Geweldig project

Na plaatsing van onze keuken is het boven verwachting geworden Na de eerste keer binnen stappen bij Primo keukens in Roden hadden we direct een goede klik met Patrick en hebben we samen de perfecte keuken samengesteld. Ook de levering van de keuken en de plaatsing daarvan liepen super. Waar je veel verhalen hoort over leveren van incomplete keukens, was zoals Patrick beloofde alles compleet. Ook de plaatsing door van de Velde Interieurmontage liep nagenoeg perfect. Kortom voor een nieuwe keuken is Primo Roden een prima keuze

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Project
  • Opmerking N.v.t.

Beste Cor, wat een geweldige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Topbedrijf!

Goed advies en denken in oplossingen. Patrick luistert goed naar je wensen, onze keuken was dan ook in “ no time” ontworpen. Het vervolg traject liep ook vlekkeloos, het blijft niet bij verkopen en succes ermee. Patrick komt ook bij je thuis om te kijken en te meten of de keuken te realiseren is. Dan de dag van montage; vaklui, die zeer netjes en snel werken. Na deze review zou je misschien verwachten dat de prijs in het hogere segment valt, maar dat valt reuze mee. Goedkoper zijn wij niet tegengekomen.

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Arjan, wat een prachtige beoordeling! Enorm bedankt! Het is top om te lezen dat onze werkwijze ook zo wordt ervaren. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Prima geholpen bij Primo-keukens Hardenberg

Mijn ervaring met Primokeukens is uitstekend; samen met adviseur Arno Reusink heb ik mijn droomkeuken samengesteld. Hij was terzake kundig, kwam met goede adviezen en nam meerdere keren alle tijd voor me, met als resultaat een prima keuken waar ik heerlijk in kan kokkerellen. Een paar kleinigheden wat betreft afwerking is onlangs nog naar wens opgelost. Ook over het montageteam van DB-Multiservice met Henk en Djinn en onlangs nog Roeland, ben ik dik tevreden. Prettige, deskundige en oplossingsgerichte werkers. Al met al voor alle bovenstaande medewerkers een dik verdiende pluim.

• Vestiging: Hardenberg
  • Naam adviseur Arno Reusink
  • Opmerking zie boven

Beste Sophia, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We wensen je ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg

Fantastisch geholpen

Wij hadden een hele mooie eilandkeuken uitgekozen met de hulp van de collegas van Primo in Dronten. Helaas zijn wij in de problemen gekomen nadat onze aannemer , die ons al het werk uit handen zou nemen, failliet ging . Gelijk naar Primo gegaan om alles uit te leggen en dat het buiten onze schuld om fout was gegaan. Wij werden ook toen weer heel erg goed geholpen. Zodra het weer kan zullen wij zeker weer naar Primo Dronten gaan voor een keuken. Wat ons betreft was het Service met een hoofdletter S.

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marian v d Velde
  • Opmerking Wij komen terug

Beste H. Boer, bedankt voor de prachtige beoordeling. Wat een vervelende situatie. Succes met het vervolg en hopelijk mogen we jullie snel opnieuw ontvangen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten.

Fantastisch!

Erg blij met onze stoomoven, quooker en inductiekookplaat! Maken we volop gebruik van en hierdoor genieten we van heerlijke zalm uit de oven en nog veel meer. Ook hebben we de bruisfunctie in onze quooker. Wordt heel veel gebruikt! Vriendelijk personeel en geschikte prijs.

• Naam adviseur Remco
  • Opmerking Top

Beste Leonie, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Kundig, denken mee en komen afspraken na.

Alleen maar lof over Primo Keukens. Ze denken met je mee en alle afspraken zijn goed nagekomen. Het ging in ons geval om een kleine/eenvoudige keuken, maar we werden met hetzelfde enthousiasme geholpen als voor een grote keuken.

• Opmerking N.v.t.

Beste Ruben, Klein maar fijn is niet voor niets een uitdrukking. Hoe klein en eenvoudig ook; het is altijd ons doel om alle persoonlijke wensen zo goed mogelijk te verwerken in een nieuwe keuken. We wensen jullie heel wat uurtjes kookplezier toe in de nieuwe keuken en bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Super keuken

Vorige week is onze keuken geplaatst. Alex Voors heeft samen met ons een ontwerp gemaakt waarin al onze wensen en zelfs meer in verwerkt zaten. Hierbij wordt uitgebreid de tijd genomen en alle opties en mogelijkheden met je besproken. Inplannen van plaatsing, levering van de keuken in goed overleg en alle afspraken zijn nagekomen. Onze keuken is gemonteerd door Rob van Leeuwen. Wat een goede vakman. Paar dagen na plaatsing nog een telefoontje over hoe het gegaan is en of er vragen zijn en of we tevreden zijn. Al met al super blij met het resultaat. Wij gaan lekker genieten van onze mooie keuken

• Opmerking N.v.t.

