Goed advies en vlotte levering

Goede kwaliteit badkamer en wc . En vlot geleverd.

• Naam adviseur Horsthuis
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier met uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Zeer goede klant gerichte behandeling.

Zeer professioneel

• Naam adviseur Gert Prins
  • opmerking Zeer professioneel

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Te laat afgeleverd

De badkamer zou eind oktober gereed zijn, er is optijd gestart echter waren er ontbrekende attributen en een niet goed gemonteerde kraan. Het duurde tot eind november tot alles eindelijk klaar was. Ook een deuromlijsting was niet geschilderd zodat ik dat door mijn eigen schilder moest laten doen, ik moest zelf ontdekken dat ze de deur niet afgewerkt hadden.

• Naam adviseur Herman Walda
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Enquette spreekt voor zich

Naar volle tevredenheid geholpen

We voelden ons begrepen

• Naam adviseur Emiel
  • U kent ons via: Project, Aannemer
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Prima en professioneel

Goed en praktisch advies voor indeling keuken

• Naam adviseur Emile
  • opmerking N.v.t.

Prima voorlichting en zeer prettig contact

Vanaf het eerste contact voelde de ontvangst, informatie en geduld zeer goed. Veel begrip en meedenken.

• opmerking N.v.t.

prima , als de laatste zaken ook goed worden afgewerkt

badkamer prima, keuken ziet er goed uit, maar is nog lang niet afgewerkt, diepvries verkeerd geleverd, deur vaatwasser kapot, plafondafwerking is nog niets aan gedaan, afvoer afzuigkap niet degelijk aangelegd, flexibele bocht snijd in ijzeren hoek afzuigkap......en nog een paar andere afwerkpunten.

• Naam adviseur marco
  • opmerking N.v.t.

Beste fam. Van Leussen, Dank voor uw reactie, We hebben de genoemde punten inderdaad als service punten open staan. Zodra de materialen binnen zijn zullen we deze items verhelpen. Onze planner maakt een afspraak met u. Met vriendelijk groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Prettig geholpen en alles goed geregeld tot aan de levering toe. Voor herhaling

• Naam adviseur D. Bloem
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier in met uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Redelijk tevreden

Afzuigkap maakt veel lawaai, kreeg wel iets anders aangeboden tegen bijbetaling, maar toch wat weinig inlichtingen

• Kennis en informatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking Redelijk tevreden

Beste Nico, Dank voor je Feedback. Fijn dat je ons aanbeveelt. Je totaal beoordeling zullen we intern meenemen. Veel gebruikers plezier in je nieuwe keuken. Met vriendelijk groet, Concordia Keuken & Bad Meppel

De mannen die de keuken hebben geplaatst hebben het zeer netje gedaan

Prima, ervaringen. De puntjes die nog moeten worden nagelopen komen natuurlijk ook in orde. Daar gaan wij althans vanuit. Nog te leveren de oven, 3 prullenbakjes, een plank in de klimaatkast (4 stuks zouden wij krijgen en 3 zijn er geleverd en geïnstalleerd) en de vriezer maakt een beetje lawaai. volgende week dinsdagmiddag 8 december komt men langs om alles te installeren en te herstellen. Uiteindelijk komt alles weer keurig netjes in orde.

• Naam adviseur Arie Bekkema
  • opmerking de heer Arie Bekkema

Heel tevreden over de keuken

De planning was niet zoals afgesproken. Er kwam 1 medewerker i.p.v. 2. Hierdoor duurde de plaatsing 2 dagen i.p.v. 1. Dit verstoorde onze eigen planning erg. De aanwezige medewerker heeft uitstekend werk verricht.

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking De keuken is in ons vakantiehuis in Dieverbrug geplaatst.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Vervelend dat planning anders liep dan u gepland had. Wij gaan dat meenemen in de evaluatie. Fijn om te lezen dat u verder tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Uitstekend bedrijf, groot assortiment met deskundige medewerkers

Heel tevreden met zowel de deskundigheid, het meedenken als de communicatie.

