Goede communicatie en hulp bij vragen

Zeer goede communicatie. Veel kennis van zaken en denken mee met de wensen van de klant.

• Vestiging: Roden
  • Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Stephan, bedankt voor de mooie beoordeling; heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Top communicatie en heel nette plaatsing!

Er werd tijd voor ons genomen, de verkoper dacht mee in onze wensen en de mogelijkheden. Ook hebben we de mogelijkheid gekregen om keukenbladen te bekijken bij de leverancier. Daarbij is de plaatsing heel netjes gedaan. Wij hebben geen verbeterpunten.

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur Tijn Ovinge
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Christel, bedankt voor het compliment! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Zeer goed geholpen, deskundig, ook goede montage!!!

• Naam adviseur Rudy
  • U kent ons via: Website

Beste Jannie, bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier in de prachtige nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Meppel.

Klantvriendelijk. Tijd om alles door te spreken en vervolggesprek. Mooie kwaliteit voor topprioriteit.

• Naam adviseur Alex
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Linde, bedankt voor de leuke beoordeling. Heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

We zijn goed ontzorgt door Marianne

We zijn goed ontzorgt door Marianne. Als er wat was dan namen we contact met haar en zij heeft ons uitstekend geholpen. Ook onze installateur Jan heeft goed werk verricht en we zijn blij met onze keuken.

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marianne
  • Opmerking N.v.t.

Beste Dennis, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Dronten.

Heel erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over het hele proces bij Primo keukens Heerenveen. Hartelijk ontvangst en vanaf het eerste moment werd er goed gevraagd naar onze wensen en meegedacht over de mogelijkheden. Het was geen probleem als wij toch nog terugkwamen op beslissingen of dingen wilden aanpassen. Niets was onmogelijk. Het contact was fijn en er werd altijd snel gereageerd op mailtjes of telefoontjes. Ook het plaatsen van de keuken is door Primo keukens goed geregeld.

• Vestiging: Heerenveen
  • Naam adviseur Dylan Noeverman
  • U kent ons via: Advertentie

Beste Familie Pool, wat een uitgebreide beoordeling; hartelijk dank. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Alles is volgens afspraak verlopen.

Wij zijn bij het uitzoeken van de keuken goed geholpen en geadviseerd. De keuken werd op tijd geleverd en de installatie is goed en netjes uitgevoerd.

• Naam adviseur H. Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Beste Roelof, bedankt voor de mooie beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.

top zaak ! aanbeveling voor iedereen !

Beste Lezer ik al heel wat keukens gekocht bij bedrijven en veel mee gemaakt ! maar laten we het netjes houden , en nu eindelijk een zaak die aan al mijn verwachtingen voldoet !!! Geen korting gehad maar daar is ook maar een spreekwoord voor : Wie korting geeft is standaard te duur ! ik kan deze zaak door iedereen aanbevelen niet alleen qua prijs maar ook qua service en komen hun afspraken na ! Mensen ga zo door Groet een tevreden klant uit het mooie Giethoorn

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking N.v.t.

Wow! Wat een mooie beoordeling; bedankt! Ons concept samengevat in een paar zinnen! :-) Heel veel plezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Meppel.

Dik tevreden en heel blij met onze nieuwe keuken

Toen we ons alleen nog maar aan het oriënteren waren, vonden we het bij Primo Emmen zo prettig dat we toen al wisten dat we daar de keuken zouden kopen. Er werd alle tijd voor ons genomen en goed geluisterd naar onze wensen met nuttige tips en adviezen van Randell van Primo Emmen. Het ontwerp en de heldere afspraken kregen we mee in een mapje. De gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen. De montage is superstrak gedaan door Kris, een echte vakman. We zijn dik tevreden; nu genieten van onze prachtige keuken!

• Naam adviseur Randell
  • U kent ons via: Overig

Beste Jolanda, wat een uitgebreide en geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We zijn blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en wensen jullie heel veel jaren kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen.

Klasse

Goede afspraken, snelle levering en netjes geplaatst.

