100% tevreden

Plaatsing van de keuken door top bedrijf Vakwerk en alle wensen extra geen probleem.

• opmerking Via Herman

Beste Janko, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank! Heel veel kookplezier gewenst namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Concordia voor een zorgeloze nieuwe keuken.

Bij het kopen van ons nieuwe appartement was al gelijk duidelijk dat we de keuken wilden vervangen. Na goede ervaringen met Gert Prins bij de aanschaf van onze vorige keuken, 10 jaar geleden, gingen we bij hem op de koffie tijdens de open dag van Concordia Keuken en Bad in Heerenveen. Van de initiële schets kwam een eerste ontwerp en een aantal iteraties (en kopjes koffie) verder stond er heel mooi ontwerp op het scherm dat tegen een goede prijs werd aangeboden. De communicatie met Concordia tijdens het ontwerp-, bestel-, betaal- en leverproces was duidelijk, flexibel en prettig. Een aantal verbeteringen konden nog voor de levering meegenomen worden. En we kregen een aanbeveling voor een keukenmontagebedrijf waar we ook erg blij van werden. Al met al een heel mooi resultaat. Samenwerken met Gert Prins kenmerkt zich met de woorden vriendelijk, creatief, vakkundig, communicatief. Gewoon een prettige vakman om samen een keuken mee te ontwerpen.

• opmerking N.v.t.

Beste Wim, wat een geweldige en uitgebreide beoordeling voor Concordia Keuken & Bad Heerenveen. Hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

SUPER!

Ruime keuze en goed advies in de showroom. Bij installatie vakkundig personeel die de tijd neemt om alles perfect op te leveren. Super tevreden met het eindresultaat !!

• opmerking N.v.t.

Beste JOV, Hartelijk dank voor deze uitgebreide en prachtige beoordeling. Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de mooie nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Uitstekende service en vakkundigheid

Via Concordia een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. De keuken is prachtig geworden, echt een aanwinst voor de woning. Begeleiding, communicatie en vakkundigheid zijn top bij Concordia. Duidelijke afspraken en heldere communicatie, vriendelijke mensen die goed aanvoelen wat jouw wensen zijn. Kortom, een aanrader!

• opmerking N.v.t.

Beste Evelien, wat een leuke en uitgebreide beoordeling. Daar worden wij ook blij van! Ook via deze weg wensen we je heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

super service in voortraject en bij levering&montage!

vanaf onrwerp, 15mnd geleden, precies gelopen zoals gepland. Geen enkele betalingsverplichting vooraf!

• opmerking alles prima!

Beste, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en ook via deze weg nogmaals heel veel plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goed bedrijf

Alles heel goed geregeld. Fijn bedrijf en prettige medewerkers. Niks was teveel. En bovenal heel blij met onze nieuwe keuken

• opmerking N.v.t.

Beste Andre, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

zelfs anderhalf jaar na oplevering snelle en supergoede service

zelfs anderhalf jaar na een heel fijn traject dat leidde tot de vlekkeloze oplevering van een top-keuken, weer helemaal blij met jullie service. De frontjes waar wat bijzonderheden mee waren zijn gistermorgen tot volle tevredenheid vervangen.

• Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • opmerking N.v.t.

Beste Cor, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We zijn blij dat alles weer naar tevredenheid is afgerond. Heel veel kookplezier in de keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Mooie ontwerpen en goede kwaliteit levering

De mensen van Concordia hebben me mooi en goed geholpen met de badkamer, toilet, keuken en vloer. Alles voor een mooie prijs en de installatie van alles was op tijd en goed van kwaliteit. De kraan was in de verkeerde kleur geleverd, maar was snel weer omgeruild.

• opmerking Top

Beste Merijn, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe met de nieuwe badkamer, toilet, vloer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Meer gekregen dan verwacht

Wij hebben een keuken samen laten stellen in Heerenveen en zijn uiterst tevreden met het eindresultaat. In de showroom wordt meegedacht en de installatie is zeer professioneel verlopen.

• U kent ons via: Website
  • opmerking N.v.t.

Beste Pieter, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

zeer goede ervaringen, mede door vroegere aankopen.

We zijn zeer tevreden ondanks de haperingen die optraden in de levering en montage van keukenonderdelen. Jammer, dat diverse monteurs op het tapijt verschenen en er geen vast aanspreekpunt ter plaatse was. Ik miste van de mensen op kantoor inzicht in tekening kennis en inleving in een project. A.s. donderdag worden de laatste elementen geplaatst en heeft het project bijna een maand koekost om het te realiseren.

• opmerking N.v.t.

Beste H.A., Hartelijk dank voor de opbouwende feedback. Daar kunnen we zeker wat mee. Fijn dat donderdag de laatste hand gelegd gaat worden aan de keuken. We wensen jullie alvast heel veel (kook)plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Leuke ontvangst in de nieuwe showroom. Personeel neemt veel tijd voor je en geeft vakkundig advies. Badkamer en keuken hier gekocht; we zijn erg tevreden. Ga zo door!

• opmerking Geweldig!