• opmerking N.v.t.

Een klantvriendelijke benadering en goed geholpen.

Goed geholpen en afspraken uitmuntend.

• Ervaring met: Tegels
  • U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

willen graag keukens verkopen maar niet als je alleen bent

Afgelopen week een gesprek gehad met een van de verkopers van Concordia. Ik had een afspraak gemaakt om samen met mijn partner een ontwerp te laten maken c.q. keuken te kopen. Mijn vriendin kon door omstandigheden plots niet deelnemen aan het gesprek en dit viel de verkoper ook op. Ondanks dat ik duidelijk ben in mijn behoeftes wensen en dit goed heb gecommuniceerd bekroop mij tijdens het gesprek dat de verkoper mij niet serieus nam (waarschijnlijk omdat ik alleen was) in 3 kwartier zijn we er doorheen gejaagd, feitelijk heb ik enkel mijn wensen kenbaar gemaakt en is die door de meter opnemer opgenomen. Geen prijsindicatie, geen tekening, helemaal niks, meneer wat is uw e-mailadres? prima dan mail ik daar het eea naar toe. De offerte sloeg vervolgens de plank mis. Tip voor de verkoper, ook een man alleen kan prima keukens kopen, doet vaak het voorwerk, had het gesprek serieuzer ingezet dan had je tijdens de onderhandeling meer speelruimte gecereerd, nu heb je onzinnig veel werk gedaan met 0 als resultaat een gemiste kans. Uiteindelijk de keuken bij een collega gekocht, meer luxe, meer apparatuur tegen een scherper tarief (en ja ik heb appels met appels vergeleken dus daarin zit geen verschil)

• opmerking N.v.t.

Fijne verkoper die goed meedenkt en zeer nette aflevering van de keuken

Zeer tevreden over Concordia. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en gaf uitgebreid advies zodat wij beter onze keuzes konden maken. De plaatsing van de keuken is ook naar volle tevredenheid verlopen. De mannen hebben netjes alle rommel opgeruimd en de keuken werd zo goed als schoon afgeleverd. Uiteindelijk bleek dat er lekkage was aan een slangetje van de quooker maar dit werd de week erna door een servicemonteur opgelost. Ook een hele kleine beschadiging van de voorkant van een lade doorgegeven. We krijgen hier een nieuw frontje voor. Enig minpuntje is dat er achteraf extra kosten blijken te zijn m.b.t. de smetrand die we horizontaal voor het inspringende raam geïnstalleerd willen hebben.

• opmerking via oud-collega

Hele goede service!

We zijn enorm tevreden over de service van de monteur! Er was een probleempje met de gootsteen, er kwam een monteur om dit op te lossen en deze liep ook meteen alle kastjes na om ze recht te zetten. De koelkast verstelt, vaatwasser strakker op z’n plek, allemaal detail werk, maar fantastisch dat hij dit als extra service deed!

• Naam adviseur Monteur en klantenservice Egbert

Prettige samenwerking

Onze ervaring is goed, behalve over de douchedeur. Advies was niet goed aangepast op de grootte van onze douche, waardoor tot 3x toe verandering van deur nodig was. Echter dat is dan wel weer goed en snel opgelost.

• Naam adviseur Trijntje Westenberg
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Vervelend dat het niet in één keer goed verliep. Wel fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen u nogmaals veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

In één woord top.

Zowel bij het uitzoeken van de keuken alsmede de aflevering was helemaal in orde.

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Architect

Prima inzet installateurs.

