Snel, vakkundig en klantvriendelijk!

Goed geholpen, heel snel en super klantvriendelijk!

mensen met kennis

altijd heel behulpzaam en supersnel

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Mijn desktop werkt weer uitstekend en de prijs van de reparatie viel erg mee.

vakkundig

Snelle service

Prima geholpen

Mijn laptop was geblokkeerd door een virus. Dit bedrijf heeft alle programma's weten te behouden en geeft goede adviezen.

zoals altijd super goed

als ik iets heb met mn laptop of wat ga ik altijd naar jullie zo tevreden en altijd vriendelijke hulp!!

Snel en goede service

Wederom nette, snelle en correcte service

Prima service en duidelijk verhaal.

Goed geholpen. Duidelijke conclusie. No nonsens en binnen de afgesproken tijd gereed tegen een alleszins redelijk tarief.

klantgericht

Gelukkig bestaat er nog een bedrijf wat je normaal kunt bereiken en ook tijd heeft voor de klant.

Erg vriendelijk personeel dat alle tijd neemt om ons (nitwits) te adviseren.

zie boven

super geholpen en meegedacht,

Ik ben goed geholpen en er werd goed met mij meegedacht om de computer te upgraden. Vriendelijk personeel en ze nemen echt de tijd voor je om dingen uit te leggen.

Correct en vriendelijk

Heel prettig en niet pushend

Zeer positief altijd goed en fijn geholpen

Altijd een eerlijke prijsopgave en daarbij netjes en correct geholpen door vakkundig personeel

De telefonische hulp was duidelijk en goed opgelost.

Alle tijd en aandacht gekregen. Geen gehaast!

Deskundig betrouwbaar direct bereikbaar

PC van enige jaren oud vertoonde problemen met up-dates Windows, Daarnaast snelheid te laag geworden, tegen minimale kosten en met het plaatsen van SSD in PC, in plaats van de oude draaiende geheugen > kwetsbaar voor uitval< alle content werd omgezet en dat binnen paar dagen. Ook belangrijk : bekende deskundige gezichten. Fijn dat Zeker Digitaal zo in de directe omgeving haar kantoor/testcentrum heeft.

Byzonder klantvriendelijk.

Professionele uitleg over de aan te kopen artikelen.

Service gerichte bediening, goede uitleg en installatie.

Voor de eerste maal bij zeker digitaal iets aangeschaft en dit was een herbeleving van ouderwetse.Vakkennis Service gerichte bediening met een lach.Kortom een geweldige zaak. Bedankt en Veel succes verder. Roelof Bosman,

Na doorvragen werd het beter.

Ik werd gebeld door een nummer uit Barendrecht. Na opname was het voor mij onduidelijk met wie, en waarover de telefoontje ging, maar na doorvragen ging het beter. Ter verificatie om zeker te zijn dat ik niet met fishing te.maken had, daarn teruggebeld. Was geen probleem en kreeg een goede reactie.

Geachte heer Jansen, allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Mede dankzij uw beoordeling kunnen wij onze dienstverlening nog verder perfectioneren. De reden dat u te zien kreeg dat er vanuit Barendrecht gebeld werd komt doordat Barendrecht hetzelfde kerngetal heeft (0180) als Nieuwerkerk. Daardoor laat uw telefoon soms de verkeerde plaats zien in het scherm. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Meer informatie daarover kunt u vinden op: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-call/ We vinden het fijn om te lezen dat u een goede reactie van ons kreeg na terugbellen en het uiteindelijk toch goed is gegaan. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Erik van ZEKER Digitaal

Kleinschalig en klantvriendelijk bedrijf

Duidelijk en snel geholpen.

Dank voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Groet van Erik van ZEKER Digitaal

Uitstekend!

Zelf ben ik met computers redelijk onhandig, maar bij ZEKER Digitaal kreeg ik heel goed en duidelijk/begrijpelijk uitleg en advies. Een heel fijn bedrijf met fijne mensen.

Beste Frank, Dank voor uw reactie. Fijn dat we u hebben kunnen helpen met duidelijk en begrijpelijk advies. We zien u graag een volgende keer weer terug in onze winkel. Groet, Nick ZEKER Digitaal

Snel en goed

Prettige benadering

Snelle reactie, vriendelijke medewerkers.

Ik had problemen met mijn desktop en printer, dit probleem werd thuis opgelost. Binnen 20 minuten was het opgelost.

Zeer tevreden met totale afwikkeling.

Probleem uitleg werd rap opgepakt en doortastend aangegeven hoe op te lossen.

Hele snelle reparatie, kom bij eventuele ellende in de toekomst zeker terug

vriendelijk verder goed