Erg slecht

Via Pon Dealer de mogelijkheid gehad om een training te volgen. Buiten een stukje algemene theorie en een gezellig gesprek met een kop koffie verder niets. Niet in de auto gezeten..........geen stuk gereden.....helemaal niets. Op mails wordt niet of slecht gereageerd.

Fijn

Het was een fijne leerzame ervaring. Er werd de tijd genomen om over de bso bus te vertellen. Theorie werd doorgenomen. Er werd een Test rit gemaakt voor dat we de weg op gingen.

Dankjewel voor je feedback Tessa!

Je bent nooit te oud om te leren!

Ik vond het wel fijn dat ik een training kreeg in het gebruik van mijn nieuwe electrische auto. Hoewel ik hem al 3 maanden gebruik (niet te veel vanwege Corona) en ik één van de weinige mensen ben die wel altijd gebruiksaanwijzigingen leest............... heb ik heel veel nuttige tips, trucs en nieuwigheden geleerd. Daarnaast was instructeur Jasper heel rustig en goed.

Beste Rob, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen! Daar doen we het voor. We geven je complimenten uiteraard ook aan Jasper door.

Electrisch rijden efficienter gemaakt

Bij de training lag de focus op het leren gebruiken van de tools die de elektrische auto aan boord heeft m.b.t. de accucapaciteit. Omdat elektrische auto al 6 maanden in bezit was en ik zelf al veel had geëxperimenteerd, is specifiek ingegaan op gebruikmaken van tools die effect hebben op accucapaciteit maar tevens een adaptief rijgedrag betekent (motorrem en de flippers hiervoor aan het stuur). Tijdens "trainingsrit" aandacht om "gewoon" gedrag iets aan te passen waardoor je bewuster omgaat met de auto en de capaciteit van de auto. Betekent wel in de daaropvolgende weken doorgaan met "experimenteren" zonder aandacht op de weg te verliezen.

Zeer waardevol om deze training te volgen

Het is iedere keer weer heel leerzaam om de training te volgen. Ondanks dat ik vele jaren rijdt en vele kilometers heb gereden, zijn er altijd nog puntjes te verbeteren. Nu met name gesproken over hoe met een hybride auto het meest efficiënt energie te winnen.

Beste Bert, veel dank voor je review. Veel veilige en hybride kilometers gewenst!

helemaal top ! aardige en duidelijke instructeur

duidelijke rij training met leuke tips

Dankjewel Johan. Veel veilige (elektrische) kilometers gewenst!

een must voor iedereen die een rijbewijs heeft

De training is alles omvattend en draagt zeker bij aan veiliger weggedrag. Voor mij zelf was het voornamelijk een bevestiging dat ik gelukkig veel al goed deed maar ook heus waar nodig een puntje op de i om het nog beter te doen of bewuster te zijn van aangeboren eigenschappen. Autos en zeker E autos worden steeds technischer en ook dit is voor veel mensen de uitkomst om het echt goed te begrijpen. De instructeurs zijn zeer bekwaam en kunnen leuk vlot uitleggen en daar was het uur in de auto echt zo voorbij om dat het gezellig was.

Dank voor je beoordeling Didier. Geweldig om te lezen. Dit is voor ons de grootste motivatie om ons werk met enthousiasme en gedrevenheid uit te voeren. Hartelijke groet en veel veilige kilometers gewenst, Prodrive Academy

leerzaam!

Met Jasper als instructeur heb ik veel geleerd. Ik heb geleerd om vooral duurzaam te rijden. Nu is het de sport om zo zuinig mogelijk te rijden. Bedankt voor de rit!

Dag Dennis, Erg fijn om te lezen dat Jasper jou veel heeft kunnen leren. Daar doen we het voor! Veel zuinige kilometers toegewenst. Groet, Prodrive Academy

Verrassend goed met bruikbare tips.

Vooraf sceptisch, maar verwachtingen overtroffen door bruikbare tips en een fijne 'instructeur'.

Veel geleerd

Goede begeleiding met super veel tips

Veel geleerd en ontspannen gereden

Op zaterdag 12 oktober in De Meern een leerzame rijtraining gekregen. Ga zeker proberen de tips om zuinig in mijn Etron te rijden ook toe te passen. Zeer vriendelijke leraar.

Beste Dyana, Erg bedankt voor je review en we zijn blij om te horen dat het een leerzame rijtraining was. Veel rijplezier in de e-tron! Met vriendelijke groet, Stef van Prodrive Academy

Heel zinvol !

Training als zeer prettig ervaren met zeker zinvolle tips. Heel ontspannen rit gemaakt met Jasper die nuttige dingen vertelde en liet zien. Zeker geen rijles !!

