Prima behandeling

Drie keukens geleverd. Goede voorbereiding en correcte levering.

• Naam adviseur Paul van de Berg

Beste Teun, Wat een mooie beoordeling; bedankt! Team Primo Keukens Kampen

Xx

Xx

• Naam adviseur Weet ik niet meer
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Xx

Beste Xx, bedankt voor de geweldige beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel.

Zeer goed geholpen en nette levering

Verkoper (Harry) zeer vriendelijk en heeft ons heel goed geholpen

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking ken het vanuit onze woonplaats

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Meppel.

Een goede en klantvriendelijke service

Ik werd van begin tot eind goed geholpen. De wijzigingen konden moeiteloos worden ingevoerd. De service is top

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Beste Stèfan, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Goed advies klant vriendelijk en meedenkend. goede servies. De aflevering was goed geregeld. Mensen met kennis. Ook de plaatsing is perfect. Super secuur. Dit is gedaan door René Vos Montage keukens en interieur.

• Naam adviseur T.Ovinge
  • Opmerking Erg blij met mijn nieuwe keuken

Beste Jenet, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor het achterlaten van de beoordeling. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Actueel aanbod

Goed advies en ruime keus. Niet echt heel voordelig, maar bovengemiddelde kwaliteit.

• Naam adviseur de Vries
  • Opmerking woon in Meppel

Beste Rob, hartelijk dank voor de geweldige beoordeling en veel (kook)plezier in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

prettig .

Het aankopen van de keuken heb ik als prettig ervaren. Ze nemen de tijd en hebben een goed advies.

• Naam adviseur Vd Berg
  • Opmerking N.v.t.

Beste Marri, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

• Naam adviseur tijn
  • Opmerking prima

Beste Sandri, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling en heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

De ervaring met Primo keukens is perfect verlopen. Er is met ons meegedacht over de indeling en de mogelijkheden. Voor hetgeen wij aan keuken en apparatuur uitgezocht hebben, is de prijs zeer scherp. De keuken is keurig op tijd geleverd en op professionele, uiterst precies tot in de kleinste details geplaatst. Zeker een aanbeveling. Wij zijn zeer tevreden.

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking N.v.t.

Beste H. Kin, Wat een prachtige beoordeling mogen we ontvangen; hartelijk dank daarvoor! Wij wensen jullie nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Wij zijn zeer tevreden van het moment van ontwerpen van de keuken tot en met het afleveren aan huis.

We zijn zeer te spreken over Primo. De duidelijkheid over het prijsbeleid en het meedenken over het keuken ontwerp hebben wij als professioneel ervaren. De levering was op tijd en de keuken was in 1x goed qua maatvoering, onbeschadigd en compleetheid. Wat ons betreft is Primo Prima!

• Naam adviseur Alex Voorst
  • Opmerking Geen

Beste Gerrie de Rouw, hartelijk dank voor deze prachtige en uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Normaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goed geholpen

• Naam adviseur Eddy huisman
  • Opmerking Geen

Beste Bennie Simens, bedankt voor deze mooie beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Alles is verders prima en goed verlopen Alleen we wachten nog steeds op antwoord Op onze mail over de vaatwasser

• Opmerking N.v.t.

Beste, bedankt voor de prachtige beoordeling. Uw vraag over de vaatwasser hebben we doorgestuurd naar de vestiging ter beantwoording. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens.

Top service

Hele mooie ruime keuken besteld en geplaatst. Helaas niet in 2 dagen zoals de planning was omdat er in de fabriek wat fout was gegaan. Maar dit werd gelukkig opgelost. In de winkel zijn we super geholpen en is alles zo geworden hoe we het zelf in ons hoofd hadden. Mooie kasten wand en kook eiland. Een aanrader!

• Vestiging: Roden
  • Naam adviseur Remco
  • Opmerking N.v.t.

Beste Tatiana, wow, wat een prachtige uitgebreide beoordeling. Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en volop van de keuken kunnen gaan geniet. Heel veel (kook)plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Vlotte service, goede ideeën en een mooie keuken als resultaat.

Het contact was goed en de levering, plaatsing was prima. Erg tevreden.

• Naam adviseur Rudie de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Goedemiddag, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Zeer goede ervaring, vakkundig, snelle levering, goed advies

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste John Sok, hartelijk dank voor de geweldige beoordeling. Normaals heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Geen verrassingen, eerlijke keuken.

