Het is geweldig en mooi gedaan zo blij mee en hangt op mooi plekje.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

De Molensteen levert vakwerk!

Elke keer is het weer een prachtig resultaat wat er gemaakt wordt.

Prachtig resultaat

Ik heb een kaart laten inlijsten, het resultaat is prachtig. Ook werd ik vooraf goed geadviseerd en meegenomen in de opties. Kortom, zeer tevreden!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Winkel die verstand van kunst heeft.

Wij zochten een lijst bij ons schilderij. Om het uit te zoeken zijn wij goed geholpen. De communicatie over het maken van de lijst ( i.v.m.scheef)die is niet geweest en wat het eventueel kost is ook altijd wel fijn om te weten.

Uiterst tevreden.

Zeer goed advies. Meedenkend. Prima kwaliteit.

Prima dienstverlening

Vakwerk en heel goed verpakt voor vervoer.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

mooi ingelijst, pareltjes aan de muur

Prettig

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Altijd weer mooie kunst objecten om te bekijken en te kopen.

Eerst schilderijen gehuurd. Die werden gebracht en opgehangen. Later gewisseld voor een ander kunstobject. Deze vonden we zo mooi dat we deze hebben gekocht. De afhandeling hiervan ging snel.

fantastische oplossing

Via de Molensteen zijn er door het bedrijf STAS ophangrails geplaatst door het hele appartement. Zeer vakkundig, we zijn er eg blij mee. Art Center Molensteen: dank voor deze oplossing.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Professioneel werk bij het afdrukken en inlijsten van mijn historische zeekaarten.

Art Center Hoorn | De Molensteen heeft mijn collectie historische kaarten voor mij afgedrukt en ingelijst en mij uitstekend geadviseerd bij het ophangen tegen een schuine (!) wand in mijn woonkamer. Ik ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Het bedrijf heeft ongelofelijk mooi en professioneel werk afgeleverd. Hartelijk dank daarvoor.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Mijn borduurwerk ziet er prachtig uit in jullie omlijsting.

Omzettend mooi gedaan

Kennis van zaken, klantgericht

Wij werden uitstekend geadviseerd over ophangen en belichten aankoop. Ralph geeft alle ruimte om tot een beslissing te komen. Goede service bij levering.

Prachtig ingelijst, goede service

Vanwege de omvang van de poster moest er een wat zwaardere lijst omheen. Qua glas goed advies gekregen en ook hoe het gevaarte opgehangen moest worden. Aanrader!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Snel en mooi herstel verricht

Zeer klantvriendelijk.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Na een vriendelijke en deskundige advisering een prima uitvoering van het inlijstwerk.

Er wordt de tijd genomen om samen de beste omlijsting te kiezen en het werk wordt zorgvuldig uitgevoerd.

Perfecte service

Enkele jaren geleden heeft de molensteen twee illustraties zeer mooi op conserverende wijze ingelijst. Toen deze recentelijk rimpels vertoonden zijn deze kosteloos hersteld. Een absoluute aanrader.

service op 1

Uitleg gegeven over wat er werd gezocht en in 1 maal raak

• Ervaring met: Kunst(uitleen)

Wij hebben een prachtig schilderij van Lincy Hoogveld gekocht bij Art Center Hoorn. Wij zijn heel vriendelijk en geduldig geholpen door Ralph. Schilderij was eerst op proef en konden nog ruilen. Maar onze keuze was uiteindelijk de juiste. Administratief is alles ook zeer netjes afgehandeld. Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Topservice verleend!

Heb tekening voor mijn zus laten inlijsten voor haar verjaardag. Ik was eigenlijk te laat, maar deze mensen hebben er alles aan gedaan om het cadeau op tijd binnen te krijgen!

Posters besteld, top kwaliteit

• Ervaring met: Printservice

Heel vakkundig geholpen

Gewoon een heel goed adres om werk in te laten lijsten. Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen .

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Alles is in prima en goede orde geregeld. Geen op of aanmerkingen.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed en vriendelijk geadviseerd. Mooi en snel ingelijst.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Prettige service, uitstekend product, goed advies

Aan te raden aan zoekers naar vakwerk en professionaliteit. Hoop dat ze lang door blijven gaan met dit mooie ambacht

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Perfecte service, goed advies en vooral mooie producten

Website bekeken en vergeleken. Daarna besloten om mailcontact te leggen. Waarop ik meteen een uitgebreid goed advies kreeg. Ik heb de print nog niet binnen, maar geloof heilig dat dit niet tegen zal vallen.

• Ervaring met: Printservice

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.