Goed geholpen door deskundig personeel

Zie boven

• Naam adviseur Harry

Prettig geholpen

Prettig geholpen. Tot nu toe tevreden over het resultaat en gegeven service. Informatie was prima. Geen vervelende verkopers of dwang.

• Naam adviseur Paul
  • Opmerking Hier kun je prima een keuken kopen

Beste Tino, klanttevredenheid vinden wij heel belangrijk. Hartelijk dank voor deze uitgebreide terugkoppeling. Nogmaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Een zeer betrokken verkoper die over alles heeft meegedacht

Paul heeft door zijn ervaring aan alles gedacht en ons voor een aantal problemen behoed. Zijn betrokkenheid was en is enorm.

• Opmerking N.v.t.

Beste Luigi, wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank! Normaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

geweldig

zeer correcte mensen voor advies en om mee te werken.

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur paul ven de berg
  • Opmerking N.v.t.

Beste Jaap, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prettig, vriendelijk en goed geadviseerd

Op aanraden van goede kennis kwamen wij bij Primo terecht. Mooie keukens en goede kwaliteit.

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Mond tot mond reclame werkt altijd goed!

Beste Peter en Karin, Geweldig om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor de prachtige beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Goed geholpen vriendelijk goeie service Hele mooie keuken top

• Naam adviseur Rudy de vries
  • Opmerking Via concordia op urk

Beste Grietje, hartelijk dank voor het achterlaten van zo'n prachtige beoordeling. Het is altijd fijn om te lezen dat we weer iemand blij hebben kunnen maken met een prachtig nieuwe keuken. Heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Via familie bij Primo gekomen. We zijn ontzettend goed en vriendelijk geholpen door het personeel. Binnen 3 uur hadden we onze keuken compleet. De prijs is erg scherp.Op de gewenste datum is alles door primo geleverd. Een aanrader.

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking N.v.t.

Beste Sander, wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

• Naam adviseur Marloes
  • Opmerking 8

Beste Luuc, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Heel veel plezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens

Heb een geweldige keuken, zeker binnen mijn verwachting!

Prachtige keuken, ben zeer tevreden!

• U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking N.v.t.

Beste Marianne, hartelijk dank voor het invullen van de enquête; wat een prachtige beoordeling mogen we ontvangen. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken toegewenst namens Team Primo Keukens Kampen.

Ik zou de volgende keuken direct weer bij Primo kopen!

Prettig bedrijf met ervaren verkopers. Bij Primo heb je echt het gevoel dat je als klant op één staat! Zeer gericht op je wensen en transparant. Van tekening tot uiteindelijke plaatsing: wij kunnen niet anders zeggen dan dat we super tevreden zijn!

• Vestiging: Hardenberg
  • Naam adviseur Alex
  • Opmerking N.v.t.

Beste Frank, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn en wensen jullie nogmaals veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

prettig geholpen en aflevering volgens plan

Zowel bij de aankoop als bij aflevering als prettig ervaren. De installatie van de keuken door DB Multi was uitstekend.

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Beste Fedde, hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Nogmaals veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Niet tevreden

Keuken uitgezocht bij Primo Keukens Meppel. Goed geholpen en goeie adviezen gekregen. Helaas werd er een kast beschadigd geleverd. Deze is wel geplaatst, omdat anders de keuken niet volledig was. Na lang wachten een nieuwe kast geleverd gekregen, na nog langer wachten kwam de monteur om de nieuwe kast te plaatsen. Toen bleek dat deze kast ook beschadigd geleverd was. Nog langer wachten op weer een nieuwe kast, na lang wachten werd de kast geleverd en gemonteerd. Helaas bleek toen dat er geen nieuw deurtje bij de kast geleverd was, dus opnieuw wachten op een nieuw deurtje.. Deurtje werd na lang wachten geleverd, en vervolgens moeten we nog steeds wachten totdat het deurtje vervangen gaat worden door de monteur. Al met al duurt het allemaal erg lang. 19 oktober 2020 is onze keuken geplaatst en inmiddels zijn we 5 maanden verder en is mijn keuken nog steeds niet "af". Het steeds opnieuw leveren van beschadigde artikelen vind ik erg kwalijk. Daarnaast is het goed om te weten dat Primo Keukens gaten in je keukenkasten maakt waar de stopcontacten uitsteken. Dit was ons niet vermeld en dit was bij ons ook niet bekend. Bij het indienen van een klacht hierover kreeg ik te horen dat dit heel normaal is en dat dit bij alle keukens gedaan wordt, omdat er geen andere opties zijn. (Niemand in mijn omgeving heeft dit op deze manier, dit wordt normaal netjes onder de plint verwerkt) Een kleine vergoeding gekregen voor de gaten in mij kasten en bij het leveren van de nieuwe kast kon het ineens wel op een andere manier worden opgelost waardoor er in de kast geen gat meer nodig was voor het stopcontact.

uitstekend geholpen

de verkoper dacht erg goed mee. Heeft ons een prachtige keuken verkocht. en wees ons op dingen waar we rekening mee moesten houden. wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken!

