fijne service

prettige sfeer en aardige professionele aandacht

Fantastisch goeie service

Hele goeie service, vriendelijke en persoonlijke boodschap bij de bestelling

Snel geregeld. Reparatie was binnen een paar uur verholpen. Helemaal blij slaap ik weer (droog)!

Correct en snel

Perfecte service vriendelijk

Keurig terug gebeld en goed advies. Gekochte lakens van prima kwaliteit.

Eerst zelf gebeld. Juiste medewerker was bezig, maar heeft keurig terug gebeld. Goed advies en tevreden over de gekochte lakens.

Topzaak met super service…!!!

Mijn waterbed was lek. Even naar de zaak gefietst om dit mede te delen. Werd meteen met mijn naam aangesproken door de eigenaar en vroeg of ik een kopje koffie wilde nuttigen. Zelfde dag zijn ze de lekkage komen verhelpen… Topservice!!!

Super service!!

Op zondag morgen een lek in ons waterbed, gebeld en op zondag middag gerepareerd. Top!

Perfecte service en uiterst vriendelijk

Het waterbed en de service zijn perfect. Ik raad hydro-sfeer waterbedden iedereen aan. :)

Zeer positief

Het is voor ons het vierde waterbed dat we gekocht bij deze firma en zeer tevreden over hun advies en vakkundige installatie

Snelle correcte levering

Product werd zonder verzendkosten zeer snel geleverd.

Keurige en vakkundige monteur

@e keer verhuizing waterbed. Prima verlopen, vakkundige monteur.

heel goede service

Als je belt met een probleem ze zijn correct aan de telefoon en ze komen dezelfde dag nog repareren beter kan niet.

uitstekend

vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, voldoende keuze en een vlotte service waarvoor dank.

Lek in matras.

s'Morgens contact opgenomen en s'avonds zoals beloofd geplakt en gemaakt. Hele goede service!

Aanrader!

Ruime keus, overzichtelijke site en het persoonlijk geschreven berichtje op de bijgevoegde factuur, zorgt altijd weer voor een glimlach!

Geweldige service!

Geweldige service, ook na 25 jaar!

Tot nu toe, UITSTEKEND!!

Fijn dat er mensen zijn die hun afspraken na komen! En een waterbed: dát zou iedereen moeten doen! Wij al 37 jaar en nóóit meer anders!

Zeer tevreden over de service van Hydro-sfeer.

Snel en vakkundig geholpen door de monteur van Hydro-sfeer, ze komen gemaakte afspraken na.

Snel

Snel geleverd, maar jammer dat Bring me is weggelaten in de adresgegevens. Als er Bring me in staat dan weet de bezorger dat het in de speciale pakket wall geleverd moet worden.

Beste heer Frits, Dank voor uw reactie en uw opmerking is terecht! Wij wisten niet dat Bring me iets betekende en hebben het daarom ook niet op het etiket vermeld. Sorry daarvoor! Gelukkig dat uw pakket wel is aangekomen en we zullen het een volgende keer zeker vermelden. Met vriendelijke groet, Hydro-sfeer Waterbedden

Goed geleverd

Makkelijk volgende keer bestel ik weer.

uitstekend

Het is voor ons het tweede waterbed. Eerste was met harde, houten ombouw. Nu soft sides en comfortabel hoge instap. Een grote vooruitgang. Het ligt comfortabel, zoals we gewend waren. Hadden niet gestabiliseerd, nu ook maar door manier van opdekken (soft sides binnen de hoes) aan randen toch nog iets gestabiliseerd. Dit ervaren we niet als hinderlijk. Het hoofdbord in combinatie met onder-bak werkt perfect. Geen vuil onderbed en probleemloos opdekken en schoonhouden. Kortom een bed waar we hopelijk nog heel lang plezier van hebben.

Geweldig geholpen

Ik ben met t verplaatsen geweldig geholpen. Vriendelijk en kundig.

Klantvriendelijk en snelle levering en altijd een persoonlijke touch.

Goed advies en een persoonlijke benadering.

Het is makkelijk te bestellen en vlugge goede levering

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)