Diep respect

Met diep respect voor dit bedrijf maar ook voor de dierbare heb ik hier een Troosturntje besteld wat keurig netjes verpakt en snel verzonden is. Veel lof voor de afhandeling van mijn bestelling. Keurige doos, stevig verpakt, met beschermingsmateriaal. Ik was afgegaan op de ervaring van andere reviews, maar dit bedrijf verdient zeker de 10 punten.

Fijn persoonlijk contact. Omdat het een glazen urn betrof, die allemaal net even anders van kleur zijn, heb ik zelfs kunnen kiezen aan de hand van foto's. Zeer goed verpakt. Zeer snel verstuurd. Top service!

Gewoonweg Super

Doen alle moeite voor de klant. Hanger vrijblijvend besteld zodat ik hem eerst in het echt kon zien. Beviel goed en in mijn bijzijn direct gevuld en dat allemaal in hun vakantie zeg nou zelf waar vind je zo'n service. Echt top ik beveel hun zeer zeker aan indien je een mooi gedenksierraad of mooie urn zoekt.

Een echte aanrader als je een urn, sieraad enz. Wil hebben van een overledenen

Vandaag met me dochtertje voor haar verjaardag een ashanger laten maken en uitgezocht. Wat een rust, wat een liefde, wat een adviezen in 1 woord geweldig. Mijn dochtertje er bij betrekken om een mooie ashanger te maken. Zo warm en zo liefdevol. Zo zorgvuldig en zo intens mooi hoe ze alles doen, zoveel mogelijk met jou er bij. Ook al een aantal jaar geleden goed geslaagd voor onze eigen as en vingerafdruk hangertjes. Ook toen dezelfde ervaring. Echt een top winkel met top personeel. Wij hebben geen op of aanmerkingen alleen willen wij jullie onze complimenten geven en wij willen zeggen GA ZO DOOR.

Fantastische service

"Memento aan Jou" wil ik iedereen aanraden. Fantastische service!!! Zeer vriendelijk en denken heel goed mee. We hadden een mini urn en armbanden uitgezocht via de site. Helaas was het (vanwege de Corona) niet mogelijk om naar de winkel te gaan. Maar wat zijn we goed geholpen. Over de as verwerking in de armbanden waren we zeer tevreden. Diep respect hiervoor. Dit wordt stukje voor stukje ingelegd. Ik was alleen iets minder enthousiast over de urn, die ik toegestuurd kreeg. Vergeleken met de afbeelding op de site. Leek de opgestuurde urn er niet op. Er werd keurig een excuses gemaakt, met daarbij de mededeling. Dat het eigenlijk gebruikelijk is dat er in eerste instantie een aantal foto's gestuurd moesten worden. Waaruit ik een keuze kon maken. Dat waren ze vergeten. Maar dat kan gebeuren toch? Ze kwamen met een super oplossing. Ze maken een aantal foto's van de urnen waaruit ik kon kiezen. Echter toen ik de urn die ik gekozen had, thuisgestuurd kreeg. Vond ik de urn die ik reeds eerder gekregen had. Toch het mooist. Maar ja dat is met glas. Er zat keurig netjes een retour label bij. Dus kon de andere mooi retour zenden. Al met al vinden wij (mijn moeder en ik) dat we super zijn geholpen. Mijn vader heeft een mooi plekje gekregen. DANK JULLIE WEL !!!

Boven verwachting!

Super geholpen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Het door ons uitgezochte assierraad en de mini urn werden direct gevuld. Boven verwachting! Wij komen hier zeker weer indien wij op zoek zijn naar een mooi herdenkingssierraad! Nogmaals onze dank!!

Unieke ervaring

Hele mooie sieraden en urnen in de winkel. Mijn zussen en ik hebben elk een unieke ring uitgekozen waar de assen van onze mama in verwerkt zitten. Ook hele goede service en een unieke ervaring om erbij te mogen zijn als de assen in de ringen gedaan worden. Ik raad deze winkel aan voor iedereen die op zoek is naar een aandenken van een overleden dierbare.

Geweldige service

Ben erg goed geholpen. Had zelfs keus uit meerdere soorten kleuren (vogelurn). Bezorging was erg snel.

Ik ben erg blij met mijn keuze voor Memento voor jou.

Ik ben erg goed geholpen met het uitkiezen van een mooi gedenksieraad.

