Enthousiast en betrokken

Ik kwam met een inlijst klus bij vader en zoon Bakker, zij hebben veel voorbeelden aangedragen en uiteindelijk vakwerk geleverd. Omdat het schilderij van dusdanige omvang was werd het thuis afgeleverd en zelfs opgehangen!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed advies en nog betere service

Altijd goed advies, mooie sortering lijsten en snel klaar.

Goed advies.

Op zoek naar mooie lijst voor kado diamant painting kunstwerk. Goed advies gekregen en hangt nu prachtig aan onze muur!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Bedankt voor je leuke review Hannie! Veel plezier met jullie inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Uitstekend advies bij de prachtige hoeveelheid mogelijkheden

Zeer prettig dat er uitgebreid tijd voor je wordt gemaakt, nodig ook omdat er zo veel keus is. Kwaliteit spat er echt vanaf. Erg blij mee. Ik kom zeker weten terug als ik een nieuw kunstwerk heb aangeschaft.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste Lennaert, Wat leuk dat je zo'n goede ervaring hebt met ons bedrijf. Veel plezier met je inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Super positief

Vanaf eerste moment een goede interactie in vraag en aanbod waaruit een goede keuze is gemaakt

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Geweldig werk geleverd

Geweldig werk geleverd bij keuze lijst en inlijsten schilderij.

Goed uitgevoerd vakwerk

Wij zijn meer dan 100% tevreden over de kwaliteit van geleverde werk van De Molensteen. Meerdere keren hebben wij bijzonder mooie platen laten inlijsten. Hij is niet goedkoop maar de uitvoering is van een hoog gehalte.

Kwaliteit, uitstekende service en deskundigheid

Ben heel goed geholpen in het uitzoeken van een mooie lijst. Service was perfect en men was zeer klantvriendelijk.

vakkundig advies en uitstekend geholpen

Vakkundig advies gekregen en mooi werk afgeleverd.

Goed geholpen.

Wij zijn erg goed geholpen bij de inlijsting van twee pentekeningen.

Uitstekend advies en prettig contact

Ons eerste huurkunstwerk bleek niet te ‘werken’, na drie maanden brachten we het probleemloos terug en pratend en kijkend met de verkoper kwamen we tot een een schilderij, dat na een lange ‘proefperiode’ nu van ons is.

Sehr gute Bedienung und Service

Bei unserem Besuch in der Galerie sind wir sehr freundlich bedient worden. Da wir die zwei Bilder, die wir kaufen wollten, nicht mitnehmen konnten, wurde uns angeboten, diese persönlich zu uns nachhause zu liefern.( Einfache Strecke ca. 380km ). Das Angebot haben wir gerne angenommen. Die Kaufabwicklung und die Lieferung haben reibungslos geklappt. Wir können die Galerie De Molensteen sehr empfehlen und werden sie bei unserem nächsten Aufenthalt in Hoorn gerne wieder besuchen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede begeleiding en meedenken met de aankoop

Erg prettig dat we thuis uit meerdere kunstwerken konden kiezen

Prima service. Er wordt goed geadviseerd en meegedacht.

Wij kregen een werk op zicht en hebben dat gekocht. Wij kregen een helder advies over waar het werk het beste opgehangen kom worden. Ook werd een werk opnieuw ingelijst. ziet er weer geweldig uit.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Toen onze kinderen geboren werden lieten we de geboorte kaartjes al inlijsten. Nu die van de kleinkinderen! Altijd een origineel advies en prachtige afwerking. Ook mijn borduurwerken zijn prachtig ingelijst met passepartout en museumglas. Uitstekende service: kon een cadeau inlijstwerk een dag eerder ophalen dan afgesproken.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Een historische kaart laten inlijsten. Prima advies over lijst, passepartout en glas. Deskundig, vriendelijk en service-gericht. Op de afgesproken dag was het werk klaar. Een prachtig resultaat!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden over de Molensteen.

Deskundig en accuraat adres

• Ervaring met: Kunstuitleen

De directeur van de Molensteen is persoonlijk bij ons langs gekomen om ons van advies te voorzien. tegen een scherpe prijs 4 mooie lijsten geleverd met een korte levertijd. Top.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

De eerste keer dat wij binnen wandelden. We wisten niet wat we zochten. Er werd geluisterd en werk getoond. Al snel was daar ons schilderij. Op slag verliefd. Verbaasd dat wij het beiden prachtig vonden. Na goed advies hing het al snel thuis. En daar gaat het niet meer weg.

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn, voorheen De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.