Filters

10

Meedenken en flexibel

Mijn nieuwe leaseauto was er een die niet in de 'standaard' categorie te plaatsen is. Veel leasemaatschappijen zouden allang afgehaakt zijn, maar Mobility Service heeft op alle mogelijke manieren meegedacht en flexibiliteit getoond, waardoor het uiteindelijk toch allemaal geregeld is. Enorm content met de geboden service en flexibiliteit!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima aflevering

Aardige man, nam kort de tijd om alles uit te leggen. Verder weinig bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen, goede uitleg en service

De auto werd volgens afspraak thuis afgeleverd met een volle accu. Patrick was erg behulpzaam en de uitleg was helder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant, Duidelijk en goed

Fijne communicatie, helder. Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een positieve ervaring!

De autowissel is 2x uitgesteld om variërende redenen, buiten de schuld van MS om. Het reinigen van de auto duurde wellicht wat lang, maar ik begreep dat het nodig was. Verder lag de tankpas 2x op de dag van bezit leaseauto in de brievenbus, dat is heel fijn. Absoluut geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service en levering

Wat een fijne service. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service bij klachten

Heb al sinds langere tijd problemen met mijn Opel Grandland X, heb heel veel geduld gehad en ben tientallen keren bij de dealer geweest. Eerst een paar uitdraaien via de computer, later een dag mee geweest met een monteur die heeft er zelfs in de avond nog mee gereden. Toen vervanging van een chip bij de brandstof pomp. daarna nieuwe Turbo ect. De motor slaat met regelmaat in een beveiligings modus zodat je niet veel harder kan dan 90km . Na nu 8 / 9 maanden verder ben ik er klaar mee. Erg leuk op vrijdagmiddag met 90 km vanuit Belgie naar huis rijden na je werk! Dit heb ik gemeld aan Arjen Bergman van Mobility Service maar die kan er verder niks aan doen. Ik heb gevraagd om een nieuwe auto maar dan mag mijn werkgever ruim 7000€ bijbetalen! Dat is superservice van Mobility Service waar we al ruim 10 jaar vaste klant zijn! Goed kleine lettertjes lezen bij deze….

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Netjes op tijd aangegeven en ook op de afgesproken tijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig tot slecht

Ik rij nu al jaren lease, stuk of 5 auto's gehad, dit is de duurste tot nu toe, qua communicatie, prijs/contract opmaken, aflevering is echt matig tot slecht als ik dit ga vergelijken vooral als je prijstechnisch ziet verwacht je meer. 3-1-2020 Was na de communicatie al vrij moeizaam met aanvragen. voor 780/800 euro op basis van 35.000 km rijd je Tesla exact dezelfde configuratie incl banden etc. Mijn collega die wil nu ook Tesla die heeft nu voor 840 incl. 18inch velgen en ook verduisteren van de ramen. 3-1-2020 geef ik aan dat jullie meer kosten en of je voor dezelfde prijs een auto kan leveren ook voor 800 euro. Wordt niet eens op gereageerd. De offerte komt dus al op 840 euro uit. Daarna krijg ik ook nog 18 euro per maand extra erbij omdat hij twee maand stilstaat dus totaal 858. Dus totaal ben ik bijna circa 70 euro meer kwijt bij jullie dan dat ik nu elders lease. Als je kijkt had ik bijna net zo goed niet de 4% hoeven nemen maar de uit 2020 ben nu net zo duur uit. Maar dan is ook nog het gekke dat het een halve maand duurt voordat ik het contract krijg de 13e. Dus bijna twee weken duurt het voordat ik mijn contract krijg. Dus eigenlijk staat hij maar 1,5 maand stil. Dus jullie hadden hem ook niet eerder kunnen verleasen dan de 14e waarom belast men dat door. En dan ook nog geen eens een goed contract die moest ook nog aangepast worden daar stond de bijtelling verkeerd op. Dus resume ben ik 4000 euro meer kwijt. Dan komt nog het mooie wordt hij afgeleverd met schade op twee plekken. Dan wordt bij aflevering gezegd je moet de app downloaden van tesla voor openen van de deuren. Daar zit ik mee te stoeien moet ik gelijk alweer bellen met jullie want dan moet dan nu nog geactiveerd worden. En dat er voor auto van 49.000 euro en voor lease van 50.400 euro nog geen bos bloemen af kan bij aflevering vind ik een karige bedoeling. Maar ipv. wordt je nu met schade achtergelaten. Als je het gehele proces bekijkt, zou ik opnieuw kiezen voor MSN, dan zeg ik nee

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service

Weinig contact gehad, maar de service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

rare manier van levering

Vond het wel raar dat ik de chauffeur die de wagen afleverde, naar een dichtstbijzijnd station moest brengen, want de man moest per openbaar vervoer terug .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Zeer goede dienstverlening. De tankpas was reeds een aantal dagen voor de aflevering in mijn bezit en de aflevering van de voorloopauto verliep heel soepel en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
5

Voortraject verliep stroef, aflevering top in orde.

Sinds zomer 2019 bezig met het traject voor het leasen van de elektrishe auto. Wanneer alles uiteindelijk besteld kan worden blijken de lease prijzen ineens verhoogd. Hierdoor blijkt de gewenste auto niet meer binnen berijk te zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed

Alle afspraken worden netjes nagekomen. Zeer vriendelijk aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
9

keurig

keurig

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende

Ik heb inmiddels de papieren ontvangen en een cadeautje met excuses ontvangen. Dit is echt heel leuk en waardeer ik zeer. Alles is weer okay wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service

Auto werd keurig op tijd geleverd. Zelfs kwamen ze hem brengen op de zaak.

  • Aanbevelen? Ja
10

super begeleiding en ze weten wat de klant wil.

professioneel, weet wat de klant wil en heeft begrip voor de wensen van de klant! in een woord fantastisch!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie op vragen, goede begeleiding.

Verbeterpunt. De chauffeur die de auto heeft afgeleverd wist niet meer te vertellen dan de aan en uit knop vd auto. Jammer, gemiste kans. Overigens zeer vriendelijke en service gerichte man. Zeer tevreden over Sebastiaan Rodenburg. Heeft de moeilijke aanloop naar levering uitstekend begeleid. Een top professional.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Nog geens handleiding van auto gehad, welke wel makkelijk. Ook geen service papieren!

  • Aanbevelen? Ja
9

Maatwerk

Gelukkig kon de auto bij mijn zus worden afgeleverd waardoor alles op rolletjes liep. Het schone interieur vond ik daarentegen discutabel door moddervlekken en vlekken op de stoelen. Dat had de vorige berijder echt beter kunnen doen...

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel, netjes, vriendelijk

Super snel, netjes, vriendelijk En goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede, snell service. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle duidelijke service.

Auto werd netjes op kantoor afgeleverd. Alle vragen konden beantwoord worden. Perfecte service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer positief

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.