Mijn keuken is heel gaaf geworden, erg blij mee. Alles is prima gegaan van offerte tot montage, ik heb er niks op aan te merken!! Bedankt

eerlijk en goed advies

We kwamen voor een wc en inbouw reservoir en fontein we zijn goed geholpen en goed advies gekregen

• U kent ons via: Advertentie, Overig
  • opmerking we kenden vestiging meppel

Werken netjes

Wij moesten door omstandigheden de afspraak steeds verzetten. Hier ging Concordia heel soepel in mee. Onze dank daar voor.

• U kent ons via: Website
  • opmerking Alles naar wens

De contact liep heel goed

Ze reageren heel snel op de vraag. Heel vriendelijk. Jammer dat de over gebleven tegels niet kon terug gebracht worden. Ik kreeg een advies om tegels 60x60 te kopen. Dat was niet handig voor kleine ruimte. Ik moest bijna elke tegels snijden daardoor had ik veel afval.

• opmerking Geen

Fantastisch ontwerp en voorspoedige oplevering

Zoals we inmiddels gewend zijn van Concordia (Emile) is er weer een hele mooie keuken afgeleverd en gemonteerd op locatie. ontwerp top! montage top! nakomen afspraken top!

Aandacht voor mijn stijl

Zeer prettig om samen te ontwerpen en mijn eigen stijl vast te kunnen houden. Goed meedenkend ook na het vaststellen van het definitieve ontwerp. Makkelijk contact en oom al is dat een poosje na het plaatsen van de bestelling werd ik meteen herkent. En niet onbelangrijk een heel goede prijs-kwalitateit verhouding en last but not least: een goede vakman aangeraden om mijn badkamer verbouwen. Supertevreden over het hele proces

• opmerking /

Beste A.M., bedankt voor de uitgebreide en prachtige beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goed advies, info en prijzen.

Het was prettig zaken te doen.

• opmerking Geen

Beste J., Bedankt voor de mooie beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Keurig geholpen, tevreden met het resultaat.

Keurig geholpen, ruim aanbod, tevreden met het resultaat.

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame, Overig
  • opmerking N.v.t.

Beste Corné, bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met de aangeschafte producten namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Tijdens het verkoop gesprek goed geadviseerd en naar onze wens geluisterd. En goed telefonisch bereikbaar! Onze badkamer installateur kwam later dan de geplande datum. Maar gelukkig konden we de bezorg datum van de badkamer verplaatsen zodat wij niet weken met een huis vol materiaal zaten.

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Voor de volgende badkamer komen wij weer.

Beste Inger, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank! Namens het team van Concordia Keuken & Bad wensen wij jullie heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Prachtige keuken uitstekende Service

Mooie zaak en meedenkende specialisten! Onze keuken is echt een droomkeuken geworden dankzij het meedenken van de verkoper, geen dwingende verkoop techniek zoals je dat bij andere zaken hebt. Wij konden in alle rust nadenken en aanpassen om zo tot voor ons t beste ontwerp te komen. Keuken werd snel geleverd, door eigen monteurs geplaatst, waren helaas wel aantal foutjes maar die worden door Concordia vakkundig opgelost. Kan iedereen Concordia aanraden! Wij hebben tevens onze badkamer bij Concordia gekocht, deze moet nog geplaatst worden.

• opmerking N.v.t.

Beste Jolanda, wat een uitgebreide en geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken en op naar ook een prachtige badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

We zijn in totaal 3 keer geweest om de keuken samen te stellen. Na de eerste keer waren we gelijk enthousiast. De 2e en 3e keer was meer om te finetunen. Montage verliep volgens afspraak. Helaas ontbraken er wat onderdelen en waren er wat beschadigingen ontstaan bij het transport. Monteur heeft dit meteen gemeld en nieuwe onderdelen zijn besteld. Deze zijn snel geleverd en gemonteerd!

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Je merkt dat Bert enorm lang in het vak zit. Hij denkt over dingen na waar wij zelf nooit over na zouden denken. Geweldig! Roy was relaxte monteur en heeft de boel mooi voor elkaar gemaakt!

Beste Michael, bedankt voor de uitgebreide beoordeling. We wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad

Zeer klantvriendelijk, goede begeleiding en nazorg

Een prima ervaring met zeer ervaren mensen in het voortraject en nazorg.

• opmerking N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Heel veel plezier gewenst met de aangeschafte producten. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & bad Meppel

Gewoon goede vakmensen

Bas is een vakman, rustig beheerst en sociaal

• opmerking Nvt

Beste Geke en Bert, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

matig

Ging veel fout met de tegels, donkere geleverd had lichte besteld .Zijn teruggenomen ,toen keus uit 2 kleuren kwamen donkerder uit na tegelen dan op de foto, jammer!

• Ervaring met: Wand- en vloertegels
  • opmerking N.v.t.

Beste Ger, Bedankt voor uw feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor het ongemak met de tegels. We zullen uw opmerkingen intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

is zeer goed.