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Beste Holtrop, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We vinden het belangrijk dat u als klant zo tevreden bent. Heel veel plezier met de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Een showroomkeuken is ook een keuken.

Na alle achten en negens deze recensiesite ook eens een mindere. Op de Primo website zag ik een showroomkeuken in Kampen staan die er voor een aantrekkelijke prijs uit ging. Maar eens langs gegaan. Terplekke werd ik pas geholpen toen ik er uiteindelijk zelf maar om vroeg. Verkoper had verder weinig over de betreffende keuken te vertellen. Een eventuele indicatie offerte voor een alternatief, daar moest ik maar een afspraak voor maken. Uiteindelijk nog 2 keer terug geweest voor de uiteindelijke aankoop. Op de dag dat ik had afgesproken de keuken er zelf uit te komen halen was de vaatwasser die bij de keuken hoorde er niet(meer)? Na wat touwtrekkerij zou de vervangende vaatwasser besteld en later nageleverd worden. Daardoor kon de door mij ingehuurde keukenmonteur de keuken niet in 1x plaatsen, moest ik nogmaals een afspraak met hem inplannen en extra kosten maken. De keuken is uiteindelijk mooi geworden en verkoper Eddy heeft naar aanleiding van deze recensie wel meteen contact met mij opgenomen om het één en ander nog toe te lichten. Dus uiteindelijk wel positief afgerond.

• Opmerking N.v.t.

Beste P.V., hartelijk dank voor het achter laten van een beoordeling. We vinden klanttevredenheid heel belangrijk en betreuren het dat u een en ander zo ervaren heeft. Bij uw eerste bezoek kon u inderdaad niet direct geholpen worden, omdat de adviseurs op dat moment afspraken hadden. We hopen dat alles toch naar tevredenheid is opgelost en afgerond en wensen u heel veel kookplezier in de nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Heel goed

Prettig geholpen We zijn goed tevreden Goed advies over de aanschaf en de mogelijkheden .

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking Geen spijt van

Topservice en klantgericht.

Kennis van zaken. Klantgericht. Uitstekende service.

• Naam adviseur Paul
  • Opmerking -

Beste Jan, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We hopen dat u veel plezier beleeft aan de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Goed.

Correct naar klanten toe(Harrie Klumper. En komen hun afspraken na.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Beste Dirk, hatelijk dank voor het invullen van de enquête . We zijn heel blij met deze prachtige beoordeling. Heel veel plezier met de nieuwe keuken. Team Primo Keukens Meppel

Klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit

Fijn geholpen door de medewerker en mooie keuken gekregen voor een goede prijs. Helemaal top!

• Advies/ontwerp/offerte traject
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Opmerking N.v.t.

Beste Dani, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prima geholpen. Niks op aan te merken.

• Naam adviseur Alex voors
  • Opmerking Niks

Beste Danny, wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank! Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Team Primo Keukens Meppel

Vanaf afspraak voor het uitzoeken van een keuken tot de montage van de keuken zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ietje, wat een mooie beoordeling, bedankt! Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Aanrader, prima geholpen

Goed keukenadvies en zeer goede montage. Kortom prima!

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • U kent ons via: Website, Overig
  • Opmerking N.v.t.

Beste Theo, bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier in de nieuwe keuken toegewenst. Vriendelijke groeten, Team Primo Keukens Kampen

deskundig advies word meegedacht met het samen stellen van de keuken

ze leveren mooie keukens, de adviseur dacht goed mee met het samen stellen van de keuken en met de apparatuur die wij in gedachten hadden. Kan ze zeer zeker aanraden. ook de keuken montage is top gegaan.

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Beste Gery, Bedankt voor deze geweldige beoordeling en normaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Geweldig geholpen door tijn van primo heerenveen met het ontwerp van onze keuken Renee heeft de keuken geplaatst wat een topper Deskundig en had overal een goede oplossing voor 2 frontjes waren beschadigd en is keurig opgelost door tijn Goed telefonisch bereikbaar

• Naam adviseur Tijn
  • Opmerking N.v.t.

Beste Jellie, Wat een mooie beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Heel veel plezier met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

uitstekende dienstverlening

Ik ben bijzonder blij met de mooie keuken. Deze komt tegemoet aan mijn wensen. Alleen jammer dat ik door leveringsproblemen nog steeds moet wachten op de koel/vriescombinatie.

• Opmerking N.v.t.

Beste Jan Frissen, hartelijk dank voor de mooie beoordeling en voor het invullen van de enquête. We doen er alles aan om te zorgen dat de koel/vriescombinatie er spoedig is en je volop kunt gaan genieten van de keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Fantastisch!

Allemaal mogelijk gemaakt door Alex Voors.

• Naam adviseur Alex Voors
  • Opmerking Speciaal door eerdere ervaringen met Alex Voors

Beste Christine, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken. Vriendelijke groeten vanuit Meppel, Team Primo Keukens Meppel