Beste Bert en Jill, Wow! Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel plezier toe in de nieuwe keuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Van begin tot eind goed overleg. Niets was teveel gevraagd.

Wij zijn uitstekend geholpen. Met de keuken uitzoeken en samenstellen. Niets was teveel gevraagd, net zolang gepuzzeld tot wij tevreden waren. Ook tijdens levering van apparatuur waar tijd tussen zat prima communicatie. Wij zijn dik tevreden met onze nieuwe keuken.

• opmerking N.v.t.

Beste Tamara, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie enorm veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Communicatie, levering en afhandeling laat te wensen

Keuken besteld vorig jaar juni/juli. in eerste instantie zou deze december geleverd worden, daarna in overleg eind februari i.v.m. langere levertermijn apparatuur. Over verkoopster Marieke en de monteurs zijn wij tevreden. Marieke is op de hoogte van ons exacte verhaal; herhaal ik hier niet. Al met al GEEN schoonheidsprijs. Het e.e.a. laat nog steeds te wensen over. Ik mag hopen dat met Kerst onze keuken voorzien is van alle bestelde apparatuur. NB Reviews vragen is leuk, belangrijk is ook dat er echt iets mee gedaan wordt.

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Eerdere ervaring met aanschaf badkamer prima. Met verkoopster Marieke, waarmee we een mooi proces doorlopen hebben tot aanschaf van de keuken, zijn wij nu zeer teleurgesteld in het vervolg. Communicatie en afwerking laat te wensen over.

Beste S., hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn ons bewust van de trage gang in deze en betreuren de situatie. Zeker voor wat betreft de levering van de apparatuur. Aan ons om hier beter over te communiceren; we pakken dit intern op. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Professioneel advies, prettige en snelle communicatie met verkoper Gert Prins.

We zijn goed begeleid bij de keuzes die gemaakt moesten worden voor de keuken en de badkamer.

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Groot compliment voor de fijne en behulpzame houding en communicatie vanuit Gert Prins! Via andere kanalen binnen Concordia was het wel eens moeizaam communiceren. Belangrijke vragen bleven te lang liggen en/of kwamen niet bij de juiste persoon terecht. Begrip voor omstandigheden door Corona, maar dit communicatie is wel een aandachtspunt.

Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We nemen het aandachtspunt mee in de evaluatie. Heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Niet nakomen van afspraken

Op 10-12-2021 eerste bezoek aan showroom Heerenveen. Op 15-12-2021 offerte. Hier en daar wat bijgeschaafd. 24-12-2021 handtekening gezet. Materiaal zou besteld worden en eind maart zouden de materialen er zijn. Er zou een uitvoerder komen kijken om na te gaan of de klus uitgevoerd kon worden zoals in de offerte vermeld is. Eind januari 2022 werd ik gebeld of er al iemand geweest was om de uitvoering te bekijken. Nee dus, en ook de materialen waren nog niet besteld. Jacco Eisma ging er achteraan bellen en ik zou zsm gebeld worden , gebeurde niet . Langs gegaan aangegeven dat ik in deze uitvoerder geen vertrouwen had omdat hij na 14 dagen nog geen contact had opgenomen. Er werd contact gelegd met een ander bedrijf om mijn opdracht zsm uit gegaan voeren. Helaas heb ik weer niets gehoord. Ook niet van Jacco Eisma die het zou regelen. Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en ben ik nog niets opgeschoten. Vandaag het ik de offerte voor zowel de materialen als de uitvoering geannuleerd.

• opmerking Erg slechte communicatie

Beste Louise, Hartelijk dank voor uitgebreide beoordeling, we vinden het spijtig te horen dat een en ander niet volgens tevredenheid is verlopen. We gaan dit intern evalueren ter verbetering. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

gevallen toestel geleverg

Ze verkopen hij toestel via Troostwijk veilingen, ik heb een oven gekocht en hebben het geleverd :) was gevallen heel de achterzijde stuk, dus toestel naar e haaien. na e-mail " wij kunnen er niets aan doen" bel maar naar troostwijk, en die kunnen er ook niets aan doen hhaaha makkelijk geld verdienen hé afzetters

• opmerking niet betrouwbaar

Combi stoomoven niet geleverd

Chipsproblemen en corona problemen zijn de oorzaak? terwijl de order al een jaar geleden geplaatst is. Gewoon te bedonderd om een voorraad aan te houden. Lage service kwaliteit De buren hebben wel alles geleverd gekregen Nog een smoes en ingebrekestelling komt uw kant op

• opmerking N.v.t.

Beste Willem, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. We vinden het daarom erg vervelend dat we een en ander door (wereldwijde) leveringsproblemen nog niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Desondanks wensen wij jullie toch alvast heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Deskundig en meedenkend personeel

Nadat er een hoop mis bij andere winkels tijdens onze verbouwing. Zijn we binnen gelopen bij Concordia keuken en bad. Daar werden we vriendelijk en met open armen ontvangen. Er werd met ons mee gedacht hoe we binnen ons budget toch het beoogde resultaat konden behalen en onze verbouwing af konden maken. Vrij snel hadden we een nieuwe keuken, vloer en binnen deuren voor een eerlijke prijs. Levering ging goed en het eind product is prachtig geworden!