Beste Rob, Erg bedankt! Veel veilige kilometers gewenst :) We gaan de review ook even delen met Jasper. Met vriendelijke groet, Prodrive Academy

Waardevolle persoonlijke training

Goede opfrisser met handige tips en trics om veiliger en zuiniger te rijden. Door het 1 op 1 karakter alle ruimte en tijd gekregen om al mijn vragen te stellen. Met mijn recente overstap naar elektrisch, heel fijn om nu ook echt alle functies van de auto te kennen.

Hi Anniek, Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat je de training waardevol vindt :) Veel elektrisch rijplezier en mochten er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Stef van Prodrive Academy

rustig, goed gesprek two ways...

Beste Koen, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat het een leuke ervaring is geweest :) Met vriendelijke groet, Prodrive Academy

Zinvol

Fijne uitleg, goede instructies, direct bruikbaar, ontspannen en respectvol, nuttig.

Heel aangename en leerrijke ervaring!

De les was een zeer aangename en leerrijke ervaring. Gegeven door een rustige instructeur. Die je in eerste instantie gewoon even laat rijden en aan de hand daarvan enkele zeer nuttige tips geeft!!

Vriendelijke en spontane aanpak super!

Zeer leuke en intéressante ervaring

Prettige rijtraining van een deskundige trainer, die mij een aantal handige tips opleverde waar ik zeker iets mee ga doen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben zeer slecht behandelt na een verkeerde uitgebrachte offerte door een persoon die zich sales manager noemt, zij doen geen enkele concessie, en laten je gewoon in de kou staan. Geen ruggegraat, onproffesioneel, vul het rijtje maar aan en ik doe er nooit geen zaken meer mee.

• Informatie voorziening
  • Inhoud van de training N.v.t.
  • Deskundigheid trainer N.v.t.
  • Gevolgde Training Overig

Beste Stef Visser, Binnen 1 uur nadat wij u hebben teruggebeld, onze fout hebben erkend, onze excuses hebben aangeboden en geprobeerd hebben om uit te leggen hoe de fout ontstaan is, laat u een hele negatieve reactie over ons bedrijf achter. We vinden het uiteraard jammer dat we uw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken. We hebben simpelweg uw offerteaanvraag verkeerd geïnterpreteerd en u een verkeerde offerte toegestuurd. Bij ons kantoor werken mensen, en waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt. U gaf in ons gesprek aan niets aan onze excuses te hebben en er niets mee te maken te hebben dat onze mensen fouten maken. We hechten er wel waarde aan om te benadrukken dat wij na het offerteproces niet verder gekomen zijn, uw negatieve reactie betreft dus slechts het gesprek met een van onze collega’s en een verkeerde offerte die wij hebben verstuurd. Uw negatieve reactie geeft dus niets weer over de kwaliteit van onze opleidingen, de kennis van onze trainer/coaches en de inhoud en opbouw van onze programma’s. Nogmaals onze excuses dat wij u een verkeerde offerte hebben toegestuurd, we hebben een fout gemaakt!

Voor één van mijn relaties VRM, mocht ik een relatiedag organiseren. De deskundige begeleiding en tip-top verzorging voorafgaand aan het event en uiteraard tijdens de dag zelf spraken bij bijzonder aan. Met dergelijke professionele partijen werk ik graag samen. Erik Smink, Aanpakker bij Advies in Communicatie

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Aanvankelijk keek ik ik ietwat vreemd aan tegen het initiatief van MrGreen om deze training te volgen, ik rijd al >30 jr zonder grote brokken, ik vind mezelf een uitstekend rijder. Maar ja, je wordt toch geconfronteerd met blinde vlekken, ingesleten gewoonten, etc. Kortom een leerzame, nuttige en vooral plezierige cursus ! Dit zou ELKE automobilist moeten doen.

• Gevolgde Training Safe & Eco Driving Training

Top-initiatief van Mister Green om dit voor me te organiseren. Mes snijdt aan alle kanten en ik meen oprecht dat deze ochtend met instructeur Michael me een betere bestuurder/beheerder van een zelfrijdende auto maakt.

gewoon oerfect

• Gevolgde Training Overig

Goede opfrissing van de ingesleten rijstijl. Ga met de nieuwe inzichten aan de slag

• Gevolgde Training Safe & Eco Driving Training

Ik vond het heel plezeirig de manier waarop de trainer mee meenam in nog zuiniger rijden en de uitleg helpt mij om dit actief te blijven doen.

• Gevolgde Training Defensive Driving Course

Over Prodrive Academy

Met meer dan 25 jaar ervaring op gebied van rijgedrag voor (zakelijke) verkeersdeelnemers is Prodrive Academy de specialist op gebied van veilig, zuinig en duurzaam rijden. Met onze rijtrainingen helpen wij deelnemers een veilig en anticiperende rijstijl te hanteren. Moderne technologieën, elektrisch rijden en rijhulpsystemen zijn geïntegreerd in onze aanpak. Prodrive introduceert next-level driving!