Geen rare verkooppraktijken. Adviseurs nemen de tijd. Offerte is scherpe offerte en geen ruimte voor onderhandeling. Daardoor eerlijke prijs, geeft goed gevoel. Levering keurig volgens schema, en geen verrassingen. Is 2e keuken in 4 jaar (ivm verhuizing) die we hier hebben gekocht. Bij 2e keer geen zoektocht geweest, meteen de juiste keuze voor Primo.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking N.v.t.

Beste Peter, wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en alles volgens wens is verlopen. Heel veel (kook) plezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goed advies en prima uitvoering

Prettige ontvangst (goede koffie!), persoonlijk advies, er wordt goed naar je wensen geluisterd en er wordt je niets opgedrongen (geen pusherige verkooppraatjes)

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ineke, hartelijk dank voor de geweldige beoordeling en heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Slecht!

Checklist ingevuld en gemaild naar Dronten. Na een week gebeld wanneer ik een antwoord kon verwachten. De (invallende) verkoper wist niet van het bestaan van de checklist, maar zei dat met ongeveer één dag gereageerd werd op mails. Hij beloofde dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden. Nu, twee weken later, nog steeds niets gehoord!! Reclame van Primo: onze medewerkers bewaken de service en kwaliteit voortdurend. ??????????????????

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur onbekend
  • Opmerking N.v.t.

Geachte I. de Lange, Hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling te geven. Helaas werkte de checklist niet naar behoren en kwam het niet op de juiste plek terecht. Onze excuses daarvoor. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Prima, klantvriendelijk en zeer vriendelijk bedrijf

Onze nieuwe keuken is helemaal compleet en op tijd geleverd. Het ontwerp is helemaal naar onze wensen, Alex begreep helemaal wat we wilden. De keuken is geplaatst door montage bedrijf Heite uit Wanneperveen, prima service zeer nette monteur en heel erg meedenkend.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking N.v.t.

Beste familie Middelveldt, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Wij wensen jullie nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

ze hebben alle tijd voor je om de keuken te maken die voor jou past. Goede communicatie tussentijds. De keuken staat inmiddels, super mooi geworden

• Vestiging: Roden
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Door het centrum te lopen kom je hem tegen

Beste Miranda, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank! We zijn blij dat je zo tevreden bent met het eindresultaat. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

verdraaien van de situatie door Primo

Heb een slechte ervaring bij Primo. Na 3+ verzoeken en 3 weken verder eindelijk een aangepast plan met bijbehorende complete offerte. deze was niet volledig. review geplaatst en als terugkoppeling op mijn (negatieve) review een respons gegeven waar de klant niet gereageerd zou hebben. deze respons ook 4 weken na invullen van de review nadat de klant definitief gemeld had geen gebruik te maken van de offerte. erg triest, deze manier van werken. te meer ook omdat je niet de mogelijkheid krijgt om hierop te reageren (bellen of mailen naar een klantcontact nummer/emailadres) vandaar ook deze slechte review zodat ze dan mogelijk een correcte weergave van de tekortkomingen van Primo gaan bevestigen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Vestiging: Dronten
  • Opmerking langs winkel gereden

Mooie keuken en goede service

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking .

Beste Leontien, wow! Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank. Nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Iutstekende ervaring

Degene ( Simon peul ) heeft de keukens keurig geplaatst

• Naam adviseur Tijn ovinge
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame, Overig
  • Opmerking Alleen de herinnering van de rekening kwam voor dat keuken geplaatst was , dat viel me tegen , bang dat jullie je geld niet krijgen

Geachte DJHWechgelaar, Hartelijk dank voor het achterlaten van de beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Uitstekende vertaling van onze wensen

Onze wensen zijn goed in kaart gebracht door verkoper Eddie. Het eindresultaat is daarmee prachtig geworden. Dit mede door de uitstekende installatie door Wilco Schemmekes een topper! Punt ter verbetering is nazorg/belangstelling vanuit Primo of alles naar wens is gegaan en of er nog op- of aanmerkingen zijn.

• Naam adviseur Eddie
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking N.v.t.

Beste Fam. W., wat fijn dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor het achterlaten van de beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prima mogelijkheden aangegeven en afspraken goed nagekomen.

Bij de aanschaf goed meedenken van verkoopster. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van levering. Helaas is de oven er nog niet maar verwacht dat die net zo netjes geleverd wordt als de rest.

• Naam adviseur siep
  • Opmerking Hallo

Beste Boukje, bedankt voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken. Zodra de oven er is, wordt hij natuurlijk zo spoedig mogelijk geleverd. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen