Combi stoomoven niet geleverd

Chipsproblemen en corona problemen zijn de oorzaak? terwijl de order al een jaar geleden geplaatst is. Gewoon te bedonderd om een voorraad aan te houden. Lage service kwaliteit De buren hebben wel alles geleverd gekregen Nog een smoes en ingebrekestelling komt uw kant op

• opmerking N.v.t.

Beste Willem, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. We vinden het daarom erg vervelend dat we een en ander door (wereldwijde) leveringsproblemen nog niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Desondanks wensen wij jullie toch alvast heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Deskundig en meedenkend personeel

Nadat er een hoop mis bij andere winkels tijdens onze verbouwing. Zijn we binnen gelopen bij Concordia keuken en bad. Daar werden we vriendelijk en met open armen ontvangen. Er werd met ons mee gedacht hoe we binnen ons budget toch het beoogde resultaat konden behalen en onze verbouwing af konden maken. Vrij snel hadden we een nieuwe keuken, vloer en binnen deuren voor een eerlijke prijs. Levering ging goed en het eind product is prachtig geworden!

• opmerking N.v.t.

Beste Peter en Tanja, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor de uitgebreide en prachtige beoordeling en ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goed,maar de manco bij levering was niet doorgegeven.

Super geholpen in de showroom door het personeel Emile was supervriendelijk en meedenkend. Ook dick en Jaap hebben ons goed geholpen. De badkamer en vloeren zijn zoals besproken. De vloerlegger Sveto heeft heel hard gewerkt,super vriendelijk en de vloer top gelegd. De monteurs voor de keuken waren ook supervriendelijk en vakkundig. Het enige is dat de vriezer en koelkast nog manco zijn en levering nog wel op zich kan laten wachten. Voor levering is de manco niet gemeld. Dat betreur ik zeer. Ook een alternatief is niet standaard aangeboden. Na een mail onze kant is er contact geweest en komt er nu een noodkoelkast. Helaas geen vriezer. De quooker is helaas bij levering niet geheel werkzaam. Monteur heeft gelijk gebeld en onderdeel is gelijk verstuurd. Nu ca 4 weken later komt morgen de noodkoelkast en het onderdeel van de quooker.

• opmerking N.v.t.

Beste John, bedankt voor deze uitgebreide en mooie beoordeling. We hopen dat jullie heel snel volop kunnen gaan genieten van de complete prachtige keuken, badkamer en vloer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goed meegedacht en prima service!

Er is goed meegedacht om onze keuken te realiseren. De plaatsing verliep voorspoedig en problemen worden goed opgepakt. Een aanrader!

• opmerking N.v.t.

Beste Arjan, Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Heel veel (kook)plezier toegewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Tot nu toe prima

Keuken was op tijd en compleet Monteur hebben alles keurig opgebouwd. Niets overhaast , alles rustig en netjes afgewerkt . Er was een klein misverstand met de hoogte maar dat heb ik zelf al opgelost. De spatrand en de vensterbank moeten nog geplaatst , maar dat zal tzt wel komen .

• opmerking N.v.t.

Beste Ferdinand, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Ik ben zeer deskundig geholpen waarbij alle tijd werd uitgetrokken voor het uitzoeken van een op mijn wensen afgestemde keuken. De adviseur was erg vriendelijk, vakkundig en dienstverlenend. De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed in balans. Ik zou Concordia Keukens zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

• opmerking Nvt

Beste Petra, Wow! Wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Het is altijd goed om te lezen wanneer iemand zo tevreden is. Dat is precies het gevoel dat we willen meegeven. We wensen je heel veel (kook)plezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Mooie verkooppraatjes, slechte afwikkeling van zaken

Aanpassingen van badkamer en toilet laten verzorgen door Concordia. Verkoper vriendelijk en aardig, maar aldaar slechte communicatie met de werkvloer. (Geen eigen personeel, maar ZZP-ers.) Klus die in 1 week klaar zou moeten zijn is nu bijna 5 weken later nog niet afgerond.!

• opmerking N.v.t.

Beste Pim, Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Goed te horen dat de 1e ervaring toonzaal goed was. Aan ons is het nu om te bekijken hoe we de communicatie met onze externe monteurs kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Dramatische communicatie

Op de dag van oplevering van de keuken in ons nieuwe huis, bleek de keuken niet gereed. Spoelbak uitsparing in keukenblad verkeerd gezaagd, planken en achterwand niet gemonteerd en lagen los in de woonkamer. Concordia heeft nooit contact opgenomen, dat ze de keuken niet afkregen. Ook na de oplevering werden wij niet ingelicht over de afbouw van de keuken. Altijd moest zelf contact worden opgenomen. Na ons ongenoegen te hebben geuit, werd er zeer laconiek op gereageerd met 'ach ja, het dient niet de schoonheidsprijs'. Gelukkig kregen wij een andere uitstekende keukenmonteur (zzper), die samen met mijzelf de problemen oploste. Nu uiteindelijk de keuken is opgeleverd, is nooit contact met ons opgenomen door Concordia of het allemaal naar wens is. Hele vervelende ervaring met dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • opmerking Zeer vervelende ervaring

Geachte heer Solinger, Hartelijk dank voor uw reactie en kritische beoordeling. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen dit dan ook erg serieus. Het spijt ons te horen dat het montagetraject niet naar wens is verlopen. We zullen dit intern evalueren. Ondanks deze ervaring, wensen we jullie uiteraard wel veel gebruikersplezier in de prachtig nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Een keuken precies naar onze wens!

Vanaf het begin zijn wij goed geholpen en is er precies een keuken getekend die wij in gedachten hadden. De communicatie vanuit Concordia is erg helder, super prettig want je weet waar je aan toe bent. De keuken is geïnstalleerd door eigen monteurs, ontzettend tevreden hierover. We hebben alles aan kunnen geven en in overleg is dit naar wens opgelost. Kortom super tevreden klanten en wij kunnen concordia zeker aanraden voor jouw droomkeuken!

• opmerking N.v.t.

Beste Jolien, Wow! Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg willen we jullie nog heel veel plezier met kokkerellen toewensen in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Geweldig bedrijf, leuke mensen

Geweldig bedrijf, leuke mensen, service gericht

• opmerking N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en heel veel (badder)plezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goede kwaliteit

Klantvriendelijke medewerkers

• opmerking N.v.t.

Beste F., hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Bij binnen komst al vriendelijke ontvangen. Goed geholpen met het uitzoeken van een keuken en indeling van de keuken. 8 jaar geleden een badkamer uitgezocht en was ons goed bevallen, Vandaar terug gekomen om een keuken uit te zoeken. En netjes de keuken geleverd en geplaatst.

• opmerking N.v.t.

Beste Sietske, Wow! Wat een geweldige beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

langdradig en irritant proces voordat keuken en badkamer helemaal gereed zijn!

er zijn vanaf het begin fouten gemaakt ,dit begon al bij de voorbereiding , frezen in de muur werd pas gedaan nadat het schilderwerk gereed was! Dit heeft het bedrijf zeker geld gekost! Onze keuken is geplaatst door een extern bedrijf ,en dat is niet goed gegaan! Wij zijn 12 mei verhuisd , keuken was pas in oktober helemaal af!! badkamer is nog steeds niet helemaal tiptop , in het toilet is er een wandtegel ,die heel duidelijk niet geplaatst had mogen worden! Over 2 weken hopen wij dat het wordt hersteld! Heel jammer als je een (voor veel geld) mooie keuken en badkamer uitzoekt ,en er is zoveel tijd nodig om het in orde te krijgen!!

• opmerking N.v.t.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de reactie en beoordeling. Het is terecht: dit heeft te lang geduurd. Desondanks wensen we jullie wel veel woonplezier in de woning en veel gebruikersplezier van de badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Mooie keuken jammer dat de vaatwasser het niet doet

• U kent ons via: Project
  • opmerking Jammer dat er nog een paar dingen moeten gedaan worden

van initieel besprek tot afronden plaatsing uitstekend.

In juni voor het eerst langs, gelijk een goede indruk en gevoel. Verkoper hielp onze ideeën te visualiseren en om te zetten in een mooi ontwerp. Duidelijke offerte, zonder gehannes over prijsonderhandelingen; prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. In traject tot levering regelmatig contact gehad, duidelijke en behulpzame communicatie. Levering verliep zonder problemen, installateurs waren top. Zeer te spreken over de keuken, en de klantenservice van begin tot eind.

• opmerking N.v.t.

Beste Cor, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Aanvraag gedaan voor het plannen van een afspraak , geen enkele reactie hierop

Verder dus geen ervaring met dit bedrijf, maar niet klantvriendelijk in dit geval.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • U kent ons via: Website
  • opmerking Geen reactie op vraag/afspraak

Geachte C., Wat spijtig om dit te lezen. Vorige week bleek inderdaad dat wij een storing in ons planningssysteem op de website hadden, waardoor wij aanvragen korte tijd helaas niet hebben ontvangen. Ondertussen zou alles weer naar behoren moeten werken en kunt u een afspraak inplannen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Telefonisch contact met ons opnemen kan natuurlijk ook. Dus mochten wij iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Plaatsing niet perfect maar service achteraf maakt alles goed.

