Snel en goed

Snel een offerte tegen een goeie prijs goed advies en strak geregeld volgens planning

• Naam adviseur Tijn
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Johan, bedankt voor deze geweldige beoordeling namen het team van Primo Keukens Kampen.

Fantastisch! Aanrader!

We zijn echt ontzettend blij met onze keuken! Primo Keukens heeft erg goed meegedacht met onze wensen! Ook de installatie van de keuken door Jan Heite ging super snel. Jan is echt een vakman!

• Naam adviseur Alex
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Jennifer, Wow! Wat een super beoordeling! Hartelijk dank. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Het is een plaatje. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goede service, sympathieke medewerkers

• Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Anne Marie, bedankt voor de prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Heerenveen.

Dik tevreden

• Naam adviseur Patrick boelen
  • Opmerking 8

Beste, bedankt voor deze geweldige beoordeling namens het team van Primo Keukens Emmen.

Perfect geholpen, binnen een paar uur stond de keuken op papier. Levering keuken volgens afspraak. Installatie van de keuken via Primo, geweldige installateur, super gemonteerd

• Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: Overig

Wow, wat een prachtige cijfers. Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Uitstekende ervaring

Deskundig advies en goede communicatie!

• Naam adviseur Dylan Noeverman Kas ten Berge
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Natasja, Bedankt voor de mooie beoordeling en veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Heerenveen.

Zeer tevreden met het resultaat

Komen afspraken na en zeer kundige monteur

• Naam adviseur Mv. Van der Velden
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste wvO, bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst met de nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Dronten.

Zeer tevreden!!

Wij hebben een goede ervaring met Primo keukens, eerst een gesprek en rondkijken. Wat past bij ons, wat is handig enz.. even de showroom weer in om te kijken. En dan... het eindresultaat. Wij zijn heel blij. Ook de montage liep prima. Bedankt!!

• Naam adviseur Alex Voors
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Jolanda, Wat fijn om te lezen dat jullie ervaring met Primo Keukens is zoals we het ons voorstellen. Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Blij met onze nieuwe keuken.

In een woord "Geweldig"

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Mede door de perfecte afwerking van de keuken door de monteur " Steven de Graaf" is het een prachtig geheel geworden.

Beste H., En wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Heel veel kookplezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken namens het team van Primo Keukens Kampen.

geweldig !

van plan tot realisatie alles goed geregeld !

• Naam adviseur Marjan van de Velden
  • U kent ons via: Overig

Beste Robert, wat een fijne beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Tip: misschien is het wel gezegd of geschreven maar wij dachten dat de montage bij de keuken inbegrepen was!

• Naam adviseur Alex Voors
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

alles is volgens afspraak gegaan

• U kent ons via: Overig

Beste Karst, Bedankt voor deze prachtige beoordeling en heel veel kookplezier namens het team van Primo Keukens Meppel.

Van start tot plaatsing: top service

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering, alles is vlekkeloos verlopen. Top service en een prachtige volledig functionerende keuken zoals beloofd.

• Naam adviseur Dylan Noeverman
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Teddo, wat een supermooie beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg heel veel kookplezier in de prachtige nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen

Uitstekende service en super mooie keukens!

Ik was opzoek naar een keuken en liep spontaan bij Primo Keukens Kampen naar binnen. Daar stond een prachtige keuken. Er werd direct tijd voor mij vrij gemaakt en de keuken werd helemaal naar mijn wensen gemaakt. Er word naar je geluisterd en er word super goed advies gegeven. In de keuken staan genoeg showmodellen waarmee ze je alles kunnen laten zien. Keuken staat inmiddels en is echt prachtig. Erg blij met de keuken en de service van Primo!

