Mijn ervaring is uitstekend

Zowel de verkoop van keuken (AlexVoors) levering en plaatsen is uitstekend verlopen. Ook de verkoop van het sanitair (Norbert Horsthuis) en levering is uitstekend verlopen. Het belangrijkste is de kwaliteit en tevredenheid en daar zijn wij goed tevreden mee.. Fam. Dijks Sleen

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Deskundigheid in showroom, slechte after sales

In de showroom zijn we fantastisch geholpen, mooie tekening en er werd zeer goed meegedacht in het ontwerp ivm verbouwing. Helaas na een verbouwing bleek een paneel te smal. Meerdere keren contact gezocht, maar niks meer gehoord. De after sales laat lang op zich wachten en heb het uiteindelijk kunnen regelen met hulp van de aannemer. Alleen nog niks vernomen van Primo.

• Naam adviseur Rudy
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Helaas na een verbouwing bleek een paneel te smal. Meerdere keren contact gezocht, maar niks meer gehoord. De after sales laat lang op zich wachten en heb het uiteindelijk kunnen regelen met hulp van de aannemer. Alleen nog niks vernomen van Primo

Goede communicatie en service

Vanaf het moment van binnen stappen direct goed geholpen, moet opdringerig. Goede adviezen en fijne communicatie, hele snelle reactie op vragen. Alles liep volgens planning en bij plaatsing was alles in 1x helemaal voor elkaar. We zijn zeer tevreden!

• Naam adviseur Patrick

Fijne samenwerking

We werden zeer netjes en duidelijk geholpen !!

• Vestiging: Roden
  • Naam adviseur Patrick
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Daar hebben ze het goed voor elkaar

Prettig

• Opmerking N.v.t.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijne service van zowel de verkopers als de monteur.

• Naam adviseur Marloes
  • U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame

Beste Mariëlle, Bedankt voor de geweldige beoordeling. Namens het team van Primo Keukens Dronten heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst!

Prima geholpen

Bij probleempjes/vragen correct en snel geholpen

• Vestiging: Meppel
  • Naam adviseur Rudy de Vries plus collega( naam niet paraat…)
  • Opmerking Dank voor begeleiding

Beste Roel, Wow! Wat een score; bedankt! Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Gastvrij,vakkundig en budgetvriendelijk

Hebben een keuken gekocht bij Primo keukens Meppel. Werden zeer gastvrij ontvangen door Harry Klumper en op een zeer prettige en vakkundige manier geholpen. Aflevering en nazorg perfect. Kortom gewoon meer dan goed.

• Naam adviseur Harry.Klumper
  • U kent ons via: Overig

Beste Harm, bedankt voor de uitgebreide en mooie beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel.

Jullie werk is zeer goed, die van Pelgrim slecht

Wij zijn zeer blij met de keuken. alles ziet er perfect uit. Alleen de display op de kookplaat is onleesbaar vaag. Heb daatover contact gehad met Pelgrim die mij verwees naar het pagina nummer in de handleiding. Dat hebben wij opgevolg en de display sterkte op maximaal gezet. (stond daar al op). Bij zonnige dag is deze onlesbaar en moeten maar op de tast handelen. Na 2de mail naar Primo niets meer vernomen.

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Mooie keuken uitgezocht voor goede prijs

De begeleiding was prima. Goede uitleg. Alle vragen werden steeds goed beantwoord. Goede begeleiding van de mogelijkheden.

• Naam adviseur Alex Voorst
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Beste Janneke, Bedankt voor de super mooie beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Fantastisch van A tot Z

Na het invullen van het contactformulier werden we dezelfde dag nog benaderd om 's middags aan te komen voor een vrijblijvend gesprek. De adviseur Rendall heeft ons alle voorbeelden laten zien wat de mogelijkheden zijn. Voor dit bezoek hebben we meerdere afspraken gehad bij verschillende keukenzaken, maar hoe we deze afspraak ervaren hebben was echt goed. We hebben al ons wensen op tafel gelegd en hebben uiteindelijk een mooie tekening en een hele goede prijs gekregen. De tekening hebben we éigenlijk min of meer samen getekend. Dit was op een vrijdag en hebben de maandag daarop beslist zeker met Primo keukens in zee te gaan. De levering was 8 maanden en de keus montage zelf of door een ZZPer. We hebben voor het laatste gekozen en heeft Mark van MP Montage de keuken gemonteerd naar volledige tevredenheid! Max. Aantal sterren voor Primo keukens en MP Montage.

• Naam adviseur Rendall
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Mark, wat een geweldige en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Namens het team wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Super keuken, super service, super winkel

Wij wilden graag een keukeneiland bij onze huidige keuken. Toen wij binnen liepen bij Primo, voelde het gelijk goed. We wisten nog niet heel goed wat we wilden, maar kregen erg goed advies en namen ze alle tijd voor ons, zodat we al heel snel tot een beslissing kwamen. Fijne communicatie met Patrick gehad... Topverkoper!! Het eiland werd zelfs nog eerder geleverd dan we hoopten, alles in goed overleg uiteraard en na een week kregen we thuis nog een bloemetje bezorgd door Primo... het zijn soms de kleine dingen die het doen. Wij zijn meer dan tevreden en raden iedereen Primo keukens aan.

