Redelijk geholpen, wel veel keuze.

Als je zelf goed weet wat je wil, kun je hier prima terecht. Technisch advies is wat magertjes ( tenminste met de adviseur die wij hadden)

• opmerking N.v.t.

Degelijk advies en correcte afhandeling.

Uitstekend advies gekregen en uiteindelijk een goede invulling van de gewenste oplossing.

• opmerking Geen

Beste Frank, Bedankt voor de mooie beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Fantastisch!

Zeer goed geholpen met uitzoeken van de keuken, veel gehad aan het advies van de styliste . De plaatsing van de keuken was ook volgens afspraak, een zeer kundige monteur die ook meedacht in oplossingen. In één woord Top!

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking N.v.t.

Beste Fiona, Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk dank daarvoor en ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

enthousiaste en meedenkende vaklui

zowel de verkoper als de planner en zeker de monteur waren allen servicegericht en deskundig. Prettig om zaken mee te doen.

• opmerking x

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Heel fijn gesprek gehad om de badkamermeubels uit te zoeken. Hele fijne communicatie. Ook nadien snelle reactie bij vragen.

• opmerking N.v.t.

Beste Stan, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank en veel plezier in de nieuwe badkamer namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Enige minpunt is dat de expeditie geen of weinig overlegd over de bezorging, wat dan betreft de tijd en de plaats. Meerdere ervaringen hiermee geha.

• U kent ons via: Aannemer, Overig
  • opmerking Geen

Beste Henk, bedankt voor de mooie beoordeling en kritische noot; we hebben dit ondertussen intern besproken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Vakkundig, vriendelijk, prima service en een prachtbedrijf!

Onze keuken helemaal naar onze wensen aangepast. Ze werken keurig, ruimen alles op en je hoeft zelf niets te doen. En over communiceren met de klant, daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!!! De keuken ziet er geweldig uit. Ik raad Concordia aan iedereen aan!

• U kent ons via: Website
  • opmerking Goeie website

Beste Maarten, Wow! Wat een mooie beoordeling; bedankt! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Samen tot een prachtig resultaat gekomen

We hebben samen een erg mooi resultaat samengesteld en daar heeft Dick goed bij geholpen en geadviseerd. Er is daarna wel het een en ander niet helemaal goed gegaan met de offertes, maar daar hadden we misschien ook zelf wat scherper naar moeten kijken. AL met al is het goed afgewikkeld.

• opmerking N.v.t.

Beste E. van Dijk, bedankt voor de uitgebreide beoordeling. We wensen jullie heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Zeer goed advies bij aankoop vertrouwen in klanten tot nu toe goed hopen dat de verdere levering ook zo goed gaat groetjes fam Knol

• opmerking N.v.t.

Beste J.A. Knol, bedankt voor deze mooie beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goede kwaliteit, maar advisering en communicatie niet in orde

• U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking N.v.t.

Geachte heer, mevrouw anoniem, hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling achter te laten, maar wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Wij zouden graag vernemen waarom. U helpt onze dienstverlening verbeteren door uw ervaring toe te lichten. U kunt daarvoor een mail sturen naar [email protected] of contact opnemen met de verkoopadviseur. Onze dank is enorm. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Betrouwbaar en vriendelijk

Keuken & badkamer aangekocht. Niet alles liep vlekkeloos van beiden kanten. Alles is goed en netjes opgepakt en opgelost. We zijn heel tevreden over het (eind)resultaat! Zou de volgende keer weer naar Concordia gaan.

• opmerking N.v.t.

Beste Marco, wat een super beoordeling; hartelijk dank! We wensen jullie ook via deze weg heel veel plezier toe in de nieuwe keuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Prettig contact

Z

• opmerking N.v.t.

Beste B., hartelijk dank voor deze mooie beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Alles naar wens

Fijn gesprek, veel deskundigheid, leuke vernieuwende adviezen en prachtige badkamers als resultaat!

• opmerking N.v.t.

Beste Marijke, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Namens het team wensen wij jullie heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

• opmerking N.v.t.

Beste Jos, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Niet heel positief

De tegels voor het toilet was men voor een deel vergeten te bestellen en om het op te lossen kwamen er weinig mogelijkheden. Men wist dat er tijdsdruk achter zat toen we de tegels en het sanitair uitzochten maar daar werd weinig mee gedaan. Gewoon heel slordig dat een deel van de tegels niet besteld was. 1 kapotte toiletzitting was geleverd en dan duurt het erg lang voordat er een nieuwe wordt geleverd. Niet goed meegedacht met de inrichting van de wc's wat praktisch is. De installateur maakte ons attent op sommige zaken waar we graag vanuit jullie over geïnformeerd waren ivm dat we ervan uitgaan dat jullie kennis hebben over waar je aan moet denken bij het inrichten van een toilet.

