de reiniging.

Mijn Chinese kleden zijn overwegend zwart met een beige 30 centimeter brede strook langs de randen met bloemmotieven. De kleuren van de bloemen zijn wel wat opgefleurd maar de vlekken in de lichte beige achtergrond zijn niet verdwenen of minder geworden.

Heel mooi geworden

Ons kleed is mooi gereinigd. Het ophalen en terug bezorgen ging heel prettig!

als nieuw

Transparante offerte en zeer mooi resultaat! Als nieuw!

Erg tevreden

Het bedrijf is, naar mijn ervaring, professioneel en erg klantvriendelijk. Alles is volgens afspraak verlopen en ik ben erg goed op de hoogte gehouden van het traject. Tevens ben ik erg tevreden met het resultaat.

Goed schoon gemaakt

Netjes op tijd opgehaald en weer terug geleverd. Boven verwachting schoon de kleuren zijn weer terug

Het Perzisch Tapijt is helemaal opgeknapt, Het voelt weer goed aan de kleuren zijn weer verbetert, en het kleed ziet er weer verfrist uit. (Het kleed is tenslotte al zo’n 50 jaar! Chapeau! )

Hartelijk dank voor het reinigen van het vloerkleed.is super zo mooi geworden. Ik zal dat dan ook aan iedereen vertellen dat Cinco Cleaning dit zo geweldig hebben gedaan en dat de service verlening uitstekend is ,daar kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen Vr.Groet W.ten Dolle

In één woord fantastisch, ze doen wat zez

Ze doen wat ze zeggen en gaan heel accuraat te werk. Het is ook heel prettig dat ze je informeren over de voortgang van de werkzaamheden. En natuurlijk het aller belangrijkste, het kleed is na 20 jaar weer als nieuw terug gekomen.

Mooi schoon

Kleed is weer mooi schoon en heel fijn dat het gehaald en gebracht werd.

Ik ben zeer tevreden over de service van Cinco Cleaning, van harte aanbevolen!

Ik ben zeer tevreden over de service van Cinco Cleaning, van harte aanbevolen!

na de eerste ervaring met Cinco, nu ook voor Cinco gekozen. Zeer tevreden, vriendelijke mensen, uitstekende sevice.

Heldere offerte, uitstekende communicatie en goed werk

Op basis van reviews van anderen koos ik voor Cinco. En ik kan alleen maar bevestigen wat zij ook al schreven. De offerte is helder, de prijs en voorwaarden zijn OK, de communicatie gedurende het hele proces is uitstekend en ze leveren - en daar gaat het uiteindelijk om - goed werk. Mijn complimenten voor het gehele team.

Zeer netjes goed geholpen

Het kleed was erg vuil is goed schoon ook de vet vlekken zijn er uit

Perfecte service

Alles ging vlot, volgens afspraak en het kleed is mooi schoon en weer prachtig om te zien.

Cinco komt afspraak na!

Bij ophalen mooi optijd, eveneens bij terug brengen ik werd vantevoren goed geinformeerd over stand van zaken, maar belangrijkste kleed is weer lekker schoon!

Elke keer weer tevreden

Ik heb nu voor de derde keer mijn hoogpolige wollen vloerkleed laten reinigen, en hij is elke keer weer als nieuw!! Toen mijn puppy een keer zn behoefte had gedaan op mijn kleed ben ik opzoek gegaan naar goede reiniger, ik kwam toen bij een bedrijf dat mij garandeerde de geur te kunnen verwijderen.. Helaas was dit niet het geval en zat ik nogsteeds met dezelfde vervelende geur en een lichtere portemonnee.. Ik ging gelijk opzoek naar een ander/beter bedrijf.. zodoende kwam ik bij Cinco Cleaning, die mij in een keer binnen no time hebben geholpen! Ik geniet nu elk jaar weer van een fris gewassen ‘als nieuw’ vloerkleed! Bedankt Cinco Cleaning! Tot volgend jaar!

Geweldig gedaan !

Super tevreden over het resultaat

Prima!!!

Snelle en correcte service. Goede communicatie via de mail. Na een week mijn kleed terug. Hartstikke netjes!! Dik tevreden!!

Geweldig, vriendelijk, goed in hun vak !

Ons Smyrnakleed, dat mijn man en ik samen geknoopt hebben, 50 jaar geleden , had nogal erg geleden onder diverse generaties honden en katten. Enkele jaren geleden kwamen wij via de verzekering in contact met Cinco Cleaning . Dat was een bijzonder prettige ervaring, vandaar dat wij met vol vertrouwen ons kleed aan hen toe vertrouwden en met een prachtig resultaat, schoon, fris en wollig ! Dank u wel !

Goede en snelle communicatie, heldere en duidelijke afspraken. En super blij met onze antieke gereinigde Persies tapijt. Keurig gehaald en gebracht. Kortom een echte aanrader, wij zijn erg tevreden.

Heeell goed

Heel goed