Super.

Een bedrijf wat goed meedenkt in het samenstellen van een keuken er zit voor de cliënt en niet als eerste voor Primo keukens. Ook wat betreft de prijs/kwaliteit is het zeker een bezoek waard om het keuken aanbod te bekijken. Wij kunnen alleen maar zeggen top ook wat betreft oplossen problemen.

• Vestiging Almelo
  • Naam adviseur Paul v/d Berg
  • Opmerking N.v.t.

Een goede nette keuken zaak!

Mijn ervaring met deze winkel is erg goed. Niet opdringerig en laten je rustig kijken en leggen alles goed uit, wil je de apparatuur elders bestellen is dat ook geen probleem. Je besteld en geeft netjes de maten door en de keuken word perfect op maat gemaakt.

• Naam adviseur Gert Prins
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

Alles ist super gelaufen

Die Beratung war optimal. Wir hatten mehrere Änderungswünsche, die problemlos umgesetzt wurden. Die Lieferung der Küche erfolgte pünktlich. Die Montage (Rene Vos) wurde sehr sorgfältig und professionell ausgeführt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ
  • Gert Prins
  • NZ
  • Guter Service

Vielen Dank für das Ausfüllen unserer Umfrage. Sehr schön zu hören, dass Sie mit uns zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim Kochen in Ihrer neuen Küche. Mit freundlichen Grüßen, Primo Keukens Heerenveen.

Test

test

• Vestiging Kampen
  • Naam adviseur Test
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking Test

Goede service tegen goede prijs

Er werd de tijd voor ons genomen. Aanpassingen op het eind werden met gemak opgepakt.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel

Er word goed mee gedacht met de klant qua mogelijkheden. Dat stelden wij erg op prijs. Ook de prijs vonden wij prima voor wat we kregen. Word niet aangedrongen om dezelfde dag een beslissing te maken. Wij hebben er even een week over nagedacht, dat was geen probleem. Montage was ook perfecft. Niks geen problemen. Is vlekkeloos verlopen. Al met al zijn wij zeer tevreden klanten!

Alles klopt

Goede voorlichting ,prettig geholpen in kampen.

• Naam adviseur Marian van de velde
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Kampen

Uitstekende service!

Goede hulp bij het uitzoeken van onze keuken, word erg meegedacht. Door wat onvoorziene aanpassingen aan onze aanbouw klopte de keuken niet meer precies. Na een mail werd er de volgende dag gelijk contact gezocht en samen het probleem opgelost! Echt een prima service!

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Aannemer, Mond-op-mondreclame

Geweldig .

Ik ben zeer tevreden over Primo Keukens Meppel , goede service , goede kwaliteit prijs verhouding . Zeer deskundig en gemotiveerd personeel , en beslist geen verkoop praatjes . Keuken en apparatuur zien er zeer verzorgt en strak uit . De gemaakte afspraken worden zeer nauwkeurig nagekomen , in een woord : TOP .

• Naam adviseur Alex Voors
  • U kent ons via: Website, Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent! Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel

Prim(o)a geholpen bij het uitzoeken en intekenen van de keuken op de huidige plek.

Ook het plaatsen van de keuken is deskundig gebeurd en volgens afspraak.

• Naam adviseur N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Prettig traject voor nieuwe keuken doorlopen bij Primo.

Op een koude dag in januari kwamen we binnen bij Primo voor het advies voor een keuken. Als je in de showroom iets ziet wat je beide mooi vindt, dan scheelt dit al heel veel! Daarnaast een prettige en deskundige medewerker die ons begeleide naar een pracht resultaat. Een prachtige keuken is nu geplaatst, geheel naar onze wensen. Bedankt.

• Naam adviseur Gert Prins
  • Opmerking Goede service

Meedenkend

Mijn ervaring met primo keukens Heerenveen is goed. Er werd goed meegedacht met de ruimte die we hebben, hoe we dat het beste kunnen inrichten etc. Nu de keuken er in zit blijkt alles precies goed te zitten.

👍

Goed bevallen en al mensen er heen gestuurd die binnenkort afspraak hebben voor nieuwe keuken

• Naam adviseur Harry klumper
  • Opmerking Top

verkoop goed , plaatsen goed tijdspad 3 keer gewijzigd , dat is lastig

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking geen

Prima gegaan

Na maken van een afspraak een prima gesprek recht op het doel. Na de tijd uitwerking volgens afspraak met duidelijke tekeningen. Na de opdracht liepen wel de afspraken chaotisch maar is allemaal goed gekomen.

• Naam adviseur Alex nog wat
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Jammer dat de afspraken wat chaotisch zijn verlopen. Fijn dat u verder tevreden over ons bent! Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel.

Defect aan deurtjes prima opgelost

Defect aan deurtjes prima opgelost

• Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Naam adviseur Alex Voors
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Primo Keukens Meppel

Appartement gekocht met een 5 jaar oude Primo keuken erin. Na 2 jaar dus 7 jaar veel onvrede over de staat van de keukendeurtjes. Gert van Primo keukens heeft ons een zeer acceptabel voorstel gedaan qua prijs om de keukendeurtjes te vervangen. We hebben nu een nieuwe keuken geheel naar onze wens. Keukenmonteurs geweldig.

• Naam adviseur Gert
  • U kent ons via: Project
  • Opmerking Super

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel kookplezier in uw keuken met de nieuwe keukendeurtjes. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen

Meedenkend, prijs en kwaliteit komt overeen! Vriendelijk

• Opmerking Nvt

Uitstekend, goede voorlichting en meedenken.

Aangezien ik een "moeilijke" keuken hen, schuin gebouwd, werd er echt naar goede oplossingen gezocht. Voorlichting en uitleg was prima.

• Vestiging N.v.t.
  • Naam adviseur R. de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Uitstekend en prima geholpen.

Uitstekend, prima geholpen

• Naam adviseur Alex oors

slecht, afspraken/communicatie

Vorig jaar een keuken gekocht . eerste indruk prima, helaas veranderde dit al zeer snel. Afspraken werden niet nagekomen. Levertijd weken/maanden te laat. Keukens door extern partij geïnstalleerd, waardoor je steeds van de een naar de andere wordt geschoven. Zeer slechte nazorg. geen communicatie meer mogelijk. Ik zal hier nooit meer een keuken bestellen

• Vestiging Hardenberg
  • Naam adviseur R.D.
  • Opmerking ?

Dank voor uw reactie. We betreuren het dat u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Hardenberg

Alles ging, zoals afgesproken!!

Fijne benadering en communicatie. De installatie door Rene Vos ook als erg prettig ervaren!!

• Naam adviseur Siepie Landman
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent! Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Heerenveen.

een prima zaak die verstand van zaken heeft

prima geholpen en advies gekregen

• Naam adviseur gert prins
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking prima

Goed geholpen, duidelijk, alles volgens afspraak.

We zijn goed geholpen. We hadden een aantal wensen waar onze keuken aan moest voldoen. Er werd samen gekeken hoe we hier aan konden voldoen. Dit was zeer prettig. De keuken is keurig op tijd bezorgd. Alle onderdelen waren compleet. We zijn super blij met onze keuken. Prettig hoe alles verlopen is!

• Vestiging Hardenberg
  • Naam adviseur Hennie van Schravendijk
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent! Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Primo Keukens Hardenberg

Prima service en goede prijzen.

Hele goede ervaring met Primo. Deskundig geholpen en een goede service gehad. Levering was ook prima in orde.

• Vestiging Kampen
  • Naam adviseur Paul van den Berg