Top fotograaf, fantastische foto’s!

Wij komen al vele jaren bij Norbert voor familiefoto’s, profielfoto’s en zakelijke opdrachten. Altijd weer gezellig, professioneel en fantastische foto’s. Niet voor niets debestefotograaf!

Mooi resultaat en zeer prettig proces!

Norbert weet je goed op je gemak te stellen tijdens de shoot. Hij laat je ook meekijken terwijl hij de foto’s selecteert en bewerkt. Heel transparant en een mooi kijkje achter de schermen. Tot slot ben ik erg blij met het resultaat.

Topfotograaf! Een aanrader!

Norbert zorgt voor een leuke en gezellige sfeer tijdens de fotosessie. Hij is professioneel en duidelijk goed in zijn vak!

Very happy

Norbert is a great photographer that makes you relax and takes very good pictures. The whole process of photo session, review and post production was very smooth and efficient. I would however recommend a small "changing room" or similar for clients that would like to try on different sets of clothes for the session.

Geweldige foto's

Norbert is een vriendelijke spontane fotograaf. Hij heeft onze vakantiehuisjes op prachtige manier vastgelegd. Het viel ons op dat Norbert in korte tijd precies aanvoelde wat wij wilden uitstralen. De foto's geven exact weer wat je als gast kunt verwachten. De kwaliteit van de foto's zijn geweldig. Wat ons betreft 5 sterren meer dan verdiend. Dankjewel je hebt prachtig werk verricht. Al met al echt een aanrader!

Top fotograaf!

Wij hebben aan Norbert onze wensen verteld en hij heeft super mooie foto’s gemaakt waar wij enorm blij mee zijn! Onze reactie toen we ze zagen was “wauw”. Norbert luistert naar je, denkt mee en levert gewoon echt goed werk!

Fijne fotograaf die mensen op hun gemak weet te stellen

Norbert heeft voor ons bedrijf foto's genomen van medewerkers en onze ervaring met hem is zeer positief! Ook mensen die wat cameraschuw zijn, weet hij op hun gemak te stellen. Dat levert mooie beelden op én enthousiaste reacties van de medewerkers die betrokken waren bij de shoot: iedereen koppelde terug dat ze het eerst spannend, maar achteraf erg leuk vonden en dat kwam in het bijzonder door Norbert en zijn manier van werken. Norbert, heel erg bedankt en we werken graag weer met je samen!

Professioneel en een mooi resultaat

Warm ontvangst stelt je goed op je gemak. Je merkt aan alles dat Norbert erg professioneel en veel ervaring heeft. Dus geweldig mooi resultaat. In overleg de mooiste foto’s gekozen. Heel heel erg blij mee. Super resultaat.

Echt een aanrader!

Wij gaan al jaren langs voor familiefoto's. Norbert laat je je bij binnenkomst direct welkom voelen. Er heerst een ontspannen vriendelijke sfeer. Hij geeft rustig aanwijzingen, en neemt veel foto's waardoor de juiste er altijd bij zit. Norbert heeft veel ervaring en echt passie voor zijn vak. Ook heeft hij oog voor detail. Waar nodig, werkt hij de foto's bij. Hier is hij erg goed in daar het echt subtiele veranderingen zijn om de foto's te maximaliseren. Norbert is vriendelijk, denkt graag met je mee, en is een echte professional.

Gegarandeerd je beste foto

Vanuit mijn vorige werkgever (waar Norbert alle profielfoto's maakt) ken ik Norbert. Daar viel mij al op dat van álle collega's mooie foto's zijn gemaakt. Ik kon geen uitzondering ontdekken. Ook zelf toentertijd een fijne ervaring gehad dus toen deze foto verjaard was, weer contact opgenomen met Norbert. Dit keer in zijn studio heel fijn ontvangen. Er wordt echt de tijd voor je genomen en Norbert is heel benaderbaar. Ook als je minder op je gemak bent voor een camera, ontspan je voor de camera bij Norbert. Ik ben heel blij met het resultaat, die we samen hebben uitgezocht. Echte aanrader!

