Goede adviezen en mee denken.

Leuke samenwerking.

Super mooie wasruimte meubel

Van order tot plaatsen is alles goed gegaan. De levering van de materialen werd erg netjes gedaan, ze vroegen zelfs of ze het blad wel tegen de muur mochten zetten. Ik ben er erg blij mee! Bedankt.

• opmerking N.v.t.

Goed dienstverlening, communicatie over leveringen kan veel beter. Veel achteraan bellen

Prima kwalitieit keuken Installatie uitstekend, fijnen mensen. Mensen op kantoor heel fijn Communicatie over leveringen moeizaam

• U kent ons via: Project
  • opmerking N.v.t.

met Concordia, super! met de door jullie in contact gebrachte aannemer minder.

De eerste keer dat ik bij jullie binnen liep, als vrouw alleen. Gewoon voor "vol" worden aangezien. Vervolgens de 2 avonden het uitzoeken van de keuken als gezellig ervaren. En de contacten tijdens en na het plaatsen van de keuken verliepen ook prima. Alleen ben ik teleurgesteld in het werk dat de door jullie aanbevolen aannemer heeft geleverd. Werk is tot op heden nog niet afgerond en de afwerking laat te wensen over. Heb een prachtige keuken, echter plinten half / niet. Niet symmetrisch. kieren tussen tegels en drempels. En zit nog steeds te wachten op het aansluiten van de elektrische vloerverwarming. Ben wel blij en dankbaar dat hij alles voor bouwvak nog kon inplannen maar teleurgesteld over het resultaat.

• opmerking uit verleden

Wij zijn heel tevreden over het hele proces van de aankoop tot en met het plaatsen van de keuken

Heel goed en leuk geholpen in de showroom. Daarna afspraken en tekeningen in goed overleg. Levering van de keuken zonder problemen. Plaatsen van de keuken door vakmensen.

• opmerking X

In een woord keurig

Uitstekend geadviseerd en plaatsing van de keuken was perfect.

• opmerking ken Concordia al 40 jaar

goed advies en nette service

Tijdens aanschaf van onze keuken was de verkoper eerlijk over het assortiment en dacht hij mee in de mogelijkheden. Ook toen bij levering niet alles juist was werd dit netjes opgelost.

Niet tevreden

Ik ben. Niet tevreden sorry

• opmerking Keuken

• U kent ons via: Website
  • opmerking Geen

Bij aanschaf goed meegedacht. Monteurs voor plaatsen koof en later ook de keuken zelf waren zeer kundig en servicegericht. Na plaatsen ook alle afval (verpakking) keurig meegenomen. Resultaat is erg mooi.

• U kent ons via: Website, Overig

Kundig, kwaliteit, vriendelijk

Fijn bedrijf Hartelijk ontvangen. Er wordt meegedacht in het proces, zonder opdringerig te zijn of te wìllen verkopen. Prijs kwaliteit is goed.

• opmerking N.v.t.

Concordia badkamer is ons zeer goed bevallen.

Een winkel waar je zonder afspraak terecht kunt, ideaal. Ze nemen de tijd en goed advies gekregen. Communicatie over levering van producten gaat soepel. Ook waren al de bestelde goederen aanwezig (dat is wel eens anders). Blij met onze doucheruimte, top!!

• U kent ons via: Advertentie, Aannemer, Overig
  • opmerking Was ook bekend met de locatie waar ze zitten

Goed.

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking N.v.t.

heel prettig geholpen door medewerker

Wij zijn heel prettig geholpen door een medewerker, er werd alle tijd besteed aan het uitzoeken van tegels ed. Ook wordt er een 3d tekening gemaakt zodat je goed kunt zien hoe de badkamer en toiletten er uit komen te zien. Ook toen wij aangaven dat de bouw pas na de bouwvak kon beginnen kon alles gewoon zolang daar opgeslagen worden. Vond het alleen lastig dat ze niet precies konden aangeven a.d.h. van de 3d tekening hoeveel tegels we nodig waren.

• opmerking N.v.t.

Afmaken keuken duurde te lang.

Monteurs die elkaar tegenspreken, veel te lange doorlooptijd om keuken af te maken.

Kwaliteit, flexibel, meedenkend

Vlotte en goede ervaring met ontwerpen en uitzoeken van de keuken. Onze wensen stonden centraal en er werd constructief meegedacht. Flexibel mbt levering en plaatsing

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Monteur had wat klantvriendelijker gekund

Top kwaliteit keuken & service

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en expertise die Concordia heeft geleverd waardoor wij onze prachtige keuken hebben kunnen realiseren. Van het design tot aan de installatie is alles netjes en duidelijk verlopen en vooral meegedacht aan de wensen van de klant en opties die mogelijk zijn. Ook werdt er sterk rekening gehouden met het budget en hoe er eventuele concessies toch nog goed opgelost konden worden.

Snel en correct

Zeer deskundig

• Ervaring met: Wand- en vloertegels
  • U kent ons via: Website, Aannemer

Hele goede services

Heel goed advies weet wat hij over heeft michiel net zo als de kranen weet de naam van jongen niet top servies

• U kent ons via: Website, Advertentie, Project, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Top service

Mijn keuken is heel gaaf geworden, erg blij mee. Alles is prima gegaan van offerte tot montage, ik heb er niks op aan te merken!! Bedankt

eerlijk en goed advies

We kwamen voor een wc en inbouw reservoir en fontein we zijn goed geholpen en goed advies gekregen

• U kent ons via: Advertentie, Overig
  • opmerking we kenden vestiging meppel

Werken netjes

Wij moesten door omstandigheden de afspraak steeds verzetten. Hier ging Concordia heel soepel in mee. Onze dank daar voor.

• U kent ons via: Website
  • opmerking Alles naar wens

De contact liep heel goed

Ze reageren heel snel op de vraag. Heel vriendelijk. Jammer dat de over gebleven tegels niet kon terug gebracht worden. Ik kreeg een advies om tegels 60x60 te kopen. Dat was niet handig voor kleine ruimte. Ik moest bijna elke tegels snijden daardoor had ik veel afval.

• opmerking Geen

Fantastisch ontwerp en voorspoedige oplevering

Zoals we inmiddels gewend zijn van Concordia (Emile) is er weer een hele mooie keuken afgeleverd en gemonteerd op locatie. ontwerp top! montage top! nakomen afspraken top!

• U kent ons via: Project

Aandacht voor mijn stijl

Zeer prettig om samen te ontwerpen en mijn eigen stijl vast te kunnen houden. Goed meedenkend ook na het vaststellen van het definitieve ontwerp. Makkelijk contact en oom al is dat een poosje na het plaatsen van de bestelling werd ik meteen herkent. En niet onbelangrijk een heel goede prijs-kwalitateit verhouding en last but not least: een goede vakman aangeraden om mijn badkamer verbouwen. Supertevreden over het hele proces

• opmerking /

Pieter Mastebroekweg 28

7942JZ Meppel

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.