• opmerking verder niet

Beste Annet, Hartelijk dank voor de uitgebreide en kritische beoordeling. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen deze ervaring dan ook erg serieus. Het spijt ons te horen dat het aankoop- en montagetraject niet vlekkeloos is verlopen. We hebben dit ondertussen intern geëvalueerd. Ondanks deze ervaring, wensen we je veel gebruikersplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Ben vriendelijk en kreeg goede uitleg.

Zie hier boven

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Zijn al eerder geweest.

Beste Pea, hartelijk dank voor de beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Geweldig bedrijf

Ze luisteren erg goed naar mij als klant en de uitlevering sluit daar volledig bij aan.

• opmerking N.v.t.

Geachte heer of mevrouw Hofman, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe met de aangekochte producten. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad

Prima geholpen

Alles geregeld volgens afspraak

• opmerking Geen

Beste Auke, Wat een mooie beoordeling; hartelijk dank! Namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken.

Mooie spullen!

Veel keuze mogelijkheden en goede kwaliteit van alle materialen. Showroom is ook echt een pre. We zijn goed geholpen.

• opmerking N.v.t.

Beste Lennaert, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Te veel afspraken voor niks

Ik moeste per sé 2 keer komen om de meubels van mijn badkamer te kiesen. Het kon niet in een keer omdat volgens de dame die mij hielp ik moeste er tussen op Pinterest (!) doorbladeren. Allebei keren moeste ik van Concordia een dubbele afspraak maken (met 2 verschillende medewerkers). Omdat het zo lastig was dat beiden medewerkers aansluitend aanwezig waren, de afspraken werden 3maanden uit elkaar ingepland. Op het moment van allebei afspraken werd met mij meegedeeld dat de 2de medewerker toch niet aanwezig kon zijn. Ze hebben de afspraak daardoor niet verzet of geannuleerd van te voren. Het werd ter plekke met mij meegedeeld tijdens de afspraken zelf. Uiteindelijk kwamen we achter (?) dat de tweede medewerker ‘eigenlijk niet nodig was’. Daarnaast, tijdens de eerste afspraak hadden we afgesproken dat de mw die mij hielp contact zou nemen met een aannemer. Heeft ze niet gedaan. In de tweede afspraak hebben we niks anders gedaan dan bestellen de meubels die ik al in de eerste afspraak had gekozen. Alleen er zatten 3 maanden tussen beiden afspraken. Het duurde een dikke jaar van af het moment die ik belde om een afspraak te maken tot dat mijn badkamer afgerond was. Ze hebben nooit aan mij de 3D tekening van de badkamer gestuurd dat ze gedaan hadden. Een begroting en de factuur hebben ze wel gestuurd.

• opmerking Ik woon dichtbij

Beste Lidia, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat het proces niet soepel is verlopen en we nemen uw feedback serieus. We waarderen uw eerlijke feedback en gaan dit intern verder bespreken. Fijn dat u ons wel aanbeveelt. We wensen u uiteraard veel gebruikersplezier van uw aangeschafte materialen. Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Heel fijn geholpen en zeer deskundig, meedenkend door alles heen geleid.

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Interne communiatie, zoals doorverbinden en terug bellen gaat heel vaak niet goed. vaak i lang in de wacht en laat terug bellen.

Beste Henk, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en kritische noot! We zullen de opmerking intern tegen het licht houden, om zo onze processen nog meer te optimaliseren. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel

Alles zeer correct geleverd en verwerkt

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Ooit gekeken voor een keuken toen niet geslaahd .nu voor Badkamer wel

Beste Kees, Wat leuk; geslaagd voor een badkamer! Hartelijk dank voor de beoordeling en heel veel plezier met de prachtige badkamer gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Fantastisch bedrijf

Wij hebben een keuken, bijkeuken en badkamer gekocht bij Concordia in Heerenveen. Deze moet nog geplaatst worden maar als dit net zo verloopt als de verkoop zou dat fantastisch zijn. Wij zijn voor de keuken heel erg fijn geholpen door Gert Prins. Wat een topper is dit, niets is teveel voor hem, hij denkt mee en haalt alles uit de kast. Bedankt Gert. Ook is de koop van de badkamer bij verkoper Herman Wijma heel prettig verlopen. En de koffie en zelfs een kopje soep waren heerlijk. Tot slot noemen we nog de ontvangst door de zeer vriendelijke dames van de receptie. Wij zijn blij en tevreden met dit bedrijf. Familie Tijhaar Emmeloord

• opmerking Geen

Beste Theo, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie alvast heel veel plezier toe in de keuken, bijkeuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Prima service!

Wij hadden lekkage in het gootsteenkastje bij ons twee jaar oude keuken. Dit is door Concordia prima en snel verholpen.

• Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking Schade door lekkage in het gootsteenkastje is prima verholpen

Beste Leo, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen jullie nog heel veel plezier in de keuken toe de komende jaren. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Duidelijke communicatie

Er wordt goed gecommuniceerd en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • opmerking Samenwerking met Primo Keukens

Beste Marlynn, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.