Professionele fotograaf

Norbert is een fijne en goede fotograaf. De fotoshoot verliep prettig. Na afloop hebben we samen de beste foto uitgezocht en nabewerkt. Ik ben érg tevreden over het resultaat!

Erg tevreden

Norbert is erg vriendelijk en ik kreeg goede instructies over hoe ik m'n kleding goed kon doen en hoe ik moest staan. Ook het fotoshoppen achteraf was zeer professioneel. De foto's zijn erg mooi geworden. Verder kreeg ik ook nog studentenkorting. Ik ben erg tevreden, zeker een aanrader!

Norbert is flexibel en professioneel. De foto's zijn om door een ringetje te halen!

Als je het mij vraagt wordt fotografie vaak onderschat. Je kunt nog zo'n goeie website hebben, maar als de foto's die daarop gebruikt worden ruk zijn... Wat straal je dan uit als bedrijf? Juist. Precies dat. Een aantal weken geleden kwam Norbert Waalboer bij ons (Van der Tol B.V. - Hoveniers en Terreininrichting) langs om foto's te maken van mij en mijn collega's. Foto's die we gebruiken in de zoektocht naar nieuwe collega's. Ik mocht zelf ook even voor de camera shinen... Thanks Norbert!

Erg prettige ervaring met een mooi resultaat

Ik ging langs bij Norbert Waalboer voor een portretfoto. Hij nam rustig de tijd voor een praatje en een kop koffie en stelde me daarmee erg op mijn gemak. De foto's werden vakkundig gemaakt en werden vervolgens bewerkt. Dit proces kon ik zelf volgen op een tweede scherm, best een toffe livestream eigenlijk! Over het resultaat ben ik erg te spreken - precies waar ik naar op zoek was! De kosten staan ook zeker in verhouding tot de kwaliteit.

Snel, professioneel en een mooi eindresultaat

Alles was snel geregeld voor het maken van de afspraak voor de professionele foto. Op locatie kon goed afstand worden gehouden en verliep alles professioneel. Ik ben erg blij met het eindresultaat en dit komt absoluut ook door de positieve begeleiding en skills van Norbert.

Oog voor wat nodig is om je doel te bereiken!

Ik ben niet iemand die graag voor de camera staat, maar er zijn momenten dat het gewoon moet! Ik heb het helemaal overgelaten qua kleding en gewenste uitstraling aan hem en..het resultaat is prachtig!

Aanrader!

Ik kwam bij Norbert voor het maken van een profielfoto. Je zou verwachten: dat is klikken en klaar. Maar nee, Norbert neemt de tijd om kennis te maken waardoor ik me op m'n gemak voelde. Ik vond het leuk om te horen dat hij niet alleen portretfotografie doet, maar bijvoorbeeld ook productielijnen van fabrieken in beeld brengt. Tijdens het fotograferen zelf merk je wederom hoeveel ervaring hij heeft. Ik draag bijvoorbeeld een bril met sterke glazen en hij let er daarom op dat de hoek van de foto niet zorgt voor een vertekend beeld van m'n hoofd/ogen. Heel fijn. Hij geeft ook directies zodat m'n hoofd en lichaam in de goede positie staan voor een optimale foto. Nadat we een aantal series hadden genomen in verschillende houdingen, zijn we een keuze gaan maken. Dit gaat heel routineus, en in no time kies je uit nog maar een paar foto's de gene die je het mooiste vindt. Deze poetst hij nog een beetje op in Photoshop, wat werkt dat mooi. De kras op m'n bril verdwijnt en het kleurverschil tussen m'n hoofd en nek wordt ook meer effen gemaakt. Ik ben echt blij met het resultaat en m'n vrouw was ook onder de indruk (niet geheel onbelangrijk ;) ) Je kan m'n profielfoto zien door m'n naam te googlen. Ik kan Norbert echt aanraden!

Een professionele, meedenkende, ervaren fotograaf

Norbert heeft zowel van mijn man als van mijzelf een prachtige profielfoto gemaakt in zijn mooie fotostudio. Je voelt je bij binnenkomst direct welkom en gedurende de shoot weet je meteen dat je met een professional te maken hebt. Door zijn aanwijzingen neem je de juiste houding aan en uit de tig geschoten foto's weet hij binnen een paar minuten de perfecte foto te selecteren. Hier en daar verricht hij wat nabewerking, voor hem duidelijk een fluitje van een cent. Deze vriendelijke ervaren fotograaf weet waar hij over praat en denkt graag met je mee. Wij vonden het in deze vrij saaie Coronatijd echt een uitje en komen graag nog eens terug voor een shoot van ons gezin.

