• Naam adviseur H.Schravendijk
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Bouke, hartelijk dank voor de mooie beoordeling namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Ik heb mijn keuken nu 3 maanden. Ik ben er erg blij mee! Mijn man en ik zijn super goed geholpen door Randell. We hebben heel wat uren bij hem gezeten om te overleggen en aanpassingen gedaan, maar hij bleef altijd super vriendelijk. Ook de mannen die de keuken kwamen brengen, waren heel netjes en vriendelijk! Jan heeft bij ons de keuken geplaatst. Een aardige man, en de keuken super netjes geinstalleerd. We zijn zeer tevreden met onze droomkeuken.

• Naam adviseur Randell
  • Opmerking N.v.t.

Vriendelijkheid, duidelijkheid en je wordt serieus genomen.

• Naam adviseur Anja
  • Opmerking Ik had al een keuken van Primo

Beste Christien, Bedankt weer voor het gestelde vertrouwen en deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg nèt zoveel kookplezier in de nieuwe Primo Keukens-keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg.

Tot nu toe zeer blij

Goede tips en ideeën bij het kiezen van de keuken en de ruimte zo efficiënt mogelijk te benutten.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking

Beste familie Knaap, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Op een goede en vlotte manier geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. De medewerker is zeer kundig en kon ons in alles goed begeleiden met het maken van de juiste keuzes.

• Naam adviseur Dhr. H. Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Beste Hans, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken namen het team van Primo Keukens Meppel.

ik ben zeer tevreden over primo keukens

wij zijn heel goed geholpen , en goed advies gekregen

• Naam adviseur Hennie van Schravendijk
  • Opmerking heel goed

Beste Jannie, Bedankt voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Ik ben zeer tevreden over Primo Keukens.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen. De keuken is inmiddels geplaatst en ik ben er erg blij mee.

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ina, wat fijn om te lezen dat je zo geniet van de prachtige nieuwe keuken. Bedankt voor de beoordeling en heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Professioneel, duidelijk en eerlijk, meedenkend , goede service.

Wij zijn bij primo keukens Hardenberg erg goed geadviseerd. Samen er een hele mooie keuken van gemaakt. Wij zijn super tevreden

• Naam adviseur Anja
  • Opmerking Goede adviezen gehoord

Beste Carla, bedankt voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Hardenberg en heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken.

Zeer vriendelijk aan een schitterende keuken geholpen

Wat een vriendelijkheid toen wij (moeder/puberdochter) Primo Keukens in Roden binnen liepen. Eerst aangegeven graag even rond te kijken en daarna in gesprek. De wensen van ons zijn zeer goed vertaald. Direct een werkblad, frontjes, apparatuur uitgezocht. We konden de volgende dag al terug komen om de 3d tekening te bekijken. Was meteen perfect. De installateur en keukenbouwers via Primo geregeld, daarbij kregen we de tip vd installateur om een plasmafilter te gaan gebruiken in de afzuigkap anders moesten we een kooflijst maken voor een afvoer naar buiten en dit zou lelijk worden haha. Primo gebeld en die hebben uitgezoch of dit mogelijk was, ze melden dat ik deze beter zelf kon bestellen zodat ik €400 goedkoper uit was ipv via hun te bestellen. Er werd zelfs uitgezocht bij welke website ik het beste kon bestellenuit, wat een service. Inmiddels is de keuken 3 weken in gebruik en alles klopt, de indeling, de apparatuur. De keuken voelt zeer solide en alles is prima verlopen. De prijs was in vergelijking met andere keukenzaken zeer scherp. Wij zijn enorm blij en trots op de nieuwe aanwinst.

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Wow, wat een uitgebreide beoordeling. Hier worden we blij van! Op vele jaren (kook)plezier in jullie prachtige keuken! Hartelijk dank namens het team van Primo Keukens Roden.

Niet algehele verantwoordelijkheid

Hun verantwoordelijkheid ligt alleen bij de keuken meubels, niet bij schade veroorzaakt door installateur. Daar trekken ze hun handen van af. Ook de kosten van het montagebedrijf (meerwerk, installatiewerk) kwam totaal niet overeen met wat in de offerte meegerekend was. We waren na het zetten van de handtekening veel duurder uit. De handgrepen werden op tekening niet op de juiste plek gesitueerd. Moest zelf ingrijpen. De draairichting van een onder-en bovenkast was niet gelijk.

• Naam adviseur Marko
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Showroom is wel ruim opgezet.

Wij hebben onze keuken bij Primo Keukens Meppel vandaan. Prima geholpen , rustig de tijd genomen voor ons , om ons zo goed mogelijk te helpen bij onze droom keuken met wijn klimaat kast erbij in! Uitstekende zaak. Klantvriendelijk. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Meppel
  • Naam adviseur Ruud de Vries.
  • Opmerking Zat naastbetrokkenen gamma

Beste Gerard, bedankt voor deze prachtige beoordeling en ook via deze weg heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Zeer vakkundig mensen, ook het montagebedrijf heeft net werk verricht en de punten die openstaan worden netjes afgehandeld.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking Top bedrijf

Beste Matthijs, Wow, wat een geweldige beoordeling! Namens het team van Primo Keukens Meppel bedankt!