• U kent ons via: Overig

Beste Jolina, bedankt voor de geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat het eindresultaat ook zo naar je zin is; heel veel kookplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Gewoon goed. Geen poes pas

Ze luisteren naar je wensen. En maken het niet moeilijker dan het is. Gewoon duidelijk. Mogelijkheden zijn eindeloos, maar wij hadden de keuken al volledig in beeld, daar hebben ze goed bij geholpen. En niet geprobeerd om onze wensen om te praten in andere opties. Wel de verschillende opties laten zien die voldeden aan onze wensen zodat we als nog een betere keuze hebben kunnen maken. Om uit eindelijk uit te komen bij onze droomkeuken.

• Naam adviseur Randell
  • U kent ons via: Overig

Beste Calvin, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank! We wensen jullie ook via deze weg heel veel plezier toe met jullie nieuwe droomkeuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Zeer goede uitleg /begeleiding, op tijd, compleet en op tijd geleverd. Leuke mensen ook.

Zeer goed geholpen door de medewerkers,tel. Vragen worden gelijk beantwoord, je wordt ook zsm teruggebeld indien nodig. Mooi op tijd geleverd ook zoals afgesproken .

• Naam adviseur Randell
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Gert, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Goed geholpen en rustig kunnen rondkijken. Uitstekende service.

• Vestiging: Roden
  • Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Wiebe, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor namens het team van Primo Keukens Roden.

Tevreden

Alles volgens afspraak geregeld

• Naam adviseur Harry klumper
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Bennie, bedankt voor deze mooie beoordeling, namens het team van Primo Keukens Meppel.

Prima adres!

We zijn zeer goed geholpen en uitgebreid geïnformeerd. Er werd de ruim de tijd voor je genomen.

• Naam adviseur Kars/Harry en Rudy
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking We zijn heel blij met de nieuwe keuken

Beste familie, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

geweldig bedrijf

ik vond de werkwijze van Tijn zeer prettig en helder.

• Opmerking N.v.t.

Beste Anton, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor namens het team van Primo Keukens Kampen.

Goed begeleid en vriendelijk

Goed meegenomen in traject namen de tijd goed advies Vriendelijk

• Naam adviseur Miranda Willems
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Hans, wat een prachtig commentaar en mooie beoordeling; bedankt! Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Bestelde keuken was boven verwachting!

Spannend om keuken uit te zoeken! Gelukkig werden we goed geholpen in onze zoektocht. Mooie 3D tekening op de mail en duidelijke tekeningen. Alles prima ingemeten, bij verbouwing waren er geen problemen. Er is ook goed meegedacht over de juiste apparatuur. Herhaaldelijk contact gehad met de keukenspecialist met vragen, kregen meteen antwoord. Al met al zeer positieve ervaring, enorm blij met nieuwe keuken!

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Overig

Beste Corine, wat een fijne beoordeling; hartelijk dank namens het team van Primo Keukens Meppel. Heel veel kookplezier gewenst in jullie nieuwe keuken.

Super keuken!

We werden goed ontvangen, zeer goed geholpen en nu hebben we een prachtige mooie keuken staan! Montage was ook zeer snel en netjes werk Heel blij mee!

• Naam adviseur Randell Evers
  • U kent ons via: Website

Beste Nick, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in jullie nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen.

Vanaf het eerste moment werden onze wensen zeer goed opgepakt en kregen we een top service. Gewoon normaal meedenkend en super in de communicatie:) Super goed geregeld en zelfs even inmeten is geen probleem! Verder top kwaliteit en zelf plaatsen is simpel als je de stappen volgt. Oprecht zou ik Primo Keukens in Dronten aanbevelen. Marian bedankt en tot de volgende keuken:)

• Naam adviseur Marian
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Arjan, Wow! Wat een geweldige beoordeling; bedankt! We wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Erg goede hulp, oplossing gericht.

Onze ervaring met primo keukens is heel goed. Het uitzoeken van de keuken, de offerte tussentijds contact. En altijd goed bereikbaar voor vragen tijdens het plaatsen van de keuken. En de keuken is prachtig geworden. Erg tevreden over het contact met Dylan van primo keukens Heerenveen.

• Naam adviseur Dylan noeverman
  • U kent ons via: Overig

Beste Margriet, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen.

Zomerdijk 3 A

7942JR Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.