Prettige manier van doen.

Wij hebben onze eerste nieuwe keuken gekocht bij Primo. Dit op aanraden van anderen om hier eens te kijken. We werden erg prettig geholpen en er werd alle tijd voor ons genomen. Alle details en wensen werden besproken en alle mogelijke opties voorgesteld. Wat heel prettig was, was toen wij de offerte kregen, wij de mededeling meekregen: denk er maar eens rustig over na en ik hoor wel of jullie verder nog vragen hebben. Totaal het tegenovergestelde van de manier van doen van andere keukenbedrijven, het bekende onderhandelen. Ook toen wij de tweede keer kwamen en onze uiteindelijke wensen aangegeven hadden, werd er alle tijd genomen. Helemaal prettig dat er verder geen onderhandelingen mogelijk waren. Zo hoort het. Gelijk een faire prijs en dat is het. Inmiddels staat onze keuken en wij zijn er heel blij mee. Een paar kleine dingetjes in de levering tegengekomen, maar dat is allemaal keurig opgelost.

• Naam adviseur Eddy Huisman

Meerdere keren netjes geholpen

mooie nieuwe keuken gekocht, en inmiddels geplaatst. Meerdere keren geweest in Meppel bij Alex. Wij zijn zeer tevreden met de keuken maar ook hoe we geholpen zijn netjes vakkundig en natuurijk een lekkere cappuccino gehad. Bedankt.

• Opmerking Uit onszelf

Daar waar je als klant serieus word genomen.

Vonden het prettig dat er eerst een afspraak gemaakt moest worden zodat de adviseur gewoon tijd voor je had. Prettig geholpen en goede ideeen mogen ontvangen waar aan wij zelf niet hadden gedacht.

• Naam adviseur Rudy de Ruiter
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Goede en duidelijke voorlichting met een prachtig eindresultaat

Na een leuk en duidelijk adviesgesprek samen tot de keuken gekomen wat we ook voor ogen hadden.

• Naam adviseur Rudie
  • Opmerking N.v.t.

We hebben goede ervaringen met Primo. Er werd veel tijd voor je genomen. Geen gladde verkooppraatjes maar een verkoper die met je meedenkt en betrokken blijft tot en met de plaatsing in huis (Paul vd Berg). Iemand die veel ervaring heeft, weet waar hij het over heeft en dat merk je. We zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

• Naam adviseur Paul vd Berg
  • U kent ons via: Advertentie, Mond-op-mondreclame, Overig
  • Opmerking Top!!

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen.

Goed en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de keuken

Het resultaat is heel mooi geworden! Maar er kwam meer kijken bij het gereed maken van het bestaande leidingwerk dan we vooraf voorzien hadden. We wisten dat Primo hier niet verantwoordelijk voor is, maar iets meer advies m.b.t. de bestaande situatie was op zijn plaats. Verder is de koelkast vertraagd en wordt later geleverd en geplaatst. Hiervan zijn we niet op de hoogte gesteld vooraf en het bleek pas dat de koelkast er niet was bij levering keuken, dat vinden we jammer.

• Naam adviseur Rudy
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet helemaal naar wens is, wij nemen dit mee met onze evaluatie. Hopelijk is de koelkast op korte termijn binnen en kunt u genieten van uw keuken. Fijn om te lezen dat u verder wel tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Goed contact en prima service

Uitstekend advies en prima meedenken tegen een verassende prijs.

• Opmerking N.v.t.

Zeer tevreden over plaatsen keuken

Prettig contact en er wordt goed meegedacht over het opstellen/inrichten van de keuken. Duidelijke uitleg. Afspraak is afspraak. Het plaatsen is erg netjes gebeurd. Kortom Primo kan ik zeker aanbevelen

• Naam adviseur Siepie Landman
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Goed, het verliep allemaal soepel

Gewoon goed, waar je op hoopt.

• Naam adviseur Paul van den Berg
  • Opmerking N.v.t.

