Ben vriendelijk en kreeg goede uitleg.

Zie hier boven

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Zijn al eerder geweest.

Geweldig bedrijf

Ze luisteren erg goed naar mij als klant en de uitlevering sluit daar volledig bij aan.

• opmerking N.v.t.

Geachte heer of mevrouw Hofman, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe met de aangekochte producten. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad

Prima geholpen

Alles geregeld volgens afspraak

• opmerking Geen

Beste Auke, Wat een mooie beoordeling; hartelijk dank! Namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken.

Mooie spullen!

Veel keuze mogelijkheden en goede kwaliteit van alle materialen. Showroom is ook echt een pre. We zijn goed geholpen.

• opmerking N.v.t.

Beste Lennaert, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Te veel afspraken voor niks

Ik moeste per sé 2 keer komen om de meubels van mijn badkamer te kiesen. Het kon niet in een keer omdat volgens de dame die mij hielp ik moeste er tussen op Pinterest (!) doorbladeren. Allebei keren moeste ik van Concordia een dubbele afspraak maken (met 2 verschillende medewerkers). Omdat het zo lastig was dat beiden medewerkers aansluitend aanwezig waren, de afspraken werden 3maanden uit elkaar ingepland. Op het moment van allebei afspraken werd met mij meegedeeld dat de 2de medewerker toch niet aanwezig kon zijn. Ze hebben de afspraak daardoor niet verzet of geannuleerd van te voren. Het werd ter plekke met mij meegedeeld tijdens de afspraken zelf. Uiteindelijk kwamen we achter (?) dat de tweede medewerker ‘eigenlijk niet nodig was’. Daarnaast, tijdens de eerste afspraak hadden we afgesproken dat de mw die mij hielp contact zou nemen met een aannemer. Heeft ze niet gedaan. In de tweede afspraak hebben we niks anders gedaan dan bestellen de meubels die ik al in de eerste afspraak had gekozen. Alleen er zatten 3 maanden tussen beiden afspraken. Het duurde een dikke jaar van af het moment die ik belde om een afspraak te maken tot dat mijn badkamer afgerond was. Ze hebben nooit aan mij de 3D tekening van de badkamer gestuurd dat ze gedaan hadden. Een begroting en de factuur hebben ze wel gestuurd.

• opmerking Ik woon dichtbij

Beste Lidia, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat het proces niet soepel is verlopen en we nemen uw feedback serieus. We waarderen uw eerlijke feedback en gaan dit intern verder bespreken. Fijn dat u ons wel aanbeveelt. We wensen u uiteraard veel gebruikersplezier van uw aangeschafte materialen. Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Heel fijn geholpen en zeer deskundig, meedenkend door alles heen geleid.

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Interne communiatie, zoals doorverbinden en terug bellen gaat heel vaak niet goed. vaak i lang in de wacht en laat terug bellen.

Beste Henk, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en kritische noot! We zullen de opmerking intern tegen het licht houden, om zo onze processen nog meer te optimaliseren. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel

Alles zeer correct geleverd en verwerkt

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Ooit gekeken voor een keuken toen niet geslaahd .nu voor Badkamer wel

Beste Kees, Wat leuk; geslaagd voor een badkamer! Hartelijk dank voor de beoordeling en heel veel plezier met de prachtige badkamer gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Fantastisch bedrijf

Wij hebben een keuken, bijkeuken en badkamer gekocht bij Concordia in Heerenveen. Deze moet nog geplaatst worden maar als dit net zo verloopt als de verkoop zou dat fantastisch zijn. Wij zijn voor de keuken heel erg fijn geholpen door Gert Prins. Wat een topper is dit, niets is teveel voor hem, hij denkt mee en haalt alles uit de kast. Bedankt Gert. Ook is de koop van de badkamer bij verkoper Herman Wijma heel prettig verlopen. En de koffie en zelfs een kopje soep waren heerlijk. Tot slot noemen we nog de ontvangst door de zeer vriendelijke dames van de receptie. Wij zijn blij en tevreden met dit bedrijf. Familie Tijhaar Emmeloord

• opmerking Geen

Beste Theo, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie alvast heel veel plezier toe in de keuken, bijkeuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Prima service!

Wij hadden lekkage in het gootsteenkastje bij ons twee jaar oude keuken. Dit is door Concordia prima en snel verholpen.

• Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • U kent ons via: N.v.t.
  • opmerking Schade door lekkage in het gootsteenkastje is prima verholpen

Beste Leo, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen jullie nog heel veel plezier in de keuken toe de komende jaren. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Duidelijke communicatie

Er wordt goed gecommuniceerd en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • opmerking Samenwerking met Primo Keukens

Beste Marlynn, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank namens het team van Concordia Keuken & Bad Meppel.

Prima, de bezorging een dikke duim omhoog.

Onze keuken is zeer goed en netjes afgeleverd. Mooi op de afgesproken tijd. Keurig gedaan.

• opmerking ...

Beste Harry, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Tevreden

Wij kunnen nog geen eindoordeel geven omdat de geleverde keuken nog niet is geïnstalleerd, staat nog in opslag, wordt in januari 2024 gemonteerd

• opmerking N.v.t.

Beste Jan, alvast bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen jullie alvast heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Prachtig design en zeer goede kwaliteit

Net als onze vorige keuken is ook onze nieuwe keuken weer van top kwaliteit

• opmerking N.v.t.

Beste Casper, Fijn dat we weer een prachtige keuken mochten realiseren. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst en bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

100% tevreden

Plaatsing van de keuken door top bedrijf Vakwerk en alle wensen extra geen probleem.

