denkt goed mee met onze wensen!

geeft goed advies en houd rekening met ons budget

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

Van advies tot plaatsing: uitstekend!

Vanaf ons eerste gesprek hebben we alleen maar positieve ervaringen opgedaan. Op vriendelijke en deskundige wijze werden we te woord gestaan en ook de uiteindelijke plaatsing is zeer correct en professioneel uitgevoerd.

• U kent ons via: Aannemer, Overig
  • Opmerking een aanrader!

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Goed advies en een prachtig resultaat!

Alex heeft ons uitstekend geholpen. Duidelijk en direct in de communicatie. Alle mogelijkheden in één gesprek op tafel en uiteindelijk een prachtige keuken geplaatst. Prijstechnisch ook heel interessant! Dikke aanrader.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Top!

Enthousiaste en vriendelijke mensen

De verkopers zijn vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Bij het uitzoeken laten ze ook zien welke mogelijkheden er zijn. Er is een ruime kleurkeuze en diverse materiaal keuze.

• Naam adviseur T. Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Mooie goede keuken tegen nette prijs

Netjes geholpen. Nemen alle tijd. Verstand van zaken en helpen je echt tot een mooi resultaat.

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur Marian
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen.

Goed verkoop advies, plaatsing volgens afspraak

Na een goed gesprek waarin ik mijn wensen kenbaar heb gemaakt, samen met de verkoopster mijn nieuwe keuken samengesteld. Een keurig dossier meegekregen waarin de inbouw apparatuur keurig stond gespecificeerd en de afmetingen natuurlijk. Maar ook een tekening in kleur van hoe het er uit komt te zien. De werkelijkheid was nog een stukje mooier. Kortom een tevreden klant.

• Naam adviseur S. Landman
  • Opmerking Aanbevolen via vrienden

Primo is dikke Prima!

Mooie keuken voor een eerlijke normale prijs. Prima kwaliteit voor relatief weinig geld. Perfecte service en duidelijke afspraken, zonder paarse krokodillen.

• U kent ons via: Advertentie, Mond-op-mondreclame
  • Opmerking Fantastisch!

Prima uitleg, duidelijk, zeer klantvriendelijk

Fantastisch geholpen voelde gelijk goed.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Alles uitstekend verlopen! Een aanrader!

Zeer goed geholpen in de showroom! Alles werd duidelijk uitgelegd. Wij hadden zelf al een ontwerp gemaakt. Maar wij hebben nog deskundige hulp gehad in verband met de apparatuur. Er werd goed meegedacht ook in verband met de kleurstelling van het composiet blad.

• Naam adviseur Siepie Landman
  • Opmerking Vestiging naast onze sportschool

oke

Het was gewoon geweldig goed.Terzake en kundig en zeer vriedelijk en behulpzaam.

• Opmerking prima

Personeel heel goed

Wij kwamen kijken bij Primo keukens en werden zo goed voorgelicht, en geholpen, dat wij direct een keuken gekocht hebben. De levering ging bij gedeelten omdat één kast beschadigd was. De verticale naden van de bovenkasten zijn niet gelijk, tussen de 1e en 2e kast hebben we een naad van 4 m/m tussen de 2e en 3e kast 9 m/m. en ook de deuren van deze kast sluit niet goed,en dat is zeer storend, en dat verwacht je niet bij een nieuwe keuken.

• Naam adviseur Tijn Ovinge

Zeer prettig!

We hebben onlangs onze keuken bij Primo keukens in Meppel gekocht. Wat een fijne zaak! In deze winkel staan nuchtere verkopers met zeer veel kennis van zaken! Ook de 'aftercare' was perfect. Omdat wij (omwille van tijd) de keuken zelf hebben geplaatst hadden we gaanderweg toch een aantal vragen over bepaalde zaken. Keer op keer zijn we perfect geholpen door onze adviseur (Rudy). Zoek je een zaak waar de mensen echt kennis van zaken hebben en zeer goede kwaliteit voor een nette prijs leveren? Primo keukens!

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Meedenkend en gied advies.

Wat ons opviel bij het bezoek aan de Primo winkel van Patrick dat we goed geadviseerd werden zonder enige verplichtingen. Ook het op het laatste moment wijzigingen van de apparatuur was geen probleem. Kortom: wij zijn heel tevreden en blij met onze nieuwe keuken. Patrick bedankt!

• Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking Via de krant i.v.m. Eenjarig bestaan.

Primo is prima 😀

Goed product voor goede prijs en prima voorlichting

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Goede klantgerichtheid, prettige en profesionele medewerkers

We hebben de verkoop, levering en installatie als zeer goed ervaren. Klantgerichte medewerkers die gemaakte afspraken goed na zijn gekomen. We zijn blij met onze aankoop.

• Opmerking Klant en service gericht

Super!

Wij zijn heel tevreden over alles, goed geregeld!

• Opmerking N.v.t.

Alles super goed voor elkaar. Top geholpen, vriendelijke mensen en uiteraard een top monteur.

• Naam adviseur Rudy de vries
  • Opmerking Via via

Snel goede ongosnel

Snel en keurig afwerking

• Naam adviseur De vries

geweldig

alles precies zoals afgesproken perfect heel blij met alles,keuken woensdag bezorgt donderdag en vrijdag geplaatst volgens afspraak door een geweldige monteur die precies wist wat hij moest doen echt super onze ervaring een dikke 10

• Naam adviseur N.v.t.

Super uitleg

Eerlijk advies, niet te duur! Mooie keukens!

• Naam adviseur Gert.
  • Opmerking Super goed!

Super goede service en advies.

Enorme goede service en goed advies. De thee stond altijd klaar. En we hebben een prachtige keuken voor een betaalbare prijs Patrick bedankt.

• Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Het was ons een genoegen.

Goede ervaring.

Wij zijn erg tevreden over de aankoop van onze Primo keuken. We zijn ook erg goed geholpen door een aardige dame. Ook over de plaatsing van de keuken zijn we positief. Kortom een aanrader.

• Naam adviseur Mevr. Landman

Super.

Een bedrijf wat goed meedenkt in het samenstellen van een keuken er zit voor de cliënt en niet als eerste voor Primo keukens. Ook wat betreft de prijs/kwaliteit is het zeker een bezoek waard om het keuken aanbod te bekijken. Wij kunnen alleen maar zeggen top ook wat betreft oplossen problemen.

• Naam adviseur Paul v/d Berg
  • Opmerking N.v.t.

Een goede nette keuken zaak!

Mijn ervaring met deze winkel is erg goed. Niet opdringerig en laten je rustig kijken en leggen alles goed uit, wil je de apparatuur elders bestellen is dat ook geen probleem. Je besteld en geeft netjes de maten door en de keuken word perfect op maat gemaakt.

Alles ist super gelaufen

Die Beratung war optimal. Wir hatten mehrere Änderungswünsche, die problemlos umgesetzt wurden. Die Lieferung der Küche erfolgte pünktlich. Die Montage (Rene Vos) wurde sehr sorgfältig und professionell ausgeführt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ
  • Gert Prins
  • NZ
  • Guter Service

Vielen Dank für das Ausfüllen unserer Umfrage. Sehr schön zu hören, dass Sie mit uns zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim Kochen in Ihrer neuen Küche. Mit freundlichen Grüßen, Primo Keukens Heerenveen.

Vestiging: