Slecht

Afspraken worden niet nagekomen, advies kan beter, geen afstemming binnen het bedrijf etc.

• Naam adviseur Janssen
  • opmerking geen

Goedemiddag heer van der Kolk, Dank voor het invullen van de enquête. Helaas is het niet gelukt, naar uw tevredenheid de keuken af leveren en te monteren. Dat vinden we uiteraard zeer spijtig. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Bedieningspaneel wc vergeten

na prettig en uitgebreide uitleg wc en tegels besteld. Helaas vergat medewerker bedieningspaneel te bestellen, dit werd pas duidelijk bij installatie. Ondanks groot magazijn was deze niet op voorraad, pas 3 weken later geleverd. Moesten zelf ophalen, zou logisch zijn dat als bedrijf foutje maakt zij dit ook oplossen. Concordia vindt het blijkbaar logisch om dan alleen maar rekening te sturen en alleen even snel sorry zeggen. Omdat installateur hem opgehangen had werd barst aan achterkant pas later gezien. Vond concordia geen reden om wat mee te doen. In showroom was paneel getoond dat afneembaar was door naar rechts te schuiven. wij kregen andere, was niet over gecommuniceerd. Toen later naar gevraagd werd was er verhaal dat ontwikkelingen snel gaan, blijkbaar zo snel dat Concordia er niet over communiceert. Pak tegels dat over was kon niet terug. Waren standaard witte tegels, maar Concordia was bang voor kleur verschillen. Beetje zonde, dacht dat bedrijven tegenwoordig wat meer tegen verspilling deden.

• opmerking N.v.t.

Concordia doet wat het beloofd!

Correct!

• U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kplezier met uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Nette service en een mooi resultaat!

• Naam adviseur Marco
  • opmerking Dikke top

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Topservice!

Ik had een probleem wat buiten de garantie viel. Desondanks helemaal super opgelost zonder al teveel extra kosten voor mij, met dank aan Gert Prins. Het materiaal hoefde ik niet te betalen en werd ook nog eens thuis afgeleverd. De snelheid van de correspondentie met Gert en de grote klantvriendelijkheid (kom je niet vaak meer zo tegen!) maakt dat ik zo weer een keuken bij ze zou kopen. Montage was ook snel en goed. Bedankt Izet!

• Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Naam adviseur Gert Prins
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Creatief ontwerp en deskundig geholpen.

Eerste badkamer bedrijf met een creatief idee. Out of the box denkend! Kwaliteit en kennis! Een echte aanrader.

• Naam adviseur Patrick Boelen
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Prima.

Men denkt mee en draagt ook oplossingen aan.

• Naam adviseur bakker
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Bedrijf in eigen gemeente

Geen vooruitbetaling, prettige contacten en de levering was op tijd en perfect.

• Naam adviseur Dhr. Horsthuis en Spijkers
  • opmerking geen

Werd goed geluisterd naar onze wensen

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Onze badkamer is precies geworden wat wij wilden. Wij zijn heel erg blij met onze mooie badkamer.

• Naam adviseur Jaap en Frederieke

Klantbeleving kan veel beter

Op dit moment zijn jullie niets anders dan een dozenschuiver. Door de Coronatijd zit ik nog steeds met de verpakte ingekochte spullen van jullie. Ik kwam met de vraag voor een nieuwe badkamer. Ik ging met spullen maar zonder badkamer

• Naam adviseur .?
  • U kent ons via: Overig
  • opmerking De verkoop van materialen was prima (een 9)

Beste fam. Visschers, Dank voor uw reactie, en uw overwegend positieve ervaring. We nemen contact met u op aangaande uw reactie. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Het resultaat en de instalatie is super

De start was heel slecht doordat Jeffrey weg ging was er geen goede overdracht en die duurde ook nog eens heel lang. Er werd geen contact met mij opgenomen. Heb zelf op een gegeven moment maar eens contact opgenomen. Toen het in handen kwam van de instaleur totaalbouw Wolvega ging het heel snel die hebben ook heel keurig werk geleverd alleen toen paste douchkraan niet en moest daar nog week op wachten.

• Naam adviseur Jeffrey Mors/ T westenberg
  • U kent ons via: Website
  • opmerking N.v.t.

Goedendag Hanneke, Dank voor de review, Jammer dat de start niet naar wens is verlopen. We hopen met nieuwe collega’s het team weer goed te hebben versterkt. Goed te horen dat er uiteindelijk goed werk is geleverd en u tevreden bent over de uitvoering. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken en Bad Heerenveen.

Fijne winkel waar je deskundig geholpen word

Wij zijn geholpen door Chris. Wij moesten met "spoed" nieuwe tegels uitzoeken. In het kort hebben wij verteld wat onze wensen waren. Hij heeft ons voorzien van deskundig advies. Voor en nadelen verteld van een aantal tegels waarop wij onze keuze konden baseren. Het voelde vertrouwd en echt iemand die weet waar hij over praat. Wij zijn zeer tevreden met zijn professionele houding en zijn blij met onze badkamertegels

• Ervaring met: Tegels
  • Naam adviseur Chris van der Velden
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Erg tevreden!