• opmerking Via Herman

Beste Janko, wat een geweldige beoordeling; hartelijk dank! Heel veel kookplezier gewenst namens het team van Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Concordia voor een zorgeloze nieuwe keuken.

Bij het kopen van ons nieuwe appartement was al gelijk duidelijk dat we de keuken wilden vervangen. Na goede ervaringen met Gert Prins bij de aanschaf van onze vorige keuken, 10 jaar geleden, gingen we bij hem op de koffie tijdens de open dag van Concordia Keuken en Bad in Heerenveen. Van de initiële schets kwam een eerste ontwerp en een aantal iteraties (en kopjes koffie) verder stond er heel mooi ontwerp op het scherm dat tegen een goede prijs werd aangeboden. De communicatie met Concordia tijdens het ontwerp-, bestel-, betaal- en leverproces was duidelijk, flexibel en prettig. Een aantal verbeteringen konden nog voor de levering meegenomen worden. En we kregen een aanbeveling voor een keukenmontagebedrijf waar we ook erg blij van werden. Al met al een heel mooi resultaat. Samenwerken met Gert Prins kenmerkt zich met de woorden vriendelijk, creatief, vakkundig, communicatief. Gewoon een prettige vakman om samen een keuken mee te ontwerpen.

• opmerking N.v.t.

Beste Wim, wat een geweldige en uitgebreide beoordeling voor Concordia Keuken & Bad Heerenveen. Hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

SUPER!

Ruime keuze en goed advies in de showroom. Bij installatie vakkundig personeel die de tijd neemt om alles perfect op te leveren. Super tevreden met het eindresultaat !!

• opmerking N.v.t.

Beste JOV, Hartelijk dank voor deze uitgebreide en prachtige beoordeling. Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de mooie nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Uitstekende service en vakkundigheid

Via Concordia een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. De keuken is prachtig geworden, echt een aanwinst voor de woning. Begeleiding, communicatie en vakkundigheid zijn top bij Concordia. Duidelijke afspraken en heldere communicatie, vriendelijke mensen die goed aanvoelen wat jouw wensen zijn. Kortom, een aanrader!

• opmerking N.v.t.

Beste Evelien, wat een leuke en uitgebreide beoordeling. Daar worden wij ook blij van! Ook via deze weg wensen we je heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

super service in voortraject en bij levering&montage!

vanaf onrwerp, 15mnd geleden, precies gelopen zoals gepland. Geen enkele betalingsverplichting vooraf!

• opmerking alles prima!

Beste, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en ook via deze weg nogmaals heel veel plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goed bedrijf

Alles heel goed geregeld. Fijn bedrijf en prettige medewerkers. Niks was teveel. En bovenal heel blij met onze nieuwe keuken

• opmerking N.v.t.

Beste Andre, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

zelfs anderhalf jaar na oplevering snelle en supergoede service

zelfs anderhalf jaar na een heel fijn traject dat leidde tot de vlekkeloze oplevering van een top-keuken, weer helemaal blij met jullie service. De frontjes waar wat bijzonderheden mee waren zijn gistermorgen tot volle tevredenheid vervangen.

• opmerking N.v.t.

Beste Cor, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We zijn blij dat alles weer naar tevredenheid is afgerond. Heel veel kookplezier in de keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Mooie ontwerpen en goede kwaliteit levering

De mensen van Concordia hebben me mooi en goed geholpen met de badkamer, toilet, keuken en vloer. Alles voor een mooie prijs en de installatie van alles was op tijd en goed van kwaliteit. De kraan was in de verkeerde kleur geleverd, maar was snel weer omgeruild.

• opmerking Top

Beste Merijn, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe met de nieuwe badkamer, toilet, vloer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Meer gekregen dan verwacht

Wij hebben een keuken samen laten stellen in Heerenveen en zijn uiterst tevreden met het eindresultaat. In de showroom wordt meegedacht en de installatie is zeer professioneel verlopen.

• U kent ons via: Website
  • opmerking N.v.t.

Beste Pieter, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

zeer goede ervaringen, mede door vroegere aankopen.

We zijn zeer tevreden ondanks de haperingen die optraden in de levering en montage van keukenonderdelen. Jammer, dat diverse monteurs op het tapijt verschenen en er geen vast aanspreekpunt ter plaatse was. Ik miste van de mensen op kantoor inzicht in tekening kennis en inleving in een project. A.s. donderdag worden de laatste elementen geplaatst en heeft het project bijna een maand koekost om het te realiseren.

• opmerking N.v.t.

Beste H.A., Hartelijk dank voor de opbouwende feedback. Daar kunnen we zeker wat mee. Fijn dat donderdag de laatste hand gelegd gaat worden aan de keuken. We wensen jullie alvast heel veel (kook)plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Geweldig!

Leuke ontvangst in de nieuwe showroom. Personeel neemt veel tijd voor je en geeft vakkundig advies. Badkamer en keuken hier gekocht; we zijn erg tevreden. Ga zo door!

• opmerking Geweldig!

Beste Bert en Jill, Wow! Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel plezier toe in de nieuwe keuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Van begin tot eind goed overleg. Niets was teveel gevraagd.

Wij zijn uitstekend geholpen. Met de keuken uitzoeken en samenstellen. Niets was teveel gevraagd, net zolang gepuzzeld tot wij tevreden waren. Ook tijdens levering van apparatuur waar tijd tussen zat prima communicatie. Wij zijn dik tevreden met onze nieuwe keuken.

• opmerking N.v.t.

Beste Tamara, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie enorm veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.