Onze ervaring met concordia keuken en bad was zeer goed. Er werd goed naar ons geluisterd betreffende onze wensen. De ervaren verkoper [hr. Bloem]wist aan de hand van d3 tekeningen precies weer te geven wat onze wensen waren. Hij gaf ons ook nog adviesen die bijdroegen tot een zeer mooi eindresultaat. Op onze vraag naar een goede en betrouwbare aannemer, adviseerde hij ons de firma Bischop uit Steenwijk. Ook hier zijn we zeer tevreden over. Deze mensen verstaan hun vak en werken zeer precies en netjes. Hierbij willen wij jullie nogmaals bedanken voor het eindresultaat. M.V.G. fam Drogt.

• opmerking N.v.t.

Beste Fam. Drogt, bedankt voor de zeer uitgebreide beoordeling! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Chaotisch, duurde te lang en is nog steeds niet klaar.

plezierig contact met de adviseurs, tm offerte ging alles uitstekend. het proces was zeer onrustig vanwege niet bestelde goederen zoals bad en aanrechtblad en verkeerde levering van frontjes. Daardoor veel vertraging opgelopen in de bouw. Verder is tijdens montage behoorlijk wat beschadigd waardoor er opnieuw geverfd moest worden, op onze kosten. keukenmontage duurde meer dan 3 weken en nog wachten we op bijvoorbeeld een aanrechtstrip die niet besteld was. Onduidelijke communicatie en geen reactie op mail. Alleen direct bellen helpt en blijven doorvragen. Ook geen telefoontje of alles naar wens is terwijl er toch veel fouten zijn gemaakt.

matig

Fakt/rek 53063/120240828 niet gespecificeerd. Niet op geattendeerd dat levering ruiten badcel mogelijk enige maanden kan duren. Dit heeft tot gevolg extra een gordijn constructie maken , om douche te gebruiken.

• opmerking Plaatsing keuken

Beste, Fijn dat we inmiddels gesproken hebben over de voortgang. Veel plezier verder met uw aangekochte materialen. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Tevreden van ontvangst tot resultaat.

Vanaf de eerste communicatie om een afspraak te maken tot aan het leveren van de producten ben ik zeer tevreden. Voornamelijk ook door de prettige begeleiding bij het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Op dit moment wordt daar volop aan gewerkt. Ik kijk er naar uit om straks te genieten van wat begonnen is met een ontwerp nav keuzes in de winkel en wat eindigt in een prachtig resultaat.

• opmerking N.v.t.

Beste Nienke, Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Alvast heel veel plezier in de prachtige badkamer gewenst namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Top service en mooi en degelijk materiaal.

Super mooie keuken gekocht via Concordia de jaren dat ik al bij Concordia kom is het gewoon goed, vriendelijk personeel goede materialen.

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Gewoon goed bedrijf met deskundige kennis.

Beste Bjorn, wat super om te lezen dat je zo tevreden bent met de gekozen keuken. Ook via deze weg wensen we je veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Perfect!

Het begint al met het ontwerpen; echt anders. Dit hadden we zelf niet kunnen bedenken. Na het ontwerp alles bij elkaar zoeken; veel kennis en kunde aanwezig. Het geheel klopt. Tot slot de plaatsing: alles ziet er top uit. We genieten dagelijks van onze prachtige keuken en krijgen veel complimenten.

• opmerking Geen

Beste Corine, Bedankt voor deze uitgebreide en geweldige beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Een prachtige keuken, super keurig geplaatst!

De keuken is op tijd en compleet geleverd en is geplaatst volgens afspraak. De mannen hebben netjes gewerkt, binnen de vloer afgedekt ter bescherming, en na afloop alle restmaterialen opgeruimd. Dankzij vakkundig en meedenkend advies bij ontwerp, is de keuken ruim, logisch ingedeeld en geeft daarmee een heel fijne werkruimte! Team Concordia, heel hartelijk dank!

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Flexibel en betrouwbaar

Beste Corine, Hartelijk dank voor deze prachtige en uitgebreide beoordeling. Namens het team heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Super ervaring

Goed geholpen van a tm z en de uitvoering is top gedaan. Zeer tevreden klant.

• opmerking N.v.t.

Beste Agnes, Wow, wat een prachtige beoordeling! Wij wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & bad Meppel

Alles was naar tevredenheid

Zijn prettig geadviseerd en de order is correct geleverd.

• opmerking N.v.t.

Beste Harm, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Goede en fijne service van begin tot einde project

Mooie, nieuwe badkamer uitgezocht met Terence Muis. Hij is zeer ter zake kundig en denkt erg goed mee daar waar het gaat om oplossingen! Heel fijn mee samengewerkt. Niet alles ging bij uitlevering van de materialen in één keer goed (wat niet heel raar is bij zo'n project) maar wat veel belangrijker is, is de manier waarop het snel en voortvarend werd opgepakt en opgelost . . . complimenten! Kortom: wij bevelen Concordia en in het bijzonder Terence meer dan van harte aan!

• opmerking Bekend in Meppel

Beste Jeroen & Paulien, bedankt voor de uitgebreide beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

fijne ervaring

goede voorlichting en hulp

• opmerking N.v.t.

Beste Karst, Bedankt voor deze mooie beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Pieter Mastebroekweg 28

7942JZ Meppel

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.