Tjerk van Mooi Ruim neemt de tijd om jouw ideeen door te nemen en komt met goeie ideeen. Door de uitzonderlijk goede kwaliteit hebben wij inmiddels alweer vijf keer iets laten creeren. Een tafel, kasten en een bank met opbergruimte: alles is steeds weer zeer geslaagd. Wij zijn fans!

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim combineerde bij het ontwerpen, maken en installeren van onze unieke kantoortafels puur vakmanschap met klantvriendelijkheid. Het bedrijf was helder in elke fase, liet ons meedenken waar we wilden, toonde oog voor detail en hield goed rekening met de ruimte waarin de tafels zouden staan. Mooi Ruim haalde de deadlines probleemloos, bood extra service en vroeg ook na levering of alles was zoals gewenst. Niks op aan te merken.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim denkt heel goed mee over een passend ontwerp, dat ook past bij je persoonlijke smaak. Verrassende oplossingen voor ruimteproblemen. Maatwerk, service, bijzonder tevreden!

• Kennis en vakmanschap
  • Inzichtelijkheid offerte en ontwerp N.v.t.
  • Betrouwbaarheid en service

Fijn en vakkundig geholpen. En daarnaast hoge kwaliteit.

• Betrouwbaarheid en service

Wij zijn erg tevreden. Afspraken goed nagekomen en het resultaat is prachtig. Wij kunnen "Mooi Ruim" van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid en service

Er ging wat mis tussen ontwerp en uitvoering, maar dat is door Mooi Ruim uitstekend opgelost.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim maakt mooie meubelen van een hoge kwaliteit, diverse projecten zijn tot volle tevredenheid van de opdrachtgevers reeds gerealiseerd in samenwerking met STIJLIDEE

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk stond voor de bijna onmogelijke opdracht om samen met mij binnen een ontzettend strakke deadline van 10 dagen niet alleen een winkel concept te bedenken maar tevens ook te realiseren. De samenwerking verliep buitengewoon prettig. Ik heb Tjerk ervaren als een fantastische sparring partner. Door een 3D ontwerp te maken van de ruimte zag ik hoe bepaalde ideeën er in de realiteit uit zouden komen te zien. We vulden elkaar perfect aan in het bedenken van de inrichting waarbij hij ook meedacht op vlak van andere disciplines. Door zijn betrokkenheid nam hij op een natuurlijke manier eigenlijk de rol van project manager voor zijn rekening. Mooi Ruim is echt de perfecte partner om mee samen te werken, Tjerk is als geen ander in staat om jou project, hoe klien of groot dan ook, vanaf idee tot resultaat op een vakkundige en voordelige manier te realiseren. Top!

• Betrouwbaarheid en service

Bijzondere kwaliteit, persoonlijk en op maat.

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk van Mooi Ruim denkt erg goed mee en weet op een vakkundige en prettige wijze suggesties te doen die de kwaliteit van een ontwerp en de uitvoering ervan ten goede komen. Ik beveel Mooi Ruim van harte aan!

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk luisterde goed naar onze wensen, en het resultaat: een prachtige kast op maat gemaakt, dus nooit meer toiletspullen in zicht :-), maar keurig in mijn lade. passend bij de stijl van het huis. nette afwerking. Tjerk dacht goed mee met ontwerp en kleuren. er was enkele maanden na plaatsing wat schade, en is zonder zeuren gelijk goed hersteld. erg belangrijk was ook de communicatie tussendoor die prettig en positief was.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: ga zo door!

• Betrouwbaarheid en service

Ik heb diverse projecten laten doen door Mooi Ruim. Ze zijn erg goed in het bedenken van oplossingen voor kleine ruimtes en adviseren goed in uitvoering en materiaalkeuze. Ik ben heel blij met het eindresultaat!

• Betrouwbaarheid en service

Bij onze nieuwe kast werd creatief en kwalitatief meegedacht in een efficiënte oplossing binnen de bestaande stijl en elementen van ons interieur. Uitstekend in benadering, materiaalkeuze, budget en uitvoering.

• Betrouwbaarheid en service

We hebben samen met "Mooi Ruim" een passend ontwerp gemaakt voor een boekenkast in ons interieur. Het moest mooi en praktisch zijn en dat is goed gelukt. Ook de uitvoering was professioneel.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi ruim kwam met slimme oplossingen in mijn beperkte ruimte. Op tijd en binnen mijn budget. Ik ben zeer tevreden.