Fijne winkel en professioneel personeel.

Enorme keuze aan modellen schilderij- en spiegellijsten. Fijn meedenken van de medewerkers in de winkel. Snel geleverd en in dit geval de spiegel geplaatst in de lijst. Ziet er perfect uit.

Super advies

Perfect geadviseerd over inlijsten van diverse “kunstwerken”! Qua kleur en model lijst!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed en vakkundig geholpen; eindresultaat is naar volle tevredenheid!

Echte vakmannen die met je meedenken!

Zeer klantvriendelijk

Heel vakkundig en vriendelijk geholpen.

Deskundig en smaakvol

Wij zijn heel tevreden over de omlijsting van ons schilderwerk. Deskundige en vriendelijke bejegening.

Mooie pasepatou op maat

Pasepatou op maat laten maken voor een foto. Erg netjes, maar ook erg duur voor een stukje karton.

Perfect!

Goed advies en als afgesproken op tijd klaar.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goede communicatie, prachtig product, zorgvuldig ingepakt

Mijn ervaring heb ik al in één zin verwoord

• Ervaring met: Printservice

Super net en vriendelijk personeel

Goed advies, betrokken en heldere uitleg.

Heel mooi ingelijst!

Heel blij met m'n ingelijste krantenartikel. En wat een prachtige winkel is dit. Ik keek ervan op, er hangt zoveel mooie kunst! De moeite waard om eens binnen te wandelen.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Jullie leveren vakwerk, op alle fronten.

Blij dat ik jullie gevonden heb, vakwerk, prima advies en heel belangrijk: ervaring met borduurwerk. Dat met de flinke dosis humor van jullie maakt dat ik graag bij jullie in de winkel kom.

Bijzonder tevreden!

Het inlijsten van een oude prent is door Art Center zeer naar onze wensen uitgevoerd!!

Grandioos

Ik wilde een foto laten afdrukken. Daarvoor wilde ik eerst meer informatie ontvangen. Er werd snel gereageerd en goed meegedacht. Het gegeven advies heb ik opgevolgd en het resultaat is prachtig! De foto is een kunstwerk geworden

• Ervaring met: Printservice

Super goede service en heel mooie kuntswerken

Zeer vriendelijk geholpen.

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Kunst(uitleen)

Zeer vriendelijke eigenaar met verstand van zaken. Ook voor interieur advies een aanrader.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik schrok een beetje van de prijs, maar het eindresultaat is prachtig. Zeer tevreden.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Bijzonder mooi ingelijst & professioneel advies

Fijn geholpen, veel mogelijkheden om te kiezen bij het inlijsten, nét dat ene puntje xtea wat het precies afmaakte! Zeer tevreden klant!

Aanrader!

Breed assortiment (uitleen)kunst, voor elk wat wils. Ook voor het inlijsten van geboortekaartjes een aanrader.

uitstekende kwaliteit

Ruime keuze uit soorten lijsten, met goed advies. Men geeft je ruimte voor eigen inbreng. Het uiteindelijke resultaat is uitstekend.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Ongelofelijk mooie sortering lijsten en passe-partouts om uit te kiezen, bijgestaan door een medewerker op een heel fijne manier. Meedenkend ook met het betreffende werk. Tot slot, de inlijsting zelf. Wat een kado! Absoluut vakwerk.

Vakwerk

Super mooi ingelijst met museum glas. Mijn borduurwerk is werkelijk een kunstwerk geworden!

Uitstekende ervaring!

Wij werden vriendelijk en professioneel geadviseerd. We kwamen redelijk snel tot een keuze. De levering verliep prima en zijn tevreden over het eindresultaat.

100% klantgericht.

Vakkundig advies tijdens een ontspannen en vriendelijk bezoek.

Geweldige service

Een geboorte kaartje laten inlijsten. De verkoper kwam met verschillende opties en ideeën, luistert goed en denkt met je mee. Heel blij met het eindresultaat, waarvoor nogmaals dank!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Vakwerk, snel en goed advies

Geholpen door de winkeleigenaar. Hij had goed advies en gaf verschillende opties qua lijst en kleur. Het werk was snel klaar en we kregen een sms dat we het konden ophalen.

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.