Pas als het niet loopt zoals verwacht, kom je te weten hoe goed de service is

Voor het bestellen van alle materialen heb ik een aantal vragen gesteld en deze werden vlot en accuraat beantwoord. Ook op wijzigingen in mijn plan/layout werd adequaat gereageerd. Ik had er voor gekozen om de vloerverwarming zelf te leggen en met het storten van de egaline een persoon van Warp (met pomp) in te huren. Het plannen van een afspraak (in de bouwvak), werd door mij uitgesteld en dit was geen enkel probleem. Op maandag bij het storten van de egaline ging het mis. Een waterklep in de mengmachine ging stuk tijdens het storten. Toen zat er niks anders op dan het al gestorte materiaal uit te laten harden. Gelukkig kon er meteen vrijdag een nieuwe afsparaak gemaakt worden. De extra materialen en kosten heeft Warp voor zijn rekening genomen! En van materiaal dat ik teveel had ontvangen kreeg ik mijn geld terug. En daarnaast is het een super ingenieus systeem wat erg leuk (en makkelijk) is om zelf te leggen

Een fijn systeem om mee te werken!

Een systeem wat makkelijk te leggen is. Met de klik matten heb je zo de vloer, mee vol gelegd. En de slangen waren ook zo gelegd.

goede afstemming en netjes gemonteerd

Iets duidelijker in de afstemming welk voorwerk er zelf gedaan moet worden en wat zij niet oppakken....qua afstucen graag een lijst doorgeven met goede beschikbare stucadoors versnelt het proces

Deskundig, goed advies en service

Voor een toekomstige uitbouw zijn we geadviseerd hoe in de voorbereiding en in de toekomst te werk te gaan zodat de vloer vd uitbouw kan worden aangesloten op 3 groepen, die huidig al mee doen in de verwarming. De verdeler werd kosteloos geüpgrade van staal naar dubbelwandig kunstof. Deze kan dus ook gebruikt worden voor koeling (geen condensvorming). Een foutje ontdekt na installatie dat we zelf goed kon verhelpen werd door WARP systems gewardeerd met een speciaal-bierpakket en een belletje. We zijn zeer tevreden, tot de volgende!

een zeer klantvriendelijke onderneming

Eerste contacten met Marloes, waren uitstekend. Zij heeft kennis van zaken. De uitvoering van het werk verliep zeer goed. De nazorg liet niets te wensen over.

Goede en prettige communicatie en vlotte installatie

Na wat zoeken op internet naar vloerverwarmingssystemen kwam ik uit bij het droogbouwsysteem van WARP Systems. Vanwege de heldere videos over het product was ik al snel overtuigd dat dit systeem voor mij het meest geschikt was. Vervolgens heb ik via de mail een offerte opgevraagd en is alle verdere communicatie via mail gegaan. Er werd snel gereageerd op mails die ik stuurde. Ook het meerdere keren tussentijds aanpassen van de verkooporder was geen enkel probleem. Op de dag van de installatie waren de monteurs op het afgesproken tijdstip aanwezig en werd het systeem (37 m2) in een ochtend gelegd en gevuld opgeleverd. Bij vertrek werd al het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Het enige minpuntje waar ik zelf persoonlijk moeite mee had was dat ik een aanbetaling moest doen van de helft van de totale prijs.

SpeeTile is een mooi product waarbij we uitstekende ondersteuning kregen op al onze vragen.

Zelf het systeem gelegd. Dat was goed te doen en bij twijfel werden we steeds bijzonder vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Het legplan moest wat bijgesteld worden, maar ook alle wijzigingen daardoor werden helder en hulpvaardig opgepakt. Nadat we alles hadden liggen kwam de hulp bij het storten van de SpeeTop die ons vriendelijk, rustig en bijzonder adequaat door het proces heen hielp. Die avond liepen wij al over onze perfect vlakke vloer waarin het SpeeTile systeem lag. Inmiddels ook de warme vloer mogen ervaren tijdens het opstookprotocol. Warp Systems is een profesioneel bedrijf met een kwaliteitsproduct en vriendelijke en vakkundige medewerkers.

prima advies en opvolging

na uitleg van de situatie prima geholpen in offerte stadium en later met uitvoering leg plan was niet geheel volgens plan maar was makkelijk aan te passen

Super producten en uitmuntende service

Speedtile vloer besteld met stortservice. Alles verliep goed. Bij het leggen had ik zelf een foutje gemaakt, maar samen met Warp kwamen we toch tot een mooie oplossing. Het speedtile systeem is echt een aanrader. Bij ons ligt het perfect op hout.

Fijne samenwerking

Meer dan goed!

In bijzonder korte tijd is een vloer gelegd door vaklui. Ook de snelle service bij enkele kleine probleempjes, door mij veroorzaakt, mag niet onvermeld blijven. Ik zal anderen bij eventuele plannen opmerkzaam maken voor het kiezen van een van de systemen van Warp Systems.

De ervaring met Warp is goed.

Positief

Fijne en vakkundige jongens die plaatsen en een goede uitleg van te voren

Duidelijke uitleg over systeem en snel geleverd.

makkelijk zelf te leggen en je kan zelf extra banen bij branden.

