Filters

4

Zaken niet op tijd geregeld

Na alles getekend te hebben heb ik de factuur ontvangen en is de betaling afgeschreven. Echter heb ik zelf geen updates gekregen over wanneer ik de auto af kon halen terwijl ik zelf 2 maal gevraagd had om een update. Ik kreeg steeds te horen dat de boodschap doorgegeven zou worden. 4 dagen na de datum op de factuur nog maar een keer een email gestuurd om te vragen hoe het er voor stond. Uiteindelijk vandaag nog de sleutel op kunnen halen, maar de papieren en laadpas ontbreken nog. Ik kan nu dus wel rijden, maar niet laden. De service van Lisan tot aan het tekenen van het contract was prima, maar daarna hebben ze in mijn geval een beetje de bal laten valen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot en vriendelijk

Prettig en snel contact en een duidelijk antwoord op al m’n vragen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed en prettig ondanks lange levertijd vd auto (niet jullie schuld)

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie service!

Erg goed geholpen. Snel gegaan, goed op de hoogte gehouden en was snel geregeld. Niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Gewoon een topservice met een heel vriendelijke meneer die de auto heeft gebracht, gewoon top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ongekende service

De medewerkers van Mobility Service zetten alles in het werk om je tevreden te stellen. Nergens geen omkijken naar. Autorijden met een glimlach van oor tot oor.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima persoonlijke service

Goed geholpen, denken vanuit de klant, helpen problemen op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg fijn en snel handelend bedrijf

Ik heb een fijne ervaring met jullie. Echter was het wel prettig geweest om uitleg te krijgen van mijn nieuwe auto. Dit was ook met mijn vorige niet gebeurt. Aangezien je tegenwoordig zoveel opties heb zou dat wel prettig geweest zijn. Voor de rest zijn jullie een fijn en een behulpzaam bedrijf. Die snel dingen oppakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd maatwerk, flexibel en snel en inspelen op onze behoeften. Meer dan tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Autopech is vervelend voor iedereen en komt altijd ongelegen (vooral als je hoogzwanger bent en langs de snelweg vast komt te staan), maar in zo een situatie is het extra fijn als je een goede hulpservice krijgt. Mobility denkt echt goed mee en probeert zo snel mogelijk al je zorgen uit handen te nemen. Want stiekem moet er dan veel geregeld worden. Vervangend vervoer werd snel geregeld en ook een goede nazorg door even na te bellen of alles in orde is. Mobility heeft echt zijn uiterste best gedaan, dat ik zo min mogelijk ongemak had van de gevolgen van de autopech. Conclusie: Ik ben heel klantvriendelijk geholpen! Echt een dikke 10 voor jullie service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Een half jaar wachten en 2 voorloop auto's verder.

Een half jaar moeten wachten op mijn lease auto terwijl er 6-8 weken van te voren werd gecommuniceerd. 2 voorloop auto's versleten die stuk gingen of niet aan de eisen voldeden. Continue er achteraan moeten zitten en slechte informatie verstrekking. Uit eindelijk net voor de kerst mijn auto mogen ontvangen. Zonder uitleg de sleutel gekregen, ik moest het zelf maar uitproberen op de vrije zondag.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heldere inname van de auto

Dikke prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer goed

Altijd perfect

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog nooit in zo'n leuke bunker geweest

leuke frisse entree, goede koffie, en zelfs een zeer vriendelijk ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goede uitleg en bereikbaarheid.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd een oplossing!

Prettige leasemaatschappij, persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en verzorgd afgeleverd

Goede communicatie en denk met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schone nette auto

Mijn nieuwe lease auto volgens afspraak geleverd bij mijn kantoor.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en flexibel

Vriendelijke benadering. Het wisselen van de auto's ging erg soepel en het contact was makkelijk te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg goed

Verbeterpuntje zou zijn dat er minder invullenden nodig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, correct en compleet

Prettige communicatie en snelle correcte terugkoppeling. Bij uitlevering uitgebreide instructie van alle mogelijkheden van de auto incl. een aantal tips & tricks. Auto keurig volgeladen en al op de winterbanden gezet, top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld

Fijne en persoonlijke overdracht en prima bij mij thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Auto zelf in Eelde opgehaald aangezien ik toch in Groningen moest zijn. Daar ben ik snel en prettig geholpen en kon snel weer de weg op met mijn nieuwe lease wagen. De lease overeenkomst die ik nodig heb voor mijn parkeervergunning is ook meteen gemaild zodat ik dat eenmaal thuis ook direct kon regelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een complete klantervaring!

Alles netjes geregeld en denken graag met je mee in aanschaf auto. Ik heb mijn huidige leaseauto eerder omgewisseld voor een ander model. Dit is prima geregeld wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service, korte lijntjes en binnen een week vanaf het eerste contact mijn auto opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.