Top ervaring

Keurig begeleid met het samenstellen van de nieuwe keuken en de keuken zo volledig naar onze wens samengesteld. Er werdt door de adviseur ruim voldoende tijd genomen om de persoonlijke wensen gestalte te geven

• Naam adviseur Arie Bekkema
  • opmerking Top Service

Goed, afspraken nagekomen en netjes gemonteerd.

Goed, 1 onderdeel niet goed geleverd. Maar deze is opnieuw besteld en we gaan ervan uit dat deze netjes wordt geplaatst. Fijne showroom en goed advies.

• Naam adviseur Bert Dekker

Prima!

Na onze vorige keuken ook nu weer een goede keus!

• Naam adviseur Arie Bekkema
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Verkeerde zaken geleverd

Ik heb een showroomkeuken gekocht en daar extra kasten en koffiemachine bijbesteld. Maar daar klopte de volgende zaken niet aan: - andere oven geleverd dan overeengekomen - compensatie daarvoor moest ik zelf voorstellen - extra geleverde kasten hebben verkeerde kleur korpus binnenzijde tov showroomkeuken (wit versus zwart) - extra geleverde deuren verkeerde kleur tov offerte (wit versus rvs).

• Naam adviseur Marco ten Berge
  • opmerking N.v.t.

Beste Marcel, Dank voor je reactie betreft de aangekochte showroomkeuken op de veiling en aanvullende kasten. Jammer dat je niet geheel tevreden bent. De lopende service zullen we zsm oplossen en in orde maken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken en Bad Meppel.

Niet tevreden over plaatsing badkamer

We geven 5 sterren aankoop, plaatsen en communicatie voor de keuken, ondanks dat er apparatuur miste is dit geweldig gegaan. Badkamer is compleet ander verhaal, verkoop en communicatie met O.Slot verliep uitstekend maar communicatie met installateur verliep vreselijk. Ook het plaatsen van de badkamer is niet naar onze wens. Er zijn een aantal dingen die niet niet goed zijn. Dus deze beoordeling schrijf ik alleen maar voor de plaatsing van de badkamer.

• Naam adviseur Oscar slot
  • opmerking N.v.t.

Deskundig advies en uitstekende service

Wij prettig en deskundig geadviseerd t.a.v. onze wensen. Afspraken goed nagekomen en levering was prima verzorgd.

• Naam adviseur Bert Dekker
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Oplossingsgericht

1 apparaat was verkeerd geleverd, maar werd direct opgelost.

• Naam adviseur Pieter Jan
  • opmerking Via zwager

Prima ervaring

Prettig geholpen en een snelle levering ondanks de corona tijd. Mooie kwaliteit spullen. Sluit naadloos aan op onze smaak!

• opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heeenveen

Prima advies gekregen in de showroom van P. Boelen met als eindresultaat een prachtige badkamer.

• Naam adviseur P. Boelen
  • opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel.

Super goed

Mijn ervaring met Concordia zijn uitstekend, met name EMILL HOPPEN is perfecte adviseur. Alle lof voor deze man.

• Vestiging Meppel
  • Naam adviseur EMILL HOPPEN.
  • opmerking IK WAS OOK KLANT BIJ COCORDIA

Ruime keuze en kwaliteit

plaatsen van de keuken zorgvuldig en vak bekwaam. Ook goede uitleg en tip overgebreid van de apparaten en bediening.

• U kent ons via: Project, Aannemer

We zijn super tevreden!

Hartstikke bedankt voor alles: van ontwerp t/m plaatsing was het allemaal prima georganiseerd. Complimenten!

• Naam adviseur Sipke de Vries
  • opmerking N.v.t.

Prachtige keuken maar door de corona niet alles op tijd geleverd.

Had prettig geweest als dit van tevoren gecommuniceerd was. Nu werd de koelkast later geleverd. Oude net verkocht de dag voor de levering. Dus dat was balen. Adviseur was prima. Planning heeft wat laten liggen in de communicatie.

• Naam adviseur S. de Vries
  • opmerking project Roemershuys

Beste fam. Broersma, Dank voor uw review, positieve feedback en kritische noot. We nemen dit mee in ons interne evaluatie. We wensen u veel woongenot in uw prachtige appartement. Met vriendelijk groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen

de keuken voldoet precies aan de verwachting, goede voorlichting.

