Topservice!

Altijd vriendelijk en in voor een praatje en als er iets is met je bed lossen ze dat snel voor je op

Snel en netjes geleverd!

Ik bestel hier al langer waterconditioner en vinylcleaner voor mijn waterbed en wordt altijd snel geleverd. Dus ben heel tevreden met hun service.

200% tevreden! Vriendelijk en hele goede service!

Ik heb enkele jaren geleden een waterbed gekocht, advies en prijs meer dan goed! Sindsdien laat ik jaarlijks onderhoud uitvoeren, zowel de adviezen, hulp, aandacht en prijs zijn super! Ik hoop dat jullie nog decennia blijven bestaan, zou niet graag opzoek gaan naar een ander.

Service 10 punten

Bij Hydro - sfeer krijg je nog ouderwetse service. Zo krijg je elk jaar netjes een mail als het weer tijd is om de toevoegingen te bestellen. Ik ben er heel erg blij mee……

Snelle levering

Via de site heel gemakkelijk conditioner besteld. Volgende dag al in huis. Top

Heel goede en snelle service

Tevreden klant

Bestellen gaat zonder moeite. Goed en eerlijk telefonisch advies.

Fijn ieder jaar de herinneringsmail voor de conditioner en algenmiddel enz., bestellen door een klik op de knop, super snelle levering dus hoe makkelijk wil je het hebben.

goede en vriendelijke service

reageren snel bij eventuele problemen en of vragen

SERVICE met hoofdletters!

Ongekende service bij Hydro-sfeer. Na 10 jaar een scheurtje in de bovenhoek van ons waterbed, Hydro-sfeer gebeld en een uurtje later stond de monteur al aan de deur. Het scheurtje was gelukkig snel gerepareerd waarna de hele matras nog gecontroleerd en de lekbak netjes gedroogd werd. "Wat zijn de kosten"......? Fijne dag nog meneer, als er weer iets is hoor ik het wel. 10 sterren waren zeker op z'n plaats geweest!

Gekregen wat is afgesproken

Na betaling snel gekregen

Service met een glimlach - professioneel advies

Altijd prima service en direct geholpen met een glimlach.

Geweldig bedrijf

Bij de eerste ontmoeting was de ervaring met een kop koffie al goed, waar heb je dat nog tegenwoordig. Gaandeweg het gesprek over een waterbed wat aan vervanging toe was na 30 jaar werd heel goed met ons meegedacht om tot een goede oplossing te komen wat achteraf uitstekend waar bleek te zijn. Ook over de monteur zijn we zeer goed tevreden. Een TOP bedrijf.

Uitzonderlijk klantvriendelijk

Ik maakte via internet een verkeerde bestelling. De eigenaar heef dit zonder extra kosten voor mij opgelost. Top!

Snelle en vakkundige service

S'morgens gebeld wegens een lekkage in het waterbed .s'middags stond de monteur voor de deur lekkage snel verholpen Het hele waterbed bijgevuld ,ontlucht zodat we weer een top bed hebben

Snelle service

Gemakkelijke website om bestelling te plaatsen; die heel snel geleverd is met een duidelijke instructie erbij.

Gewoon Goed

Classe

Vriendelijk, accuraat vakkundig

Alles conform afspraak. Vakkundig en vriendelijk

Attent

Goed dat er navrag ws naar mijn pakket wat nog bij de post lag.

Altijd goed!

Goede kwaliteit, prima service en ontzettende aardige mensen!

Topservice!

Er was vertraging bij de fabriek en omdat dit zou betekenen dat ik nog niet kon verhuizen kreeg ik een tijdelijk leenbed! Superfijn. Communicatie altijd duidelijk en eerlijk. En de bezorger is echt een topper! Wat een fijne vriendelijke man. Kortom. Wij zijn ontzettend tevreden. Dikke vette aanrader wat ons betreft!

Tijk waterbed vervangen, wederom snelle en goede service.

altijd perfect

fijne winkel bestelling altijd meteen verzonden

Super service

Als er iets met het waterbed is hoeven we maar te bellen en het wordt dezelfde dag nog geregeld! Zoals gezegd een super service

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)