• U kent ons via: Website, Advertentie

Beste, bedankt voor deze mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Goede service en goed advies

Altijd bereid om maten en apparatuur etc. aan te passen en opnieuw een ontwerp te maken.

• Naam adviseur Arno Reusink
  • U kent ons via: Overig

Beste C.H.A., wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Mijn ervaring is 100% positief

Ik vond de benadering door verkoopster erg goed, Ben erg goed geholpen en op al mijn vragen en suggestie kwam een bevredigend antwoord

• Naam adviseur Anja Dijk
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Wim, hartelijk dank voor deze uitgebreide en prachtige beoordeling. Ook via deze weg wensen wij je heel veel plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg

Voor tweede keer keuken gekocht en weer dik tevreden. Apparatuur hadden we achteraf iets hoogwaardiger willen hebben, maar daar hadden we ons ook zelf in kunnen verdiepen

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Project

Beste Mark, bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Mooie keuken gekocht. Heel blij mee

Alles is goed verlopen. De koop ging vlot en de levering en het plaatsen ook. Zeer tevreden.

• Naam adviseur Arno Reusink
  • U kent ons via: Overig

Beste Margriet, hartelijk dank voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken namen het team van Primo Keukens Hardenberg.

Primo is helemaal PRIMA!

Eerlijk advies, mooi product, afspraken nakomen. Een heel fijn bedrijf, helemaal naar tevredenheid!

• Naam adviseur Rudy
  • U kent ons via: Website

Beste Renate, bedankt voor de prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier gewenst in de mooie nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Meppel.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Fijne en behulpzaam personeel. Denken goed mee, werken vooruit om snel te kunnen werken en eerste 3d schetsen te laten zien. Open en eerlijke communicatie. Duidelijk over levering en aflevering. Heel blij met het eindresultaat!

• Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Overig

Beste Akker, wat een geweldige beoordeling; bedankt! Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst met de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

primo is prima!!

Deskundig en meedenkend. Goede service, veel geduld, er is heel veel mogelijk op elk vlak. Wij zijn super tevreden over primo keukens Hardenberg

• Naam adviseur Anja Dijk
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Gerrit en Carla, wat een leuke en geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg.

Kwaliteit oer degelijk.

Primo Hardenberg fijne mensen, en goed geregeld.

• Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Beste M. Zwiep, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

De verkoper had een goed luisterend oor

• Naam adviseur Arno
  • Opmerking N.v.t.

Beste Gezinus, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Toppie

Top service

• Naam adviseur Patrick Boelen
  • U kent ons via: Project

Beste Robin, wat een top beoordeling; hartelijk dank daarvoor namens het team van Primo Keukens Emmen.

ervaren verkoper

Prima keuken en goede communicatie

• Naam adviseur Hennie
  • Opmerking N.v.t.

Beste Jan annie, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg.

Primo is prima geregeld!

Het hele traject van ontwerpen tot en met het leveren is goed gegaan. Altijd klaar om nog even te helpen en ons te woord te staan. Een mooie keuken voor een schappelijke prijs!!

• Naam adviseur Randell Everts
  • U kent ons via: Aannemer

Beste Victor, wat een mooie beoordeling; hartelijk dank! Heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

goed behandelt

• Naam adviseur harry
  • Opmerking N.v.t.

Beste Jantinus, bedankt voor de mooie beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel.

Vriendelijke, geduldige verkopers

Mooie keuken, apparaten moeten we aan wennen

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marianne
  • Opmerking Langs gereden

Beste Piet, Namens het team van Primo Keukens Dronten; bedankt! Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst.

Professioneel, meedenkend en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over de service van Primo keukens. Vriendelijke medewerkers die een eerlijk advies geven. Ze komen hun afspraken na en ze zijn goed bereikbaar. Wij zullen Primo keukens zeker aanbevelen!

• Naam adviseur Harry Klumper
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Nicole, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Meppel.

Bedrijfsgegevens

Zomerdijk 3 A

7942JR Meppel

0522-276501

[email protected]

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.