• Naam adviseur PJ

Uiteindelijk resultaat is prachtig

Prettig klant advies gesprek gehad en keuken naar verwachting op tijd geleverd en geinstalleerd door 2 vakmensen. Wij ontdekten een paar afwijkingen, anders besproken, niet vermeld op overeenkomst. Inmiddels gemeld bij verkoper. Een plankje en front moeten vervangen worden, deze zijn beschadigd geleverd. De BBQ, als geschenk is nog niet geleverd. (2weken na installatie)

Niet geheel tevreden

Ik ben matig tevreden. De producten zijn prima en mooi maar het hele proces om het leggen en het plaatsen heen heeft nogal wat voeten in aarde gehad. Als het werk niet af was dan moest ik zelf informeren hoe het nu verder moest en wanneer het afgemaakt zou worden. Ook nu is het nog niet klaar, maar heb weer niks gehoord. Moet steeds zelf contact opnemen om te vragen wanneer iets afgemaakt wordt. Dat vind ik wel teleurstellend. Heb wel prima contact gehad met de planning (Marcel Clarijs). Erg vriendelijk behandeld. Hij heeft ook echt steeds zijn best gedaan om ons zo snel mogelijk te helpen. Ook de verkoper van de keuken, Sipke de Vries, heeft ons erg prettig en goed geholpen.

• Naam adviseur Sipke de Vries
  • U kent ons via: Aannemer
  • opmerking verkoper keuken was prima!! Het ging fout bij de plaatsing en leggen vloer.

Beste fam. Vrijmoed, Dank voor uw feedback. Zoals net besproken maken we de laatste punten gereed volgende week. Jammer dat de planning niet vlekkeloos is verlopen, goed te horen dat u erg tevreden bent over de materialen. Veel gebruikers plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Alles ging naar wens

Goede producten en fijne samenwerking

• Naam adviseur Marieke
  • opmerking Geen

Top, echte vakmensen

Zeer tevreden over deze zaak. Niets is teveel. Luisteren goed naar wat de klant wilt en werken dat voor je uit. Zeer vakkundig!!! Een dikke 10!

• Naam adviseur Dhr Dekker
  • opmerking Vrienden

Uitstekende service

We zijn door Norbert zeer goed geadviseerd en hebben mooie producten uitgezocht. Services is ook uitstekend! Zo waren onze kranen niet tijdig leverbaar vanwege de Corona crises maar werd er direct aangeboden om tijdelijk vergelijkbare vervangende kranen te plaatsen. Prima oplossing dus !

• Naam adviseur Norbert
  • opmerking geen

Nu in het bezit van mijn eigen wellness, heerlijk!

Goede service, snel geholpen. Ook toen ik door de corona een andere douche moest uitzoeken. Vond wel dat ik zelf vaak achter dingen aan moest gaan. Zou prettiger zijn als dat vanuit jullie meer kwam. Bijv. Levering van materialen. Zou horen hoe en wat, maar nooit mail gehad en er altijd zelf weer achteraan moeten bellen.

• Naam adviseur Dick Bloem
  • opmerking N.v.t.

Van begin tot het eind een plezierig en verzorgd proces.

Vanaf onze binnenkomst in Heerenveen hebben we ons een gewaardeerde klant gevoeld. Het meedenken hebben we als heel prettig ervaren. De uiteindelijke plaatsing is deskundig en met zorg gebeurd.

• Naam adviseur PIETER JAN WESTERHOF
  • U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame

moeizaam

Uiteindelijk erg tevreden over het eindresultaat, echter: - slechte ervaringen met installateur, slechte communicatie - delen die te laat aankomen, kwijt waren - in het beginstadium van de ene naar de andere lokatie moeten gaan omdat bouwtekeningen kwijt waren.

• Vestiging N.v.t.
  • Naam adviseur Kley
  • U kent ons via: Website
  • opmerking Kley deed het perfect, snelle oplosser.

Beste Bert, Jammer dat het montage traject moeizaam is verlopen. We gaan dit evalueren met het ingehuurde bedrijf. Fijn dat u uiteindelijk wel aangeeft erg tevreden te zijn. Veel gebruikers plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Meppel

Helemaal prima. Keurig in communicatie en netjes volgens planning geleverd en alles compleet en onbeschadigd. Dik tevreden

• Naam adviseur arie bekkema
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Via werkgever BGDD adres en helemaal keurig en na tevredenheid

Geweldig mooi en zeer goede monteurs

Zo wel de uitgebreide showroom in Heerenveen. De prima adviezen en begeleiding van de aankoop vd keuken badkamer en vloeren, hebben ons doen besluiten het totale concept bij Concordia te bestellen. Daarbij een goede prijs weten af te spreken. Vakkundige installateurs en vloerleggers hebben ons huis echt fantastisch gemaakt. We leven nu in een prachtige woning en zijn erg tevreden met het resultaat. Ook de communicatie en de planning van de realisatie zijn prima en op tijd nagekomen. Echt een super aanbeveling

• Naam adviseur Herman en Sipke keuken
  • opmerking Geweldig ervaren verkopers

Hartelijk dank voor het invullen van onze enquête. Fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Wij wensen u nogmaals veel kookplezier in uw nieuwe keuken en veel plezier in uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Goed advies

• Naam adviseur Nobert