• Naam adviseur Patrick Boelen
  • U kent ons via: Overig

Beste VBakker, wat een geweldige en uitgebreide beoordeling; bedankt! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Goed, prima prijs kwaliteitsverhouding en meedenkend in het ontwerp.

Zie hierboven

• Naam adviseur Arno
  • U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame

Beste Michiel, Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst namens het team van Primo Keukens Hardenberg.

Goed, duidelijk en transparant

Waren hier op aanraden van collega vrouw geweest. Eerst om even te kijken. Tijd later om opties te bespreken. Fijn gesprek gehad waarin mogelijkheden zijn bespreken. Zijn gewoon Duidelijk en transparant in prijs en opties. Willen uiteraard graag verkopen maar kregen gewoon tijd om nog over het voorstel na te denken. Uiteindelijk doorgezet en tevreden met resultaat. Keuken staat. Wachten nu nog op afmaken rustpunten.

• Naam adviseur Eudy
  • Opmerking N.v.t.

Beste René, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Prachtige keuken, geweldig personeel!

Na oriëntatie beland bij vestiging in Roden en een fijn gesprek gehad met Remko. Prachtige keuken uitgezocht en samen de keuken opstelling gemaakt. Deskundig en eerlijk advies no nonsense! Plaatsing van de keuken vorige week door de jongens van Concordia, super nette jongens en keurig geplaatst! Al met al een goede ervaring met Primo Roden, een aanrader!!

• Vestiging: Roden
  • Naam adviseur Remko
  • U kent ons via: Website

Beste Gert, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de prachtige beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Roden.

Van begin tot eind meedenken

Vanaf het moment tot het maken van een keuze voor een keuken tot de zorgvuldigheid in de planning van levering en plaatsing ben ik heel tevreden over de service. Ook het plaatsen gebeurde zeer vakkundig en steeds in overleg, met tips over werking apparatuur en onderhoud. Kortom, goede ervaring en blij met mijn nieuwe keuken.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Ook zeer positief over Rene Vos, die de keuken heeft geplaatst.

Beste Loes, Wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; bedankt! Namens het team van Primo Keukens Meppel wensen wij je heel veel kookplezier toe.

wij zijn blij onze keuken.

tevreden

• Naam adviseur Patrick Boelen
  • Opmerking nee

Beste Henk, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Namens het team van Primo Keukens Emmen wensen wij jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.

Fijne samenwerking

Rudy heeft ons onwijs goed geholpen. Had altijd tijd voor ons. Dacht mee, kwam met goede voorstellen en had echt aandacht voor onze wensen.

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Beste Esmee, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel.

Leuk geholpen en de keuken is erg mooi

• U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Niks

Beste J., wat een perfecte beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Namens het team, óók via deze weg, heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Materialen keurig verpakt geleverd, alles compleet, overal nette beschrijvingen bij (wij hebben zelf geplaatst).

• Naam adviseur Hennie van Schravendijk
  • U kent ons via: Overig

Beste Adri, hartelijk dank voor de super beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg.

Erg goed advies, àlles compleet, prachtig.

Een erg fijne ervaring met Primokeukens Heerenveen. Erg goed advies en contact met de verkoper, denken in oplossingen en kansen. Wanneer de keuken is geleverd is alles en compleet aanwezig. Erg goed.

• Vestiging: Heerenveen
  • Naam adviseur Dylan Koevermans
  • U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame, Overig
  • Opmerking Erg goed

Wow, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Namens het team van Primo Keukens Heerenveen wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.

Uitstekend!

Primo keukens Dronten heeft ons ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van onze keuken. Inmiddels is deze geleverd en staat hij prachtig in ons interieur. Hartelijke bedankt voor de goede dienstverlening!

• Naam adviseur Marian van der Velden
  • Opmerking N.v.t.

Beste Gerlinde, Bedankt voor de leuke beoordeling. We wensen jullie ook via de weg heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten.

Goede prijs / kwaliteit

Correct geholpen. Denken mee. Van iedere verandering werd dit bevestigd per mail.

• Vestiging: Heerenveen
  • Naam adviseur Dylan
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking Enkele keukenwinkels bezocht en Primo keukens paste het beste bij ons.

Beste Gretha, bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen.

Alles is Prima verlopen

Van begin tot eind heeft Primo keukens mij goed geholpen. Heel geduldig zijn diverse opties doorgenomen en ik kon altijd terecht voor vragen. Ook was de offerte en de prijs van de montage meteen duidelijk .De monteur/ instalateur heeft prima werk geleverd en ik ben zeer revreden met het geheel.

• Naam adviseur Marloes Krips_ Gronert
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame

Wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg willen wij u heel veel kookplezier toewensen in de prachtige nieuwe keuken.

Zowel de aankoopbegeleiding als de plaatsing was van hoog niveau!!

We zijn op een uitermate deskundige en plezierige wijze geadviseerd en begeleid bij de aankoop door de heer Eddy Huisman en de keuken is op de afgesproken datum vakkundig en keurig geplaats door Steven de Graaf.

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur Eddy Huisman

Zomerdijk 3 A

7942JR Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.