Proces van plaatsen verliep prima. Evenals advies/ontwerp. Wel een paar kanttekeningen: + Twee keer een week vertraging in de uitvoering. Gelukkig geen probleem voor ons. + Inrichting lange wand met wastafel bleek achteraf niet optimaal ingedeeld; + Afschot douche water is niet zoals verwacht, en met name de reactie op de melding daarvan. Reactie gelijk erg defensief, en dat we gewaarschuwd zouden zijn. Als reactie op vraag hoe e.e.a. opgelost of verbeterd kan worden, zou nog iemand langskomen. Nog steeds niemand gezien (na week). Betaling dus ook nog opgehouden.... Wat we derhalve misten is de expliciete waarschuwing vooraf voor de beperking die afschot (kennelijk) heeft in een inloopdouche; En het constructief meedenken aan oplossing.....

• Naam adviseur T. Westenberg
  • opmerking N.v.t.

Concordia is een bedrijf die zijn afspraken na komt.

Prachtige keuken en badkamer laten ontwerpen, deze zijn keurig geplaatst volgens gemaakte afspraken. Het resultaat is nog mooier dan we hadden durven hopen.

De score 8 is voorlopig

Bij plaatsing van de keuken ging veel mis. Inductiekookplaat was de verkeerde. Maatvoering van bovenkasten klopte niet etc etc. Dit hoeft niet in een review want iedereen doet zijn best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen en het contact met Marcel Clarijs verloopt in een goede sfeer.

• Naam adviseur Marco ten Berge
  • opmerking Geen

Dank voor uw reactie, zoals ook telefonisch overlegd zullen we de genoemde punten zsm verhelpen. Fijn dat alles in goede sfeer verloopt. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Bedrijf met zeer ruime keuze waar men naar een klant luistert en afspraken nakomt.

Zeer fijne gesprekken gehad met adviseur Emile Hoppen die niets te veel was en alle tijd voor ons nam en met ons meedacht en niet iets probeerde op te dringen. Alle afspraken werden nagekomen. Het was een genot om te zien hoe netjes de monteurs werkten en zeer voorzichtig omgingen met de nieuwe keuken.

• U kent ons via: Website, Advertentie, Overig
  • opmerking vaker iets gekocht bij Concordia

Sipke is een topper!

Ik vond 't erg plezierig om een keuken bij concordia uit te zoeken en te ontwerpen vooral de samenwerking met Sipke als erg goed ervaren. Jammer dat via het hoofdkantoor toch een kleine na smaak heb gekregen die meneer was totaal niet aardig of begripvol

• Naam adviseur Sipke
  • U kent ons via: Website
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Vervelend dat het via het hoofkantoor niet helemaal fijn liep, wij gaan dat meenemen in de evaluatie. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Slecht

Afspraken worden niet nagekomen, advies kan beter, geen afstemming binnen het bedrijf etc.

• Naam adviseur Janssen
  • opmerking geen

Goedemiddag heer van der Kolk, Dank voor het invullen van de enquête. Helaas is het niet gelukt, naar uw tevredenheid de keuken af leveren en te monteren. Dat vinden we uiteraard zeer spijtig. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Bedieningspaneel wc vergeten

na prettig en uitgebreide uitleg wc en tegels besteld. Helaas vergat medewerker bedieningspaneel te bestellen, dit werd pas duidelijk bij installatie. Ondanks groot magazijn was deze niet op voorraad, pas 3 weken later geleverd. Moesten zelf ophalen, zou logisch zijn dat als bedrijf foutje maakt zij dit ook oplossen. Concordia vindt het blijkbaar logisch om dan alleen maar rekening te sturen en alleen even snel sorry zeggen. Omdat installateur hem opgehangen had werd barst aan achterkant pas later gezien. Vond concordia geen reden om wat mee te doen. In showroom was paneel getoond dat afneembaar was door naar rechts te schuiven. wij kregen andere, was niet over gecommuniceerd. Toen later naar gevraagd werd was er verhaal dat ontwikkelingen snel gaan, blijkbaar zo snel dat Concordia er niet over communiceert. Pak tegels dat over was kon niet terug. Waren standaard witte tegels, maar Concordia was bang voor kleur verschillen. Beetje zonde, dacht dat bedrijven tegenwoordig wat meer tegen verspilling deden.