We zijn erg tevreden hoe we geholpen zijn door Chris. Hij stelde de juiste vraag: Wat is precies je bedoeling? Hierdoor konden we een open gesprek voeren, waarin we onze wensen en beschikbare budget kenbaar konden maken. Samen hebben we prachtige tegels uitgezocht. Hierbij werden wij goed geadviseerd en werd een goede berekening gemaakt voor de benodigde tegels en de verder benodigde producten. Wij zijn erg blij met het eindresultaat!!

• Ervaring met: Tegels
  • Naam adviseur Chris van der Velden

zeer goede keukenzaak

Uitstekende adviezen, bovendien op 2e tijdstip nog een keer doorgenomen. Planning keurig aangehouden. Een ‘fout’ in het aanrechtblad binnen paar dagen hersteld. Aardige monteurs ook.

• Naam adviseur Emile Hoppen
  • U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Geen opmerkingen

Waardeloos

Zeer slechte communicatie over het verloop van de montage keuken. Na twee werkdagen keuken niet opgeleverd in verband met problemen. Hierover totaal niet gecommuniceerd door Concordia. Uiteindelijk is de keuken grotendeels na vier werkdagen opgeleverd. Dit heeft de nodige stress veroorzaakt aangezien verhuizing wel tijdig was ingepland en uitgevoerd ten tijde van keukenmontage.

• Naam adviseur Pieter Jan Westerhof
  • opmerking N.v.t.

Beste Jacques, Dank voor uw reactie. Goed te lezen dat u tevreden bent over de keuken. Jammer dat het montage traject niet verkopen is zoals verwacht. We zullen dit intern opnemen en hier onze verbeterpunten uithalen. We wensen u veel gebruikersplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Perfecte medewerkers

Top bediening in de verkoop Prima vakman voor de plaatsing Ook de mensen aan de receptie pakken alles keurig op

• Naam adviseur Sipke de Vries
  • U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking 10

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Prachtige keuken, die compleet en goed is geplaatst.

We hebben een mooie keuken gekocht bij Bert met prachtig kookeiland. Hij snapte dat we snel een keuken nodig hadden en loodste ons goed door de wereld van keukens. Hij is ook op tijd geleverd en zeer vakkundig geleverd. Wij zijn super tevreden! Als ging volgens afspraak.

• Naam adviseur Bert
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Kleine opmerking: een uitleg van de keukenapparatuur zou fijn zijn. Met name de bora en de stoomoven.

Top ervaring

Keurig begeleid met het samenstellen van de nieuwe keuken en de keuken zo volledig naar onze wens samengesteld. Er werdt door de adviseur ruim voldoende tijd genomen om de persoonlijke wensen gestalte te geven

• Naam adviseur Arie Bekkema
  • opmerking Top Service

Goed, afspraken nagekomen en netjes gemonteerd.

Goed, 1 onderdeel niet goed geleverd. Maar deze is opnieuw besteld en we gaan ervan uit dat deze netjes wordt geplaatst. Fijne showroom en goed advies.

• Naam adviseur Bert Dekker

Prima!

Na onze vorige keuken ook nu weer een goede keus!

• Naam adviseur Arie Bekkema

Verkeerde zaken geleverd

Ik heb een showroomkeuken gekocht en daar extra kasten en koffiemachine bijbesteld. Maar daar klopte de volgende zaken niet aan: - andere oven geleverd dan overeengekomen - compensatie daarvoor moest ik zelf voorstellen - extra geleverde kasten hebben verkeerde kleur korpus binnenzijde tov showroomkeuken (wit versus zwart) - extra geleverde deuren verkeerde kleur tov offerte (wit versus rvs).

• Naam adviseur Marco ten Berge
  • opmerking N.v.t.

Beste Marcel, Dank voor je reactie betreft de aangekochte showroomkeuken op de veiling en aanvullende kasten. Jammer dat je niet geheel tevreden bent. De lopende service zullen we zsm oplossen en in orde maken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken en Bad Meppel.

Niet tevreden over plaatsing badkamer

We geven 5 sterren aankoop, plaatsen en communicatie voor de keuken, ondanks dat er apparatuur miste is dit geweldig gegaan. Badkamer is compleet ander verhaal, verkoop en communicatie met O.Slot verliep uitstekend maar communicatie met installateur verliep vreselijk. Ook het plaatsen van de badkamer is niet naar onze wens. Er zijn een aantal dingen die niet niet goed zijn. Dus deze beoordeling schrijf ik alleen maar voor de plaatsing van de badkamer.

• Naam adviseur Oscar slot
  • opmerking N.v.t.

Deskundig advies en uitstekende service

Wij prettig en deskundig geadviseerd t.a.v. onze wensen. Afspraken goed nagekomen en levering was prima verzorgd.

• Naam adviseur Bert Dekker

Oplossingsgericht

1 apparaat was verkeerd geleverd, maar werd direct opgelost.

• Naam adviseur Pieter Jan
  • opmerking Via zwager

Prima ervaring

Prettig geholpen en een snelle levering ondanks de corona tijd. Mooie kwaliteit spullen. Sluit naadloos aan op onze smaak!

• opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heeenveen