Vriendelijk en supersnel.

heb 2 grote honden die vaak op mijn kleed liggen, begon vies te worden en naar hond te ruiken. schoon laten maken, ruikt weer lekker fris en is perfect schoon waarvoor mijn dank.

Attent, net en vriendelijk personeel.

Goede communicatie. Wij zijn zeer tevreden over de gehele procedure

Ik ben zeer tevreden

Het tapijt is snel en goed schoongemaakt De afspraken werden keurig nagekomen De prijs was lager dan ik had verwacht PRIMA

Goede service en klantvriendelijk

Ons kleed is als nieuw teruggekomen, overtrof onze verwachtingen! Fijn ook dat er over de ophaal- en afleverdatum afspraken gemaakt konden worden.

Voor vlekken prima, zeker niet geurloos.

Mijn perzische wollen kleed is prima schoongemaakt. De wollen structuur ziet er weer goed uit. Echter, de kattenpisgeur is er niet uit. Als ik nu de woonkamer inloop, waar het kleed ligt, ruik ik het nog. Daar had ik echt meer van verwacht. (voor 188 euro) Verder prima bedrijf, correcte mailtjes gehad. Ik zou dit bedrijf aanbevelen als je vlekken wil laten verwijderen. Voor geurtjes te verwijderen beveel ik dit bedrijf niet aan.

Prima, vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig schoon tapijt

Prima , vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig schoon tapijt.

Cinco cleaning houdt zich aan zijn beloftes, zijn vakmensen en komen afspraken na

Snel antwoord op e-mails, goede afspraken die nagekomen worden. Vriendelojk personeel, uitstekende service met ophalen en thuisbrengen en bovenal vakmanschap! Uitstekend gereinigd tapijt, ik wist niet dat er zoveel kleuren inzaten

Uitstekende service. Het kleed is weer schoon en fris

Snelle sevice halen brengen snel schoon top

Vriendelijk

zie hier onder

duidelijke opgave van werkzaamheden, correcte uitvoering, mooi resultaat en erg vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service

Vanwege de goede beoordelingen besloten een offerte aan te vragen bij Cinco Cleaning. Binnen een uur een reactie ontvangen en een afspraak gemaakt. Cinco doet wat het belooft, heldere communicatie, duidelijke afspraken en uitstekend werk. Mijn vloerkleed is weer als nieuw.

als nieuw weer

Ons donkere hoogpolige tapijt is gedurende de jaren wat plat gelopen en vervuild, hetgeen niet echt zichtbaar was. We hebben het laten reinigen en het ziet er weer fris en stralend uit ook de looppaden zijn bijna niet meer zichtbaar. De gemaakte afspreken zijn uitstekend nagekomen, keurig op tijd opgehaald en 14dagen later weer netjes op tijd terug gebracht. Wij gaan jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kenissen. Bedankt voor het geleverde werk. Een stel tevreden klanten.

Ouderwetse kwaliteit en service!

We hebben ons Perzisch tapijt laten reinigen. Het tapijt is prachtig schoon geworden en alle hondenluchtjes zijn compleet weg. De communicatie tussen klant en bedrijf is uitstekend. De haal- en brengservice is prima geregeld. De chauffeur is behulpzaam met het terugleggen van het tapijt. Prima bedrijf.

Vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding

Fijn dat men het kleed thuis kwam ophalen. Afspraken werden goed nagekomen. Vriendelijke werknemers. Kleed was goed schoon geworden. We zijn tevreden. Prijs is ook redelijk.

Goede service en mooi schoon kleed weer retour.

Prettig bedrijf!

Zeer deskundig personeel, goede service.

Je wordt door deskundige personeel te woord gestaan en je krijgt een mail wanneer het tapijt nog niet voldoende ontvlekt is. Kortom goede service.

Perfecte service en zeer vriendelijk

Perfecte service en zeer vriendelijk. Goede kwaliteit

Goede service, goed werk

Het halen en brengen van het kleed precies volgens afspraak. Vele jaren hadden onze honden nat en vies op het kleed gelegen en er waren ook de nodige ongelukken gebeurd dus we hadden echt zoiets van "als ze het nog schoon krijgen dan fijn en anders gaat het naar het grofvuil" We hielden ons hart vast, maar gelukkig ziet het kleed er weer uit als nieuw.

Goed, snel en betrouwbaar

Na aanmelden, snelle terugkoppeling over data. Volgens afspraak opgehaald en terug gebracht. Goed resultaat en deskundig advies.

Perzisch tapijt is keurig schoon en netjes opgehaald en teruggebracht!

Wel vriendelijk personeel, maar vooraf het kleed gaan schouwen!

Wij zijn teleurgesteld over het reinigen van ons kleed. U doet er goed aan om mede te delen dat de vlek vooraf wordt bekeken en de klant laten weten of de vlek te verwijderen is. U stuurt ons een offerte en kregen de indruk dat het kleed te reinigen was.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

TOP

Jullie leveren topkwaliteit ! Niet alleen ons kleed is weer als nieuw (na 20 jaar) maar ook de service staat bij jullie hoog in het vaandel. Ik zal jullie zeker bij ieder aanbevelen! Wens jullie goede zaken toe Toos Hulsbergen Tricht

Top service

We hebben op basis van drie verrichte opdrachten door Cinco zeer positieve ervaringen met het reinigingsprocedée en eveneens met de organisatie van het ophalen en terugbrengen.

Prima resultaat en vriendelijke en accurate communicatie

Ons vloerkleed ziet er weer fantastisch uit.

Hele goede service,en geweldig personeel

Ik heb onze waardering al naar jullie toe gestuurd. Maar hierbij nogmaals we zijn zeer te vreden over het resultaat,ons kleed kwam als nieuw terug. ook de mannen die het opgehaald hebben en weer thuis hebben ge bracht geweldig,en niet te vergeten de dames aan de telefoon,correct en vriendelijk.

Over Cinco Cleaning

Filter op Taal