Geachte familie Wenting, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Het is altijd leuk om te lezen dat we naar weer een droomkeuken hebben mogen realiseren naar voller tevredenheid. Ook via deze weg nogmaals heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Heel persoonlijk advies gekregen, goede afspraken kunnen maken, prima afhandeling!

De keuken is geheel naar onze wensen vorm gegeven en we genieten er elke dag volop van!

• Opmerking N.v.t.

Beste Trea, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We hopen dat jullie lang van jullie droomkeuken zullen genieten; veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Betrokken personeel en erg mooie keuken geworden.

Fijn kleinschalig bedrijf met meer dan genoeg keus. Kwalitatief degelijke (duitse) keukens. Voldoende keus in apparatuur en eigen apparatuur keuze mogelijk. Communicatie is erg goed, er wordt snel gereageerd op mail. (Remko is de topper). Er waren een paar zaken die opgelost moesten worden m.b.t. het afwerken van de keuken en de apparatuur. Dit is naar wens opgelost waarna we nu erg genieten van onze mooie keuken! Dank je wel Primo Keukens!! Henk & Ria

• U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking Geen

Beste Henk en Ria, bedankt voor deze prachtige beoordeling. Het is fijn te lezen dat jullie zo genieten van jullie droomkeuken. Heel veel kookplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

In een woord...TOP.

Hoe een keuken, met 4 deuren, zo praktisch mogelijk inrichten? Dat was een van onze uitdagingen. Primo keukens dacht met ons mee en kwam met een verrassend ontwerp. Top idee ! Dank je wel Harry Klumper. Wij hebben de keuken zonder problemen zelf geïnstalleerd. Zowel installatie tekening en materialen zijn duidelijk en compleet aangeleverd. Ter overbrugging van de levertijd heeft Primo ons een tijdelijke inductie kookplaat beschikbaar gesteld. kortom, geweldig advies en uitstekende service...PRIMO gedaan! Rene en Loes, Steenwijk.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking Via familie

Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Leuk dat we jullie hebben kunnen verrassen met het ontwerp. We wensen jullie ook via deze weg heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Mooie keukenzaak met vriendelijk personeel.

Super mooie keuken. Heel blij met het eindresultaat. Wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Ook de montage zeer netjes uitgevoerd door de monteurs van Primo. Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Opmerking N.v.t.

Beste Danielle, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Hele goede keukenzaak, fijne mensen bij Primo Dronten

Hele goede keukenzaak, fijne mensen. Bij het uitzoeken van een nieuwe keuken zijn we heel goed geholpen door Marloes van Primo Keukens Dronten. Lekker no nonsense, goede adviezen en afspraken worden nagekomen. Bij vragen zijn ze makkelijk bereikbaar. De montage door Wilco is vakkundig gedaan. Ze zijn keukenspecialist voor het kleinere budget, maar ook als je meer te besteden hebt, kun je hier prima terecht. Wij wilden een goede, simpele basiskeuken van Duitse kwaliteit, maar dan wel met wat luxere apparatuur. Ook dat is mogelijk. Ze bieden een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Waarom zou je meer betalen? Wij willen het hele team van Primo Keukens Dronten bedanken en hopen nog lang te genieten van onze nieuwe keuken! Like

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marloes
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Mariska, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Fantastische keuken!

We zijn door Alex goed geadviseerd over de keuken en de indeling. Nam ook de tijd om alternatieven door te nemen. Keuken kon wat later worden geleverd in verband met de verbouwing. De installatie is zeer kundig gedaan door montagebedrijf Heite. Oven werd wat later geleverd en is alsnog netjes geplaatst. Heel erg blij met het eindresultaat.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking N.v.t.

Beste Werny, wat een prachtige beoordeling mogen wij ontvangen! Hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Mijn droomkeuken

Tijn wist mijn wensen te vertalen naar een keuken waar ik al jaren naar op zoek was. Hij is prachtig geworden. Mooi kwaliteit van kastjes en werkblad. Goed werkende apparatuur. Wat ik prettig heb gevonden is de duidelijk afspraken die gemaakt zijn over wat ik kan verwachten en de levering. Dat ik mijn droomkeuken voor deze prijs zou kunnen krijgen had ik niet verwacht.

• Opmerking N.v.t.

