Deskundig, klantgericht en beleefd

De verkoper, Tijn Ovinge, had vanaf het eerste contact een goede houding. Hij luisterde goed naar mijn wensen en liet me uitpraten. Samen gezocht naar de opties voor en in de keuken in mijn woonsituatie. Liet daarin ook verschillende mogelijkheden zien. Hij hield me op de hoogte van het proces tot de levering.

• U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking prima leverancier

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

Top begeleiding!

Van begin tot eind keurig be/afgehandeld.

• Naam adviseur Alex voors
  • U kent ons via: Mond-op-mondreclame
  • Opmerking Alex is een kundige adviseur.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Top service en kwaliteit

Van het begin tot het eind prima ontwerp/advies/levering/montage. Heel erg blij met onze nieuwe keuken.

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking N.v.t.

Fijne keuken voor een mooie prijs

Veel geduld en creativiteit bij Primo medewerkers om ondanks de afwijkende maatvoering toch een mooie, betaalbare en praktische keuken te ontwerpen.

• Naam adviseur Tijn
  • U kent ons via: Advertentie

Meedenkend, deskundig & adviserend

Paul heeft ons fantastisch geholpen, ging samen met ons op zoek naar voor ons de beste en mooiste keuzes.

• Naam adviseur Paul
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen.

Dikke Prima!

We werden goed geholpen bij het maken van de keuzes en het vertalen van onze wensen, we kregen voldoende uitleg over de keuze mogelijkheden. Er werd en mooie 3d tekening gemaakt, de verkoper is erg klantvriendelijk en gastvrij. Levering en plaatsing volgens afspraak, netjes verlopen!

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Geen toevoegingen.. alles prima geregeld

Duidelijke taal en nakomen van afspraken en levering.

Duidelijke taal en nakomen van afspraken en levering.

Fijne organisatie

Prima keuken, alles prettig geregeld, komen de afspraken duidelijk na, je weet precies waar je aan toe bent, zeer goede monteur (Dennis) die rustig de tijd neemt om een keuken perfect te plaatsen. In één woord: TOP.,

• Naam adviseur Paul van de Berg
  • Opmerking N.v.t.

Tijn heeft goed werk verricht.

• U kent ons via: Architect, Overig
  • Opmerking N.v.t.

Zij hebben ons prima geholpen toen onze keukenkastjes problemen gaven. Onze eigen keukenleverancier was failliet. Zij hebben ons prima geholpen en wij hebben nu nieuwe keukendeurtjes

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Naam adviseur Harry
  • Opmerking /

Aanrader

Bij primo keukens een prachtige keuken gekocht. Geen onderhandeling in prijs of wat dan ook. Gewoon een scherpe prijs! Geen gepush, gewoon alle tijd kunnen nemen. Ze kijken wat mogelijk is binnen je budget. Levertijd was 6 weken! We werden netjes gebeld wanneer de keuken geleverd zou worden. Bij levering was alles in orde. Keuken is geplaatst en hij ziet er prachtig uit! Ik zou iedereen aanraden om een keuken bij primo keukens te kopen!

• Naam adviseur Marloes Krips
  • U kent ons via: Website

Professioneel

Tijn heeft ons goed geadviseerd om de juiste keuzes te maken voor de keuken. Tijn is zeer behulpzaam en heeft kennis van zaken. Wij zijn zeer tevreden!

Heel prettig!

Alles liep voorspoedig. En we zijn heel erg tevreden. Geen minpunten!

• Naam adviseur Paul
  • Opmerking N.v.t.

Prima advies en deskundige montage

Prima advies en service Aardige monteur, kundig, werkt netjes Prachtige keuken De kookplaat werkt niet is defect geleverd helaas kunnen ze bij Primo niks aan doen ligt aan de fabrikant maar beïnvloed het wel de beoordeling

• U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking N.v.t.

Beste keukenboer in Overijssel!

Vriendelijke service, Goed luisterend naar de wensen, Goeie ideeën of oplossingen, Goed eindresultaat!

• Naam adviseur Eddy Huisman

Top bedrijf

Alex Voors weer super bedankt voor het goede advies.

• Naam adviseur Alex Voors

Vriendelijk en meedenkend

Er werd goed meegedacht met onze plannen. De verkoopster wist waar ze het over had en was zeer behulpzaam toen we nog wat veranderingen wilden aanbrengen. Ook de monteur die de keuken heeft geplaatst was kundig en vriendelijk.

• Naam adviseur Sieper Landman
  • Opmerking Heel blij met de keuken

Goede en vriendelijke dienstverlening

Wij zijn in Heerenveen prima geholpen. Er werd de tijd voor ons genomen. Zo goed als alle details en mogelijkheden werden met ons doorgenomen.

• Naam adviseur Siepie Landman
  • Opmerking Het is mond tot mond reclame

Prima geholpen

Prettige ervaring met personeel goede afspraken en de prijs is ook perfect

• Naam adviseur Rudi
  • Opmerking Prima kerel die rudi

Prachtige keuken

Mijn ervaring met Primo keukens in Meppel is heel goed. No nonsens geen ingewikkeld verhaal, heldere uitleg en goed advies. Een keuken moet in mijn ogen praktisch zijn daar ben ik goed in geadviseerd. Prijs technisch zeker niet de duurste gewoon 1 prijs en dat is het. Geen onderhandelingen gewoon gelijk een scherpe prijs ! Ik ben zeer tevreden !

• Naam adviseur Rudy de Vries

Vriendelijke meedenkende verkoper

Goede ervaring.

• Opmerking N.v.t.

Goed, degelijk en prettig advies

Neemt alle tijd. Is duidelijk Geeft goed advies Juiste prijs. Niet super veel keus. Maar wel juiste kwaliteit.

• Opmerking 8

Super eerlijke mensen goed advies

We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Paul van de Berg en zijn tot een prima resultaat gekomen we zijn erg blij met onze nieuwe keuken ! Vakwerk !!

• Vestiging: N.v.t.
  • Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Goede service in Meppel en snelle levering

• Naam adviseur Rudy de vries
  • Opmerking Super

Zee tevreden zowel advies, koop als plaatsing

Aardige verkoper Eerlijke prijzen Goede levering en nette plaatsing Tevreden !

• Naam adviseur Eddy huisman