
Geen
prima advies en service, vroeger al, en door de aanpassingen alleen maar beter geworden.
Na binnen komen had ik verwacht dat de nieuwe eigenaar zich zou voorstellen die op dat moment wel in de winkel was maar mij negeerde toen heb ik het maar gevraagd en haar de hand gegeven en mij voorgesteld ! dat vond ik niet klantvriendelijk
Goede service en vriendelijk personeel.
Monturen voor helmdragens ( zoals mijn huidige Rodenstock) aanbieden...
Zeer goed
geen
I.v.m. het in gebruik nemen van een nieuw computersysteem twee maal oogmeting moeten doen. Maar verder alleen maar positieve beoordeling. Of eindresultaat ook 100 % is, moet ik nog even afwachten. Wat moe op de ogen bij nieuwe bril.
geen
goed
zou het niet zo weten
Ik ben erg goed geholpen met mijn contactlenzen waar ik problemen mee had. Verschillende lenzen geprobeerd en na controle toch weer geprobeerd om het nog beter te krijgen.
De service is goed, mijn zoontje heeft een bril en moet er regelmatig heen om de bril goed zittend te krijgen en dit gebeurt altijd zonder problemen.
deskundige en vriendelijke medewerkers
ik kom al 34 jaar bij optiek van der veen. was altijd goed. nu met de nieuwe eigenaren en het vertrouwde personeel. is er helemaal voor het gevoel niets verandert. Ga zo door.
Durk Piet we zijn heel blij dat je ervaart dat de service en kwaliteit en natuurlijk ook de sfeer gelijk is gebleven fijn om te horen.
Zou ik zo niet weten. Het is mij , net zoals de andere keren, prima bevallen
Hallo Auke, voor ons is het heel belangrijk dat de klant in alle rust een bij hem of haar passend montuur kan uitzoeken. De service van het opzicht meegeven van monturen is voor ons dus vanzelfsprekend. Fijn om te lezen dat het bij ons prima bevalt we doen ons best om de kwaliteit en de sfeer op een hoog niveau te houden.
In mijn geval graag iets meer info gekregen over oogsterkte. Bij het 2e bezoek kreeg ik n.a.v. kleine klacht veel meer inhoudelijke informatie zoals staar en verschil tussen sterkte Dit had beter gekund bij de eerste oogmeeting. Inhoudelijke kennis verschilt erg per medewerker is mijn indruk.
Op dit moment is het voor mij goed.
Als nieuwe klant Van oriëntatie tot aflevering bril zeer vriendelijk geholpen. Na een week ook nog alle tijd voor het bijstellen van de bril. Goede informatie en tips bij het uitzoeken van de bril en de glazen.
klantvriendelijk
Schoolstraat 26
9251 EC Burgum
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.