Wij zijn heel fijn geholpen met het uit zoeken van onze nieuwe keuken

De keuken hebben we nog niet geplaatst kan dun niet verder beoordelen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Naam adviseur Paul v/d Berg

Fantastisch geholpen

Erg goed geholpen bij primo in kampen Alles is besproken , we wilden toch iets wijzigen het kon allemaal vriendelijk en zelfs bij het binnenlopen van de showroom zonder afspraak al fijn geholpen. Levering op tijd en alles in orde van de keuken

• Naam adviseur Eddy huisman
  • Opmerking N.v.t.

Van begin tot eind goede service, en prettig in de omgang. Al onze wensen konden vertaald worden in het uiteindelijke keukenontwerp.

• Naam adviseur Harry Klumpert
  • Opmerking N.v.t.

Deskundig personeel. Denkt goed mee.

Prima personeel. Stelt je op je gemak door de manier van praten. Heeft veel verstand van zaken.

• Vestiging: Meppel
  • Naam adviseur Harry klimmer.
  • Opmerking Geen.

Makkelijk conact en goed keuken

De bezoeken en mailcontact aan Primo waren prettig. Met keuken uitzoeken en op papier zetten werd meegedacht. Goede service

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Mond-op-mondreclame, Overig

Verkoopster Siepie heel goed geholpen

Een deurtje verkeerd een plint te kort spat rand nog niet en dan ben je zo weken verder en ik wil graag de keuken af hebben

• Naam adviseur Siepie Landman
  • Opmerking Hopelijk wordt de keuken zsm afgemaakt

Prima verkoper, levering en installatie prima verlopen.

Prima verkoper. Deskundig en creatief advies. Levering was prima. Communicatie was goed. Installeren ging goed.

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking We waren mee met onze dochter. Toen was onze ervaring positief en toen hebben we nadien zelf een nieuwe keuken uitgezocht bij dezelfde adviseur.

Goede advisering, levering en service

Na veel wikken en wegen besloten een nieuwe keuken aan te schaffen. Gelukkig kwamen we uit bij de nieuwe vestiging van Primo keukens in Dronten. Daar geweldig geholpen. Er werd meegedacht. Blij dat we de stap genomen hebben en met Primo in zee zijn gegaan. Afspraak is afspraak, service en communicatie zijn uitstekend. Prijs is verrassend acceptabel.

• Naam adviseur Marian vd Velden
  • U kent ons via: Website, Advertentie
  • Opmerking Wij waren in vestiging Dronten!

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Dronten

Een mooie keuken voor een keurige prijs

Een mooie keuken voor een keurige prijs, professioneel geplaatst door De Graaf Multimontage uit Epe, bedankt !!

• Naam adviseur Eddie Huisman
  • Opmerking Kundig

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen.

Veel kwaliteit voor een redelijke prijs

Vanaf begin tot eind zeer goed begeleidt. Komen afspraken na en ook de nazorg is goed. Geen moment spijt gehad. De keuken bevalt heel goed!

• Naam adviseur Paul van de Berg
  • Opmerking N.v.t.

Zal primo keukens niet zo gauw adviseren

In de winkel werden wij vriendelijk geholpen en hebben we een keuken uit gezocht die naar onze zin was. Wij zouden de keuken zelf plaatsen dus hadden een afspraak gemaakt wanneer de keuken geleverd zou worden. Dat is helemaal goed gegaan maar de ellende begon zodra de keuken was geleverd. 2 kasten kregen we beschadigd binnen waarvan 1 kast opnieuw is besteld(die pas 6 weken later binnen kwam) tijdens het plaatsen van de keuken kwamen we erachter dat een hoek en eindpaneel niet de juiste afmetingen had. Toen is er iemand van primo geweest om het op te meten en die zei dat die hoek binnen een week klaar zou zijn! Maar na een week wij primo gebeld en bleek dat het nog 4 weken zou duren totdat die hoek kwam. Door al deze missende onderdelen kunnen wij de keuken niet afmaken en ligt het aanrechtblad al bijna 2 maand los op de keuken. Met een gezin van 5 kinderen is het uitkijken dat er geen vocht tussen de bladen komt. De achterwand kunnen we nog niet plaatsen omdat we die hoek missen. Maar er komt geen enkele compensatie van de kant van primo! Dit vind ik enorm slechte service dus zou ze ook aan niemand aanbevelen.

• Vestiging: Hardenberg
  • Naam adviseur Arno
  • Opmerking N.v.t.

