Vakmanschap en zorgvuldigheid, een goede basis voor resultaat

Aanbeveling door vrienden bij wie we eerder werk van Mooi Ruim hadden gezien bracht ons bij dit bedrijf, bij deze vakman. Een zorgvuldige inventarisatie van onze wensen, een helder eerste ontwerp en goede verwerking van onze aanvullende wensen hebben geleid tot een prachtige en creatieve uitwerking van de opdracht. Wij zijn superblij met onze nieuwe boekenwand en werkhoek.

Aparte wens, perfecte uitvoering

We wilden een vrij apart meubel, namelijk een combi van een TV kast en een room divider, geplaatst tegen een schuin dak. We konden zelfs geen enkel voorbeeld vinden op Google van wat we wilden. Tjerk en het team van Mooi Ruim waren vanaf het begin enorm meedenkend, en ons enorm goed begeleid langs alle mogelijke keuzes en opties. Het eindresultaat is nog mooier dan we hadden verwacht. Nogmaals hartelijk dank!

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim levert mooi en goed werk

Wij hebben Tjerk en zijn team ingeschakeld voor een kledingkast en garderobekast. Vriendelijke lui met passie voor wat ze doen. Na een intake om de wensen te bespreken, diverse offertes en aanpassingen, is alles in 1,5 dag geplaatst. Gedurende het offertetraject wordt op verzoek meegedacht, zonder ruis vwb uiteindelijke afspraken. Telefonisch werden we op de hoogte gehouden van waar we stonden (kasten klaar, spuiterij etc). Tijdens plaatsing wat putten in de trap (zware kasten, bocht in de trap, kan gebeuren) maar ook dat is netjes en snel opgelost. Al met al zeer tevreden. Het is kwaliteit tegen een prijs, en totaal niet te vergelijken met onze Raffito kast.

Prettig en professioneel

Het hele proces van begin tot einde is professioneel en prettig verlopen. Uitermate vriendelijk. Onze kast is nog mooier dan we hadden verwacht!

• Betrouwbaarheid en service

Fijne samenwerking en een hoge kwaliteit.

Goede communicatie en overleg gehad waardoor er een prachtige maatkast is gemaakt van hoge kwaliteit en afwerking. Heel blij mee.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim wist onze wensen perfect vorm te geven en heel mooi uit te voeren

Een hele fijne samenwerking waarbij Tjerk goed luisterde naar onze wensen, met goede ideeën kwam, en een prachtig eindresultaat heeft neergezet.

• Betrouwbaarheid en service

Mooi ruim betekent kwaliteit en dat zie je!

Tjerk en zijn team van Mooi Ruim staan garant voor vakmanschap als het gaat om het ontwerpen, bouwen en installeren van meubels op maat. Wij hebben Tjerk in de arm genomen voor onze zolder waar in we een slaapkamer met badkamer en suite hebben gerealiseerd. Voor de slaapkamer heeft Mooi Ruim een prachtige kastenwand en (2e) werkplek gemaakt. Voor de badkamer een op maat gemaakt badkamer meubel over de volle breedte en een modulaire ombouw voor de wasmachine en droger, welke tevens een wand vormt waarachter de CV installatie zich bevind. Nu ziet het er prachtig strak uit, zie je niets van de CV installatie en blijft deze toch ten alle tijde bereikbaar voor onderhoud. Super mooi en functioneel dus. Mooi Ruim is populair en dus hebben we er wel even op moeten wachten, maar het resultaat mag er zijn. Het wachten waard dus. Wij zijn echt super blij met het resultaat!

Aanbevelenswaardig vakmanschap

In mijn zoektocht naar maatwerk inbouwkast (in een oude, scheef huis onder een schuin dak) kwam ik op de website van Mooi Ruim terecht. het resultaat is uiteindelijk nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt of verwacht. Ik heb het hele proces; van oriënteren tot de uiteindelijke oplevering als zeer prettig ervaren. Tjerk denkt goed met je mee, komt met creatieve oplossingen en communiceert duidelijk en prettig. De afwerking van de kast is geweldig en - niet onbelangrijk - er wordt heel erg netjes gewerkt!

