We hebben ons familieportret bij Norbert laten maken, en we hebben hem ervaren als een hele sympathieke, meedenkende, professionele fotograaf. We voelden ons snel op ons gemak, en binnen no-time hadden we een leuke, levende foto. In het verleden duurde dat bij andere fotografen langer om in de stemming te komen. We zijn heel tevreden.

• Ervaring met: Portret familie/groep

Ruim 15 jaar geleden werkten we samen aan twee companymagazines. Via LinkedIn bleef ik Norbert volgen en toen het tijd werd voor mijn nieuwe profielfoto maakte ik een afspraak in Utrecht. Hij ging in zijn studio zeer geduldig en fanatiek op zoek naar de beste houding en blik. Met zijn aandacht voor details is het eindresultaat zeer geslaagd. Binnen 4 uur na online publicatie kreeg ik al meer dan 40 complimenten op mijn portret! Norbert is al bijna 25 jaar een vakman.

• Ervaring met: Portret zakelijk

In een eenvoudig bedrijfsverzamelgebouw bevindt zich de professionele studio van Norbert Waalboer. het contact met Norbert is professioneel en tijdens een kopje koffie worden de verwachtingen besproken en stelt Norbert je op je gemak. Ook tijdens fotosessie laat hij je ontspannen en zoekt naar de beste houding, belichting en -last but not least- uitstraling. Na afloop gaat hij met de bewerking van de foto's aan de slag en betrekt je in het proces van retoucheren en optimaliseren. Het resultaat kun je zien op mijn LinkedIn-profiel (linkedin.com/in/houthuijzen).

• Ervaring met: Portret zakelijk

Wat begon als "even" foto's laten maken, eindigde in een energyboost. Norbert maakt in een korte tijd geweldige foto's en weet een aantal typerende karaktereigenschappen in een foto vast te leggen. Ik kreeg veel complimenten op mijn foto's. Een echte aanrader!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Ik vind de foto verrassend mooi. Zo scherp, en zo strálend, terwijl de kleren sober zijn en de achtergrond donker. Mijn eerste reactie: het lijkt een balletkoppel: qua houding en kleding. Andere reactie : wat een mooie kinderen, en : wat is Joost groot (hoorde dat het lengteverschil visueel nog enigszins was verdoezeld). Hoorde van alle instructies die gegeven werden, Toch is het natuurlijk, natuurgetrouw in beeld gebracht. Hartelijk dank voor dit mooie kunstwerk

• Ervaring met: Portret familie/groep

Zojuist een profielfoto laten maken. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, en met name ook met de wijze waarop Norbert naar dit resultaat toe werkt. Norbert benadert zijn vak met enthousiasme en zeer professioneel. Hij neemt de tijd voor de fotoshoot en is niet snel tevreden met het resultaat. Toch hoofd nog een beetje bijdraaien of kin omhoog. Erg leuk is dat je live kunt meekijken met het kiezen en bewerken van de foto, zodat je ziet hoe het uiteindelijke resultaat bereikt wordt. Profielfoto ook direkt per mail ontvangen. Klaar voor gebruik. Mooie studio, goede ontvangst en pettig persoon. Wat mij betreft een aanrader om met Norbert te werken voor welke fotografie uitdaging dan ook.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Het was een hele leuke ochtend om samen met Norbert de perfecte foto te maken! Ik beveel Norbert zeer aan.

• Ervaring met: Portret familie/groep

Out of the blue zocht ik een goede fotograaf die voor mij een zakelijk en industrieel portret wilde maken. Via internet kwam ik op de mooie (portfolio-)site van Norbert Waalboer Fotografie uit. Hierop heb ik hem direct gebeld. Vanaf prille begin hebben Norbert en ik het doel en opzet van de foto's correct onderling besproken. Tijdens de shoot maakten we met z'n tweeën een goede setting en voordat de echte shoot begon had Norbert oog voor het kleinste detail (zelfs mijn jas werd extra getailleerd :-)) en de foto's werden daarna keurig gemaakt. Tijdens de shoot verteld Norman precies wat de juiste positie / houding is. Het eindresultaat van de foto's had ik binnen 1,5 uur na de sessie in huis! Helemaal top dus! Ik vond het een hele leuke en leerzame ervaring en beveel Norbert bij deze van harte aan! Groeten Paul Vocking

• Ervaring met: Portret zakelijk

Ik was niet zenuwachtig, maar ik sta niet graag op foto's. Dus lekker losjes jezelf ben je dan niet voor een portretfoto. Maar met Norbert was het leuk en dan komt er toch nog een prachtige foto uit. Het enige minpuntje was dat het voor mij wat snel ging, maar dat kan niet anders als er een rij afspraken is. En de koffie smaakt prima!

• Creatieve uitwerking foto's

Een hele plezierige ervaring !