Beste familie Boessenkool, Dank u wel voor het invullen van de enquête. Helaas moeten wij bevestigen dat de keuken inderdaad niet in 1 keer goed is gegaan, dit betreuren wij. Aangaande de openstaande punten: wij hebben direct de materialen besteld, maar we zijn afhankelijk van onze leveranciers. Zodra binnen zullen we de openstaande punten oplossen, we houden hierover contact met u. Vriendelijke groet, Primo Keukens Hardenberg.

Komen afspraken keurig na

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Primo keukens heeft ons goed geholpen aan een prachtige keuken

We hebben het aanschaffen van een keuken als erg goed ervaren bij Primo keukens in Kampen. Bij aankomst kregen we een hartelijk welkom en zijn we samen gaan kijken wat het beste bij ons past. Hierbij kwamen we tot een mooi ontwerp voor een zeer scherpe prijs. De keuken werd snel geleverd en geplaatst door een aangesloten monteur, ook dit verliep vlekkeloos.

• Naam adviseur Paul van den berg

Verademing

Na zelf montage, blij verrast. Kwaliteit en ruim in het klein materiaal. Afspraken zijn stipt nagekomen. Wij raden vanaf nu Primo Keukens aan bij derden. Met vr gr Chris en Marielle

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking Bedankt!

Primo keukens? Prima keukens!

Een hartelijk ontvangst. Een no nonsense strategie. Transparant. Geen gepush. Dat is onze ervaring met een bekwaam en geduldige Patrick van filiaal Almelo.

• Vestiging: Almelo
  • Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Wat zijn we tevreden met de nieuwe keuken alles klopt, en heel fijn geholpen door Patrick. Dikke pluim!! Groetjes Herman en Hendrika.

• Vestiging: Almelo
  • Naam adviseur Patrick
  • Opmerking N.v.t.

Wij hebben onze droomkeuken gevonden!

Tijn heeft ons vanaf het begin enorm goed geholpen door mee te denken, goed te luisteren naar onze wensen en met goede voorstellen te komen. Hierdoor hebben wij onze droomkeuken gevonden die helemaal voldoet aan onze wensen. Wij zijn echt enorm over Primo Keukens!

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Tijn Is een prettige adviseur die altijd voor ons klaar stond en ons tijdens het hele proces heel fijn heeft geholpen.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

Top service

We waren al eerder naar andere zaak geweest om een keuken uit te zoeken maar het contact met de verkoopster ging veelal om geld en niet wat we wouden en wat opties waren. Via via kwamen we uit bij Primo keukens in meppel. Bij voorbaat hadden we er al geen zin in want waarom zou dit beter gaan als de vorige keer. We werden vriendelijk ontvangen en er werd daadwerkelijk naar ons geluisterd. we zijn wel 30 x de winkel rond gelopen om de opties te bekijken wat voor ons van toepassing zou kunnen zijn zodat we het in het echt konden zien. Er werd mee gedacht en veel dingen gevraagd om alle details te kunnen verwerken. Via een 3d scherm zag je onze keuken tot leven komen en ook nog voor een prijs waar ik ook aangenaam door verrast was. Onze nieuwe keuken is 2 weken geleden geinstaleerd. We krijgen alleen maar complimenten en we zijn er zelf ook super blij mee. Alex bedankt voor je hulp! je hebt er tevreden klanten bij.

• Naam adviseur Alex

duidelijk en prima advies

• Naam adviseur tijn ovinge

Primo is prima

Alles goed geregeld.

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking N.v.t.

Goed advies en duidelijke afspraken

Wij hebben een zeer goed en duidelijk advies gekregen ! En niet het opdringerige zoals bij vele concurrenten. Ook de montage is keurig netjes door een vakman gedaan

• Naam adviseur Paul
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking Ook de graaf multimontage heeft super werk geleverd

Zijn goed geholpen, service en uitvoering Top . Bedankt. Fam Nijstad Ruinen

• Naam adviseur vergeten
  • Opmerking N.v.t.

Netjes en bekwaam geholpen door ervaren verkoper, met prima advies.

Slootdorp, 2 juni 2020 Tot heden geen enkele wanklank, ondanks Corona op juiste datum geleverd nl. 22 Mei. Zijn nu volop in voorbereiding en hebben nog niets uitgepakt. Dat is nog even een verrassing, maar we hebben er alle vertrouwen. Mvg Eldert en Jeriena de Vries.

• Naam adviseur Eddie Huisman
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Kwamen er bij toeval.

Erg goed en prettig

De adviseur was zeer deskundig, had veel goede tips en luisterde goed naar onze wensen.

• Naam adviseur Tijn Ovinge

Service en prima prijs