Zeer strakke kast geplaatst

Voor onze hal heeft Mooi Ruim een strakke kast met roede geplaatst welke volledig op maat is ingebouwd. Met alle details is rekening gehouden zoals het door latenlopen van de plint en het schuine plafond.

Vakwerk

Tjerk en zijn team zorgen voor een prachtig geïntegreerd wandmeubel in ons oude (en scheve) huis. Goede en zorgvuldige begeleiding bij het ontwerpproces en een strak resultaat met mooi uitgewerkte details.

• Betrouwbaarheid en service

Lang gekoesterde wens die uitkomt

Tjerk is iemand die goed luistert naar wat je wilt hebben en vervolgens iets levert dat je ECHT wil hebben. Alsof hij je wensen beter kent dan jezelf, komt hij met praktische oplossingen en uitwerkingen waarvan je het bestaan niet kon vermoeden. De uitvoering van het ontwerp is technisch subliem en oogstrelend, en ook al hadden wij het ontwerp in animatievorm al een keer aanschouwt, het uiteindelijke resultaat blies ons toch omver. Wij zijn zeer verguld met onze opbergkasten/boekenkast/werkplaats-combinatie. Wat een onbenullige overloop was is nu het paradepaardje van het huis geworden.

zeer positief

Tjerk en zijn team van MooiRuim hebben voor ons een schitterend eiken badkamermeubel ontworpen en geïnstalleerd. Je ziet dat Tjerk en zijn team 'echt' van mooie dingen maken houden. Tjerk en zijn team zijn echte vakmannen pur sang. Dit zie je al bij het inmeten, de opbouw van de offerte en de uiteindelijke oplevering van het meubel. In iedere fase van het proces wordt echt aan alles gedacht. Tot in detail is het zo’n strakke afwerking. De afwerking, kwaliteit en uitstraling heeft onze verwachtingen serieus overtroffen. In het proces tussen het inmeten en het plaatsen van het meubel heeft Tjerk nog enkele malen contact met ons gezocht. In deze gesprekken hebben we het gehad over materiaalkeuze, soort afwerking (voor- en nadelen) en planning. Tjerk communiceert zeer duidelijk en je zal nooit voor verrassingen komen te staan. MooiRuim gaat voor echt high-end en kwaliteit. Bij ons volgende project voor de inloopkast zal ik MooiRuin zeker banaderen.

• Betrouwbaarheid en service

Vakmanschap met een prachtig eindresultaat!!

Via vrienden kwamen wij terecht bij Mooi ruim omdat wij in verband met een verbouwing op zoek waren naar een meubelbouwer. Eentje die meedenkt en ook tegengas geeft indien zaken niet praktisch zijn, de investering niet waard etc. Dat is zeker het geval bij Tjerk. Hij neemt uitgebreid de tijd en in zijn ontwerp zie je dat de wensen van de klant terugkomen. Er wordt gewerkt met mooie materialen, er wordt goed nagedacht over functionaliteiten, laden systemen etc. Ook bij het plaatsen viel het vakmanschap op, zeer gedetailleerd en precies bij de plaatsing. Tot op de millimeter wordt ervoor gezorgd dat de meubels passend zijn. We zijn dan ook super blij met het eindresultaat: tv meubel, bank eettafel en opbergmeubel, vakjes kast in keuken en ingebouwde garderobekast. Dank tjerk en mannen!!

• Betrouwbaarheid en service

Geweldig, je wens wordt werkelijkheid.

Samen met Tjerk een wandkast ontworpen, hij is zeer professioneel en het ontwerp staat dan ook enkele weken later exact zo in huis. De montage-dag gaat heel gestroomlijnd alles klopt en past. Het huis wordt weer net zo netjes achtergelaten zo als het was. Mooi Ruim staat voor vakmensen.

• Betrouwbaarheid en service

Goed meegedacht & heel netjes uitgevoerd!

Van begin tot eind is het project goed verlopen. Continu tijdig geschakeld en verwachtingen afgestemd. Er werd meegedacht in het ontwerp en de uitvoering verliep heel netjes.

• Betrouwbaarheid en service

Van begin tot eindproduct een geweldige ervaring.