Heel vriendelijke en goede service. Ben zeer tevreden over de moeite die werd gedaan om mijn favoriet asjuweel te vinden. Het juweeltje was heel mooi verpakt met een rouwkaartje bij en dat deed deugd. Ik raad deze winkel dan ook iedereen aan.

Ik raad iedereen aan, als je op zoek bent naar iets moois voor je dierbaren te herinneren zeker hier heen te gaan. De mensen zijn hartelijk,geduldig behulpzaam, meedenkend etc etc. Ik kan zo wel effe doorgaan. Wat ben ik blij dat ik deze prachtige winkel gevonden heb. Samen met mijn dochter 2 prachtige ringen gekocht. Waar de as van zowel mijn moeder als vader in verwerkt is. Zo dankbaar en blij met dit prachtig sieraad. Maar er is veel meer. Echt een aanrader.

Ik raad een ieder aan om, als ze op zoek zijn naar een prachtig herinneringssierraad, in zee te gaan met deze fantastische mensen. Zeer persoonlijk contact via de mail en app. Goede service! Ik ben zo ontzettend blij met de ring en de ketting met hart met vingerafdruk van mijn moeder, het is echt prachtig en ontroerend mooi! Mensen van Memento aan jou nogmaals hartelijk dank! Vriendelijke groet van Irene

• Ervaring met: Sieraden

Vandaag een prachtige ring en oorbellen laten maken met as en haarverwerking, zo supergaaf geworden, ben er heel gelukkig mee! De sfeer was Super fijn, heel gemoedelijk en voor mijn gevoel werd alles heel netjes en respectvol gedaan, en daarbij was er ook nog alle tijd voor een fijn gesprek. Nogmaals dankjewel voor alles

• Ervaring met: Sieraden

Hele mooie sieraden en urnen.ik ben in de winkel gaan kijken. Daar vond ik de sieraden nog mooier dan op internet.ik ben fijn geholpen.

• Ervaring met: Sieraden

Zeer vriendelijke en vakkundig service. En gaan zeer respectvol met de as van je dierbaren om. Echt een aanrader.

• Ervaring met: Sieraden

Voor mij was dit de eerste keer dat ik een product kocht en kan alleen maar met veel plezier eraan terugdenken. Super lieve mensen die me geholpen hebben en echt meedachten. Een dikke merci aan Memento in Weert.

• Ervaring met: Sieraden

3 ringen laten maken, 1 ring bleek te groot, geen probleem bij memento, er werd een nieuwe ring besteld. Opnieuw de vingerafdruk er ingelaserd. Zonder extra kosten. En dan ook nog zorgen dat mijn zoon, dochter en ik de ringen hadden voor de kerstdagen. Nogmaals dank marie louise. Ik zal jou zaak zeker aanbevelen aan iedereen.

• Ervaring met: Sieraden

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment assieraden. Zeer vriendelijk en behulpzaam, denken met je mee, zoeken oplossingen en je mag aanwezig zijn bij het vullen van het sieraad.

• Ervaring met: Sieraden

Ik heb voor mijn moeder een ketting laten maken met as vnan mijn overleden oma. De zorg en voorzichtigheid, het respect waar de as mee behandeld werd is top! Even als de vriendlijkheid van de verkoopster. Daarnaast heb ik 2 vogeltjes uitgezocht voor mezelf. Een voor de as van mijn oma en 1 voor de as van mijn schoonvader. Mooie materialen en veel keus in de winkel wat betrwft urnen, glaswerk en sieraden.

• Ervaring met: Sieraden

Ze nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Goede uitleg. Ook het vullen van de urn, miniurnen en as hanger word met heel veel respect gedaan. Je mag bij het vullen aanwezig zijn.

• Ervaring met: Urnen

Onwijs goed geholpen. Eerst via mailcontact antwoorden gekregen op mijn vragen. Vervolgens werd in de winkel alles goed uitgelegd voordat het vulproces begon. Tijdens het vulproces kon ik zelf meekijken en aangeven wat ik wel en niet mooi vond. De persoonlijke aandacht was erg fijn en het eindresultaat was hierdoor ook helemaal naar wens. De anderhalf uur in de auto heen en terug waren het dan ook zeker waard!

• Ervaring met: Sieraden

Veel keus, aandacht voor je persoontje, vriendelijkheid . Voor mij voelde het als een warm bad. Nogmaals heel erg bedankt. Ben er super blij mee

• Ervaring met: Urnen

Ben goed geholpen. Men neemt de tijd voor je, en zijn oprecht geïnteresseerd .