Goede keuken met goede service

Er werd goed naar onze wensen geluisterd en Er waren veel mogelijkheden. Een keuken naar onze wens Ook als er iets mis is wordt het keurig opgelost

• Naam adviseur Siepie
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

alles klopt tot in de puntjes!

op een plezierige manier is het mogelijk om te overleggen over het tot stand komen van een nieuwe keuken. alle restafspraken worden keurig uitgelegd en alles is duidelijk. ook de aflevering gaat volgens afspraak en het plaatsen ook zo. al met al erg te3vreden over de manier waarop alles gegaan is.

• Naam adviseur dhr. H. Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Samen eruit komen De wensen van de klant staan voorop , waarbij een passende oplossing wordt gemaakt

• Naam adviseur René
  • U kent ons via: Project, Overig
  • Opmerking 8

Mooi strak en prima geplaatsten

Na eerste contact 2 x in Heerenveen geweest, daarna accoord, prima aangelegd enen afspraak is prima uitgevoerd

• Naam adviseur Siepie
  • Opmerking Lijkt goed

Goede kwaliteit/prijs

Vanaf eerste moment postieve ervaring. Helaas was ons werkblad niet op maat. Kan gebeuren, maar communicatie vanuit Prima hierover was wel netjes geweest. Van Primo zelf hebben wij niks vernomen. De zelfstandige die de keuken geplaatst heeft, heeft het opgelost.

• Naam adviseur Klumper
  • Opmerking Zie boven

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Vervelend dat de communicatie niet optimaal was, wij gaan dat intern meenemen. Fijn om te lezen dat u verder wel tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Geweldige keuken

Het was zeer prettig zaken doen met Patrick. Daarbij wil ik ook de complimenten Geven aan Jos de installateur.

• Vestiging: Almelo
  • Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking Mooi, goed en betaalbaar

Fijn geholpen in de winkel, keuken naar wens

Fijn en rustig geholpen na het maken van een afspraak. Goede aanbieding gehad naar wens, ook als we vragen hadden werden die telkens vlot beantwoord. En niet onbelangrijk, keuken geleverd op de geplande dag.

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking N.v.t.

uitstekend, goed kwaliteit, persoonlijke aandacht en meedenken met je persoonlijke wensen

goed, in alles goede kwaliteit, goed advies, goed meegedacht, goede keuze voor monteur

• Naam adviseur paul
  • Opmerking N.v.t.

Super vakkundig en strakke prijs

Helemaa tevreden van start tot finish

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking N.v.t.

Wij zijn prettig geholpen,goede voorlichting.

Vriendelijk ,spontaan meedenkend met onze wensen. Wij zijn dan ook tevreden tot nu toe. De keuken moet nog geleverd en geplaatst worden

• Vestiging: N.v.t.
  • U kent ons via: Advertentie, Mond-op-mondreclame
  • Opmerking Geen

Stipte levering, mooie keuken.

• Naam adviseur Siepie Landman
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Super goed en eerlijk advies

Super eerlijk goed advies en het was een feestje om de keuken uit te zoeken! Met lekkere koffie.

• Naam adviseur alex

• Naam adviseur De vries
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking N.v.t.

Super geholpen, de keuken is precies naar wens! Ook is de keuken snel ontworpen, en geleverd! Er is goed geluisterd naar de wensen, waardoor wij een keuken hebben die precies bij ons past!! Ik zal zeker Primo Keukens aan bevelen, wij hebben het laten ontwerpen in Meppel maar ben er van overtuigd dat de andere vestigingen net zo goed zijn!

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking Geweldig

Het woord service staat niet in hun woordenboek

Keuken in maart 2019 geplaatst, nu augustus 2020, klachten nog niet afgehandeld. H.Enting Dronten

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking Nazorg ver onder de maat

super fijne keuken, van alle gemakken voorzien.

nadat ik had aangegeven wat voor keuken en welke apparatuur ik wilde, kreeg ik goede informatie. duidelijke tekening waarop je goed kan zien hoe het gaat worden. tegels uitgezocht bij Concordia. alles geleverd volgens afspraak. het werkt allemaal prima en ziet er prachtig uit.

• Naam adviseur Rudy
  • Opmerking geen