Wij zijn ontzettend tevreden met de kasten die Mooiruim voor ons heeft ontworpen en geplaatst. De ruimte die wij zo efficiënt mogelijk wilden benutten met kasten heeft wat bijzondere dimensies. De heren van Mooiruim dachten met ons mee, betrokken ons bij het proces (wij bedachten een aantal aanpassingen na het initiële ontwerp) en hebben een prachtig eindresultaat geleverd. Er werd op voorhand zowel een eind impressie als een kostenoverzicht geleverd. Zo wisten wij ook waar we aan toe waren. Desondanks zijn we nog steeds prettig verrast met het resultaat. Het ontwerp, de constructie en de plaatsing zijn keurig uitgevoerd.

• Betrouwbaarheid en service

Tjerk heeft een hele mooie tv/boekenkast voor ons ontworpen en geplaatst

Planning en communicatie verliep heel soepel. Tjerk kon onze wensen prima tot uiting brengen in een mooie kast die helemaal past in ons interieur. Tijdens het ontwerp process konden we makkelijk met Tjerk overleggen dat was erg prettig. Plaatsing was zeer professioneel en het uiteindelijke resultaat is fantastisch.

Top bedrijf!

Mooi ruim gevonden door een foto op Pinterest. Contact gezocht, direct al een goed, vertrouwd gevoel na het eerste telefoon gesprek. Daarna kwam Tjerk bij ons thuis kijken voor de mogelijkheden, daar werd goed in meegedacht. Tekening gemaakt. Wij uitgezocht wat het uiteindelijk werd. Alles verliep naar ons zin. Uiteindelijk een paar maanden wachten, voor de plaatsing. Die dag is ook geweldig verlopen. Dr wordt netjes gewerkt. Met een prachtig eind resultaat. En alles werd ook netjes opgeruimd. Wij kunnen dan ook echt niks bedenken wat beter zou kunnen! Dus: vooral zo door blijven gaan MOOI RUIM!

Mooi product afgeleverd.

Mooi Ruim heeft een mooi bankje afgeleverd. Helemaal naar wens en tot op de millimeter passend. Ook de samenwerking tussen Mooi Ruim en een stoffeerder was erg prettig. Ze hebben hun werkzaamheden op elkaar afgestemd, zodat wij daar geen omkijken naar hadden.

Meedenkend en uitstekend uitgevoerd

Tjerk heeft een bankje met drie te openen deurtjes op maat gemaakt in onze keuken. Het contact verliep snel en duidelijk. Tjerk heeft fijn meegedacht over een oplossing om de frontjes aan te laten sluiten bij onze bestaande keuken. Het resultaat is meer dat we hadden gehoopt!

• Betrouwbaarheid en service

Prettige communicatie, samen naar een eind resultaat

Prettige communicatie, samen tot een ontwerp komen. Eerlijke en heldere offerte. Nauwkeurige maatvoering, precieze installatie tot op de mm nauwkeurig. Super eindresultaat!

• Betrouwbaarheid en service

Top van idee tot plaatsing!

Via een styliste zijn we bij Mooi Ruim terecht gekomen. Tjerk heeft voor ons een tekening gemaakt van een heel uitgebreid meubel en deze naar wens aangepast net zolang tot we helemaal tevreden waren. Inmiddels is de kast geplaatst en ook dat is naar volle tevredenheid gebeurd. De mannen werken netjes en snel! Wij bevelen Mooi Ruim zeer zeker aan!

• Betrouwbaarheid en service

Maken hele mooie kasten, geheel naar wens

Tjerk neemt de tijd om een mooi ontwerp te maken, waarbij eigen ideeën serieus worden genomen. De kasten die we hebben laten maken zijn tot in de detail mooi uitgevoerd en alles werkt helemaal top.

Vakwerk!

Ik heb begrepen dat het een hele uitdaging was om zulke hoge kasten te maken, maar het resultaat mag er zijn. Vakmanschap en service, wat wil je als klant nog meer?

• Betrouwbaarheid en service

Een mooi proces met een geweldig resultaat

Een gedegen voorbereiding, meerdere opties besproken en uitgetekend en dat maakt dat het resultaat echt top is. Tjerk en Rene hebben een geweldig mooie bibliotheek gebouwd van alle gemakken voorzien. De rust waarmee zij werken en het vakmanschap spreken mij erg aan.