Goede service, strakke en nette keuken!

Zijn goed geholpen bij de Primo in Meppel. Goede en duidelijke service. Keuken is er super strak ingezet door Jan! Zijn er super blij mee!

• Naam adviseur Rudy
  • U kent ons via: Website, Advertentie, Mond-tot-mondreclame, Overig
  • Opmerking Top

Beste Gerolt, hartelijk dank voor deze uitgebreide en prachtige beoordeling. We wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Uitstekende service, denken mee en laten voorbeeld zou zijn voor jou keuken.

Een goed gesprek gehad met iets van humor. Heeft een voorbeeld keuken laten zien wat het beste tot zijn recht komt. Keuken is geplaats en heeft heel goed uitgepakt. Service uitstekend. Denken mee en zijn vriendelijk.

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking geen opmerking

Beste H.B., Bedankt voor de geweldige en uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Helemaal perfect!

Van begin tot einde helemaal perfect geholpen door Randel!

• Naam adviseur Randel
  • Opmerking N.v.t.

Beste Bryan, wat een prachtige beoordeling, bedankt namens het team van Primo Keukens Emmen!

Klantvriendelijk, niet opdringerig

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Beste R., hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Kampen.

Fijne service en mooi product!

Fijne behandeling, mijn tweede keuken is dit bij primo, en ik ben zeer tevreden

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking N.v.t.

Beste Johan, fijn om te lezen dat je weer zo tevreden bent. Ook via deze weg wensen we je heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

prima geholpen

. Geen

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Miranda
  • Opmerking Geen

Beste Theo, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Dronten.

Top keuken

Alles geweldig

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marian van der velden
  • Opmerking Geen

Beste Peter, Wat fijn dat alles geweldig is verlopen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Het was allemaal top!

Wat zijn we leuk geholpen en alles zoals afgesproken geleverd en geplaatst. We bevelen deze winkel echt aan!

• Naam adviseur Tijn
  • Opmerking N.v.t.

Geachte heer, mevrouw Van den Berg, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie via deze weg ook nog heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Na een paar fouten hebben ze beloofd alles optelossen

• Naam adviseur Weet ik niet
  • Opmerking N.v.t.

Beste Henny, Hartelijk dank voor deze beoordeling. De openstaande service zal zoals beloofd snel worden opgepakt. Ook via deze weg wensen wij je heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Denken ook mee in goedkopere oplossingen ipv alleen maar willen verkopen.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Via goede ervaring bij m’n zus

Beste Jenny, bedankt voor deze prachtige beoordeling en veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goed zeer goed

***** heeft onze droom keuken samen gesteld samen met ons , en zijn zeer tevreden over het eind resultaat! En een betaalbare keuken voor een a kwaliteit! Met super in bouw apparatuur en niet montage en levering niet vergeten niet ook gesmeerd liepen! En de na zorg is ook super! Was wat schade aan afwerkings strip en zitten wat vlekken in de coating van kap van afzuigkap wordt kosteloos opgelost en was mij niet opgevallen en werdt door de monteurs zelf gemeld perfect niks aan toe te voegen!

• Naam adviseur *****
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Ja primo keukens een aanrader!

Beste Willem, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Super bedankt! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Behulpzaam, betaalbaar, afspraak is afspraak

Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken kwamen wij per ongeluk terecht bij Primo keukens. En daar zijn wij erg blij mee!. Het ontvangst was zeer gastvrij, al onze vragen werden kundig beantwoord. En zelfs na ik denk wel 4 keer wisselen van kleur werden we nog net zo hartelijk te woord gestaan:)). De keuken is naar wens besteld, en nu na een aantal weken wachten en de nodige voorbereidingen is de keuken netjes op de afgesproken datum en tijd afgeleverd en staat het op zijn plek. Kortom wij zijn zeer tevreden en mocht je op zoek zijn naar een nieuwe keuken, neem dan ook zeker een kijkje bij Primo keukens!

• Naam adviseur Randell
  • Opmerking N.v.t.

Beste Alex, hartelijk dank voor deze uitgebreide en geweldige beoordeling. Ook via deze weg wensen we jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Keuken gekocht bij Primo Kampen. Ontzettend leuk geholpen door Tijn. Onder het genot van een lekker bakje koffie onze nieuwe keuken uitgezocht. Inmiddels staat de keuken en ook daarover meer dan tevreden qua installatie. Monteur Rene nam alle tijd om alles heel nauwkeurig af te stellen en werkte ook nog heel netjes! Kortom, dik tevreden!!

• Naam adviseur Tijn Oving
  • Opmerking N.v.t.

Beste Mirjam, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen.

Zomerdijk 3 A

7942JR Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.