Goed systeem

Prima systeem als je weinig hoogte heb, de service en adviezen van Warp zijn goed.

Na 1 keer een mindere ervaring te hebben gehad ben ik nu uiterst tevreden over het verloop van de werkzaamheden.

Als je het een keer hebt gedaan gaat het een stuk sneller

Goed te doen wel veel knipwerk om de alu plaaten op maat te knippen vooal bij een ruimte met veel verschillende lengtes

Altijd snelle levering en goede telefonische service.

Goede communicatie, plaatsing en afhandeling

Fijn bedrijf en top systeem. Geplaatst in een gebouw uit de jaren 50 met houten constructie. Mooi dat we zo toch vloerverwarming konden plaatsen

Zeer net bedrijf met goede service en advies!

Nette complete levering alles conform afspraak. In mijn geval goederen afgehaald. Als onervaren klusser op het gebied van vloerverwarming is het zinvol een legplan door Warp te laten maken. De materialen zien er kwalitatief goed uit. Een en ander kost wel tijd, nat- en droog-bouw door elkaar in mijn geval, hulp van een tweede persoon met uitrollen van de slang is aan te raden. Inmiddels zijn 2 ruimtes klaar, nu de woonkamer nog, dit gaat zeker lukken. Warp systems is een aanrader.

Goed bedrijf werken netjes en snel.

Voor ons nieuwe huis gekozen voor Warp verwarmingssysteem. Wij hebben een oud huis gekocht met houten vloeren en deze vloerverwarming kan direct op houten vloer worden geplaatst. Vroeg in de ochtend werden de spullen geleverd en stond de installateur (Hans) al klaar. Deze gaf aan dat aantal dingen die op voorhand besproken waren niet konden en hebben gezocht naar passende oplossing. Erg tevreden over het resultaat en erg fijn dat er in 1 dag alles is gedaan en dat je in de avond de vloer weer kan belopen. Nogmaals dank!

Uitstekende service en zeer benaderbare medewerkers

De lijnen zijn heel kort waardoor er altijd snel actie wordt ondernomen op vragen. Daarnaast leveren ze een mooi produkt dat goed toepasbaar is in oude huizen om over te schakelen naar lage temperatuurverwarming. Ik ben zeer tevreden.

goede en snelle levering

alles keurig en snel geleverd, duidelijke handleiding. prima systeem

Uiteindelijk is het vertrouwen terug

De installatiemonteurs Hans en Jordy hebben een SpeeTherm vloer op 11 september 2019 aangelegd. Waarbij aangetekend moet worden dat de meegeleverde verdeler (Assemblage werk) al vanaf het begin van de installatiewerkzaamheden voor problemen heeft gezorgd. Hans is geregeld terug moeten komen om het druppelen van de verdeler te verhelpen. Uiteindelijk heeft een monteur van de verdeler de lekkage ‘definitief’ verholpen. Maar monteurs op pad sturen met incourante spullen, geeft te denken. Dit doet de naam van Warp geen goed in mijn ogen. Wat wel deze naam goed doet, is het volgende: na een mail aan Warp over de SpeeTherm en het maar blijven veren van de totale vloer, is Joop Voogt bij ons thuis komen kijken. Hij onderkende het probleem, en was van meet af aan oplossingsgericht. Warp heeft hier zeker haar verantwoordelijkheid in genomen. Joop heeft ons onder prima voorwaarden een SpeeTile vloer geleverd, die ook nu wederom door Jordy en Hans is gemonteerd. Echt, twee fantastische vakkundige monteurs. Monteurs waarbij Warp haar handen mag dichtknijpen. Ondanks dat ik zeker na een interventie zeer ontevreden en het vertrouwen kwijt was over Warp , heeft Joop ervoor gezorgd dat wij toch het idee kregen dat er binnen Warp wel mensen zijn waar men goede afspraken mee kan maken. Daarom toch deze goede review mede door Joop maar zeker door de twee kanjers van monteurs. Het vertrouwen is hierdoor in Warp bij ons gelukkig weer terug. Maar ook een conclusie: Dat Warp een mooi bedrijf is, wat goed aan de weg timmert. Dat Warp zeker blij moet zijn met de twee installatiemonteurs Hans en Jordy. Die in mijn ogen veel ‘bureaufouten’ van hen die het denken te weten tijdens hun werkzaamheden dagelijks corrigeren. Of zij wij bij toeval de enige waarbij het in eerste instantie fout is gelopen? Als laatste een tip, sta als leiding binnen Warp open voor kritiek. Van jullie klanten en monteurs. Dit gaat jullie helpen.

Beste meneer Flierman, Bedankt voor uw reactie, we hebben de kans met beide handen aangegrepen zodat we de situatie voor u naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets. Het er gaat er vervolgens om hoe je het oplost. Bij WARP zijn we met zijn alle 1 team en helpen wij elkaar. In dit specifieke geval zijn we blij dat onze monteurs u naar tevredenheid hebben geholpen. Als u nog vragen heeft dan staan wij wederom voor u klaar. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

Fantastisch

nette werk lui vriendelijk en werken netjes . En er is een mooie vloer afgeleverd de tegel legger was er blij mee. Maar echt verder een goed bedrijf