• Ervaring met: Anders:
  • Anders, namelijk: Social media sessie

Voor een autenieke en professionele LinkedIn profielfoto kun je zeker bij Norbert terecht! Na een informele kennismaking heeft hij zijn werkwijze toegelicht en heeft hij tijdens het fotograferen op ontspannen wijze aanwijzigen gegeven om tot een prachtig resultaat te komen. Norbert weet de mooie kanten van een ieder in beeld te brengen en heeft oog voor detail. Bij het selecteren van de juiste foto kan hij feiloos het verschil aangegeven tussen 'een leuke foto' is en een 'zakelijke profielfoto'. Een echte aanrader voor wie op een professionele wijze gefotografeerd wil worden!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert fotografeert al jaren onze maatwerk keukens. Het succes van Keukenwerkplaats is mede te danken aan de kwaliteit van zijn foto's. Hij heeft veel oog voor de lichtinval en weerspiegelingen en plaatst vaak in de studio verschillende foto's over elkaar om alles goed uit te lichten.

• Ervaring met: Anders:
  • Anders, namelijk: interieurfotografie

Norbert is relaxed, toegankelijk en neemt alle tijd om een mooie foto te maken. Ik ben heel tevreden en ben erg blij met de profielfoto die hij maakte. Top.

• Ervaring met: Trouwreportage

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert is een prettige en duidelijke communicator waardoor de fotosessie prettig ontspannen verloopt.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Deskundig, professioneel en fantastische foto's!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert geeft veel persoonlijke aandacht en weet goed met licht te spelen. Mooi resultaat, bedankt!

• Creatieve uitwerking foto's

Vandaag maakte Norbert een zakelijke portretfoto van mij in zijn studio. Gratis parkeren voor de deur. Een gezellige en ontspannen ontvangst, waarbij Norbert je op je gemak stelt en (zo blijkt later) ook goed naar je kijkt. Leuke fotosessie en daarna meegekeken hoe hij het portret nabewerkte (zag er meteen stukken frisser uit). Ik kan Norbert van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert heeft voor het IT magazine dat wij elk jaar uitbrengen ook dit jaar weer de fotografie gedaan. Hij is betrokken, deskundig en heeft continu aandacht voor een goed eindresultaat. Hij geeft de personen die gefotografeerd worden goede sturing/tips om het beste resultaat te krijgen.

• Ervaring met: Bedrijfsreportage

Voor een zakelijke portretfoto waar haast bij was kwamen we snel tot een afspraak. Na wat tijd voor voorbereiding heeft Norbert goed de tijd genomen om tot de beste foto komen. De bewerking van deze foto heeft het eindresultaat helemaal uitstekend gemaakt. Fijne fotograaf om mee te werken, professioneel, vriendelijk en prettig in de omgang.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Als eindredacteur van een tijdschrift heb ik jarenlang met veel plezier en nauw met Norbert samengewerkt. Hij neemt niet zomaar foto's in een bepaalde setting, maar kijkt verder: hoe is het licht, welke houding komt het beste uit. Ik gaf hem bv ooit de opdracht om een hardloper vast te leggen voor de cover van het blad. Drie maanden lang zaten agenda's én vooral het weer elkaar tegen. Maar toen het eindelijk wel kon, leverde hij foto's van topformaat. De wolken op de goede plek tegen een blauwe hemel, de passen van de hardloper die perfect uitkwamen tegen een achtergrond die op en top Hollands was. Dat is Norbert: geduldig, vriendelijk, meedenkend en met een bijzonder oog voor detail.

• Creatieve uitwerking foto's

Norbert Waalboer heeft i.o.v. SLO Enschede geweldige reportages afgeleverd. De opbrengsten van elf scholen zijn met veel voldoening benut in diverse communicatie uitingen. Zijn flexibele en vlotte professionele werkhouding is ons uitstekend bevallen. Wij verwachten in de toekomst wederom van zijn diensten gebruik te maken.

• Ervaring met: Bedrijfsreportage

In de studio van Norbert lieten wij een groepsfoto/familieportret maken. Zowel de sessie zelf als het eindresultaat waren een groot succes. Norbert is een vakman, heeft creatieve ideeen en stelt mensen op hun gemak (ook het kleine nichtje van 1.5). Kortom zeer tevreden!

• Ervaring met: Portret familie/groep

Na een stroef begin qua communicatie is de fotosessie zelf uiteindelijk perfect verlopen. Vooraf aangeven dmv voorbeelden wat voor soort zakelijke portretfoto ik zelf mooi vond en Norbet heeft dat perfect ingevuld. Hij heeft de tijd genomen om de juiste houdingen en lichtinvallen na te bootsen en had daar oog voor de kleine puntjes. Geen afraffelwerk! Uiteindelijk nog mooi kunnen meekijken hoe het digitaal bewerken van de foto's werd gedaan, en het resultaat was uiteindelijk na volle tevredenheid! Een aanrader!