Heeft oog voor passende lijst.

Mijn borduurwerk is prachtig geworden omdat er zo'n mooie passende lijst met het passe-partout omheen is gezet. Een sieraad in mijn woonkamer. Goed vakwerk!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

We worden altijd zeer prettig geholpen en er hangen mooie werken.

Altijd leuk om even langs te gaan.

Mooie werken, fijne winkel

2 schilderijen uitgezocht, werden gebracht en opgehangen. 1 extra schilderij mee zodat wij nog een keuze konden maken. Prima geholpen

snelle service

altijd bereid om mee te denken en snel handelen.

In één woord: geweldig.

Zeer plezierig, meedenken resulterend in zeer goede adviezen. Voor herhaling vatbaar.

Professioneel, zeer deskundig.

Klantgericht, ze informeren je op een plezierige manier. Niet opdringerig en laten de beslissing over aan de klant.

Gewoon fantastisch !

Heel vlotte communicatie. Werk perfect en vroeger dan verwact afgeleverd. Super service met goeie plaatsingsdienst .

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Mijn ervaring met “Art Center Hoorn” zijn zéér positief.

Grote kennis van (kunst)zaken, zéér nette en goede afhandeling door het mijn aangeboden pastel ter inlijsting. Alles zeer snel en accuraat afgehandeld.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Zeer vakkundig met een professioneel resultaat.

Al een aantal keren kunstwerken laten inlijsten en dit is zeer professioneel en mooi gedaan met de door mij uitgekozen lijsten.

Borduurwerk perfect ingelijst

Veel ervaring met inlijsten van borduurwerk. Ik rijd ervoor van Amsterdam naar Hoorn

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Het is geweldig en mooi gedaan zo blij mee en hangt op mooi plekje.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

De Molensteen levert vakwerk!

Elke keer is het weer een prachtig resultaat wat er gemaakt wordt.

Prachtig resultaat

Ik heb een kaart laten inlijsten, het resultaat is prachtig. Ook werd ik vooraf goed geadviseerd en meegenomen in de opties. Kortom, zeer tevreden!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Winkel die verstand van kunst heeft.

Wij zochten een lijst bij ons schilderij. Om het uit te zoeken zijn wij goed geholpen. De communicatie over het maken van de lijst ( i.v.m.scheef)die is niet geweest en wat het eventueel kost is ook altijd wel fijn om te weten.

Uiterst tevreden.

Zeer goed advies. Meedenkend. Prima kwaliteit.

Prima dienstverlening

Vakwerk en heel goed verpakt voor vervoer.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

mooi ingelijst, pareltjes aan de muur

Prettig

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Altijd weer mooie kunst objecten om te bekijken en te kopen.

Eerst schilderijen gehuurd. Die werden gebracht en opgehangen. Later gewisseld voor een ander kunstobject. Deze vonden we zo mooi dat we deze hebben gekocht. De afhandeling hiervan ging snel.

fantastische oplossing

Via de Molensteen zijn er door het bedrijf STAS ophangrails geplaatst door het hele appartement. Zeer vakkundig, we zijn er eg blij mee. Art Center Molensteen: dank voor deze oplossing.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Professioneel werk bij het afdrukken en inlijsten van mijn historische zeekaarten.

Art Center Hoorn | De Molensteen heeft mijn collectie historische kaarten voor mij afgedrukt en ingelijst en mij uitstekend geadviseerd bij het ophangen tegen een schuine (!) wand in mijn woonkamer. Ik ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Het bedrijf heeft ongelofelijk mooi en professioneel werk afgeleverd. Hartelijk dank daarvoor.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Mijn borduurwerk ziet er prachtig uit in jullie omlijsting.

Omzettend mooi gedaan

Kennis van zaken, klantgericht

Wij werden uitstekend geadviseerd over ophangen en belichten aankoop. Ralph geeft alle ruimte om tot een beslissing te komen. Goede service bij levering.

Prachtig ingelijst, goede service

Vanwege de omvang van de poster moest er een wat zwaardere lijst omheen. Qua glas goed advies gekregen en ook hoe het gevaarte opgehangen moest worden. Aanrader!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Snel en mooi herstel verricht

Zeer klantvriendelijk.

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.