Zelfs op zondag gekomen om verwaming te wisselen!

Ons verwarmingselemant was kapot gegaan en is zelfs op zondag deze komen verwisselen. Dan ben je voor mij een topper!

Geweldig bedrijf

Attent, behulpzaam, vriendelijk met keihard product

Op en top service

Een aantal keren een lek in het waterbed gehad. Op de dag dat ik het meldde zijn ze ook langs geweest en hebben het lek gerepareerd.

Goede service, vriendelijk en bekwaam personeel.

een top zaak met super service

!

Goede kwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit Ben er blij mee

Heel netjes en snel geholpen

Heel positief, nette man

altijd vriendelijk en goede service

We kennen hydrosfeer en de eigenaar Edwin al ruim 25 jaar. Altijd goede service en snelle dienstverlening. Kortom, we zijn zeer tevreden!

uitmuntende service

Een waterbed van Hydro-sfeer slaapt sowieso heerlijk. Nu hadden we een lek. De zelfde dag gerepareerd maar ook alles netjes droog gemaakt en opgeruimd. Het bed ook weer bijgevuld zodat we weer heerlijk kunnen slapen. Top service.

Uitstekende snelle service

Snel geholpen

Snel en goed verpakt geleverd!

Zoals gewend mijn bestelling weer netjes verpakt en snel geleverd. Top service!

De service van Hydrosfeer is een voorbeeld voor andere ondernemingen

De reparatie van het oude waterbedmatras. en de de vervanging van het oude voor een nieuwe werd op professionele rustige manier door de service monteur. Verder heb ik een goed gevoel over de telefonische contacten die ik met Hydrosfeer heb gehad.

Uitstekende aervice

Prima in orde

Beste waterbeddenwinkel

Wij slapen al een jaar of 30 op een waterbed van Hydrosfeer. Destijds gekocht in het filiaal in Eindhoven. Een waterbed is supercomfortabel en veel hygiënischer dan een gewoon bed. Hydrosfeer heeft ons bed al een keer verhuisd en gaat dat binnenkort weer doen. Intussen is het watermatras ook al een keer probleemloos vervangen. De mensen van Hydrosfeer reageren snel als je een vraag hebt en bieden een hele goede service. Wat mij betreft een topwaterbeddenleverancier, ook voor mensen buiten Limburg.

Goede service, snelle levering

Goede service en snelle levering

Zeer te vreden.

Goede service, vriendelijk en competent.

Zeer bekwaam, weten waarover ze spreken. Heerlijk, zeer vriendelijk en behulpzaam. Klant komt op de eerste plaats.

Super service en super klantvriendelijk

Ddfffgg

Prima service, geweldige bedden!,,

Goede correcte service

Snelle levering

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Met een belletje werd ik netjes te woord gestaan en de levering verliep soepel. Tevens een goede prijs voor de producten.

Denken en handelen met de klant mee. Niets is teveel gevraagd.

heel goede service

als je belt komen ze die zelfde dag nog kijken ,en wordt het bed meteen gemaakt, top.

Een prima service

Zoals al eerder ingevuld, is de service van Hydro-sfeer Waterbedden TOP

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)