Topgozer én verstand van zaken

Vandaag fotoshoot gehad met Norbert. Hele fijne man om mee in contact te staan, houdt zich aan de afspraken en is zeer bekwaam. Hele fijne shoot gehad vandaag en zeker voor herhaling vatbaar.

Doorgewinterde professional

Norbert is vriendelijk, neemt de tijd voor je en is een ongelofelijk ervaren professional. De foto's zijn prachtig en de koffie smaakte prima!

De vrijdagactie is een dikke aanrader

Ik kwam voor het eerst in contact na een slechte ervaring bij een andere fotograaf. Ik wilde onafhankelijk advies en Norbert nam geduldig de tijd om mijn vragen te beantwoorden, terwijl ik aangaf dat ik dat jaar geen nieuwe foto's nodig zou hebben (en ik dus voorlopig geen klant zou kunnen zijn). Het klonk mij als goed advies. Nu een jaar later was ik langs gegaan om het uit te proberen. De eerste vrijdag van de maand geeft Norbert een actie waar je echt goedkoop een professionele foto kunt laten maken. Het moet allemaal snel natuurlijk, maar daar is de prijs ook naar. En binnen de 45 min. wordt de foto ook direct snel en professioneel bewerkt. Het is vooral te merken dat Norbert veel ervaring heeft. Hij weet vriendelijk en duidelijk te dirigeren om er een goede foto uit te krijgen. Het bewerken gebeurt enigszins in samenspraak, met een eigen scherm zodat er corona-afstand gehouden kan worden. Ik heb geen verstand van verlichting. Als een leek zag dat er prima uit. We waren het eens over wat de beste foto was. Er was de mogelijkheid voor mij om het niet eens te zijn en een andere foto te kiezen. Ik zou iedereen die voordelig een hoge kwaliteit foto wil, aanraden om naar Norbert's eerste vrijdag van de maand te gaan. Zelf ben ik nu overtuigd en zal ik in de toekomst opnieuw op Norbert afstappen wanneer ik foto's nodig heb. Ik houdt er nooit zo van om enkel positief of enkel negatief te zijn in een review, maar in deze ervaring is niks negatiefs aan te merken.

Exact de uitstraling zoals past bij mij in mijn werk

De contactpersoon van mijn opdrachtgever gaf aan dat ik de opdracht al bijna binnen had op basis van mijn foto! Omdat mijn profielfoto precies uitstraalt wat gezocht werd voor de rol. De juiste uitstraling op camera vastleggen is een kunst waar Norbert een meester in is! Aanrader!

Alles klopt aan de aanpak van Norbert

Via een vergelijkingssite ben ik terecht gekomen bij Norbert Waalboer en hij heeft de verwachtingen volledig waargemaakt. Op voorhand had hij al het beste aanbod qua ervaring, eigen studio en prijs. Maar vooral door zijn prettige manier van werken en het belangrijkste, de schitterende foto's, kan ik hem absoluut aanbevelen als fotograaf.

Fijne, vriendelijke en prettige manier van werken waarbij je je gelijk op je gemak voelt.

Norbert neemt de tijd voor je en houdt van zijn vak dat straalt hij uit. Het fijne vond ik dat ik gelijk op mijn gemak was. Dat is voor mij erg belangrijk bij het maken van foto’s. Ik ging voor een professionele LinkedIn foto en ben erg blij met het resultaat.

Professionele fotografie met een persoonlijke touch

Al jaren laat ik eens in de zoveel tijd een foto maken bij Norbert Waalboer. De kwaliteit is altijd perfect en ook al houd ik er niet zo van om op de foto te gaan, door Norbert zijn aanwijzingen en persoonlijke aanpak voel ik me op mijn gemak en dat zie je terug op de foto. Er komt altijd iets moois uit!