Beste Gerja, wat een prachtige beoordeling; bedankt! We zijn altijd blij te lezen dat een nieuwe keuken de verwachtingen overtreft. Daar doen we het voor! Heel veel kookplezier in jouw nieuwe droomkeuken gewenst namens team Primo Keukens Heerenveen.

Fantastische keuken

Wij zijn erg fijn geholpen door Paul en hebben de mooiste keuken uitgezocht waar we erg van genieten. Paul is eerlijk en heeft goed advies gegeven. Topper!

• Naam adviseur Paul van de Berg
  • Opmerking N.v.t.

Beste Dames Diender, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst in de nieuwe droomkeuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Kundig advies, goede service

Ik was op zoek naar een nieuwe keuken. Vanwege een bepaald budget ben ik bewust naar Primo keukens gegaan met de plattegrond. We werden goed geholpen door Alex. Hij nam alle tijd voor ons. Er heerst een leuke informele sfeer. Binnen een paar uur had hij de keuken ontworpen. Prachtig, helemaal naar mijn smaak, binnen het budget. Ik ben erg tevreden over de goede service, ook tijdens en na de levering.

• Opmerking N.v.t.

Beste M.A., wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Mooie keuken voor een goede prijs

Ondanks wat tegenslag met leveren en plaatsen. Toch snel gehandeld en opgelost. Alleen nog even wachten en geduld met de afzuigkap. Goed gedaan!

• Naam adviseur Paul
  • Opmerking Mijn zoon in Ijsselmuiden heeft ook een Primo keuken

Beste Bert, hartelijk dank voor het achterlaten van deze prachtige en uitgebreide beoordeling. Hopelijk kan er snel ècht genoten gaan worden van de prachtige keuken. Heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prima zaak!

Hele prettige ervaring met primo keukens Kampen. Alles klopt! Super blij met onze nieuwe keuken

• Naam adviseur Paul v.d Berg
  • Opmerking Van vrienden

Beste Petra, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de mooie nieuwe keuken. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Vriendelijk en goed geadviseerd door Tijn Ovinge alle afspraken keurig na gekomen ,de monteur Rene Vos montage heeft de keuken perfect geplaatst een oven die na geleverd werdt heeft hij nog gelijk de zelfde dag geplaatst . Familie v/d wal

• Opmerking Dik tevredenheidsonderzoek

Goedemiddag, hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Heel veel kookplezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Alles verliep hartstikke goed. De adviezen van de verkoper waren super, hij dacht goed en eerlijk mee. Ondanks dat de apparatuur later kwam, maar dat hoort erbij in deze tijd zijn wij super tevreden over het eindresultaat. De montage is gedaan door Rene Vos Montage, wat een uitstekende monteur!

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Ontzettend blij met onze nieuwe keuken!

Beste Mandy, wat een geweldige beoordeling; bedankt! En natuurlijk wensen wij jullie ook via deze weg nogmaals heel veel kookplezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Super blij met onze nieuwe keuken en een super kwaliteit! Zeer klantvriendelijk en altijd bereikbaar voor vragen! Zeker een aanrader

• Opmerking N.v.t.

Beste Isza, Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Super!!

Wij waren op zoek naar een nieuwe keuken, na wat speur werk gedaan te hebben kwamen wij uit bij PRIMO keukens in Meppel. Onze verkoper Alex Voors had vanaf het begin de volle aandacht voor onze wensen. Hij heeft na het uitwerken van onze wensen , ons een prima aanvulling en suggesties gedaan . ( Top ) De monteur Jan Heite heeft zijn montage , uit ons oogpunt SUPER gedaan iemand die zijn vak goed kent !!! KLASSE Primo Keukens mag trots zijn op zo"n monteur .

• U kent ons via: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Wat een prachtige en uitgebreide beoordeling mogen wij ontvangen; hartelijk dank daarvoor! Wij wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Beste koop ooit

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit keuken. Erg blij mee.! Zou er zo weer een keuken kopen mochte het nodig zijn.

• Vestiging: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ivo, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Alles verliep hardstikke goed. De adviezen van Alex waren super, hij dacht goed en eerlijk mee, ook de service hebben we totaal geen aanmerkingen op. Tel daarbij op dat de keuken geplaatst is door de beste monteur van concordia. Dan kunnen wij niet anders als blij en tevreden zijn.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Zeker een aanrader

Beste Marianne, hartelijk dank voor deze prachtige en uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Super tevreden

Ze zijn super vriendelijke naar klanten toe, ze denken mee bijvoorbeeld als geen goede meterkast of installatie aanwezig is enz wij zijn super tevreden met de keuken.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • U kent ons via: Website, Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling met toelichting. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.