• opmerking N.v.t.

Beste Peter en Tanja, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor de uitgebreide en prachtige beoordeling en ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goed,maar de manco bij levering was niet doorgegeven.

Super geholpen in de showroom door het personeel Emile was supervriendelijk en meedenkend. Ook dick en Jaap hebben ons goed geholpen. De badkamer en vloeren zijn zoals besproken. De vloerlegger Sveto heeft heel hard gewerkt,super vriendelijk en de vloer top gelegd. De monteurs voor de keuken waren ook supervriendelijk en vakkundig. Het enige is dat de vriezer en koelkast nog manco zijn en levering nog wel op zich kan laten wachten. Voor levering is de manco niet gemeld. Dat betreur ik zeer. Ook een alternatief is niet standaard aangeboden. Na een mail onze kant is er contact geweest en komt er nu een noodkoelkast. Helaas geen vriezer. De quooker is helaas bij levering niet geheel werkzaam. Monteur heeft gelijk gebeld en onderdeel is gelijk verstuurd. Nu ca 4 weken later komt morgen de noodkoelkast en het onderdeel van de quooker.

• opmerking N.v.t.

Beste John, bedankt voor deze uitgebreide en mooie beoordeling. We hopen dat jullie heel snel volop kunnen gaan genieten van de complete prachtige keuken, badkamer en vloer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goed meegedacht en prima service!

Er is goed meegedacht om onze keuken te realiseren. De plaatsing verliep voorspoedig en problemen worden goed opgepakt. Een aanrader!

• opmerking N.v.t.

Beste Arjan, Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Heel veel (kook)plezier toegewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Tot nu toe prima

Keuken was op tijd en compleet Monteur hebben alles keurig opgebouwd. Niets overhaast , alles rustig en netjes afgewerkt . Er was een klein misverstand met de hoogte maar dat heb ik zelf al opgelost. De spatrand en de vensterbank moeten nog geplaatst , maar dat zal tzt wel komen .

• opmerking N.v.t.

Beste Ferdinand, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Ik ben zeer deskundig geholpen waarbij alle tijd werd uitgetrokken voor het uitzoeken van een op mijn wensen afgestemde keuken. De adviseur was erg vriendelijk, vakkundig en dienstverlenend. De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed in balans. Ik zou Concordia Keukens zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

• opmerking Nvt

Beste Petra, Wow! Wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Het is altijd goed om te lezen wanneer iemand zo tevreden is. Dat is precies het gevoel dat we willen meegeven. We wensen je heel veel (kook)plezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Mooie verkooppraatjes, slechte afwikkeling van zaken

Aanpassingen van badkamer en toilet laten verzorgen door Concordia. Verkoper vriendelijk en aardig, maar aldaar slechte communicatie met de werkvloer. (Geen eigen personeel, maar ZZP-ers.) Klus die in 1 week klaar zou moeten zijn is nu bijna 5 weken later nog niet afgerond.!

• opmerking N.v.t.

Beste Pim, Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Goed te horen dat de 1e ervaring toonzaal goed was. Aan ons is het nu om te bekijken hoe we de communicatie met onze externe monteurs kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Dramatische communicatie

Op de dag van oplevering van de keuken in ons nieuwe huis, bleek de keuken niet gereed. Spoelbak uitsparing in keukenblad verkeerd gezaagd, planken en achterwand niet gemonteerd en lagen los in de woonkamer. Concordia heeft nooit contact opgenomen, dat ze de keuken niet afkregen. Ook na de oplevering werden wij niet ingelicht over de afbouw van de keuken. Altijd moest zelf contact worden opgenomen. Na ons ongenoegen te hebben geuit, werd er zeer laconiek op gereageerd met 'ach ja, het dient niet de schoonheidsprijs'. Gelukkig kregen wij een andere uitstekende keukenmonteur (zzper), die samen met mijzelf de problemen oploste. Nu uiteindelijk de keuken is opgeleverd, is nooit contact met ons opgenomen door Concordia of het allemaal naar wens is. Hele vervelende ervaring met dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • opmerking Zeer vervelende ervaring

Geachte heer Solinger, Hartelijk dank voor uw reactie en kritische beoordeling. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen dit dan ook erg serieus. Het spijt ons te horen dat het montagetraject niet naar wens is verlopen. We zullen dit intern evalueren. Ondanks deze ervaring, wensen we jullie uiteraard wel veel gebruikersplezier in de prachtig nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Een keuken precies naar onze wens!

Vanaf het begin zijn wij goed geholpen en is er precies een keuken getekend die wij in gedachten hadden. De communicatie vanuit Concordia is erg helder, super prettig want je weet waar je aan toe bent. De keuken is geïnstalleerd door eigen monteurs, ontzettend tevreden hierover. We hebben alles aan kunnen geven en in overleg is dit naar wens opgelost. Kortom super tevreden klanten en wij kunnen concordia zeker aanraden voor jouw droomkeuken!

• opmerking N.v.t.

Beste Jolien, Wow! Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg willen we jullie nog heel veel plezier met kokkerellen toewensen in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.