Bij het aankoopproces zijn we prima geholpen door Emile en hebben we goede tips gekregen. We hebben een grote keuken gekocht en die is snel besteld door Concordia. Bij het plaatsen viel op dat verschillende monteurs bezig zijn geweest wat normaliter de kwaliteit niet ten goede komt. De laatste monteur was bovendien onverwacht weg en er is dus niet opgeleverd. Maar de opmerkingen die we nog hadden zijn inmiddels keurig opgelost! De monteur die dat gedaan heeft, heeft gelijkertijd ongevraagd nog wat tips gegeven en dat stemt iedereen weer blij!

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Nee

Beste Klaas Willem, Het is fijn om te lezen dat alles goed is gekomen. Bedankt voor de uitgebreide beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Lekker persoonlijk

• opmerking Top

Beste Jan, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst namens ons team. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Helemaal af

Prachtige nieuwe zwarte keuken. Geheel volgens wens met veel bergruimte laden. De koelkast op hoogte. Prachtig en compleet. Strak geplaatst.

• opmerking N.v.t.

Beste, Bedankt voor de uitgebreide toelichting op de mooie beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Geweldig!

Frederique heeft heel goed net ons meegedacht over de badkamer, handige tips gegeven over 2 maanden gaan we beginnen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Spannend

• opmerking N.v.t.

Beste Tineke, Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk dank daarvoor. Helaas moeten jullie nog even wachten, maar we hopen dat het resultaat het straks dubbel en dwars waard is. Alvast heel veel plezier in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Alles wat geleverd moet worden was niet compleet

Badkamer Douchescherm nog niet geplaatst Toilet Fonteintje nog niet geplaatst Vloerbedekking Keuken PVC te weinig Keuken Spatrand te hoog, moet worden ingekort Front laden beschadigd Lamp in lichtbalk boven aanrecht verkeerd licht

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Verkoop ging prima, veel geduld en dacht mee

Beste H.P., Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en de kritische noot. Tot onze spijt zijn er inderdaad nog wat punten van aandacht en is het nog niet helemaal afgerond. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Wel alvast heel veel plezier met alles. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Concordia Keuken & Bad is een prima adres voor een keuken.

Wij hebben een goede ervaring met Concordia Keuken & Bad. We hebben een goed advies gehad. De keuken is volgens afspraak geplaatst. Alles ziet er netjes uit. Opleverpuntjes zijn naar tevredenheid opgelost.

• opmerking N.v.t.

Beste Harry, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling en ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Lekkage netjes opgelost

De monteur heeft de lekkage van de spoelbak netjes opgelost

• U kent ons via: Project
  • opmerking N.v.t.

Beste Jos, bedankt voor deze geweldige beoordeling en heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goed geholpen met samenstellen keuken, daarna volledig aan lot overgelaten

Uitstekend geholpen met samenstellen keuken. Vervolgens rekening gehouden met de lange levertijden wat momenteel de situatie is. Echter bij alle naleveringen en herstellen van opleveringsfoutjes werkt iedereen langs elkaar heen, staan monteurs zonder spullen op de stoep en moet je zelf bij alle bedrijfsonderdelen navraag doen waar welk apparaten, kastjes, afvalstysteem etc. staan zodat het geinstalleerd kan worden.

• opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is goed te horen dat u in de showroom een uitstekende ervaring heeft gehad en tegelijkertijd spijtig te lezen dat we in de afhandeling tekort zijn geschoten. Dit gaan we intern evalueren en lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Het eind resultaat is prachtig

Super goed geholpen in de winkel met het uitzoeken en ontwerpen van mijn keuken. Bij het bestellen/leveren van een aantal zaken problemen ondervonden en ook telefonisch moeilijkheden gehad. Uiteindelijk weer geschakeld met de persoon met wie ik het eerste contact heb gehad. Hij heeft dingen weer uitgezocht en rechtgezet. Al met al een super mooie keuken!

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Gelieve mijn naam en of mail adres niet online te vermelden

hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid enorm belangrijk en zullen de aandachtspunten ter harte nemen. Enorm veel (kook) plezier gewenst in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad.