Goed, degelijk en prettig advies

Neemt alle tijd. Is duidelijk Geeft goed advies Juiste prijs. Niet super veel keus. Maar wel juiste kwaliteit.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking 8

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Super eerlijke mensen goed advies

We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Paul van de Berg en zijn tot een prima resultaat gekomen we zijn erg blij met onze nieuwe keuken ! Vakwerk !!

• Vestiging: N.v.t.
  • Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen.

Goede service in Meppel en snelle levering

• Naam adviseur Rudy de vries
  • Opmerking Super

Zee tevreden zowel advies, koop als plaatsing

Aardige verkoper Eerlijke prijzen Goede levering en nette plaatsing Tevreden !

• Naam adviseur Eddy huisman
  • Opmerking N.v.t.

Goede service en prettig contact!

Een prettig gesprek gehad en keurig op tijd geleverd.

• Naam adviseur Harry Klunder

Vriendelijk en behulpzaam

Professioneel en meedenkend, Siepie Landman heeft ons goed geholpen om de juiste keuze te maken. Ook de medewerker Tijn is klantvriendelijk wat wij zeer op prijs stellen. Dus wij hebben een hele goede ervaring wat betreft het bedrijf met deze medewerkers, ik had een combi oven die een storing vertoonde en dus defect was maar binnen een week was deze omgeruild.

• Naam adviseur Siepie Landman
  • U kent ons via: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

Alles uitstekend geregeld

Gert Prins heeft ons goed geadviseerd en het hele traject van offerte, inmeten en levering is prima verlopen

• Naam adviseur Gert Prins
  • Opmerking Locatie

Snelle afhandeling, prima service

Het ging allemaal snel en goed. Helaas was er een leveringsfoutje met de wasbak. Echter dat was binnen een dag hersteld . Prima !

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking eerder een keuken gekocht bij Primo

primo is meer dan prima

samenstellen van de keuken door Primo medewerker vakkundig en met veel uitleg van de mogelijkheden gegeven. levering en montage ook prima.

• Opmerking via zoon

Goede kwaliteit en prijs met een erg goede service!

Wij zijn een aantal keukenzaken bijlangs geweest, maar Primo was zeker de beste. Geen mooie verhalen over 50% korting, maar gewoon direct een goede prijs. Men denkt goed mee en de service is erg goed!

• Naam adviseur Gert Prins
  • Opmerking N.v.t.

Goed geregeld en voor scherpe prijs

Na een aantal keukenshowrooms te hebben bezocht kwamen wij via onze buren bij Primo Kampen terecht ( voorjaar 2020 ook in Dronten) Onze buren waren goed te spreken over Primo, dus wij er naar toe. De kennismaking was ontspannen sfeer en ook de verkoper Eddy Huisman kwam met ideeën die ons aanspraken ook al wisten wij precies wat wij wilde. Na een tweede bezoek was alles rond. Een schitterende keuken met een heel mooi granieten blad met smetrand. Ook de plaatsing verliep in 2 dagen prima en erg vakkundig door de monteur Stefan. Enige wat ontbrak vanaf de fabriek waren een aantal pennetjes voor de schappen in de kastjes. Na een belletje naar Primo werd dit opgelost.

• Naam adviseur Eddie Huisman
  • U kent ons via: Mond-op-mondreclame
  • Opmerking Zeker naar toe gaan, goed, voor goede prijs Geen aanbetaling. Betaald na levering (moesten door foutje in e-mail adres wel even op de rekening wachten) 😁

Mooie keuken naar onze wensen

Prima begeleidt door Rudy de Vries, binnen budget, vakkundig geplaatst door Jan Heite.

• Naam adviseur Rudy
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Siemens apparatuur door onszelf aangeleverd, jammer dat primo hierin veel duurder was. Wel goed opgelost zo.

Fijne mensen.

Fijne zaak om een keuken te kopen. Goede verkoper en een goede monter. Tijn en izet bedankt we hebben een prachtige keuken.

• Naam adviseur Tijn
  • Opmerking Top

alles was prima geregeld

alles is naar wens verlopen ,de keuken was meteen helemaal kompleet

• Naam adviseur hoofdverkoper
  • Opmerking monteur keurig gewerkt

Op zich prima maar afwikkeling moet nog

Ruim voldoende

• Naam adviseur Rudi de Vries
  • Opmerking N.v.t.

zeer prettig geholpen en fantastische montage

zeer tevreden

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

denkt goed mee met onze wensen!

geeft goed advies en houd rekening met ons budget

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Van advies tot plaatsing: uitstekend!

Vanaf ons eerste gesprek hebben we alleen maar positieve ervaringen opgedaan. Op vriendelijke en deskundige wijze werden we te woord gestaan en ook de uiteindelijke plaatsing is zeer correct en professioneel uitgevoerd.

• U kent ons via: Aannemer, Overig
  • Opmerking een aanrader!

Goed advies en een prachtig resultaat!

Alex heeft ons uitstekend geholpen. Duidelijk en direct in de communicatie. Alle mogelijkheden in één gesprek op tafel en uiteindelijk een prachtige keuken geplaatst. Prijstechnisch ook heel interessant! Dikke aanrader.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Top!

Enthousiaste en vriendelijke mensen

De verkopers zijn vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Bij het uitzoeken laten ze ook zien welke mogelijkheden er zijn. Er is een ruime kleurkeuze en diverse materiaal keuze.

• Naam adviseur T. Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Mooie goede keuken tegen nette prijs

Netjes geholpen. Nemen alle tijd. Verstand van zaken en helpen je echt tot een mooi resultaat.

• Naam adviseur Marian
  • Opmerking N.v.t.

Goed verkoop advies, plaatsing volgens afspraak

Na een goed gesprek waarin ik mijn wensen kenbaar heb gemaakt, samen met de verkoopster mijn nieuwe keuken samengesteld. Een keurig dossier meegekregen waarin de inbouw apparatuur keurig stond gespecificeerd en de afmetingen natuurlijk. Maar ook een tekening in kleur van hoe het er uit komt te zien. De werkelijkheid was nog een stukje mooier. Kortom een tevreden klant.

• Naam adviseur S. Landman
  • Opmerking Aanbevolen via vrienden

Primo is dikke Prima!

Mooie keuken voor een eerlijke normale prijs. Prima kwaliteit voor relatief weinig geld. Perfecte service en duidelijke afspraken, zonder paarse krokodillen.

• U kent ons via: Advertentie, Mond-op-mondreclame
  • Opmerking Fantastisch!

Prima uitleg, duidelijk, zeer klantvriendelijk

Fantastisch geholpen voelde gelijk goed.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Alles uitstekend verlopen! Een aanrader!

Zeer goed geholpen in de showroom! Alles werd duidelijk uitgelegd. Wij hadden zelf al een ontwerp gemaakt. Maar wij hebben nog deskundige hulp gehad in verband met de apparatuur. Er werd goed meegedacht ook in verband met de kleurstelling van het composiet blad.

• Naam adviseur Siepie Landman
  • Opmerking Vestiging naast onze sportschool