Filters

8

Prima service, snelle respons, goeie inhoudelijke antwoorden.

Prima service, snelle respons, goeie inhoudelijke antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Onduidelijk en verkeerde levering

Lease auto via mijn werkgever die door de tussen partij bij MSN was besteld. Een heel tijd niks gehoord zelf er maar achter aan gezeten uiteindelijk de maandag voor de levering ter horen gekregen dat ze hem diezelfde week op vrijdag zouden leveren. Dat is toen ook gebeurd maar met de verkeerde interieur kleur. Het ging om een ID3 plus waarvan maar 3 verschillend interieur kleur beschikbaar zijn. Dus ik vind het wonderbaarlijk dat ze hier een fout mee kunnen maken gezien de gelimiteerde aantal kleuren. Dit heb ik laten weten aan de tussen partij en die is op het moment van schrijven nog in contact met MSN om de juiste interieur kleur te verkrijgen. Ook is over de telefoon belooft dat de auto met een volle accu zou geleverd worden en dat laadpas er ongeveer op dezelfde dag of de dag daarna zou zijn. Helaas is beide niet het geval, de accu zat rond de 75% toen ik de auto kreeg en de laad pas is er nu nog steeds niet. Dit is vooral hinderlijk omdat ik de auto nu al voor ongeveer 140 km rijden nodig had waardoor de accu nu maar rond 60km zit. Kortom tot zover is het allemaal erg teleurstellend hoe alles verlopen is.

  • Aanbevelen? Nee
6

Geleverd zonder laadkabel en 12v batterij kapot

Vriendelijke meneer en goede service bij omwisselen. Echter ontbrak de laadkabel en had de auto een foutmelding dat de 12v batterij vervangen diende te worden. Advies dat dit na een stukje rijden zichzelf zou oplossen. 150km verder en probleem doet zich nog steeds voor.

  • Aanbevelen? Nee
8

Netjes op tijd voor de levering

Ik ben wel goed geïnformeerd over de levering,de digitale info zou beter kunnen. De groene kaart komt die ook nog?

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht met veel kopzorgen

Ik vind het jammer om te melden dat mijn ervaring met Mobility Service Nederland ronduit slecht was. Begin juni 2020 is er een auto besteld en bevestigd voor levering in september, week 42. Een maand voor de levering blijkt plotseling dat de auto niet besteld is in het systeem en gaat Mobility Service netjes aan de slag om te zoeken naar eenzelfde model auto. Er wordt meerdere malen bevestigd dat de auto nog steeds in september geleverd gaat worden. Een week voor levering in september blijkt opnieuw dat de auto nog steeds niet besteld is en pas geleverd gaat worden eind november, week 49. Ook hier was geen communicatie over vanuit Mobility Service om de klant op de hoogte te stellen. Opnieuw in november blijkt dat de auto niet op tijd geleverd gaat worden, ook hier geen communicatie bericht uit Mobility Service dat de leverdatum opnieuw aangepast is, dit moest weer vanuit de klant zelf komen om een update te krijgen. Als klant verwacht je dat een leverancier jou als klant op de hoogte houdt en de communicatie afspraken nakomt. In geen van de gevallen hierboven beschreven is er proactief door Mobility Service gehandeld. Als compromis voor alles wordt er een voorloop auto geleverd in december. Ook hier liep de communicatie weer niet goed. Het afleveren van de voorloop auto zelf was wel in orde en was mijn beste ervaring in 7 maanden tijd met Mobility Service.

  • Aanbevelen? Nee
9

Informeel (klantgericht) en professioneel

Mobility Service is een professionele en kundige partij. De dienstverlening zou ik omschrijven als professioneel op informele manier en je wordt niet 'lastig gevallen' met bijzaken. Als gebruiker wordt je 100% ontzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service!

Mijn VW ID3 na bestelling binnen een maand geleverd, fijn voor 2021 en dus nog 8% bijtelling! Planning voor levering auto verliep heel soepel en de chauffeur belde zoals afgesproken 15 minuten voor aankomst. Wellicht handig om tenaamstelling bewijs van RDW met de auto mee te leveren zodat gelijk parkeervergunning kan worden omgezet. Na telefooncontact (zonder wachttijden) werd deze meteen per mail gestuurd! Al met al heel fijn verloop en service, dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles top geregeld

Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

De auto is eerder gebracht dan afgesproken, alles wordt digitaal afgehandeld daar door geen papieren.

  • Aanbevelen? Ja
7

Volgens afspraak geleverd

Geen gezamenlijke check, of paraaf

  • Aanbevelen? Ja
8

Persoonlijk, punctueel, professioneel, the extra Mike!

Aardige aflever-chauffeur. (Patrick) Ondanks de regen, niet te beroerd om wat uitleg te geven over werking van de auto en slimme apps voor verdere uitleg. Achteraf E-mails ontvangen met filmpje etc. Telefoontje van Sebastiaan gekregen met aanbod om uitleg op afstand te geven. Kortom zeer klantvriendelijk allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supper

Netjes , op tijd, behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

De medewerker die de auto had gebracht was aardig, netjes en ruim op tijd :)

De auto werd op tijd geleverd en de medewerker die de auto kwam brengen was erg aardig en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goeie service!

Ik ben meer dan tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Adequaat personeel met een flexibel en ruim aanbod.

Er werd goed geluisterd naar mijn (en onze) specifieke wensen. Wat resulteerde in een passend voorstel. Waarna er door ons snel een keuze gemaakt kon worden. Afhandeling van het papierwerk en levering van de auto ging heel soepel. Met zelfs een kleine attentie voor de kleine die op komst is. In één woord; TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service met een glimlach verleend.

2 vriendelijke heren kwamen de auto brengen. De auto was vol getankt en enorm schoon. Aflevering ging vriendelijk en snel. Geen tips, alleen maar tops! Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantgericht

De persoon die de nieuwe lease auto kwam afleveren belde netjes een uur voorafgaand aan de afspraak dat hij mogelijk 15 min eerder zou zijn. Aangegeven dat dit niet eerder kon i.v.m. een andere afspraak. Prima afgehandeld waarin werd aangegeven dat hij wel even pauze zou gaan houden en wel binnen het afleverwindow zou komen. Overdracht ging en wissel ging ook soepel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doeltreffend, Persoonlijk, Professioneel

Ik ben erg te spreken over de aanpak, er wordt mijn inziens echt rekening gehouden met de wensen van de berijder! Top service.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima geregeld

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Positief, en correct

Precies op afgesproken tijdstip meldde uw werknemer zich en het gehele inneemproces verliep efficiënt en plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, duidelijk en vriendelijk

Goede, snelle en vriendelijke service bij de aflevering van de auto

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en soepele autowissel

De nieuwe auto zou tussen 12:00 en 15:00 afgeleverd worden. 12:30 was de vrachtwagen er en werd de ingenomen auto beoordeeld. Nieuwe auto werd geparkeerd en sleutels werden uitgewisseld.

  • Aanbevelen? Ja
9

5!

Very good. Polite and friendly but could be more heplfull with explanations about documents and using car. Just to get some introduction to new auto. Apart of this veery good :)

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Het was allemaal duidelijk gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.